Het blijft een groot vraagteken tot het einde, ook wie er nou echt gaan komen enzo. Maar even langshoppen op het fietsje moet waarschijnlijk niet zo'n probleem zijn.quote:
Kan ik eindelijk mijn langgekoesterde droom waar maken om te proberen haan onder de tafel te drinkenquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk mijn langgekoesterde droom waar maken om te proberen haan onder de tafel te drinken
Done.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:04 schreef CristinaYang het volgende:
Kan iemand even de OP updaten? Wickedmen erin en Verlengmijnsnoer eruit enzeuh
Als jij komt wel ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef skippy22 het volgende:
Aankomend weekend zal het wel rustig zijn in de stad.
Goh.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het grote afzeggen is begonnen merk ik.
Wat een verassing.
Als jij gaat moeten we wel alvast de zedenpolitie inschakelen. Heb je al aan de reclassering gevraagd of je überhaupt mag?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef skippy22 het volgende:
Aankomend weekend zal het wel rustig zijn in de stad.
Wrm zedenpolitie?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Als jij gaat moeten we wel alvast de zedenpolitie inschakelen. Heb je al aan de reclassering gevraagd of je überhaupt mag?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wrm zedenpolitie?Eindelijk actie, gekkkkk.
Ambi, nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wrm zedenpolitie?Eindelijk actie, gekkkkk.
Ik heb geen penis helaas.quote:
We weten het al hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:01 schreef Ambipur het volgende:
Ik ga trouwens alleen een hapje eten. De meet trekt me niet. Teveel aan jonkies.
Hoe harder je ontkent, hoe meer je het eigenlijk wilt.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe harder je ontkent, hoe meer je het eigenlijk wilt.
Het liefst wordt ze vandaag nog compleet aan stukken getrokken door een willekeurige zolderkamerautist. Maar ja, die zijn buiten zulke meets om natuurlijk verdomd lastig te vinden, vandaar.
quote:
Dit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe harder je ontkent, hoe meer je het eigenlijk wilt.
Het liefst wordt ze vandaag nog compleet aan stukken getrokken door een willekeurige zolderkamerautist. Maar ja, die zijn buiten zulke meets om natuurlijk verdomd lastig te vinden, vandaar.
En dit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij wil ambi vooral heel graag lezen "alsjeblieft kom nou gewoon".
Nee.quote:
De mensen die gaan eten komen ook naar meet , dus kun je daar verder kletsen met zequote:Op woensdag 8 mei 2013 18:01 schreef Ambipur het volgende:
Ik ga trouwens alleen een hapje eten. De meet trekt me niet. Teveel aan jonkies.
quote:
Wil je Dima niet even ontmaagden? Is waarschijnlijk zo gebeurd.quote:
Turken hebben kleintjes. Nee dank je.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wil je Dima niet even ontmaagden? Is waarschijnlijk zo gebeurd.
Ben meer benieuwd naar wie dat topic gaat durven openen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:07 schreef Zapato het volgende:
Ik ben echt ernstig benieuwd naar het day-aftertopic.
Mooi toch, voel je er niks van.quote:
Gefeliciteerd met je verjaardag~!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
De mensen die gaan eten komen ook naar meet , dus kun je daar verder kletsen met ze
Dat zou voor mij ook echt de enige reden zijn om te komen. Hoe dat dan in echt gaat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:12 schreef Susteren het volgende:
Allemaal mensen grote bek hier, en vast in RL niks durven te zeggen
Ja, 16-jarige hockeyjongetjes zijn best intimiderend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:12 schreef Susteren het volgende:
Allemaal mensen grote bek hier, en vast in RL niks durven te zeggen
Komen zal je zeker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:11 schreef Ambipur het volgende:
ik voel me ziek worden. Al kots ik de boel onder, kom ik alsnog
Geen sport doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:13 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, 16-jarige hockeyjongetjes zijn best intimiderend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
Geen sport doen
Denken dat Hugh niet sportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat doet hij danquote:
Waterpolo met meisjes.quote:
quote:
Aiiquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij bokst en hij leeft praktisch in de sportschool. Hij kan mij bankdrukken
Ik heb nu medicatie 10 stuksquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Als jij gaat moeten we wel alvast de zedenpolitie inschakelen. Heb je al aan de reclassering gevraagd of je überhaupt mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |