He, 2 Kloten, laat mij er buiten. Voor je het weet kun je zomaar 1 klootje heten natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
.. ik gun je alle frank_drebins en krio's van de wereld
Ambi eerlijk, hoeveel bedpartners heb je tot nu toe gehad, met je turkse achtergrond etc..quote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Jouw DM heeft mij wakker geschudt..
Pardon? Doe eens normaal.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ambi eerlijk, hoeveel bedpartners heb je tot nu toe gehad, met je turkse achtergrond etc..
Hey ze ziet jou gewoon als perfecte man, betekend niet dat jij persoonlijk de sjaak bentquote:Op maandag 6 mei 2013 16:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
He, 2 Kloten, laat mij er buiten. Voor je het weet kun je zomaar 1 klootje heten natuurlijk.
Gewoon een normale vraag hoorquote:
Altijd...quote:
O ja, dat onderschat ik nog weleens.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..] en zelfs met hugh miron red je het niet, vriendwoon in de rauwe buurt.
Omdat ik 16 ben en rest allemaal 18+quote:
jij ook van de straatquote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey ze ziet jou gewoon als perfecte man, betekend niet dat jij persoonlijk de sjaak benten zelfs met hugh miron red je het niet, vriend
woon in de rauwe buurt.
Dankjequote:Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Jij ziet er anders ook wel lekker uit, ik overweeg nu wel te komen.
hmm tegenstrijdige post icoon en post.quote:
Why? De vrouwenpopulatie slinkt!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ik 16 ben en rest allemaal 18+
En Vera komt ook niet meer, neem aan dat Meloewa ook niet komt.
Alsof ik geen geintje maakquote:Op maandag 6 mei 2013 16:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, omdat je sowieso moet komen, en het niet van mij moet laten afhangen
Gewoon komen, Het word echt fantastisch.quote:
quote:
Dit. En ze doelt op jou Krio, vat die hints nou eens.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:59 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Gewoon komen, Het word echt fantastisch.
Hoezo komt Vera niet meer?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ik 16 ben en rest allemaal 18+
En Vera komt ook niet meer, neem aan dat Meloewa ook niet komt.
Ik denk dat jij al lang en breed in een tehuis zit voor er überhaupt mensen komen opdagen voor een meetquote:Op maandag 6 mei 2013 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben wel blij dat ik allang en breed ergens in een één of ander tehuis zit waar me luiers aangetrokken worden hoor als er eenmaal de baby's van deze meet in KLB komen posten.
ahahha deze manquote:Op maandag 6 mei 2013 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben wel blij dat ik allang en breed ergens in een één of ander tehuis zit waar me luiers aangetrokken worden hoor als er eenmaal de baby's van deze meet in KLB komen posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |