In het algemeen ja, in het verleden werd Ajax alleen gehuldigd bij Europees succes, blijkbaar wordt de norm dan verlaagd op het moment dat de successen uitblijven, Ajax is ook al eens gehuldigd vanwege de KNVB beker, Feyenoord spant de kroon met de viering (nee het was geen huldigingquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Huldigen in het algemeen, of wat bedoel je? Huldigen bij een kampioenschap/CL/EL/WK/EK vind ik heel normaal
Kampioenschap vind ik dan wel een huldiging waard. Maar de bekerquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het algemeen ja, in het verleden werd Ajax alleen gehuldigd bij Europees succes, blijkbaar wordt de norm dan verlaagd op het moment dat de successen uitblijven, Ajax is ook al eens gehuldigd vanwege de KNVB beker, Feyenoord spant de kroon met de viering (nee het was geen huldiging) van de 2e plek.
quote:
quote:
de derde regel in de sig isquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ken echt helemaal niemand die Valentijn serieus neemt en daar zitten behoorlijk veel Ajacieden tussen.
Maar goed, veel succes met de bekerfinale en de huldiging.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
[..]
de derde regel in de sig is
Oh, ik wist niet dat die onzin uit de Telegraaf kwam, dan is het inderdaad zonneklaar. Maar wel lullig voor Kevin Strootman.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:59 schreef rubbereend het volgende:
sowieso moet je de Telegraaf niet serieus nemen, dat lijkt me evident
De grootste adepten zijn meestal ook degene die het meest kritisch zijn zodra het fout gaat of dreigt te gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Rik is juist kritisch op psv. Dat was het hele item van Advocaat ook.. Psv heeft geen vrienden in de pers.
Maar buiten dat kan ik me voorstellen dat als je net zeker de titel kwijt bent je even ook niet moet denken aan een huldiging.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:09 schreef miep63 het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat die onzin uit de Telegraaf kwam, dan is het inderdaad zonneklaar. Maar wel lullig voor Kevin Strootman.
De oranjeselectie dacht daar in 2010 anders overquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar buiten dat kan ik me voorstellen dat als je net zeker de titel kwijt bent je even ook niet moet denken aan een huldiging.
Dat idee van de huldiging kwam toch niet uit de selectie zelf?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De oranjeselectie dacht daar in 2010 anders over
Nee die wilden het helemaal niet, achteraf vonden ze het wel leukquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat idee van de huldiging kwam toch niet uit de selectie zelf?
Wellicht de reactie die Strootman vanavond bij winst ook gaat gevenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee die wilden het helemaal niet, achteraf vonden ze het wel leuk
Eens, al hadden ze beter even wat doeken nog daarvoor kunnen hangen. Scheelt denk ik een hoop leedvermaak mocht het toch mis gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk alles op het laatste moment gaan regelen he.
En ondertussen ook Tyton voor 3 miljoen gehaald die nu geen euro meer waard is. Wat een topbeleid.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 09-05-2013 om 16:05:01Kan jullie melden dat er één verrassende naam in de opstelling van #psv staat. #locadia start ipv #matavz. #azpsv reageer retweet
Ook Matavz is dus geen euro meer waard. Dat terwijl er in de zomer een bod lag van 8 miljoen. Topbeleid.twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 09-05-2013 om 16:05:04Volledige line-up: waterman, Hutchinson Marcelo Bouma Willems Van Bonmel Toivonen Strootman Lens Locadia Mertens #azpsv reageer retweet
Snap ook niet dat iedereen daar zo enthousiast over was vorig seizoenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En ondertussen ook Tyton voor 3 miljoen gehaald die nu geen euro meer waard is. Wat een topbeleid.
Ja maar hij ging dit seizoen echt knallen want Narsinghquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:08 schreef Scarface88 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 09-05-2013 om 16:05:01Kan jullie melden dat er één verrassende naam in de opstelling van #psv staat. #locadia start ipv #matavz. #azpsv reageer retweet
Ook Matavz is dus geen euro meer waard. Dat terwijl er in de zomer een bod lag van 8 miljoen. Topbeleid.twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 09-05-2013 om 16:05:04Volledige line-up: waterman, Hutchinson Marcelo Bouma Willems Van Bonmel Toivonen Strootman Lens Locadia Mertens #azpsv reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |