SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Ambipur
Dqod
Fanta-Stick
Susteren
Mortaxx
Hugh_Myron
Ikjijallebei
Buffalo-Soldier
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Feyenoordfan92
Geelman
MAHL
Dimachaerus
16meter
Knowledge_seeker
Durrrr
Micson
Fonkeymonkey
Amenth
GZ1000
Stink-ui
Braddie
Skippy22
IkBenDeBaas
Matip
Misschien:
Angel-Joy
Meloewa
Thats_meh
RickoKun
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Verlengmijnsnoer
Rodawa
Chai
Marcel-o
Jachtgeweer
Hezdunnah
Belangrijk:
De vorige paar topics over KLB-meets zijn in SC vervallen. Dat is niet de bedoeling voor dit topic. Er zijn dus een aantal duidelijke regels.
We willen wel: aan- of afmeldingen en vragen over de meet.
We willen niet: off-topic opmerkingen, SC, gebagger, en reacties als ‘deze meet komt er toch niet’.
Post dus alleen relevante opmerkingen of vragen over de meet, de rest zal toch verwijderd worden.
We hopen jullie allemaal te zien bij de meet!
Liefs,
CristinaYang en Madeliefff
Als jij gaat, dan ben ik er zeker bij.quote:
Voor deze ene keer.quote:
Haha schattig. Maar denk het niet, Utrecht is best een eind uit de buurt voor mij, of ik moet toevallig in de buurt zijn voor werkquote:Op maandag 6 mei 2013 15:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Als jij gaat, dan ben ik er zeker bij.
In Utrecht heb je ook gewoon stations waar je kan werken hé.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:52 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Haha schattig. Maar denk het niet, Utrecht is best een eind uit de buurt voor mij, of ik moet toevallig in de buurt zijn voor werk
Ik weet niet of het een droomman is maar mannen zul je in ieder geval wel genoeg ontmoeten ja.quote:
Iets lagerquote:Op maandag 6 mei 2013 16:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat schattig en typisch tegelijk, mevrouwtje is 30 en de eierstokken beginnen met rammelen.
Droomman graag. It might be you, hotshot.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een droomman is maar mannen zul je in ieder geval wel genoeg ontmoeten ja.
Toch vooral jongetjes, denk ik.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een droomman is maar mannen zul je in ieder geval wel genoeg ontmoeten ja.
Dan kun jij ze mooi even in de nekklem nemen als ze vervelend zijn. Of koekies verkopen.quote:
Toch wel hoorquote:
Ze gaan stuk voor stuk over de knie bij CristinaYang.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kun jij ze mooi even in de nekklem nemen als ze vervelend zijn. Of koekies verkopen.
Alsof jij komt, droeftoeter.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik neem trouwens een potje Asperger-remmers mee
En groene asperges die zijn lekkerquote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik neem trouwens een potje Asperger-remmers mee
quote:
Jij ziet er anders ook wel lekker uit, ik overweeg nu wel te komen.quote:
Toch inspirerend dusquote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Jouw DM heeft mij wakker geschudt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |