Ok moet ik even een piratenpak kopen en mijn baard laten staanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Heb je niet gelezen dat iedereen verkleed als zijn username moet gaan? :p
..<quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Niet de hele Mcdonalds af reserverenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Gereserveerd![]()
Een hele tafel voor jezelf bezet willen houden.
Eigenlijk wel ja, anders weet ik toch niet dat jij het bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Serieus? Ik hoop niet dat iedereen verwacht dat ik de hele avond als MadJackthePirate kennis maak
Ik zal het er wel even bij melden als ik me voorstel danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, anders weet ik toch niet dat jij het bent.
Dit is wel een beter idee. Daar is wifi. Neem ik m'n laptop meequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:41 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Niet de hele Mcdonalds af reserverenSoberso dat ik daar lekker wil eten zonder dat ik naar al die dikke zwijnen moet kijken.
Hoe moet ik dat doen dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tafels zijn zo 2012. Ik heb de hoek met jacuzzi geregeld natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Gereserveerd![]()
Twee flessen wodka voor je en moet jij eens opletten hoe snel die bitches bij je willen komen zittenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Gereserveerd![]()
Handig, want ik ben heel slecht in namen onthouden dus dan kan ik ook gewoon de username gebruiken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik zal het er wel even bij melden als ik me voorstel dan
Ik weet t niet, ik ontdek wel een Dubbel d lolquote:
Ze loopt een beetje zoals haar UI.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik weet t niet, ik ontdek wel een Dubbel d lol
Dat wordt dus een borstvergrotingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik weet t niet, ik ontdek wel een Dubbel d lol
draag jij een bloempje in jouw haren?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:12 schreef madeliefff het volgende:
De echte autisten die van zolder durven te komen gaan straks nog echt verkleed komen ook, omdat ze grapjes niet snappen . Word t toch nog een grappige aaf
Ik acht die kans groter dan dat jij komt, aangezien ik van horen zeggen heb dat je bij de laatste meet in je broek gepist hebt.quote:
Wat?!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik acht die kans groter dan dat jij komt, aangezien ik van horen zeggen heb dat je bij de laatste meet in je broek gepist hebt.Als je dat hier flikt, dan ken ik je niet meer.
Lijkt me wel grappig om te zien.. Jij dan in een bloemetjeskostuumquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:12 schreef madeliefff het volgende:
De echte autisten die van zolder durven te komen gaan straks nog echt verkleed komen ook, omdat ze grapjes niet snappen . Word t toch nog een grappige aaf
Compleet offtopic weer, maar: godverquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik acht die kans groter dan dat jij komt, aangezien ik van horen zeggen heb dat je bij de laatste meet in je broek gepist hebt.Als je dat hier flikt, dan ken ik je niet meer.
Alsof je uberhaupt kwam.quote:
Nee, ik had het eens vaag meegekregen, maar het blijft op z'n zachtst gezegd heel apawwrtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
Dit was nog niet algemeen bekend? Oeps, sorry skippy.
Wist ik al ja. Maar ja bliksem slaat niet 2 keer in op dezelfde plek, dus als iemand in z'n broek zeikt zal het waarschijnlijk niet skippy zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
Dit was nog niet algemeen bekend? Oeps, sorry skippy.
Doe voor de zekerheid wel een luier omquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Wist ik al ja. Maar ja bliksem slaat niet 2 keer in op dezelfde plek, dus als iemand in z'n broek zeikt zal het waarschijnlijk niet skippy zijn.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Heb ik sowieso altijd om bij het uitgaan. Grote bobbel en niet hoeven te betalen voor de wc.quote:
Ik zou niet eens komen, wetende dat heel de meet groep weet dat jij je broek ondergezeken hebt. Je zult de hele avond maar die grapjes moeten aanhoren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Wist ik al ja. Maar ja bliksem slaat niet 2 keer in op dezelfde plek, dus als iemand in z'n broek zeikt zal het waarschijnlijk niet skippy zijn.
Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. Ik zou zelfs niet meer met hetzelfde account posten als zoiets was gebeurd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik zou niet eens komen, wetende dat heel de meet groep weet dat jij je broek ondergezeken hebt. Je zult de hele avond maar die grapjes moeten aanhoren.
Daarom wel grote skippyballen, mocht 'ie er wel zijn.
Het getuigt wel van een paar ballen. Vernederd op FOK! en nog door blijven gaan posten, ik zie het weinig mensen na doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. Ik zou zelfs niet meer met hetzelfde account posten als zoiets was gebeurd.
Maar jij bent altijd negatief over iedereen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:26 schreef Ambipur het volgende:
Ik vind Skippy gewoon een sukkel, met zijn achterlijke opmerkingen en vieze berichtjes.
(Fobo/e-)hosselaars neem ik per definitie niet serieus.. Eigenlijk mezelf ook niet, maar okquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:26 schreef Ambipur het volgende:
Ik vind Skippy gewoon een sukkel, met zijn achterlijke opmerkingen en vieze berichtjes.
Blijkbaar moet je mijn fobo hossel skills nog ondergaan, dan praat je wel anders.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
(Fobo/e-)hosselaars neem ik per definitie niet serieus.. Eigenlijk mezelf ook niet, maar ok
Maar ben wat dat betreft wel benieuwd wat ik ga aantreffen op de meet
Dit, ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:29 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je mijn fobo hossel skills nog ondergaan, dan praat je wel anders.
Sowieso dat ik haan minstens 1 keer op de avond Haan ga noemen ipv zijn echte naamquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Handig, want ik ben heel slecht in namen onthouden dus dan kan ik ook gewoon de username gebruiken.
Nee. Heb zulke rare berichten gekregen van hem.. Echt. Weird.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar jij bent altijd negatief over iedereen.
Dan moet ik semi naakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een echte baas plast in kontjes en echte bazin staat dat toequote:
Skippy wil vast wel in haar kontje plassen, lekker makkelijk mikken ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
een echte baas plast in kontjes en echte bazin staat dat toe
Jij zoekt gewoon een excuus om niet te komen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Heb zulke rare berichten gekregen van hem.. Echt. Weird.
Zou je bijna denken, ja. Ambi gaat sowieso een nieuw account nodig hebben na deze meet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een excuus om niet te komen.
Alweer. Haar vorige account System_Overload heeft het ook niet lang overleefd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zou je bijna denken, ja. Ambi gaat sowieso een nieuw account nodig hebben na deze meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |