SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Ambipur
Dqod
Fanta-Stick
Susteren
Mortaxx
Hugh_Myron
Ikjijallebei
Buffalo-Soldier
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Feyenoordfan92
Geelman
MAHL
Dimachaerus
16meter
Knowledge_seeker
Durrrr
Micson
Fonkeymonkey
Amenth
GZ1000
Stink-ui
Braddie
Skippy22
IkBenDeBaas
Matip
Misschien:
Angel-Joy
Meloewa
Thats_meh
RickoKun
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Verlengmijnsnoer
Rodawa
Chai
Marcel-o
Jachtgeweer
Hezdunnah
Belangrijk:
De vorige paar topics over KLB-meets zijn in SC vervallen. Dat is niet de bedoeling voor dit topic. Er zijn dus een aantal duidelijke regels.
We willen wel: aan- of afmeldingen en vragen over de meet.
We willen niet: off-topic opmerkingen, SC, gebagger, en reacties als ‘deze meet komt er toch niet’.
Post dus alleen relevante opmerkingen of vragen over de meet, de rest zal toch verwijderd worden.
We hopen jullie allemaal te zien bij de meet!
Liefs,
CristinaYang en Madeliefff
Als jij gaat, dan ben ik er zeker bij.quote:
Voor deze ene keer.quote:
Haha schattig. Maar denk het niet, Utrecht is best een eind uit de buurt voor mij, of ik moet toevallig in de buurt zijn voor werkquote:Op maandag 6 mei 2013 15:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Als jij gaat, dan ben ik er zeker bij.
In Utrecht heb je ook gewoon stations waar je kan werken hé.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:52 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Haha schattig. Maar denk het niet, Utrecht is best een eind uit de buurt voor mij, of ik moet toevallig in de buurt zijn voor werk
Ik weet niet of het een droomman is maar mannen zul je in ieder geval wel genoeg ontmoeten ja.quote:
Iets lagerquote:Op maandag 6 mei 2013 16:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat schattig en typisch tegelijk, mevrouwtje is 30 en de eierstokken beginnen met rammelen.
Droomman graag. It might be you, hotshot.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een droomman is maar mannen zul je in ieder geval wel genoeg ontmoeten ja.
Toch vooral jongetjes, denk ik.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een droomman is maar mannen zul je in ieder geval wel genoeg ontmoeten ja.
Dan kun jij ze mooi even in de nekklem nemen als ze vervelend zijn. Of koekies verkopen.quote:
Toch wel hoorquote:
Ze gaan stuk voor stuk over de knie bij CristinaYang.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kun jij ze mooi even in de nekklem nemen als ze vervelend zijn. Of koekies verkopen.
Alsof jij komt, droeftoeter.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik neem trouwens een potje Asperger-remmers mee
En groene asperges die zijn lekkerquote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik neem trouwens een potje Asperger-remmers mee
quote:
Jij ziet er anders ook wel lekker uit, ik overweeg nu wel te komen.quote:
Toch inspirerend dusquote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Jouw DM heeft mij wakker geschudt..
He, 2 Kloten, laat mij er buiten. Voor je het weet kun je zomaar 1 klootje heten natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
.. ik gun je alle frank_drebins en krio's van de wereld
Ambi eerlijk, hoeveel bedpartners heb je tot nu toe gehad, met je turkse achtergrond etc..quote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Jouw DM heeft mij wakker geschudt..
Pardon? Doe eens normaal.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ambi eerlijk, hoeveel bedpartners heb je tot nu toe gehad, met je turkse achtergrond etc..
Hey ze ziet jou gewoon als perfecte man, betekend niet dat jij persoonlijk de sjaak bentquote:Op maandag 6 mei 2013 16:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
He, 2 Kloten, laat mij er buiten. Voor je het weet kun je zomaar 1 klootje heten natuurlijk.
Gewoon een normale vraag hoorquote:
Altijd...quote:
O ja, dat onderschat ik nog weleens.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..] en zelfs met hugh miron red je het niet, vriendwoon in de rauwe buurt.
Omdat ik 16 ben en rest allemaal 18+quote:
jij ook van de straatquote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey ze ziet jou gewoon als perfecte man, betekend niet dat jij persoonlijk de sjaak benten zelfs met hugh miron red je het niet, vriend
woon in de rauwe buurt.
Dankjequote:Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Jij ziet er anders ook wel lekker uit, ik overweeg nu wel te komen.
hmm tegenstrijdige post icoon en post.quote:
Why? De vrouwenpopulatie slinkt!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ik 16 ben en rest allemaal 18+
En Vera komt ook niet meer, neem aan dat Meloewa ook niet komt.
Alsof ik geen geintje maakquote:Op maandag 6 mei 2013 16:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, omdat je sowieso moet komen, en het niet van mij moet laten afhangen
Gewoon komen, Het word echt fantastisch.quote:
quote:
Dit. En ze doelt op jou Krio, vat die hints nou eens.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:59 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Gewoon komen, Het word echt fantastisch.
Hoezo komt Vera niet meer?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij al lang en breed in een tehuis zit voor er überhaupt mensen komen opdagen voor een meetquote:Op maandag 6 mei 2013 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben wel blij dat ik allang en breed ergens in een één of ander tehuis zit waar me luiers aangetrokken worden hoor als er eenmaal de baby's van deze meet in KLB komen posten.
ahahha deze manquote:Op maandag 6 mei 2013 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben wel blij dat ik allang en breed ergens in een één of ander tehuis zit waar me luiers aangetrokken worden hoor als er eenmaal de baby's van deze meet in KLB komen posten.
Jij zit over pakweg 15 jaar in een tehuis?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Pas maar op, ik ben al 2 maanden zwanger van Hugh, en deze liefdesbaby doen we zo snel mogelijk op een typcursus.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Basisschool reünie, en dan was Ambipur de leraresquote:Op maandag 6 mei 2013 17:21 schreef madeliefff het volgende:
Heeft iemand al bedacht wat we tegen mensen gaan zeggen als ze vragen waar we elkaar van kennen? K dacht zelf aan een wekelijks brei clubje ?
Ben je niet bijna 17? Dacht dat je vorig jaar ook al 16 was.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:21 schreef madeliefff het volgende:
Heeft iemand al bedacht wat we tegen mensen gaan zeggen als ze vragen waar we elkaar van kennen? K dacht zelf aan een wekelijks brei clubje ?
Oh man. Jij gaat zo verbaasd zijn als je mij ziet..quote:Op maandag 6 mei 2013 17:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Basisschool reünie, en dan was Ambipur de lerares
School ? en Wat was ik dan... De eeuwige 'zittenblijver' ?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Basisschool reünie, en dan was Ambipur de lerares
Je bent jezelf wel lekker alvast aan het verkopen hequote:Op maandag 6 mei 2013 17:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh man. Jij gaat zo verbaasd zijn als je mij ziet..
Rector?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
School ? en Wat was ik dan... De eeuwige 'zittenblijver' ?
Dude. Ik lijk niet 30. 22-28, heb nog nooit 30 gehoord. Ik kleed me dan ook als kleuterquote:Op maandag 6 mei 2013 17:25 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je bent jezelf wel lekker alvast aan het verkopen he
Nou, vijftien jaar is inderdaad wat overdreven maar je snapt het idee.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:21 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Jij zit over pakweg 15 jaar in een tehuis?
Ik wist wel dat je oud was, maar zó oud.
Ik gok er op dat die baby beter kan slaan dan typen.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pas maar op, ik ben al 2 maanden zwanger van Hugh, en deze liefdesbaby doen we zo snel mogelijk op een typcursus.
Weet zeker dat Dqod er is, vind het ook geen probleem om alleen met haar even wat te drinken.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:33 schreef Piye het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat dit doorgaat.
Mensen die niet weten dat de meet allang via geheime wegen naar A'dam verplaatst isquote:Op maandag 6 mei 2013 17:33 schreef Piye het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat dit doorgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:35 schreef JennaSometimes het volgende:
Waarom in het hart van Nederland? Een meeting in Maastricht, Venlo, Eindhoven, Breda of Tilburg zou makkelijker zijn in mijn geval. Geen zin om zo ver te reizen.
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
School ? en Wat was ik dan... De eeuwige 'zittenblijver' ?
toch wel een baasquote:
Omdat niet iedereen uit het achtergestelde deel van Nederland komt.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:35 schreef JennaSometimes het volgende:
Waarom in het hart van Nederland? Een meeting in Maastricht, Venlo, Eindhoven, Breda of Tilburg zou makkelijker zijn in mijn geval. Geen zin om zo ver te reizen.
OH SNAPquote:Op maandag 6 mei 2013 17:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen uit het achtergestelde deel van Nederland komt.
Haan natuurlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 17:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie neemt er pilletjes mee waarmee je wat meer "outgoing" wordt?
Ik heb het overwogen, maar ga niks meenemen. Sorry.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Hebben ze Borgoe?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen, maar ga niks meenemen. Sorry.
Bij beurs? Geen idee, ben er nog nooit geweest.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat de meet allang via geheime wegen naar A'dam verplaatst isDe meet is toch stiekem al geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2013 17:51:51 ]
quote:
WTF!quote:Op maandag 6 mei 2013 17:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pas maar op, ik ben al 2 maanden zwanger van Hugh, en deze liefdesbaby doen we zo snel mogelijk op een typcursus.
De ultieme troll-actie als wraak voor alle fokkertjes die jij valse hoop hebt gegeven.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:38 schreef Ambipur het volgende:
Zou 't best cool vinden, dat ik daar aan kom en er is niemand
Like I would give a fuck.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[..]
WTF!ABORT!
[..]
De ultieme troll-actie als wraak voor alle fokkertjes die jij valse hoop hebt gegeven.
quote:
Jeetje wat een achterlijke doos ben jij.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Cool: Gaat je geen zak aan. Jij gaat dus echt weer op negeerstand, met je achterlijke vragen.
ze is dan ook typische fok auti grote bek maar zodra puntje bij paaltje komt...... ahahhaha .quote:Op maandag 6 mei 2013 18:06 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
[..]
Jeetje wat een achterlijke doos ben jij.1 of andere mongool vraagt voor de grap hoeveel neukertjes je hebt gehad, en jij reageert heel onzeker gepikeerd.
![]()
Interessante hypothese. Ik zou deze graag gefundeerd willen zien met een kleine literatuurstudie voor je aan het veldwerk begint. Notities/steekwoorden bijhouden gedurende de avond zou wijs zijn, het kan zijn dat je het een en ander vergeten bent de volgende dag.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Naar welke club gaan we ? Mijn voorkeur gaat uit naar een buitenlandse studentencafe. Mijn hypothese is dat die internationale studentes gewilliger zijn, omdat #yolo. Ik zou dit graag empirisch willen onderzoeken. Uiteraard zal ik mijn bevindingen met KLB delen.
Zegt de man, die van zijn ouders niet naar een meetmagquote:Op maandag 6 mei 2013 18:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze is dan ook typische fok auti grote bek maar zodra puntje bij paaltje komt...... ahahhaha .
Deze man
OH SNAPquote:Op maandag 6 mei 2013 18:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zegt de man, die van zijn ouders niet naar een meetmag
Mohquote:Op maandag 6 mei 2013 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet zeker dat Dqod er is, vind het ook geen probleem om alleen met haar even wat te drinken.
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat de meet allang via geheime wegen naar A'dam verplaatst isMOHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Je weet dat je m'n puni niet gaat krijgen.. Maar verder ben je welkom :$quote:
Denken dat dima geen baasz is.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Pics.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet dat je m'n puni niet gaat krijgen.. Maar verder ben je welkom :$
Krijgen nee, ik neem wat ik wil hehequote:Op maandag 6 mei 2013 18:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet dat je m'n puni niet gaat krijgen.. Maar verder ben je welkom :$
Dqod is echt een 9.983747373/10. Would wife.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:31 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Pics.
FoBo zie ik alleen rare katten, dat voorspelt niet veel goeds in ieder geval. Vrouwen met katten.vaak van die vieze lelijke dikke mokkels.
Dima is slim. Iedereen hier grote mond ditdat, uiteindelijk blijkt hij de grootste baas van allemaal.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:31 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Denken dat dima geen baasz is.
76 posts per dag hebben.
De slowchatters zijn leukquote:Op maandag 6 mei 2013 18:34 schreef madeliefff het volgende:
Wat is dit. De slowchatters nemen t over van de echte klb- ers![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:34 schreef madeliefff het volgende:
Nee, ik wil dat je dit blijft denken.. Wellicht heb je gelijk, lekker mysterieus weet je :$quote:Op maandag 6 mei 2013 18:31 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Pics.
FoBo zie ik alleen rare katten, dat voorspelt niet veel goeds in ieder geval. Vrouwen met katten.vaak van die vieze lelijke dikke mokkels.
Uhhu... Ja hoor.. Ok :$quote:
Nat geworden.. Alweerquote:Op maandag 6 mei 2013 18:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dqod is echt een 9.983747373/10. Would wife.
Alsof wij geen eckte KLB'ers zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 18:34 schreef madeliefff het volgende:
Er is al zo veel voorspel geweest dat deze meet wel puur vuurwerk moet wordenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
De fase van elkaar aftasten/uitdagen is al begonnen zie ik.
Supernova's zeg ik jequote:Op maandag 6 mei 2013 18:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er is al zo veel voorspel geweest dat deze meet wel puur vuurwerk moet worden
Klopt ik ruk me nu af, met een lekker wijf (jij) in gedachten. Het kan nu alleen maar tegenvallen IRL , maar als ik dronken ben ben je vast wel weer goed genoeg voor me.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:38 schreef Dqod het volgende:
Nee, ik wil dat je dit blijft denken.. Wellicht heb je gelijk, lekker mysterieus weet je :$
quote:
Zou je alsnog namens mij toestemming willen vragen?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ok fijn, je hebt toch geen klitter dus maakt nie uit :$ gr grquote:Op maandag 6 mei 2013 18:42 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Klopt ik ruk me nu af, met een lekker wijf (jij) in gedachten. Het kan nu alleen maar tegenvallen IRL , maar als ik dronken ben ben je vast wel weer goed genoeg voor me.
Oke grgr ik ga even verder.
Ik denk dat jullie tweeën het prima met elkaar gaan vinden. Nu lekker steken onder water, dadelijk het meest innige, eng plakkerige stelletje. Zo gaat het altijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zou je alsnog namens mij toestemming willen vragen?
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie tweeën het prima met elkaar gaan vinden. Nu lekker steken onder water, dadelijk het meest innige, eng plakkerige stelletje. Zo gaat het altijd.
Klopt dat deed ik ook altijd met meloewa, maar toen het moment daar was om af te spreken en te neuken, wilde die hoer mij niet pijpen. Toen maar een andere vuige slet gepakt (je weet, ik ben 11/10) , dat kon ze niet waarderen, maar mijn sperma vloeide rijkelijk over d'r vieze pijpbek.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie tweeën het prima met elkaar gaan vinden. Nu lekker steken onder water, dadelijk het meest innige, eng plakkerige stelletje. Zo gaat het altijd.
deze manquote:Op maandag 6 mei 2013 18:50 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Klopt dat deed ik ook altijd met meloewa, maar toen het moment daar was om af te spreken en te neuken, wilde die hoer mij niet pijpen. Toen maar een andere vuige slet gepakt (je weet, ik ben 11/10) , dat kon ze niet waarderen, maar mijn sperma vloeide rijkelijk over d'r vieze pijpbek.
#yolo
Dudequote:Op maandag 6 mei 2013 18:50 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Klopt dat deed ik ook altijd met meloewa, maar toen het moment daar was om af te spreken en te neuken, wilde die hoer mij niet pijpen. Toen maar een andere vuige slet gepakt (je weet, ik ben 11/10) , dat kon ze niet waarderen, maar mijn sperma vloeide rijkelijk over d'r vieze pijpbek.
#yolo
Fantasie 10/10quote:Op maandag 6 mei 2013 18:50 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
#yolo
Grote anticlimax eerderquote:Op maandag 6 mei 2013 18:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
3 maanden op vakantie geweestquote:Op maandag 6 mei 2013 18:57 schreef Splutje het volgende:
Meloewa hoezo post jij zo weinig tegenwoordig? Geen leven gekregen toch hoop ik?
Ook een anticlimax is een climaxquote:
KEL eerderquote:Op maandag 6 mei 2013 19:06 schreef BlueNumber het volgende:
Ik zie de foto's wel in kpd verschijnen.
Ik weet niet waar ik haar van zou moeten kennen maar... ik heb net die preview gedownload, tering.... zij weet wel raad met een piemel.quote:
Sorryquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
We zijn iets coulanter, de meet is er immers al bijna maar echt randzaken, zoals dat van Montelly, hoever hier ook weer niet gepost te worden. Leuk om alvast wat over de meet te ouwehoeren, maar wel over de meet dus.
Jij toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Dan verkoop je ze meteen koeken natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Ambipur het volgende:
Zou ik IRL ook die opmerkingen moeten aanhoren a la: ambi is een slet enzo.
Ik zou je geen ambi noemen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Ambipur het volgende:
Eten is vantevoren ook in de beurs toch? Niet dat ik daar heen gaquote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zou je geen ambi noemen.Maar jij komt niet naar beurs begrijp ik.
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Eten is vantevoren ook in de beurs toch? Niet dat ik daar heen gaSpaar mn centjes wel voor die avond
Ongeveer 500.000.quote:
Dacht 't wel, maar jij gaat toch ook niet eten in utrecht? Dacht dat je met haan en geelman iets van döner ging etenquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Ambipur het volgende:
http://vocaroo.com/i/s1UBYtpNv3ZCquote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Ambipur het volgende:
Nee ik ga daar niet eten nee. Doner eten ga ik pas doen als er al wat bier in zit en niks anders meer open is denk ik.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dacht 't wel, maar jij gaat toch ook niet eten in utrecht? Dacht dat je met haan en geelman iets van döner ging eten
Smaakt ook een stuk beter dan lijkt welquote:Op maandag 6 mei 2013 21:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee ik ga daar niet eten nee. Doner eten ga ik pas doen als er al wat bier in zit en niks anders meer open is denk ik.
Inderdaad, eigenlijk vind ik het maar kut dat er zoveel shoarmazaken zijn in verhouding met andere zaakjes, maar na een avondje drinken gaat er niets boven een kapsalon.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Smaakt ook een stuk beter dan lijkt wel
Boh heb er nou al weer zin in om ladderzat om 4 uur snachts zon ding te bestellenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad, eigenlijk vind ik het maar kut dat er zoveel shoarmazaken zijn in verhouding met andere zaakjes, maar na een avondje drinken gaat er niets boven een kapsalon.
Nee, eten is ergens andersquote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Eten is vantevoren ook in de beurs toch? Niet dat ik daar heen gaSpaar mn centjes wel voor die avond
Zorg je wel bamihapjes, speciaal voor Mortaxx?quote:
Voor Mortaxx doe ik allesquote:Op maandag 6 mei 2013 21:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zorg je wel bamihapjes, speciaal voor Mortaxx?
ik durf nietquote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Meloetje kom je nou wel of niet naar de meet?
Gewoon komen moppie, komt wel goed. Kom anders naar het etentje! Dat is maar een heel klein groepje, en vrijwel allemaal vrouwenquote:
Irl ben ik ook een bitch. Dit gaat niet ongestraft nee.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan verkoop je ze meteen koeken natuurlijk.
Ze komt niet naar de meet, niks te vrezen dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan verkoop je ze meteen koeken natuurlijk.
We eten je niet op hoorquote:
Ik wil je ook wel presenteren, hoor. Spreekbeurtje houden enzo.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Meloewa het volgende:
het zou vast heel gezellig wordenmaar ik durf me niet te presenteren.
Zwarte legging, hakken, witte blouse + colbert met een subtiele decolletee, en doe wat leuks met je haar, steek het op. ofzo. Oh en draag wat sieraden, oorbellen, armbandjes.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Meloewa het volgende:
Meteen met een powerpoint en dergelijke op de proppen komen lijkt dan ook wel redelijk wat overdaad hoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Meloewa het volgende:
Haha, 'mijn hobbies zijn..etc'quote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel presenteren, hoor. Spreekbeurtje houden enzo.
Jaja, altijd, Hansiehansie vandaag he.quote:
VBL / Voetbal International #667: Pelle schiet met scherpquote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jaja, altijd, Hansiehansie vandaag he.
"Hoi, mijn spreekbeurt gaat over Meloewa..."quote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Haha, 'mijn hobbies zijn..etc'![]()
Maar Meloewa dan ga je toch eerst naar het etentje, daar komen maar weinig mensen
En hoe ga jij je presenteren?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zwarte legging, hakken, witte blouse + colbert met een subtiele decolletee, en doe wat leuks met je haar, steek het op. ofzo. Oh en draag wat sieraden, oorbellen, armbandjes.
Swso met een berg sokken in z'n onderbroek.quote:
Goed idee wel, ik gluur altijd wel stiekem even naar iemands ballen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Swso met een berg sokken in z'n onderbroek.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
VBL / Voetbal International #667: Pelle schiet met scherp
Eindelijk een tweede KLB Hooligan
Als je het lief vraagt, mag je er vast ook wel even aanzitten.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed idee wel, ik gluur altijd wel stiekem even naar iemands ballen.
Denk dat je daar al de show steelt met een paar zonnestralen op je gezicht.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:48 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik moet ff non stop trainen om beefed te worden, kom ik daar aan als ecto
5 dagen nog, moet makkelijk lukken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:48 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik moet ff non stop trainen om beefed te worden, kom ik daar aan als ecto
monitor tan jwzquote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk dat je daar al de show steelt met een paar zonnestralen op je gezicht.
Heb je in de whatsapp groep toch ook al gevraagdquote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
Zal ik deze aandoen:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
?
Die onderste over die bovenste aan doen en de knoopjes los. Maximum wolvenshirt aesthetics.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
Zal ik deze aandoen:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
?
Dit niet weten, wolvenshirtsquote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
Zal ik deze aandoen:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
?
Ja maar jullie zitten mij belachelijk te maken daar, ik wil gewoon advies van aardige FOK!kersquote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je in de whatsapp groep toch ook al gevraagd
Dacht ik ook al aan ja, is wel stoer!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Die onderste over die bovenste aan doen en de knoopjes los. Maximum wolvenshirt aesthetics.
Laat trouwens ook even weten als je echt een jachtgeweer mee neemt naar de meet, ik wil niet op het nieuws komen als slachtoffer van een shootingquote:Op maandag 6 mei 2013 21:55 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ja maar jullie zitten mij belachelijk te maken daar, ik wil gewoon advies van aardige FOK!kers
[..]
Dacht ik ook al aan ja, is wel stoer!
Ik hou hem in me broekje, die gaat eruit als fanta-stick er is.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Laat trouwens ook even weten als je echt een jachtgeweer mee neemt naar de meet, ik wil niet op het nieuws komen als slachtoffer van een shooting
Fanta neukt jou, niet andersom.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik hou hem in me broekje, die gaat eruit als fanta-stick er is.
#YOLO tog?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Fanta neukt jou, niet andersom.Heb je die armen gezien?
Zou vast rekoefeningen gaan doen en je kontje goed insmeren.quote:
Halverwege de pols is wel echt maximum hoor, als ze verder willen dan moeten ze wat anders zoekenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zou vast rekoefeningen gaan doen en je kontje goed insmeren.
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ambi eerlijk, hoeveel bedpartners heb je tot nu toe gehad, met je turkse achtergrond etc..
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dit. Idem Yang trouwens.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zuid-Holland representquote:
Iets zegt me dat het er meer zijn dan jij hebt gehad.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gezien zijn maagdelijke status: check.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het er meer zijn dan jij hebt gehad.
Het is nog maar de vraag of er nog een meet komt. Eerst eens kijken of deze niet uit de hand escaleert. Als je de SC zo leest hier...quote:Op maandag 6 mei 2013 22:44 schreef ntm het volgende:
Ik moet werken helaas, dus kan niet.![]()
Maar volgende meet ben ik erbij![]()
Wens jullie veel plezier alvast.
Je moet alles maar met een korreltje zout nemenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of er nog een meet komt. Eerst eens kijken of deze niet uit de hand escaleert. Als je de SC zo leest hier...
Dat wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je moet alles maar met een korreltje zout nemen, ik zie het wel doorgaan hoor.
Echt he.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat wel.Maar je zou bijna denken dat er bepaalde users hier met elkaar op de vuist zullen gaan.
Ach, was een vervelende opmerking, hoop niet dat ik haar gevoelige snaar heb geraakt.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het er meer zijn dan jij hebt gehad.
Wanneer haan arriveert escaleert het sowieso uit de handquote:Op maandag 6 mei 2013 22:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of er nog een meet komt. Eerst eens kijken of deze niet uit de hand escaleert. Als je de SC zo leest hier...
De drank zal rijkelijk vloeien en de deernes in kwestie zullen zijn dansmoves waarderen. Gaat hij er echt heen?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wanneer haan arriveert escaleert het sowieso uit de hand
Hij was heel geloofwaardig, en zijn matties Piye en Geelman weten het ook vrij zeker, dus ik zou zeggen van wel jaquote:Op maandag 6 mei 2013 23:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
De drank zal rijkelijk vloeien en de deernes in kwestie zullen zijn dansmoves waarderen. Gaat hij er echt heen?
En de afmeldingen beginnen binnen te stromenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:32 schreef Micson het volgende:
Ik moet ook werken godverdekanker. Probeerde nog vrij te krijgen, maar ik moet volgende week ook al vrij hebben omdat ik naar Soenda ga.
Sorry FOK! bro's & hoes.
Mja, staan er ook zat op die lijst die ik helemaal niet verwacht. Micson zegt nog netjes af.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En de afmeldingen beginnen binnen te stromen
Alleen diegene in de chat + piye, geelman, haan zullen komen.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Mja, staan er ook zat op die lijst die ik helemaal niet verwacht. Micson zegt nog netjes af.
Durf te wedden dat gasten zoals braddie, skippy en amenth sowieso niet komen.
Dat is ook wat ik verwacht. De rest is te trollerig of te autistisch, of allebei en willen wat er nog over is van hun naam intact houden.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Alleen diegene in de chat + piye, geelman, haan zullen komen.
Ik neem nog wel een mattie meequote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Alleen diegene in de chat + piye, geelman, haan zullen komen.
Dikke orgie. Hugh neukt jou terwijl ik zijn ballen lik en dan komt Dqod en die vingert mij weer terwijl zij weer gepakt wordt door [insert een van de 100000 jongens die komen]. Geil toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fuuuuck.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dikke orgie. Hugh neukt jou terwijl ik zijn ballen lik en dan komt Dqod en die vingert mij weer terwijl zij weer gepakt wordt door [insert een van de 100000 jongens die komen]. Geil toch?
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik neem nog wel een mattie mee![]()
[ afbeelding ]
Klinkt als een meet die op z'n minst wekelijks zou moeten plaatsvinden.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dikke orgie. Hugh neukt jou terwijl ik zijn ballen lik en dan komt Dqod en die vingert mij weer terwijl zij weer gepakt wordt door [insert een van de 100000 jongens die komen]. Geil toch?
Laten we zaterdag stiekem ff de gym in gaan voor die extra pump.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Klinkt als een meet die op z'n minst wekelijks zou moeten plaatsvinden.
Haha, swsoquote:Op maandag 6 mei 2013 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Laten we zaterdag stiekem ff de gym in gaan voor die extra pump.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik hou hem in me broekje, die gaat eruit als fanta-stick er is.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Halverwege de pols is wel echt maximum hoor, als ze verder willen dan moeten ze wat anders zoeken
Eeeey als jij komt kom ik ook!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:25 schreef madeliefff het volgende:
er is een klein plekkie gereserveerd onder de naam madelief .
K ben 16 n kom ook gwnquote:Op maandag 6 mei 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik zou t niet doen , k ben een bijtertjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:31 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Jij niet, want anders kan mijn dikke smegmapik niet meer naar binnen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:31 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Jij niet, want anders kan mijn dikke smegmapik niet meer naar binnen.
450, dat is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:15 schreef 123eend het volgende:
hoe oud is de gemiddelde fok!er die hierheen komt?
Serieus? Ik hoop niet dat iedereen verwacht dat ik de hele avond als MadJackthePirate kennis maakquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:25 schreef madeliefff het volgende:
Oja de meet is trouwens binnen in t bar gedeelte he. mocht je echt zo kippig zijn dat je de fokkers niet kunt vindener is een klein plekkie gereserveerd onder de naam madelief .
okee meneerquote:
You are boss of two things, jack and shit. And jack has just left townquote:
Ambipur komt ook niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Mja, staan er ook zat op die lijst die ik helemaal niet verwacht. Micson zegt nog netjes af.
Durf te wedden dat gasten zoals braddie, skippy en amenth sowieso niet komen.
Heb je niet gelezen dat iedereen verkleed als zijn username moet gaan? :pquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Serieus? Ik hoop niet dat iedereen verwacht dat ik de hele avond als MadJackthePirate kennis maak
Ik heb mijn pak al besteld.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Heb je niet gelezen dat iedereen verkleed als zijn username moet gaan? :p
Ok moet ik even een piratenpak kopen en mijn baard laten staanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
..<quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Niet de hele Mcdonalds af reserverenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Gereserveerd![]()
Een hele tafel voor jezelf bezet willen houden.
Eigenlijk wel ja, anders weet ik toch niet dat jij het bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Serieus? Ik hoop niet dat iedereen verwacht dat ik de hele avond als MadJackthePirate kennis maak
Ik zal het er wel even bij melden als ik me voorstel danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, anders weet ik toch niet dat jij het bent.
Dit is wel een beter idee. Daar is wifi. Neem ik m'n laptop meequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:41 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Niet de hele Mcdonalds af reserverenSoberso dat ik daar lekker wil eten zonder dat ik naar al die dikke zwijnen moet kijken.
Hoe moet ik dat doen dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tafels zijn zo 2012. Ik heb de hoek met jacuzzi geregeld natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Gereserveerd![]()
Twee flessen wodka voor je en moet jij eens opletten hoe snel die bitches bij je willen komen zittenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Gereserveerd![]()
Handig, want ik ben heel slecht in namen onthouden dus dan kan ik ook gewoon de username gebruiken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik zal het er wel even bij melden als ik me voorstel dan
Ik weet t niet, ik ontdek wel een Dubbel d lolquote:
Ze loopt een beetje zoals haar UI.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik weet t niet, ik ontdek wel een Dubbel d lol
Dat wordt dus een borstvergrotingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik weet t niet, ik ontdek wel een Dubbel d lol
draag jij een bloempje in jouw haren?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:12 schreef madeliefff het volgende:
De echte autisten die van zolder durven te komen gaan straks nog echt verkleed komen ook, omdat ze grapjes niet snappen . Word t toch nog een grappige aaf
Ik acht die kans groter dan dat jij komt, aangezien ik van horen zeggen heb dat je bij de laatste meet in je broek gepist hebt.quote:
Wat?!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik acht die kans groter dan dat jij komt, aangezien ik van horen zeggen heb dat je bij de laatste meet in je broek gepist hebt.Als je dat hier flikt, dan ken ik je niet meer.
Lijkt me wel grappig om te zien.. Jij dan in een bloemetjeskostuumquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:12 schreef madeliefff het volgende:
De echte autisten die van zolder durven te komen gaan straks nog echt verkleed komen ook, omdat ze grapjes niet snappen . Word t toch nog een grappige aaf
Compleet offtopic weer, maar: godverquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik acht die kans groter dan dat jij komt, aangezien ik van horen zeggen heb dat je bij de laatste meet in je broek gepist hebt.Als je dat hier flikt, dan ken ik je niet meer.
Alsof je uberhaupt kwam.quote:
Nee, ik had het eens vaag meegekregen, maar het blijft op z'n zachtst gezegd heel apawwrtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
Dit was nog niet algemeen bekend? Oeps, sorry skippy.
Wist ik al ja. Maar ja bliksem slaat niet 2 keer in op dezelfde plek, dus als iemand in z'n broek zeikt zal het waarschijnlijk niet skippy zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
Dit was nog niet algemeen bekend? Oeps, sorry skippy.
Doe voor de zekerheid wel een luier omquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Wist ik al ja. Maar ja bliksem slaat niet 2 keer in op dezelfde plek, dus als iemand in z'n broek zeikt zal het waarschijnlijk niet skippy zijn.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Heb ik sowieso altijd om bij het uitgaan. Grote bobbel en niet hoeven te betalen voor de wc.quote:
Ik zou niet eens komen, wetende dat heel de meet groep weet dat jij je broek ondergezeken hebt. Je zult de hele avond maar die grapjes moeten aanhoren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Wist ik al ja. Maar ja bliksem slaat niet 2 keer in op dezelfde plek, dus als iemand in z'n broek zeikt zal het waarschijnlijk niet skippy zijn.
Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. Ik zou zelfs niet meer met hetzelfde account posten als zoiets was gebeurd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik zou niet eens komen, wetende dat heel de meet groep weet dat jij je broek ondergezeken hebt. Je zult de hele avond maar die grapjes moeten aanhoren.
Daarom wel grote skippyballen, mocht 'ie er wel zijn.
Het getuigt wel van een paar ballen. Vernederd op FOK! en nog door blijven gaan posten, ik zie het weinig mensen na doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. Ik zou zelfs niet meer met hetzelfde account posten als zoiets was gebeurd.
Maar jij bent altijd negatief over iedereen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:26 schreef Ambipur het volgende:
Ik vind Skippy gewoon een sukkel, met zijn achterlijke opmerkingen en vieze berichtjes.
(Fobo/e-)hosselaars neem ik per definitie niet serieus.. Eigenlijk mezelf ook niet, maar okquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:26 schreef Ambipur het volgende:
Ik vind Skippy gewoon een sukkel, met zijn achterlijke opmerkingen en vieze berichtjes.
Blijkbaar moet je mijn fobo hossel skills nog ondergaan, dan praat je wel anders.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
(Fobo/e-)hosselaars neem ik per definitie niet serieus.. Eigenlijk mezelf ook niet, maar ok
Maar ben wat dat betreft wel benieuwd wat ik ga aantreffen op de meet
Dit, ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:29 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je mijn fobo hossel skills nog ondergaan, dan praat je wel anders.
Sowieso dat ik haan minstens 1 keer op de avond Haan ga noemen ipv zijn echte naamquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Handig, want ik ben heel slecht in namen onthouden dus dan kan ik ook gewoon de username gebruiken.
Nee. Heb zulke rare berichten gekregen van hem.. Echt. Weird.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar jij bent altijd negatief over iedereen.
Dan moet ik semi naakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een echte baas plast in kontjes en echte bazin staat dat toequote:
Skippy wil vast wel in haar kontje plassen, lekker makkelijk mikken ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
een echte baas plast in kontjes en echte bazin staat dat toe
Jij zoekt gewoon een excuus om niet te komen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Heb zulke rare berichten gekregen van hem.. Echt. Weird.
Zou je bijna denken, ja. Ambi gaat sowieso een nieuw account nodig hebben na deze meet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een excuus om niet te komen.
Alweer. Haar vorige account System_Overload heeft het ook niet lang overleefd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zou je bijna denken, ja. Ambi gaat sowieso een nieuw account nodig hebben na deze meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |