Niet zijn sterkste actie maar goed, hij is natuurlijk beter materiaal gewend wat wél een voorsprong kan verdedigen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:39 schreef Draxler het volgende:
[..]
Je bedoelt die man van die dramatische 'tactische' wissel tegen Feyenoord? Kom op zeg.
Depay is misschien meer getalenteerd dan Locadia inderdaad, maar ik heb twijfels bij zijn mentaliteit. Dat gedoe met die oorbellen van hem waardoor hij niet meteen ingebracht kon worden als wissel bijvoorbeeld kan echt niet als prof zijndequote:Op donderdag 9 mei 2013 16:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bij Real Madrid vond ik hem echt functioneel technisch heel erg goed.
Ik heb niet zulke hoge verwachtingen van Locadia, al lijkt het mij wel een prima jongen met dito mentaliteit. Meer van Depay als hij niet te veel naar zijn grote voorbeeld krijgt. Helaas schiet de begeleiding in dat soort jongens meestal te kort.
Dat bedoel ik ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Depay is misschien meer getalenteerd dan Locadia inderdaad, maar ik heb twijfels bij zijn mentaliteit. Dat gedoe met die oorbellen van hem waardoor hij niet meteen ingebracht kon worden als wissel bijvoorbeeld kan echt niet als prof zijnde
Troostprijsje van het jaar. Terwijl ze in Rotterdam de coolsingel op gaan en het vieren als een hoofdprijs bedoel je?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:44 schreef Oldie57 het volgende:
Heel Eindhoven zit vanavond in spanning voor het troostprijsje van het jaar. Ik gun jullie die prijs, het is waar jullie precies recht op hebben.
Eliaquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah op die fiets, wie is zijn grote voorbeeld dan? Ronaldo oid?
Klopt. Maar ook op het veld is er af en toe wel wat waarvan je denkt:quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:49 schreef Draxler het volgende:
Volgens mij werkt Depay er keihard voor. Wat 'ie in zijn vrije tijd allemaal doet kan me aan m'n reet roesten.
Had 'ie eerder dit jaar niet z'n haar oranje geverfd?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook op het veld is er af en toe wel wat waarvan je denkt:
Geen idee, ik weet alleen dat ding met z'n oorbellen nog.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:05 schreef Draxler het volgende:
[..]
Had 'ie eerder dit jaar niet z'n haar oranje geverfd?
In ieder geval wel een kekke luipaardprintquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:05 schreef Draxler het volgende:
[..]
Had 'ie eerder dit jaar niet z'n haar oranje geverfd?
Haten op pure swagquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
In ieder geval wel een kekke luipaardprint
Swagquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Swag
YOLO
kanker voor je oren en ogen, dat is het.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Swag
YOLO
kanker voor je oren en ogen, dat is het.
Ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Is dit de allerslechtste verdediging in de historie van PSV?
Zijn gewoon internationals hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Is dit de allerslechtste verdediging in de historie van PSV?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:23 schreef tja77 het volgende:
Sorry hoor, ik ken niet alle voetbalregeltjes uit mijn hoofd, maar waarom werd die actie van Mertens (de bal wegtikken op het moment dat Esteban de bal uit z'n handen wilde trappen) afgefloten? De bal was toch in het spel op dat moment?
Is dus terecht afgekeurd.quote:Hij (keeper) wordt geacht de bal in bezit te hebben:
als hij de bal tussen zijn handen houdt of tussen zijn hand en enig ander oppervlak
heeft (bijv. grond, eigen lichaam);
als hij de bal op zijn vlakke hand houdt;
als hij de bal stuitert op de grond of opgooit in de lucht.
Ik vind dat keepers sowieso te veel beschermd worden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:37 schreef tja77 het volgende:
Oke, 1 goede beslissing dus.
Beetje jammer van die 2 pingels die hij niet gaf, en het affluiten toen Esteban zo ver uit z'n goal was de eerste helft, was gewoon een schouderduw.
In het keepersgebied kan ik me nog indenken, maar buiten de 16, waar hij niks te zoeken had....quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind dat keepers sowieso te veel beschermd worden.
Das nog het ergste van vandaag....quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou die kut verbeek heeft ook een prijsje. Misselijke kwal dat ie is.
Wat heeft Verbeek nou weer gedaan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou die kut verbeek heeft ook een prijsje. Misselijke kwal dat ie is.
Je bedoelt Paul Bosvelt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet zijn sterkste actie maar goed, hij is natuurlijk beter materiaal gewend wat wél een voorsprong kan verdedigen.
Je kunt een hoop over de wedstrijd zeggen. Maar niet dat AZ beter was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat heeft Verbeek nou weer gedaan?![]()
Volkomen terechte overwinning voor AZ, ze waren simpelweg beter.
3equote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef Oldie57 het volgende:
Zelfs geen troostprijsje voor de gemeentelijke miljoenenploeg van PSV.
Waar is het mis gegaan? Bij de belachelijk slechte verdedigers, de komst van Van Bommel en Advocaat? Wie zal het zeggen.
Amen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ben blij als dit kut seizoen met deze kut ploeg de komende kut zondag tegen dat kut twente voorbij is, want wat was het com-pleet KUT!
En heeft geen enkele kans afgemaakt, dus joepie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je kunt een hoop over de wedstrijd zeggen. Maar niet dat AZ beter was.
PSV was vrijwel de hele wedstrijd de bovenliggende partij en heeft ook verreweg de meeste kans gehad.
Waarom boos? Leuk dat AZ de beker wint, die zien het als een echte prijs en dat zeg ik als PSV fan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Haha iedereen boos bij PSV, what else is new!![]()
Nuance: Strootman mag blijven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef knep het volgende:
Mooi zo, ik gun die verzameling kneuzen helemaal niets, nog een wedstrijd aanklooien en dan allemaal oprotten aub.
3dequote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef Oldie57 het volgende:
Zelfs geen troostprijsje voor de gemeentelijke miljoenenploeg van PSV.
Waar is het mis gegaan? Bij de belachelijk slechte verdedigers, de komst van Van Bommel en Advocaat? Wie zal het zeggen.
Niet voor het eerst in een belangrijke wedstrijd. Maar als je dat zegt ben je een troll.quote:
Stroothoofd, Mertens, Bommelquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom boos? Leuk dat AZ de beker wint, die zien het als een echte prijs en dat zeg ik als PSV fan.
De eigen ploeg gun ik het ook niet na dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |