Boh heb er nou al weer zin in om ladderzat om 4 uur snachts zon ding te bestellenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad, eigenlijk vind ik het maar kut dat er zoveel shoarmazaken zijn in verhouding met andere zaakjes, maar na een avondje drinken gaat er niets boven een kapsalon.
Nee, eten is ergens andersquote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Eten is vantevoren ook in de beurs toch? Niet dat ik daar heen gaSpaar mn centjes wel voor die avond
Zorg je wel bamihapjes, speciaal voor Mortaxx?quote:
Voor Mortaxx doe ik allesquote:Op maandag 6 mei 2013 21:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zorg je wel bamihapjes, speciaal voor Mortaxx?
ik durf nietquote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Meloetje kom je nou wel of niet naar de meet?
Gewoon komen moppie, komt wel goed. Kom anders naar het etentje! Dat is maar een heel klein groepje, en vrijwel allemaal vrouwenquote:
Irl ben ik ook een bitch. Dit gaat niet ongestraft nee.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan verkoop je ze meteen koeken natuurlijk.
Ze komt niet naar de meet, niks te vrezen dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan verkoop je ze meteen koeken natuurlijk.
We eten je niet op hoorquote:
Ik wil je ook wel presenteren, hoor. Spreekbeurtje houden enzo.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Meloewa het volgende:
het zou vast heel gezellig wordenmaar ik durf me niet te presenteren.
Zwarte legging, hakken, witte blouse + colbert met een subtiele decolletee, en doe wat leuks met je haar, steek het op. ofzo. Oh en draag wat sieraden, oorbellen, armbandjes.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Meloewa het volgende:
Meteen met een powerpoint en dergelijke op de proppen komen lijkt dan ook wel redelijk wat overdaad hoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Meloewa het volgende:
Haha, 'mijn hobbies zijn..etc'quote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel presenteren, hoor. Spreekbeurtje houden enzo.
Jaja, altijd, Hansiehansie vandaag he.quote:
VBL / Voetbal International #667: Pelle schiet met scherpquote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jaja, altijd, Hansiehansie vandaag he.
"Hoi, mijn spreekbeurt gaat over Meloewa..."quote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Haha, 'mijn hobbies zijn..etc'![]()
Maar Meloewa dan ga je toch eerst naar het etentje, daar komen maar weinig mensen
En hoe ga jij je presenteren?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zwarte legging, hakken, witte blouse + colbert met een subtiele decolletee, en doe wat leuks met je haar, steek het op. ofzo. Oh en draag wat sieraden, oorbellen, armbandjes.
Swso met een berg sokken in z'n onderbroek.quote:
Goed idee wel, ik gluur altijd wel stiekem even naar iemands ballen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Swso met een berg sokken in z'n onderbroek.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
VBL / Voetbal International #667: Pelle schiet met scherp
Eindelijk een tweede KLB Hooligan
Als je het lief vraagt, mag je er vast ook wel even aanzitten.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed idee wel, ik gluur altijd wel stiekem even naar iemands ballen.
Denk dat je daar al de show steelt met een paar zonnestralen op je gezicht.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:48 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik moet ff non stop trainen om beefed te worden, kom ik daar aan als ecto
5 dagen nog, moet makkelijk lukken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:48 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik moet ff non stop trainen om beefed te worden, kom ik daar aan als ecto
monitor tan jwzquote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk dat je daar al de show steelt met een paar zonnestralen op je gezicht.
Heb je in de whatsapp groep toch ook al gevraagdquote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
Zal ik deze aandoen:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
?
Die onderste over die bovenste aan doen en de knoopjes los. Maximum wolvenshirt aesthetics.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
Zal ik deze aandoen:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
?
Dit niet weten, wolvenshirtsquote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
Zal ik deze aandoen:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
?
Ja maar jullie zitten mij belachelijk te maken daar, ik wil gewoon advies van aardige FOK!kersquote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je in de whatsapp groep toch ook al gevraagd
Dacht ik ook al aan ja, is wel stoer!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Die onderste over die bovenste aan doen en de knoopjes los. Maximum wolvenshirt aesthetics.
Laat trouwens ook even weten als je echt een jachtgeweer mee neemt naar de meet, ik wil niet op het nieuws komen als slachtoffer van een shootingquote:Op maandag 6 mei 2013 21:55 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ja maar jullie zitten mij belachelijk te maken daar, ik wil gewoon advies van aardige FOK!kers
[..]
Dacht ik ook al aan ja, is wel stoer!
Ik hou hem in me broekje, die gaat eruit als fanta-stick er is.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Laat trouwens ook even weten als je echt een jachtgeweer mee neemt naar de meet, ik wil niet op het nieuws komen als slachtoffer van een shooting
Fanta neukt jou, niet andersom.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik hou hem in me broekje, die gaat eruit als fanta-stick er is.
#YOLO tog?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Fanta neukt jou, niet andersom.Heb je die armen gezien?
Zou vast rekoefeningen gaan doen en je kontje goed insmeren.quote:
Halverwege de pols is wel echt maximum hoor, als ze verder willen dan moeten ze wat anders zoekenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zou vast rekoefeningen gaan doen en je kontje goed insmeren.
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ambi eerlijk, hoeveel bedpartners heb je tot nu toe gehad, met je turkse achtergrond etc..
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zou vast rekoefeningen gaan doen en je kontje goed insmeren.
Dit. Idem Yang trouwens.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zuid-Holland representquote:
Iets zegt me dat het er meer zijn dan jij hebt gehad.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ambi eerlijk, hoeveel bedpartners heb je tot nu toe gehad, met je turkse achtergrond etc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |