3equote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef Oldie57 het volgende:
Zelfs geen troostprijsje voor de gemeentelijke miljoenenploeg van PSV.
Waar is het mis gegaan? Bij de belachelijk slechte verdedigers, de komst van Van Bommel en Advocaat? Wie zal het zeggen.
Amen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ben blij als dit kut seizoen met deze kut ploeg de komende kut zondag tegen dat kut twente voorbij is, want wat was het com-pleet KUT!
En heeft geen enkele kans afgemaakt, dus joepie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je kunt een hoop over de wedstrijd zeggen. Maar niet dat AZ beter was.
PSV was vrijwel de hele wedstrijd de bovenliggende partij en heeft ook verreweg de meeste kans gehad.
Waarom boos? Leuk dat AZ de beker wint, die zien het als een echte prijs en dat zeg ik als PSV fan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Haha iedereen boos bij PSV, what else is new!![]()
Nuance: Strootman mag blijven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef knep het volgende:
Mooi zo, ik gun die verzameling kneuzen helemaal niets, nog een wedstrijd aanklooien en dan allemaal oprotten aub.
3dequote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef Oldie57 het volgende:
Zelfs geen troostprijsje voor de gemeentelijke miljoenenploeg van PSV.
Waar is het mis gegaan? Bij de belachelijk slechte verdedigers, de komst van Van Bommel en Advocaat? Wie zal het zeggen.
Niet voor het eerst in een belangrijke wedstrijd. Maar als je dat zegt ben je een troll.quote:
Stroothoofd, Mertens, Bommelquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom boos? Leuk dat AZ de beker wint, die zien het als een echte prijs en dat zeg ik als PSV fan.
De eigen ploeg gun ik het ook niet na dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |