Denken dat dima geen baasz is.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zegt de man, die van zijn ouders niet naar een meetmag
Pics.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet dat je m'n puni niet gaat krijgen.. Maar verder ben je welkom :$
Krijgen nee, ik neem wat ik wil hehequote:Op maandag 6 mei 2013 18:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet dat je m'n puni niet gaat krijgen.. Maar verder ben je welkom :$
Dqod is echt een 9.983747373/10. Would wife.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:31 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Pics.
FoBo zie ik alleen rare katten, dat voorspelt niet veel goeds in ieder geval. Vrouwen met katten.vaak van die vieze lelijke dikke mokkels.
Dima is slim. Iedereen hier grote mond ditdat, uiteindelijk blijkt hij de grootste baas van allemaal.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:31 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Denken dat dima geen baasz is.
76 posts per dag hebben.
De slowchatters zijn leukquote:Op maandag 6 mei 2013 18:34 schreef madeliefff het volgende:
Wat is dit. De slowchatters nemen t over van de echte klb- ers![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:34 schreef madeliefff het volgende:
Nee, ik wil dat je dit blijft denken.. Wellicht heb je gelijk, lekker mysterieus weet je :$quote:Op maandag 6 mei 2013 18:31 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Pics.
FoBo zie ik alleen rare katten, dat voorspelt niet veel goeds in ieder geval. Vrouwen met katten.vaak van die vieze lelijke dikke mokkels.
Uhhu... Ja hoor.. Ok :$quote:
Nat geworden.. Alweerquote:Op maandag 6 mei 2013 18:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dqod is echt een 9.983747373/10. Would wife.
Alsof wij geen eckte KLB'ers zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 18:34 schreef madeliefff het volgende:
Er is al zo veel voorspel geweest dat deze meet wel puur vuurwerk moet wordenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
De fase van elkaar aftasten/uitdagen is al begonnen zie ik.
Supernova's zeg ik jequote:Op maandag 6 mei 2013 18:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er is al zo veel voorspel geweest dat deze meet wel puur vuurwerk moet worden
Klopt ik ruk me nu af, met een lekker wijf (jij) in gedachten. Het kan nu alleen maar tegenvallen IRL , maar als ik dronken ben ben je vast wel weer goed genoeg voor me.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:38 schreef Dqod het volgende:
Nee, ik wil dat je dit blijft denken.. Wellicht heb je gelijk, lekker mysterieus weet je :$
quote:
Zou je alsnog namens mij toestemming willen vragen?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zegt de man, die van zijn ouders niet naar een meetmag
Ok fijn, je hebt toch geen klitter dus maakt nie uit :$ gr grquote:Op maandag 6 mei 2013 18:42 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Klopt ik ruk me nu af, met een lekker wijf (jij) in gedachten. Het kan nu alleen maar tegenvallen IRL , maar als ik dronken ben ben je vast wel weer goed genoeg voor me.
Oke grgr ik ga even verder.
Ik denk dat jullie tweeën het prima met elkaar gaan vinden. Nu lekker steken onder water, dadelijk het meest innige, eng plakkerige stelletje. Zo gaat het altijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zou je alsnog namens mij toestemming willen vragen?
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie tweeën het prima met elkaar gaan vinden. Nu lekker steken onder water, dadelijk het meest innige, eng plakkerige stelletje. Zo gaat het altijd.
Klopt dat deed ik ook altijd met meloewa, maar toen het moment daar was om af te spreken en te neuken, wilde die hoer mij niet pijpen. Toen maar een andere vuige slet gepakt (je weet, ik ben 11/10) , dat kon ze niet waarderen, maar mijn sperma vloeide rijkelijk over d'r vieze pijpbek.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie tweeën het prima met elkaar gaan vinden. Nu lekker steken onder water, dadelijk het meest innige, eng plakkerige stelletje. Zo gaat het altijd.
deze manquote:Op maandag 6 mei 2013 18:50 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Klopt dat deed ik ook altijd met meloewa, maar toen het moment daar was om af te spreken en te neuken, wilde die hoer mij niet pijpen. Toen maar een andere vuige slet gepakt (je weet, ik ben 11/10) , dat kon ze niet waarderen, maar mijn sperma vloeide rijkelijk over d'r vieze pijpbek.
#yolo
Dudequote:Op maandag 6 mei 2013 18:50 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Klopt dat deed ik ook altijd met meloewa, maar toen het moment daar was om af te spreken en te neuken, wilde die hoer mij niet pijpen. Toen maar een andere vuige slet gepakt (je weet, ik ben 11/10) , dat kon ze niet waarderen, maar mijn sperma vloeide rijkelijk over d'r vieze pijpbek.
#yolo
Fantasie 10/10quote:Op maandag 6 mei 2013 18:50 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
#yolo
Grote anticlimax eerderquote:Op maandag 6 mei 2013 18:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er is al zo veel voorspel geweest dat deze meet wel puur vuurwerk moet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |