3equote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef Oldie57 het volgende:
Zelfs geen troostprijsje voor de gemeentelijke miljoenenploeg van PSV.
Waar is het mis gegaan? Bij de belachelijk slechte verdedigers, de komst van Van Bommel en Advocaat? Wie zal het zeggen.
Amen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ben blij als dit kut seizoen met deze kut ploeg de komende kut zondag tegen dat kut twente voorbij is, want wat was het com-pleet KUT!
En heeft geen enkele kans afgemaakt, dus joepie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je kunt een hoop over de wedstrijd zeggen. Maar niet dat AZ beter was.
PSV was vrijwel de hele wedstrijd de bovenliggende partij en heeft ook verreweg de meeste kans gehad.
Waarom boos? Leuk dat AZ de beker wint, die zien het als een echte prijs en dat zeg ik als PSV fan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Haha iedereen boos bij PSV, what else is new!![]()
Nuance: Strootman mag blijven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef knep het volgende:
Mooi zo, ik gun die verzameling kneuzen helemaal niets, nog een wedstrijd aanklooien en dan allemaal oprotten aub.
3dequote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef Oldie57 het volgende:
Zelfs geen troostprijsje voor de gemeentelijke miljoenenploeg van PSV.
Waar is het mis gegaan? Bij de belachelijk slechte verdedigers, de komst van Van Bommel en Advocaat? Wie zal het zeggen.
Niet voor het eerst in een belangrijke wedstrijd. Maar als je dat zegt ben je een troll.quote:
Stroothoofd, Mertens, Bommelquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom boos? Leuk dat AZ de beker wint, die zien het als een echte prijs en dat zeg ik als PSV fan.
De eigen ploeg gun ik het ook niet na dit seizoen.
Aanvallend was het gewoon redelijk goed. Penalty moeten hebben, balletje op de paal.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En heeft geen enkele kans afgemaakt, dus joepie.
Hoevaak heb je dit al gezegd de afgelopen 3 seizoenen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als je een normale verdediging hebt, dan win je gewoon.
Strootman is een verdedigende middenvelder. Naar mijn idee is het geen goede zaak om als team daarvan afhankelijk te zijn. Je kan beter afhankelijk zijn van een goede spits of een goede nummer 10.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niet voor het eerst in een belangrijke wedstrijd. Maar als je dat zegt ben je een troll.
Dit seizoen 9 keer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoevaak heb je dit al gezegd de afgelopen 3 seizoenen?
PSV heeft 40 mln geinvesteerd in nieuwe spelers. Het ziet er belachelijk uit en heel Nederland lacht jullie uit. Feyenoord is met hun jeugdploeg 3e geworden - slechts 1 plaatsje achter PSV - en heeft veel meer sympathie.quote:
Het is juist geen verdedigende middenvelder imo. Het is juist een half speler.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Strootman is een verdedigende middenvelder. Naar mijn idee is het geen goede zaak om als team daarvan afhankelijk te zijn. Je kan beter afhankelijk zijn van een goede spits of een goede nummer 10.
Neem dan ook gelijk een nieuw middenveld, dat lijkt ook nergens op namelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Aanvallend was het gewoon redelijk goed. Penalty moeten hebben, balletje op de paal.
Als je een normale verdediging hebt, dan win je gewoon.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:58 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
PSV heeft 40 mln geinvesteerd in nieuwe spelers.
Wanneer is Strootman niet boos? Verder tsja beetje ongelukkig vandaag, genoeg mogelijkheden gehad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Stroothoofd, Mertens, BommelAllemaal boos
Half speler?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is juist geen verdedigende middenvelder imo. Het is juist een half speler.
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:57 schreef Thezeurminator het volgende:
Moet je trouwens plakplaatjes hebben als je bij PSV tekent. Zelfs die Locadia zit al helemaal vol en die is 18.
Niet opletten man, elk jaar wordt het steeds meer. Over 3 jaar hebben ze het over 75 miljoen.quote:
Mertens is een dwerg die altijd faalt in belangrijke wedstrijden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Neem dan ook gelijk een nieuw middenveld, dat lijkt ook nergens op namelijk.
PSV heeft helemaal geen 40 mln geīnvesteerd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:58 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
PSV heeft 40 mln geinvesteerd in nieuwe spelers. Het ziet er belachelijk uit en heel Nederland lacht jullie uit. Feyenoord is met hun jeugdploeg 3e geworden - slechts 1 plaatsje achter PSV - en heeft veel meer sympathie.
iddquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet opletten man, elk jaar wordt het steeds meer. Over 3 jaar hebben ze het over 75 miljoen.
40 miljoen voor deze selectie klopt ongeveer wel hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet opletten man, elk jaar wordt het steeds meer. Over 3 jaar hebben ze het over 75 miljoen.
Met het middenveld is niets mis. Gewoon voldoende voor de eredivisie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Neem dan ook gelijk een nieuw middenveld, dat lijkt ook nergens op namelijk.
Het tekent wel het niveau van de gemiddelde PSVer en waarom ze allemaal zo opgefokt zijn. Een fatsoenlijk mens heeft niet zijn hele lichaam vol met tatoo'squote:Op donderdag 9 mei 2013 19:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lekker belangrijkIs dat relevant voor de veldprestaties?
Ja, veel beter geschikt voor een systeem met de punt naar achteren zodat hij op 1 van de voorste middenveldposities staat. Maar goed, dat is weer niet te realiseren met Toivonen.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Met het middenveld is niets mis. Gewoon voldoende voor de eredivisie.
Sowieso triest als je als feyenoorder komt trollen. 3de plaats+uitschakeling tegen PSV komt blijbaar hard aan in Rotterdamquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
PSV heeft helemaal geen 40 mln geīnvesteerd.
Feyenoord heeft helemaal geen sympathie. Is gewoon baggerclub met flutsupporters. Staan enkel boven Vitesse en Twente omdat ze 635 penalty's hebben gekregen dit seizoen.
Zegt imho genoeg over die mafkezen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:57 schreef Thezeurminator het volgende:
Moet je trouwens plakplaatjes hebben als je bij PSV tekent. Zelfs die Locadia zit al helemaal vol en die is 18.
Dus hoe Nederland speelt zeg maar? Ja daar heb je best gelijk in. Ik vind Strootman verdedigend niet echt goed. 2-2 van Vitesse was bijvoorbeeld eigenlijk zijn schuld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, veel beter geschikt voor een systeem met de punt naar achteren zodat hij op 1 van de voorste middenveldposities staat. Maar goed, dat is weer niet te realiseren met Toivonen.
Dat is tegenwoordig bij elke club zo hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Het tekent wel het niveau van de gemiddelde PSVer en waarom ze allemaal zo opgefokt zijn. Een fatsoenlijk mens heeft niet zijn hele lichaam vol met tatoo's
Gewoon 4-3-3 met de punt naar achteren bedoelt hij.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus hoe Nederland speelt zeg maar? Ja daar heb je best gelijk in. Ik vind Strootman verdedigend niet echt goed. 2-2 van Vitesse was bijvoorbeeld eigenlijk zijn schuld.
Hahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Gekke is dat hij zelfs in Feyenoord topic uitgekotst wordt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sowieso triest als je als feyenoorder komt trollen. 3de plaats+uitschakeling tegen PSV komt blijbaar hard aan in Rotterdam
Chapeau voor jou trouwens, ongeveer de enige die hier normaal kan reagerenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig bij elke club zo hoor.
Veel geld verdienen en weinig hoeven werken, rapcultuur = tattoo's zetten.
Strootman was vrij kut dit seizoen. Snap sowieso niet dat mensen hem zien als de grote held.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus hoe Nederland speelt zeg maar? Ja daar heb je best gelijk in. Ik vind Strootman verdedigend niet echt goed. 2-2 van Vitesse was bijvoorbeeld eigenlijk zijn schuld.
Mensen veroordelen op uiterlijke schijn is echt makkelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Het tekent wel het niveau van de gemiddelde PSVer en waarom ze allemaal zo opgefokt zijn. Een fatsoenlijk mens heeft niet zijn hele lichaam vol met tatoo's
PSV speelt nu zoquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuke speler, maar echt geen zwaargewicht inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Strootman was vrij kut dit seizoen. Snap sowieso niet dat mensen hem zien als de grote held.
Is gewoon een aggresieve ballenafpakker zoals bv de Jong. Geen balgevoel, geen spelinzicht, geen pass, geen versnelling, geen schot, geen voorzet.
Tja het zegt vaak wel veel over mensen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mensen veroordelen op uiterlijke schijn is echt makkelijk.
Die gaat naar een europese subtopper, aangezien zowel PSV als ajax hem niet kunnen betalen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
"Tot over 2 maanden in het PSV shirt hé"
Nee blijft in Nederland heeft hij zelf ookal aangegeven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Die gaat naar een europese subtopper, aangezien zowel PSV als ajax hem niet kunnen betalen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Die gaat naar een europese subtopper, aangezien zowel PSV als ajax hem niet kunnen betalen.
Hij heeft zelf gewoon gezegd dat hij naar Ajax of PSV gaat hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dan blijft ie bij AZ.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:04 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee blijft in Nederland heeft hij zelf ookal aangegeven.
Zo kennen we hem héquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Goede toevoeging aan dit topic. Bedankt.
Wat een camera geile man is het ook.quote:
Ja dat begrijp ik, maar is nog steeds kut. PSv heeft een speler nodig met creativiteit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
PSV speelt nu zo
---------Toivonen------
Stroot------v Bommel
Ik zou zelf zo spelen
Strootman--v Bommel
-------Hiljemark---------
Dan benut je de sterke punten van je middenveld veel beter.
Ik vind dan wel weer dat Strootman een goede pass heeft. Maar zijn tempo aan de bal is veel te laag en kan echt alleen maar iets met links (En dat is in principe geen probleem, ware het niet dat zijn handelingssnelheid dus te laag ligt)quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Strootman was vrij kut dit seizoen. Snap sowieso niet dat mensen hem zien als de grote held.
Is gewoon een aggresieve ballenafpakker zoals bv de Jong. Geen balgevoel, geen spelinzicht, geen pass, geen versnelling, geen schot, geen voorzet.
Nee dan zou hij uit zijn contract lopen iets wat AZ absoluut niet wil. Hij wil naar PSV of Ajax en gaat ook naar PSV of Ajax daar durf ik wel 10000 euro op te leggen.quote:
Jazeker, creativiteit ontbreekt. Maar ik ga van deze selectie uit en dan vind ik dit de beste bezetting.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een camera geile man is het ook.
[..]
Ja dat begrijp ik, maar is nog steeds kut. PSv heeft een speler nodig met creativiteit.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Ajax heeft dik 50 miljoen aan liquide middelen.
Vaak veel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:03 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Tja het zegt vaak wel veel over mensen.
Echt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Begroting PSV: 60 miljoen euroquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sowieso triest als je als feyenoorder komt trollen. 3de plaats+uitschakeling tegen PSV komt blijbaar hard aan in Rotterdam
Ja daar heb je gelijk in. Wat was Toivonen slecht zeg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jazeker, creativiteit ontbreekt. Maar ik ga van deze selectie uit en dan vind ik dit de beste bezetting.
Kut, ik heb ook best wel een flinke tattoo op mijn onderarm...quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vaak veel.
Now, that narrows it down....
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Begroting PSV: 60 miljoen euro
Begroting Feyenoord: 37 miljoen euro
Verder heb je gelijk hoor.
Nee, dat hebben ze niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Interessant, vertel meer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Begroting PSV: 60 miljoen euro
Begroting Feyenoord: 37 miljoen euro
Verder heb je gelijk hoor.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik reageer? Ik heb er ook eentje op mijn bovenarm.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kut, ik heb ook best wel een flinke tattoo op mijn onderarm...
Ben ik nu ook zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |