Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![f03zgh.jpg]()
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , 1-6
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , 1-3
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , 1-5
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , 7-0
9-2-2013 - Vitesse - PSV , 2-2
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , 2-1
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , 2-1
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , 2-0
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , 2-1
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , 2-0
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , 2-2
6-4-2013 - Willem II - PSV , 1-3
14-4-2013 - PSV - Ajax , 2-3
20-4-2013 - AZ - PSV , 1-3
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , 5-2
5-5-2013 - PSV - NEC , 4-2
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , 0-4
30-1-2013 - PSV - Feyenoord , 2-1
27-2-2013 - PEC Zwolle - PSV , 0-3
09-5-2013 - AZ - PSV , x-x (finale)
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
SPOILER: Europa League
![s5fwwk.png]()
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Tegen dat soort argumenten kan ik niet op.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
En hier verder.
Post hier alle tips over verdedigers die ons kunnen helpen om volgend jaar WEL EEN KEER kampioen te worden
Tarado
capô de fusca
quote:
Lul maar. Hij blijft een held.
Tarado
capô de fusca
quote:
HANS VAN BREUKELEN boeken bij Artiest.nu
Offerte aanvragen
73-voudig voetbalinternational!
Tarief
Vanaf: ¤ 4.560
Tarado
capô de fusca
Is het weer speelkwartier voor de jochies?
Tarado
capô de fusca
quote:
De manier waarmee PSV zo vaak kampioen is geworden gaat iig niet meer lukken omdat het geld er niet voor is, dat hadden ze voor die gemeente deal al kunnen weten maar gewoon weer op dezelfde manier verder gaan.
De schade had financieel nog meegevallen met een kampioenschap maar uiteindelijk gewoon slecht ingekocht.
quote:
pas op dat je geen 3de gaat worden
quote:
Cocu acht de kans dat hij volgend seizoen hoofdtrainer zal zijn PSV nog altijd groot, maar benadrukt dat het nog geen uitgemaakte zaak is. De voormalig middenvelder heeft bij de directie zijn wensen neergelegd en vooralsnog is er geen akkoord bereikt. Dit is dan ook de reden dat Advocaat het nieuws over zijn opvolging en/of zijn naderende vertrek nog niet wil bevestigen in de media.
Het is de bedoeling dat Ernest Faber de rechterhand wordt van Cocu, die ook dolgraag verder wil met Chris van der Weerden, zijn vertrouweling en assistent bij de A1. "Ik weet precies wat ik aan Chris heb, we hebben dit seizoen ook goed gewerkt bij de A1", zegt Cocu. De clubleiding twijfelt echter of het verstandig is om met Cocu, Faber en Van der Weerden drie relatief onervaren trainers los te laten op het eerste elftal: ook omdat de voetbalkennis en het tactische vernuft van Cocu niet ter discussie staan, maar wel zijn charisma en natuurlijk overwicht.
quote:
Cocu is lekker rustig, prima voor PSV..
quote:
En spelers die zijn leiderschap niet accepteren krijgen de toorn van Chris over zich heen.
quote:
Was misschien ook geen echte topper op het veld, maar ik zou nu een moord doen voor zo'n voetballer en karakter in onze verdediging.
quote:
Op dinsdag 7 mei 2013 12:11 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Was misschien ook geen echte topper op het veld, maar ik zou nu een moord doen voor zo'n voetballer en karakter in onze verdediging.
Tegenwoordig zou ik een moord doen voor een verdediger, zo schaars is het.
quote:
Op dinsdag 7 mei 2013 12:11 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Dat. Van der Weerden was van het niveau Derijck, maar wel ene met stalen ballen.
U MAD?
quote:
Nou. Als je daarmee bedoelt dat hij constant opereerde op het niveau waar Derijck zit als hij een topdag heeft, dan ben ik het met je eens.
Ik denk dat van der Weerden rden nu een onbetwiste basisspeler zou zijn, terwijl hij dat destijds niet was. En dat zegt alles.
Ik denk trouwens dat zelfs Dirkx nu onbetwist basisspeler zou zijn.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op dinsdag 7 mei 2013 13:07 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Nou. Als je daarmee bedoelt dat hij constant opereerde op het niveau waar Derijck zit als hij een topdag heeft, dan ben ik het met je eens.
Ik denk dat van der Weerden rden nu een onbetwiste basisspeler zou zijn, terwijl hij dat destijds niet was. En dat zegt alles.
Ik denk trouwens dat zelfs Dirkx nu onbetwist basisspeler zou zijn.
Dirkx in zijn tweede periode bij PSV zou ik nu een verademing vinden en dat is niet omdat hij toen zo fantastisch was
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
AF_
AltijdKapot
Dus wie van de FOK!kers gaat donderdag mee naar rotterdam
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op
dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef
Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:
Sorry. Mijn zolderkamer staat het niet toe.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Check

Het weer is wel minder

Mooi vorig jaar toen we Rotterdam in kwamen rijden langs die vele flats. Allemaal paupers op die balkons rukgebaren maken. Volgens mij waren ze geil ofzo door het warme weer.
U MAD?
quote:
Op dinsdag 7 mei 2013 13:48 schreef de_boswachter het volgende:[..]
Mooi vorig jaar toen we Rotterdam in kwamen rijden langs die vele flats. Allemaal paupers op die balkons rukgebaren maken. Volgens mij waren ze geil ofzo door het warme weer.
AF_
AltijdKapot
quote:
Check

W
Het weer is wel minder

Dat is wel jammer. Zonnetje in de kuip en de beker ophalen. Dan maar zonder zon
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op
dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef
Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:
Op dinsdag 7 mei 2013 13:49 schreef AF_ het volgende:[..]
Dat is wel jammer. Zonnetje in de kuip en de beker ophalen. Dan maar zonder zon

Hebben we ook weer zo'n falend fanplein zoals vorig jaar tegen Heracles ? Of mag dat niet tegen de hoolies van AZ ?
Vorig jaar was echt mooi, lekker wat tussen de Heracles supporters lopen. Geen gezeik, gewoon voor het voetbal naar de Kuip. Hopelijk dit jaar weer.
U MAD?
quote:
Op dinsdag 7 mei 2013 13:51 schreef de_boswachter het volgende:[..]
Hebben we ook weer zo'n falend fanplein zoals vorig jaar tegen Heracles ? Of mag dat niet tegen de hoolies van AZ ?
Vorig jaar was echt mooi, lekker wat tussen de Heracles supporters lopen. Geen gezeik, gewoon voor het voetbal naar de Kuip. Hopelijk dit jaar weer.
Moet geen probleem zijn
http://www.manbijthond.nl/fragmenten/eindhoven-bedankt
quote:
Check

Het weer is wel minder

17-18 graden, vol zonnetje geeft het bij mij aan, prima toch? In de ochtend een beetje regen, maar volgensmij wel een lekker dagje verder. Vorig jaar niets van die mensen meegekregen, zal er donderdag eens op letten.
Vond wel dat het erg slecht beveiligd was, die weg naar de Kuip. Niet dat het nodig was, maar daar kun je, met wat kwade bedoelingen, wel een veldslag verwachten.
quote:
Op dinsdag 7 mei 2013 14:54 schreef Shefkee het volgende:[..]
17-18 graden, vol zonnetje geeft het bij mij aan, prima toch? In de ochtend een beetje regen, maar volgensmij wel een lekker dagje verder. Vorig jaar niets van die mensen meegekregen, zal er donderdag eens op letten.
Vond wel dat het erg slecht beveiligd was, die weg naar de Kuip. Niet dat het nodig was, maar daar kun je, met wat kwade bedoelingen, wel een veldslag verwachten.
Mooi was dat daar bij die brug. Plaatselijke 'ondernemer' die uit de kofferbak blikken bier verkoopt voor een woekertarief, een gast die loempia's bakt etc.
Mooi man een wedstrijd in een Vogelaarwijk

Bij mij geeft hij 16 graden max. aan en bewolkt.
U MAD?
[ Bericht 35% gewijzigd door Dj_Day-V op 07-05-2013 19:08:06 ]
Cristian Sapunaru is in de zomer transfervrij en wil dan de best denkbare keuze voor de komende jaren maken. De 29-jarige verdediger uit Roemenië staat nu onder contract bij Real Zaragoza, maar tekende daar vorig jaar bewust voor maar één jaar. Hij wacht nu af welke clubs zich bij hem zullen melden na dit seizoen; PSV is één van de gegadigden om Sapunaru aan te trekken.
Het Spaanse Sport schrijft woensdag dat men in Eindhoven geïnteresseerd is in de centrale verdediger annex rechtsback. Sapunaru zou zelfs al een interessant voorstel hebben ontvangen van de club, maar nog niets hebben getekend. Hij wil afwachten of de deal die PSV hem voorlegt financieel gezien de beste is, of dat het nog beter kan.
Indien Real Zaragoza over de brug komt met meer geld, zal Sapunaru opnieuw bij die club tekenen. Er is ook interesse van een Duitse en een Belgische club, die niet bij naam worden genoemd. Sapunaru speelde drie jaar voor Rapid Boekarest, vier seizoenen bij FC Porto en nu dus één jaar bij Real Zaragoza.
Hij wil de beste aanbieding en tekent zelfs bij bij Zaragoza als ze meer betalen.
Klinkt als OF veel te duur, OF iemand die weg wil zodra hij een betere aanbieding ergens anders krijgt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
zerokil
psvunited
quote:
Op woensdag 8 mei 2013 09:55 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Dat zou hier in Nederland 12 wedstrijden schorsing voor die gele kaarten zijn + wat er voor die rode kaart gegeven is.
Bijna een half seizoen out door schorsingen

Moet je na gaan hoe de media dan gaat schrijven/reageren op PSV...
quote:
Dat is tamelijk treurig. Die man heeft ook geen ballen of eergevoel he.
quote:
Zag je toch ook hoe woest supporters waren bij Twente toen hij daar vertrok met Erik t. Hag?
Hele aparte man is Fred, maar wel een goede trainer. Hij dekt zich echt áltijd in.
AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
quote:
Op woensdag 8 mei 2013 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:[..]
Zag je toch ook hoe woest supporters waren bij Twente toen hij daar vertrok met Erik t. Hag?
Hele aparte man is Fred, maar wel een goede trainer. Hij dekt zich echt áltijd in.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Die TT...

Jullie juichen een revolutie die wordt gestart door Van Breukelen toch niet echt toe?
Lemming22
quote:
Op woensdag 8 mei 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:Die TT...

Jullie juichen een revolutie die wordt gestart door Van Breukelen toch niet echt toe?
Van Breukelen zegt wat supporters al langere tijd zeggen: de clubcultuur moet terug. Ja dus. Het gaat namelijk om de boodschap, de inhoud. Niet om degene die de aanzet geeft voor de "revolutie". Daarnaast heeft hij al meerdere zware mannen en sponsoren achter zich staan. Een serieus blok dus, niet één man.
quote:
Op woensdag 8 mei 2013 19:04 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Van Breukelen zegt wat supporters al langere tijd zeggen: de clubcultuur moet terug. Ja dus. Het gaat namelijk om de boodschap, de inhoud. Niet om degene die de aanzet geeft voor de "revolutie". Daarnaast heeft hij al meerdere zware mannen en sponsoren achter zich staan. Een serieus blok dus, niet één man.
Nou, succes dan maar.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 mei 2013 @ 19:41:10
rubbereend
JUICHEN
Zo lang Van Breukelen zich omringt met veel en een breed scala aan clubmensen dan ben ik voor. Niet als een klein clubje de macht wil grijpen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Ik snap best dat jij en anderen lacherig doen over van Breukelen. Hij is natuurlijk geen man van de statuur van Cruijff. Verre van. En als je hem over voetbal hoort praten in analyses dan is dat ook alles behalve indrukwekkend. Hij is een beetje de Henny Huisman van het voetbal en heeft nog minder uitstraling.
Maar het is een winnaar en hij heeft veel respect binnen PSV. Onder de supporters is hij een held, omdat hij (en alleen hij) ons de enige echte Europese hoofdprijs heeft bezorgd. Daarnaast kent hij de club en de clubcultuur door en door. Verder is het gewoon een hele slimme man, zeker op het gebied van bedrijfsvoering.
En wat Lemming ook zegt: het maakt niet uit wie de revolutie start, als de juiste mannen zich er maar achter scharen.
quote:
Op woensdag 8 mei 2013 19:41 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Ik snap best dat jij en anderen lacherig doen over van Breukelen. Hij is natuurlijk geen man van de statuur van Cruijff. Verre van. En als je hem over voetbal hoort praten in analyses dan is dat ook alles behalve indrukwekkend. Hij is een beetje de Henny Huisman van het voetbal en heeft nog minder uitstraling.
Maar het is een winnaar en hij heeft veel respect binnen PSV. Onder de supporters is hij een held, omdat hij (en alleen hij) ons de enige echte Europese hoofdprijs heeft bezorgd. Daarnaast kent hij de club en de clubcultuur door en door. Verder is het gewoon een hele slimme man, zeker op het gebied van bedrijfsvoering.
En wat Lemming ook zegt: het maakt niet uit wie de revolutie start, als de juiste mannen zich er maar achter scharen.
Hm, goed en logisch verhaal wel.
quote:
Mogelijk is dat niet eens nodig. Brands moet alleen een andere opdracht krijgen. Sanders heeft financieel geweldige dingen gedaan, misschien de club wel gered van het 'Feyenoord-scenario'. Maar voetbaltechnisch heeft hij Brands te veel vrij gelaten en hij heeft de clubcultuur geen goed gedaan. Het is te makkelijk om het alleen op Brands af te schuiven.
quote:
Op woensdag 8 mei 2013 19:48 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Mogelijk is dat niet eens nodig. Brands moet alleen een andere opdracht krijgen. Sanders heeft financieel geweldige dingen gedaan, misschien de club wel gered van het 'Feyenoord-scenario'. Maar voetbaltechnisch heeft hij Brands te veel vrij gelaten en hij heeft de clubcultuur geen goed gedaan. Het is te makkelijk om het alleen op Brands af te schuiven.
Ik schuif het ook af op de scouts en trainers.
quote:
Scouting is een heikel punt. Ik heb de indruk dat de laatste internationale goede transfers die naar PSV kwamen door Hiddink persoonlijk waren gescout. En dat ze deels naar PSV kwamen om met Hiddink te werken. In het post-Hiddink tijdperk is er geen één fatsoenlijke speler meer binnengehaald van buiten de eredivisie....
En trainers. Tja. Advocaat heeft veel fouten gemaakt. Ook cruciale wisselfouten. Het inbrengen van Pieters tegen Ajax was een blunder die ons mogelijk gewoon de titel heeft gekost.
Ik vermoed dat het hele internationale scoutingsnetwerk van PSV geen fuck voorstelt.
quote:
Op woensdag 8 mei 2013 19:54 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Scouting is een heikel punt. Ik heb de indruk dat de laatste internationale goede transfers die naar PSV kwamen door Hiddink persoonlijk waren gescout. En dat ze deels naar PSV kwamen om met Hiddink te werken. In het post-Hiddink tijdperk is er geen één fatsoenlijke speler meer binnengehaald van buiten de eredivisie....
En trainers. Tja. Advocaat heeft veel fouten gemaakt. Ook cruciale wisselfouten. Het inbrengen van Pieters tegen Ajax was een blunder die ons mogelijk gewoon de titel heeft gekost.
Ik vermoed dat het hele internationale scoutingsnetwerk van PSV geen fuck voorstelt.
Dan denk ik ook.. Vraag me echt af wat die mensen zagen bij Zanka, Vukovic en Marcelo

..
Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
quote:
Dzsudzsák.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
quote:
Alle drie waren ze in hun competitie gewoon topverdedigers. Zanka en Marcelo waren zelfs de beste verdedigers in hun competitie. Maar scouten is meer dan de beste spelers zoeken. Je moet de beste hebben die binnen het systeem van je team past en spelers moeten complementair zijn aan elkaar. Daar gaat het steevast mis.
quote:
Klopt. Dat is de enige en die is gescout door Erwin Koeman.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Koeman? Die werd toch pas later bondscoach?
quote:
Dzsudzsak moet leemte op links bij PSV vullen
door Frans van den Nieuwenhof
Donderdag 25 oktober 2007 - EINDHOVEN - Met de komst van de Hongaarse international Balasz Dzsudzsak hoopt de technische leiding van PSV de linksbuiten voor de toekomst te hebben gevonden. De Eindhovense club kwam gisteren een contract voor vijf jaar overeen met Dzsudzsak. De 20-jarige speler van Debrecen sluit zich in principe vanaf komend seizoen aan bij de selectie.
Sinds het vertrek van DaMarcus Beasley naar Rangers een jaar geleden heeft PSV geen echte linksbuiten meer in de selectie. De club ziet in Dzsudzsak een versterking voor de toekomst, maar hoopt hem al eerder naar Eindhoven te kunnen halen. Mogelijk al tijdens de komende winterstop. Daarover lopen de gesprekken nog.
De scouts Adrie van Kraaij en Piet de Visser, zagen de linkerspits in september voor het eerst bij een interland tegen Bosnië-Herzegowina. "We kregen een tip", zegt De Visser, "dat een zeer talentvolle, jonge speler zijn debuut zou gaan maken in het Hongaars elftal. We hebben hem gezien en zijn hem daarna intensief gaan volgen."
PSV stuurde zowat al zijn scouts naar Hongarije. Van Baalen bekeek hem bij zijn club en Nilis bezocht de wedstrijd Turkije- Hongarije. Ook Tonny Bruins Slot bekeek Dzsudzsak. De Visser: "We waren erg enthousiast. Het is een frêle, snelle linksbuiten, die niet alleen de zijkant bestrijkt, maar ook goed is in de combinatie en graag naar binnen trekt. Een speler die je niet zoveel meer ziet tegenwoordig."
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
RubenSosa
quote:
Op woensdag 8 mei 2013 20:01 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Alle drie waren ze in hun competitie gewoon topverdedigers. Zanka en Marcelo waren zelfs de beste verdedigers in hun competitie. Maar scouten is meer dan de beste spelers zoeken. Je moet de beste hebben die binnen het systeem van je team past en spelers moeten complementair zijn aan elkaar. Daar gaat het steevast mis.
Marcelo maakte ook nog eens 10 doelpunten in 49 wedstrijden in polen. Schijnbaar hebben ze daar op gescout
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
De tip kwam van Koeman. Althans, dat heb ik van een vriend van Koeman begrepen.
quote:
Uhm nee. De tip kwam via een email van een PN'er
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
vlak de invloed van Lemic ook niet uit.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
De waarheid ligt in het midden.
quote:
Heb hem al een maand in mijn SIG, dat niemand hem gezien heeft
De_Pel
Is weg.
quote:
En dat is gerelateerd omdat?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Forza PSV !!!!!1
Bekertje pakken vandaag? Beloofd iig een leukere wedstrijd te worden dan die van vorig jaar.
quote:
18 uur? Niets mis mee.
Tarado
capô de fusca
do 09 mei 2013, 09:34
'Strootman zal wel vooraan staan'
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM -
quote:
Hoewel Kevin Strootman zei weinig interesse ye hebben in een huldiging als PSV de KNVB-beker wint, verwacht Telesports chef voetbal Valentijn Driessen dat de international vooraan zal staan als het zover komt.
RubenSosa
quote:
Die valentijn toch. Ook wel duidelijk waarom sommige ajacieden hier zo arrogant zijn... hun voorbeeld is valentijn D.
xSoDx
HOI!
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 10:08 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Die valentijn toch. Ook wel duidelijk waarom sommige ajacieden hier zo arrogant zijn... hun voorbeeld is valentijn D.
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
RubenSosa
quote:
Aha, daar is fan nummer 1.
RubenSosa
quote:
Is toch zo? Bedoel hij is altijd positief over ajax en negatief over vooral psv en feyenoord. Dat hij daarbij eigen interpretatie voor waarheid aanneemt maakt het zo populair bij de ajacieden...
Maar goed, de enige groep die dat niet ziet zijn de ajacieden...
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 10:14 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Is toch zo? Bedoel hij is altijd positief over ajax en negatief over vooral psv en feyenoord. Dat hij daarbij eigen interpretatie voor waarheid aanneemt maakt het zo populair bij de ajacieden...
Ik ken echt helemaal niemand die Valentijn serieus neemt en daar zitten behoorlijk veel Ajacieden tussen.
Maar goed, veel succes met de bekerfinale en de huldiging.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:Door PSV spelen jullie nu CL :') !
Tarado
capô de fusca
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 10:14 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Hij is net zoiets als jullie Rik alleen zijn bereik is wat groter
RubenSosa
quote:
Rik is juist kritisch op psv. Dat was het hele item van Advocaat ook.. Psv heeft geen vrienden in de pers.
quote:
Precies. Valentijn heeft Ajax ook afgemaakt toen het slecht ging.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 11:06 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Huldigen in het algemeen, of wat bedoel je? Huldigen bij een kampioenschap/CL/EL/WK/EK vind ik heel normaal

In het algemeen ja, in het verleden werd Ajax alleen gehuldigd bij Europees succes, blijkbaar wordt de norm dan verlaagd op het moment dat de successen uitblijven, Ajax is ook al eens gehuldigd vanwege de KNVB beker, Feyenoord spant de kroon met de viering (nee het was geen huldiging

) van de 2e plek.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 11:11 schreef Tarado het volgende:[..]
In het algemeen ja, in het verleden werd Ajax alleen gehuldigd bij Europees succes, blijkbaar wordt de norm dan verlaagd op het moment dat de successen uitblijven, Ajax is ook al eens gehuldigd vanwege de KNVB beker, Feyenoord spant de kroon met de viering (nee het was geen huldiging

) van de 2e plek.
Kampioenschap vind ik dan wel een huldiging waard. Maar de beker

Leuk als je hem wint, maar win je hem niet lig je er ook geen seconde wakker van.
Ja die 2de plek blijft een giller. Net als een volle coolsingel voor een bekertje in 2008(?)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 mei 2013 @ 12:42:35
rubbereend
JUICHEN
quote:
quote:
quote:
de derde regel in de sig is
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
xSoDx
HOI!
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 10:21 schreef ValHallen het volgende:[..]
Ik ken echt helemaal niemand die Valentijn serieus neemt en daar zitten behoorlijk veel Ajacieden tussen.
Maar goed, veel succes met de bekerfinale en de huldiging.
Dit dus.
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 mei 2013 @ 12:59:57
rubbereend
JUICHEN
sowieso moet je de Telegraaf niet serieus nemen, dat lijkt me evident
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Oh, ik wist niet dat die onzin uit de Telegraaf kwam, dan is het inderdaad zonneklaar. Maar wel lullig voor Kevin Strootman.
quote:
De grootste adepten zijn meestal ook degene die het meest kritisch zijn zodra het fout gaat of dreigt te gaan.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 mei 2013 @ 13:18:40
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 13:09 schreef miep63 het volgende:[..]
Oh, ik wist niet dat die onzin uit de Telegraaf kwam, dan is het inderdaad zonneklaar. Maar wel lullig voor Kevin Strootman.
Maar buiten dat kan ik me voorstellen dat als je net zeker de titel kwijt bent je even ook niet moet denken aan een huldiging.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Lemming22
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 13:18 schreef rubbereend het volgende:[..]
Maar buiten dat kan ik me voorstellen dat als je net zeker de titel kwijt bent je even ook niet moet denken aan een huldiging.
De oranjeselectie dacht daar in 2010 anders over
quote:
Dat idee van de huldiging kwam toch niet uit de selectie zelf?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
quote:
Ze kunnen moeilijk alles op het laatste moment gaan regelen he.
quote:
Eens, al hadden ze beter even wat doeken nog daarvoor kunnen hangen. Scheelt denk ik een hoop leedvermaak mocht het toch mis gaan.
quote:
Welke amateur heeft dit georganiseerd?
Land of the free. Home of the brave.
quote:
En ondertussen ook Tyton voor 3 miljoen gehaald die nu geen euro meer waard is. Wat een topbeleid.
Ook Matavz is dus geen euro meer waard. Dat terwijl er in de zomer een bod lag van 8 miljoen. Topbeleid.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Snap ook niet dat iedereen daar zo enthousiast over was vorig seizoen

.
Maar Waterman voegt ook niks toe dus 'toedels!'
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Ja maar hij ging dit seizoen echt knallen want Narsingh
En Marcelo zou ook een topper worden
Allemaal makkelijk praten achteraf. Beste stuurlui staan aan wal.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Gelukkig zei ik het vooraf al.
quote:
Genoeg users in dit topic die vooraf al kritisch waren, maar dat werd afgedaan als trollen.
quote:
Alleen hadden het een paar users hier vooraf al gezegd.
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
Toen Narsingh wel meedeed speelde Matavz niet.
Nee, beleid is niet echt de sterkste kant van PSV de afgelopen jaren.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Dat is waar inderdaad. Volgend jaar gewoon Depay-Locadia-Narsingh. Lijkt me een prima voorhoede.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Mijn punt was meer dat Matavz gewoon een matige spits is...
quote:
Ik ben persoonlijk nog niet zo overtuigd van Locadia.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ik bedoelde meer dat het niet te zeggen is of Matavz met Narsingh wel gerendeerd had. Als het met een Tadic lukt, zou je zeggen dat het met een Narsingh ook moet lukken.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Wat?

Waarom niet?
quote:
Omdat hij handelingssnelheid te kort komt. Heeft nog niet echt laten zien mee te kunnen voetballen. Is echt puur en alleen een afmaker.
Dan nog vind ik het wel erg makkelijk om alles op Brands af te schuiven. Ik heb ook genoeg twijfels bij Advocaat.
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 16:34 schreef Draxler het volgende:Dan nog vind ik het wel erg makkelijk om alles op Brands af te schuiven. Ik heb ook genoeg twijfels bij Advocaat.
Brands lijkt mij toch ook verantwoordelijk voor het aanstellen van Advocaat?
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 16:34 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Omdat hij handelingssnelheid te kort komt. Heeft nog niet echt laten zien mee te kunnen voetballen. Is echt puur en alleen een afmaker.
Prima toch? Lijkt me geschikter dan zo'n Lens die overal en nergens op het veld te vinden is, voor het voetbal dat PSV speelt.
quote:
Tuurlijk, maar niet voor zijn beslissingen.
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 16:35 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Prima toch? Lijkt me geschikter dan zo'n Lens die overal en nergens op het veld te vinden is, voor het voetbal dat PSV speelt.
Lijkt mij ook een stuk makkelijker te verdedigen. Snij de aanvoer naar hem af en je hebt niets meer aan hem.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 16:34 schreef Draxler het volgende:Dan nog vind ik het wel erg makkelijk om alles op Brands af te schuiven. Ik heb ook genoeg twijfels bij Advocaat.
Je bedoelt die man die eigenlijk nul invloed gehad heeft op de samenstelling van de spelersgroep en het moet doen met onkundige, ongemotiveerde prutsers?
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Dat denken ze bij Gomez en destijds bij Van Nistelrooy en Inzaghi ook. Als die jongen zo door blijft ontwikkelen is het makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Overigens wil ik hier Locadia zeker niet gelijk stellen aan Gomez, Van Nistelrooy en Inzaghi uiteraard.
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Je bedoelt die man die eigenlijk nul invloed gehad heeft op de samenstelling van de spelersgroep en het moet doen met onkundige, ongemotiveerde prutsers?
Je bedoelt die man van die dramatische 'tactische' wissel tegen Feyenoord? Kom op zeg.
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Dat denken ze bij Gomez en destijds bij Van Nistelrooy en Inzaghi ook. Als die jongen zo door blijft ontwikkelen is het makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Overigens wil ik hier Locadia zeker niet gelijk stellen aan Gomez, Van Nistelrooy en Inzaghi uiteraard.

Gomez en Van Nistelrooy kunnen te goed voetballen om ze alleen als afmaker te zien.
En het is niet gek dat een Inzaghi type aan het uitsterven is, al was hij ook uniek in zijn soort.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 16:39 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Gomez en Van Nistelrooy kunnen te goed voetballen om ze alleen als afmaker te zien.
En het is niet gek dat een Inzaghi type aan het uitsterven is, al was hij ook uniek in zijn soort.
Van Nistelrooy was in het begin een goede voetballer, later in z'n carriere was het een pure afmaker heb ik het idee. Ik heb in ieder geval hoge verwachtingen van Locadia, hopelijk komt het uit.
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 16:41 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Van Nistelrooy was in het begin een goede voetballer, later in z'n carriere was het een pure afmaker heb ik het idee. Ik heb in ieder geval hoge verwachtingen van Locadia, hopelijk komt het uit.
Bij Real Madrid vond ik hem echt functioneel technisch heel erg goed.
Ik heb niet zulke hoge verwachtingen van Locadia, al lijkt het mij wel een prima jongen met dito mentaliteit. Meer van Depay als hij niet te veel naar zijn grote voorbeeld krijgt. Helaas schiet de begeleiding in dat soort jongens meestal te kort.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Niet zijn sterkste actie maar goed, hij is natuurlijk beter materiaal gewend wat wél een voorsprong kan verdedigen.
De grootste fout die Advocaat gemaakt heeft is dat hij überhaupt geprobeerd heeft met onze prutsers kampioen te worden
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 16:43 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Bij Real Madrid vond ik hem echt functioneel technisch heel erg goed.
Ik heb niet zulke hoge verwachtingen van Locadia, al lijkt het mij wel een prima jongen met dito mentaliteit. Meer van Depay als hij niet te veel naar zijn grote voorbeeld krijgt. Helaas schiet de begeleiding in dat soort jongens meestal te kort.
Depay is misschien meer getalenteerd dan Locadia inderdaad, maar ik heb twijfels bij zijn mentaliteit. Dat gedoe met die oorbellen van hem waardoor hij niet meteen ingebracht kon worden als wissel bijvoorbeeld kan echt niet als prof zijnde
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 16:45 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Depay is misschien meer getalenteerd dan Locadia inderdaad, maar ik heb twijfels bij zijn mentaliteit. Dat gedoe met die oorbellen van hem waardoor hij niet meteen ingebracht kon worden als wissel bijvoorbeeld kan echt niet als prof zijnde

Dat bedoel ik ook.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ah op die fiets, wie is zijn grote voorbeeld dan? Ronaldo oid?
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 16:44 schreef Oldie57 het volgende:Heel Eindhoven zit vanavond in spanning voor het troostprijsje van het jaar. Ik gun jullie die prijs, het is waar jullie precies recht op hebben.
Troostprijsje van het jaar. Terwijl ze in Rotterdam de coolsingel op gaan en het vieren als een hoofdprijs bedoel je?
quote:
Elia
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ah ok

Ja dan hoop ik niet dat hij er teveel naar kijkt
Volgens mij werkt Depay er keihard voor. Wat 'ie in zijn vrije tijd allemaal doet kan me aan m'n reet roesten.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 16:49 schreef Draxler het volgende:Volgens mij werkt Depay er keihard voor. Wat 'ie in zijn vrije tijd allemaal doet kan me aan m'n reet roesten.
Klopt. Maar ook op het veld is er af en toe wel wat waarvan je denkt:
quote:
Had 'ie eerder dit jaar niet z'n haar oranje geverfd?
quote:
In ieder geval wel een kekke luipaardprint
quote:
Swag

YOLO

kanker voor je oren en ogen, dat is het.
![ixWHevp.png]()
#swek
quote:
Zijn gewoon internationals hoor.
was getekend,
Marcel Brands.
Lekker genante vertoning weer achterin. Daar moet echt eens doorgeselecteerd worden
Dit gaan jullie gewoon nog winnen hoor. AZ zijn verdediging is van het niveau PSV.
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 19:23 schreef tja77 het volgende:Sorry hoor, ik ken niet alle voetbalregeltjes uit mijn hoofd, maar waarom werd die actie van Mertens (de bal wegtikken op het moment dat Esteban de bal uit z'n handen wilde trappen) afgefloten? De bal was toch in het spel op dat moment?
quote:
Hij (keeper) wordt geacht de bal in bezit te hebben:
als hij de bal tussen zijn handen houdt of tussen zijn hand en enig ander oppervlak
heeft (bijv. grond, eigen lichaam);
als hij de bal op zijn vlakke hand houdt;
als hij de bal stuitert op de grond of opgooit in de lucht.
Is dus terecht afgekeurd.
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 19:37 schreef tja77 het volgende:Oke, 1 goede beslissing dus.
Beetje jammer van die 2 pingels die hij niet gaf, en het affluiten toen Esteban zo ver uit z'n goal was de eerste helft, was gewoon een schouderduw.
Ik vind dat keepers sowieso te veel beschermd worden.
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
In het keepersgebied kan ik me nog indenken, maar buiten de 16, waar hij niks te zoeken had....
Aan de andere kant PSV weer als een krant verdedigt, en niet zorgvuldig met de kansen omgesprongen.
quote:
Wat heeft Verbeek nou weer gedaan?
Volkomen terechte overwinning voor AZ, ze waren simpelweg beter.
Jullie hebben tenminste de JCS.
Gewoon kut
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Niet zijn sterkste actie maar goed, hij is natuurlijk beter materiaal gewend wat wél een voorsprong kan verdedigen.
Je bedoelt Paul Bosvelt?
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Je kunt een hoop over de wedstrijd zeggen. Maar niet dat AZ beter was.
PSV was vrijwel de hele wedstrijd de bovenliggende partij en heeft ook verreweg de meeste kans gehad.
Helemaal niets, helemaal niets...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Oh ben verkeerd
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:

haha
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef Oldie57 het volgende:Zelfs geen troostprijsje voor de gemeentelijke miljoenenploeg van PSV.
Waar is het mis gegaan? Bij de belachelijk slechte verdedigers, de komst van Van Bommel en Advocaat? Wie zal het zeggen.
3e
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Zeer terecht verloren.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef HL_Dog43 het volgende:Ben blij als dit kut seizoen met deze kut ploeg de komende kut zondag tegen dat kut twente voorbij is, want wat was het com-pleet KUT!
Amen.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 19:53 schreef TweeGrolsch het volgende:[..]
Je kunt een hoop over de wedstrijd zeggen. Maar niet dat AZ beter was.
PSV was vrijwel de hele wedstrijd de bovenliggende partij en heeft ook verreweg de meeste kans gehad.
En heeft geen enkele kans afgemaakt, dus joepie.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Lastpost
Rotterdammert!
BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
quote:
Waarom boos? Leuk dat AZ de beker wint, die zien het als een echte prijs en dat zeg ik als PSV fan.
De eigen ploeg gun ik het ook niet na dit seizoen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
Lens, rot op
knep
Mountainfreak
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef knep het volgende:Mooi zo, ik gun die verzameling kneuzen helemaal niets, nog een wedstrijd aanklooien en dan allemaal oprotten aub.
Nuance: Strootman mag blijven.
♫
quote:
Was anders dramatisch vandaag.
RubenSosa
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef Oldie57 het volgende:Zelfs geen troostprijsje voor de gemeentelijke miljoenenploeg van PSV.
Waar is het mis gegaan? Bij de belachelijk slechte verdedigers, de komst van Van Bommel en Advocaat? Wie zal het zeggen.
3de
quote:
Niet voor het eerst in een belangrijke wedstrijd. Maar als je dat zegt ben je een troll.
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 19:55 schreef BlaZ het volgende:[..]
Waarom boos? Leuk dat AZ de beker wint, die zien het als een echte prijs en dat zeg ik als PSV fan.
De eigen ploeg gun ik het ook niet na dit seizoen.
Stroothoofd, Mertens, Bommel

Allemaal boos
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
knep
Mountainfreak
quote:
Deelt in de malaise

.
♫
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Aanvallend was het gewoon redelijk goed. Penalty moeten hebben, balletje op de paal.
Als je een normale verdediging hebt, dan win je gewoon.
Moet je trouwens plakplaatjes hebben als je bij PSV tekent. Zelfs die Locadia zit al helemaal vol en die is 18.
quote:
Hoevaak heb je dit al gezegd de afgelopen 3 seizoenen?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Strootman is een verdedigende middenvelder. Naar mijn idee is het geen goede zaak om als team daarvan afhankelijk te zijn. Je kan beter afhankelijk zijn van een goede spits of een goede nummer 10.
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:[..]
Strootman is een verdedigende middenvelder. Naar mijn idee is het geen goede zaak om als team daarvan afhankelijk te zijn. Je kan beter afhankelijk zijn van een goede spits of een goede nummer 10.
Het is juist geen verdedigende middenvelder imo. Het is juist een half speler.
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 19:57 schreef TweeGrolsch het volgende:[..]
Aanvallend was het gewoon redelijk goed. Penalty moeten hebben, balletje op de paal.
Als je een normale verdediging hebt, dan win je gewoon.
Neem dan ook gelijk een nieuw middenveld, dat lijkt ook nergens op namelijk.
quote:
Niemand ziet je afbeelding hoor.
BlaZ
quote:
Wanneer is Strootman niet boos? Verder tsja beetje ongelukkig vandaag, genoeg mogelijkheden gehad.
quote:
Lekker belangrijk

Is dat relevant voor de veldprestaties?
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Niet opletten man, elk jaar wordt het steeds meer. Over 3 jaar hebben ze het over 75 miljoen.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 19:58 schreef Oldie57 het volgende:[..]
PSV heeft 40 mln geinvesteerd in nieuwe spelers. Het ziet er belachelijk uit en heel Nederland lacht jullie uit. Feyenoord is met hun jeugdploeg 3e geworden - slechts 1 plaatsje achter PSV - en heeft veel meer sympathie.
PSV heeft helemaal geen 40 mln geïnvesteerd.
Feyenoord heeft helemaal geen sympathie. Is gewoon baggerclub met flutsupporters. Staan enkel boven Vitesse en Twente omdat ze 635 penalty's hebben gekregen dit seizoen.
quote:
idd

Elke maand komt er 2 miljoen bij lijkt het wel.
quote:
40 miljoen voor deze selectie klopt ongeveer wel hoor.
quote:
Het tekent wel het niveau van de gemiddelde PSVer en waarom ze allemaal zo opgefokt zijn. Een fatsoenlijk mens heeft niet zijn hele lichaam vol met tatoo's
quote:
Ja, veel beter geschikt voor een systeem met de punt naar achteren zodat hij op 1 van de voorste middenveldposities staat. Maar goed, dat is weer niet te realiseren met Toivonen.
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 19:59 schreef TweeGrolsch het volgende:[..]
PSV heeft helemaal geen 40 mln geïnvesteerd.
Feyenoord heeft helemaal geen sympathie. Is gewoon baggerclub met flutsupporters. Staan enkel boven Vitesse en Twente omdat ze 635 penalty's hebben gekregen dit seizoen.
Sowieso triest als je als feyenoorder komt trollen. 3de plaats+uitschakeling tegen PSV komt blijbaar hard aan in Rotterdam
knep
Mountainfreak
quote:
Zegt imho genoeg over die mafkezen.
♫
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ja, veel beter geschikt voor een systeem met de punt naar achteren zodat hij op 1 van de voorste middenveldposities staat. Maar goed, dat is weer niet te realiseren met Toivonen.
Dus hoe Nederland speelt zeg maar? Ja daar heb je best gelijk in. Ik vind Strootman verdedigend niet echt goed. 2-2 van Vitesse was bijvoorbeeld eigenlijk zijn schuld.
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Thezeurminator het volgende:[..]
Het tekent wel het niveau van de gemiddelde PSVer en waarom ze allemaal zo opgefokt zijn. Een fatsoenlijk mens heeft niet zijn hele lichaam vol met tatoo's
Dat is tegenwoordig bij elke club zo hoor.
Veel geld verdienen en weinig hoeven werken, rapcultuur = tattoo's zetten.
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef mrstylo het volgende:[..]
Dus hoe Nederland speelt zeg maar? Ja daar heb je best gelijk in. Ik vind Strootman verdedigend niet echt goed. 2-2 van Vitesse was bijvoorbeeld eigenlijk zijn schuld.
Gewoon 4-3-3 met de punt naar achteren bedoelt hij.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Hahahahahahahahahahahahahahahaha
Luister zwakzinnig uitgeknepen pusgezicht, kom eerst eens met FEITEN ipv met iedere post PSV afkraken.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Sowieso triest als je als feyenoorder komt trollen. 3de plaats+uitschakeling tegen PSV komt blijbaar hard aan in Rotterdam
Gekke is dat hij zelfs in Feyenoord topic uitgekotst wordt.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Strootman was vrij kut dit seizoen. Snap sowieso niet dat mensen hem zien als de grote held.
Is gewoon een aggresieve ballenafpakker zoals bv de Jong. Geen balgevoel, geen spelinzicht, geen pass, geen versnelling, geen schot, geen voorzet.
tja77
quote:
Mensen veroordelen op uiterlijke schijn is echt makkelijk.
quote:
PSV speelt nu zo
---------Toivonen------
Stroot------v Bommel
Ik zou zelf zo spelen
Strootman--v Bommel
-------Hiljemark---------
Dan benut je de sterke punten van je middenveld veel beter.
BlaZ
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 20:02 schreef TweeGrolsch het volgende:[..]
Strootman was vrij kut dit seizoen. Snap sowieso niet dat mensen hem zien als de grote held.
Is gewoon een aggresieve ballenafpakker zoals bv de Jong. Geen balgevoel, geen spelinzicht, geen pass, geen versnelling, geen schot, geen voorzet.
Leuke speler, maar echt geen zwaargewicht inderdaad.
quote:
Tja het zegt vaak wel veel over mensen.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Die gaat naar een europese subtopper, aangezien zowel PSV als ajax hem niet kunnen betalen.
quote:
Nee blijft in Nederland heeft hij zelf ookal aangegeven.
quote:
Ajax heeft dik 50 miljoen aan liquide middelen.
quote:
Hij heeft zelf gewoon gezegd dat hij naar Ajax of PSV gaat hoor.

Daarnaast is hij lang niet goed genoeg voor een Europese suptopper.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Dan blijft ie bij AZ.
quote:
Zo kennen we hem hé

En als mod maar users negeren.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Wat een camera geile man is het ook.

quote:
Op donderdag 9 mei 2013 20:03 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
PSV speelt nu zo
---------Toivonen------
Stroot------v Bommel
Ik zou zelf zo spelen
Strootman--v Bommel
-------Hiljemark---------
Dan benut je de sterke punten van je middenveld veel beter.
Ja dat begrijp ik, maar is nog steeds kut. PSv heeft een speler nodig met creativiteit.
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 20:02 schreef TweeGrolsch het volgende:[..]
Ik vind dan wel weer dat Strootman een goede pass heeft. Maar zijn tempo aan de bal is veel te laag en kan echt alleen maar iets met links (En dat is in principe geen probleem, ware het niet dat zijn handelingssnelheid dus te laag ligt)
quote:
Nee dan zou hij uit zijn contract lopen iets wat AZ absoluut niet wil. Hij wil naar PSV of Ajax en gaat ook naar PSV of Ajax daar durf ik wel 10000 euro op te leggen.
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 20:04 schreef mrstylo het volgende:[..]
Wat een camera geile man is het ook.

[..]
Ja dat begrijp ik, maar is nog steeds kut. PSv heeft een speler nodig met creativiteit.
Jazeker, creativiteit ontbreekt. Maar ik ga van deze selectie uit en dan vind ik dit de beste bezetting.
tja77
quote:
Vaak veel.
Now, that narrows it down....
quote:
Echt?

Hoe weet je dat?
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Begroting PSV: 60 miljoen euro
Begroting Feyenoord: 37 miljoen euro
Verder heb je gelijk hoor.
quote:
Kut, ik heb ook best wel een flinke tattoo op mijn onderarm...
Ben ik nu ook zo?
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Interessant, vertel meer.
quote:
Ze kunnen er niet veel van idd.
quote:
quote:
De laatste halfjaarcijfers.
quote:
Dat staat gewoon in het officiële jaarverslag, knurft
tja77
quote:
Waarom denk je dat ik reageer? Ik heb er ook eentje op mijn bovenarm.
Komt nooit meer goed met mij...
quote:
Waar zijn die te vinden?