Ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Is dit de allerslechtste verdediging in de historie van PSV?
Zijn gewoon internationals hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Is dit de allerslechtste verdediging in de historie van PSV?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:23 schreef tja77 het volgende:
Sorry hoor, ik ken niet alle voetbalregeltjes uit mijn hoofd, maar waarom werd die actie van Mertens (de bal wegtikken op het moment dat Esteban de bal uit z'n handen wilde trappen) afgefloten? De bal was toch in het spel op dat moment?
Is dus terecht afgekeurd.quote:Hij (keeper) wordt geacht de bal in bezit te hebben:
als hij de bal tussen zijn handen houdt of tussen zijn hand en enig ander oppervlak
heeft (bijv. grond, eigen lichaam);
als hij de bal op zijn vlakke hand houdt;
als hij de bal stuitert op de grond of opgooit in de lucht.
Ik vind dat keepers sowieso te veel beschermd worden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:37 schreef tja77 het volgende:
Oke, 1 goede beslissing dus.
Beetje jammer van die 2 pingels die hij niet gaf, en het affluiten toen Esteban zo ver uit z'n goal was de eerste helft, was gewoon een schouderduw.
In het keepersgebied kan ik me nog indenken, maar buiten de 16, waar hij niks te zoeken had....quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind dat keepers sowieso te veel beschermd worden.
Das nog het ergste van vandaag....quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou die kut verbeek heeft ook een prijsje. Misselijke kwal dat ie is.
Wat heeft Verbeek nou weer gedaan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou die kut verbeek heeft ook een prijsje. Misselijke kwal dat ie is.
Je bedoelt Paul Bosvelt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet zijn sterkste actie maar goed, hij is natuurlijk beter materiaal gewend wat wél een voorsprong kan verdedigen.
Je kunt een hoop over de wedstrijd zeggen. Maar niet dat AZ beter was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat heeft Verbeek nou weer gedaan?![]()
Volkomen terechte overwinning voor AZ, ze waren simpelweg beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |