Ja dat is m!! Thanx! Alleen was t nummer in mijn herinnering veel leuker:Pquote:Op maandag 6 mei 2013 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Antiloop denken. Even wat clips van ze bekeken en deze komt érg overeen met je verhaal:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:36 schreef Creeg het volgende:
En ik zoek het origineel van dit nummer (het lijkt wel gospel achtig iets):
Top dank je!quote:
Als ik zoek op de tekst krijg ik geen relevante hits...quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:30 schreef the85mc het volgende:
Ik zoek het volgende, in een reclame wordt een nummer gebruikt en ik kom er niet achter titel/artiest. Shazam en soundhound kent em niet.
Gaat om de muziek in deze reclame:
Het is een reclame voor de opel cascada. Als je verschillende videos bekijkt staat nergens een artiest genoemd.
Wie kent dit nummer?
Ik kan de teksten niet goed verstaan.. dat helpt ook niet echt met zoeken..quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:24 schreef starla het volgende:
[..]
Als ik zoek op de tekst krijg ik geen relevante hits...
Klinkt echter niet als een nummer dat speciaal voor die reclame is geschreven.
Ik kan die gast iets beter verstaan, Zijn eerste zin is iets vanquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:43 schreef starla het volgende:
Het refrein klinkt als:
oohohoh, you'll be safe and sound
Come on seize the day
etc.
Of iets van,
Seems the day, you'll be safe and sound
Maar vrij lastig te verstaan idd
Wat ik versta is:quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:51 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik kan die gast iets beter verstaan, Zijn eerste zin is iets van
spread your wings, shake of your child.... en dan volg ik het niet meer. Ook dit levert op google niks op..
mijn versiequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef -Peach het volgende:
[..]
Wat ik versta is:
(klinkt als: I know it's hot sand to have fall into those... maar dat lijkt me nogal vreemd)..... flickering lights
spread your wings (ways?) to shake off (take up?) your child in life
to often feel some change to change for something ....(like us/lighter?)
we're gonna keep singing to ... tonight
ooohhohoho i lift you up, lift you up and you'll be safe and sound
she's the think (??) on ....
you'll be safe and sound
Maar het kan ook iets totaal anders zijn want zo duidelijk is het niet! En er is ook niks te vinden op deze tekst...
Als ik jou was zou ik opel mailen...quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef the85mc het volgende:
Haha mooi dat iedereen er iets anders in hoort. Maar 'flickering lights' en 'spread your wings' hoort wel iedereen. Als ik daarop google kom ik er nog niet uit. Zou het dan toch een nummer speciaal gecomponeerd zijn voor deze commercial?
Of via Twitter / Facebook vragen.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:40 schreef arjan1212 het volgende:
ik zoek een nummer van een rockband
weet alleen dat er een zinnetje met annie in voorkomt
Misschien Tangled Up van Caro Emerald?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:41 schreef ahdiedas het volgende:
Ik was gister op een tof feestje en hoorde daar een soort dubstepachtige remix van een bekend tangonummer. Ik heb het deuntje in m'n hoofd maar kan echt nergens het originele tango nummer vinden.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:09 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Misschien Tangled Up van Caro Emerald?
Ik zoek zelf een nummer dat te horen was tijdens onderstaande uitzending van Je Zal Het Maar Hebben van BNN.
http://jezalhetmaar.bnn.nl/hebben/video/aflevering/125
Het gaat om het nummer rondom 14:30. Instrumentaal voor zover ik weet, en was ook te horen in het programma Stop In The Name Of Love, namelijk de uitzending van afgelopen maandag.
Als je alleen maar 'nee' gaat antwoorden, dan wordt het wel heel moeilijk om het goede antwoord te vinden. Als je niet meer informatie hebt over je gezochte nummer, kun je beter wegblijven.quote:
Welke zender en hoe laat ongeveer?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:57 schreef arjan1212 het volgende:
weet ik niet, ik hoorde het nr op de radio maar ik weet niet meer, dus het is nutteloos
quote:
Graag gedaan.quote:
Volgens mij herriner ik mij ook dat ik zoiets recent op 3fm heb gehoord!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:40 schreef arjan1212 het volgende:
Deze misschien?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:39 schreef EDkataantje het volgende:
Een lastige: voor het laatst in april op de radio gehoord. Denk dus dat het in Maart / April het nr is uit gegeven.
Het wordt gezongen door een vrouw en een stukje gaat volgens mij 'just like .... ' (in me hoofd zit iets van fireflies, maar daar kan ik niks op vinden). En dan komt een synth melodietje, vrij simpel, deze herhaalt 4x ongeveer en dan gaat het nummer weer verder en dan weer het simpele melodie.
Deze zoek je volgens mijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:39 schreef EDkataantje het volgende:
Een lastige: voor het laatst in april op de radio gehoord. Denk dus dat het in Maart / April het nr is uit gegeven.
Het wordt gezongen door een vrouw en een stukje gaat volgens mij 'just like .... ' (in me hoofd zit iets van fireflies, maar daar kan ik niks op vinden). En dan komt een synth melodietje, vrij simpel, deze herhaalt 4x ongeveer en dan gaat het nummer weer verder en dan weer het simpele melodie.
Je bent me net voorquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:23 schreef timvandegoor het volgende:
hallootjes ik zoek het nummer dat tijdens deze video te horen is op 04:29. Wie o wie? Video link: http://tweakers.net/video(...)s-sony-xperia-z.html
Klinkt als gemaakt voor de reclame... Kia al gemailt?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:27 schreef Jik32 het volgende:
Hoi, Ik zoek me suf naar de makers van dit nummer
Van de nieuwe Kia reclame.
Iemand enig idee van wie het kan zijn?
Beethoven's 5 Secrets - The Piano Guys & Lyceum Orchestraquote:
Nee helaas, het is door een vrouw gezongen en een recent nummer van dit jaar. Bedankt voor het meedenken.quote:
quote:
Voor zover ik weet is dit een vrouwquote:Op zondag 12 mei 2013 00:33 schreef EDkataantje het volgende:
[..]
Nee helaas, het is door een vrouw gezongen en een recent nummer van dit jaar. Bedankt voor het meedenken.
Bedankt! Shazam is niet best met klassiek.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:50 schreef Roland1000 het volgende:
Beethoven's 5 Secrets - The Piano Guys & Lyceum Orchestra
Graag gedaan!quote:Op zondag 12 mei 2013 11:52 schreef Maartel het volgende:
[..]
Bedankt! Shazam is niet best met klassiek.
Gevonden! Voor de geïnteresseerde: Freshlyground - Mowbray Kaapquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:25 schreef Creeg het volgende:
http://www.sterren.nl/pro(...)idafrikaans-tv-actu/
Stukje naar beneden scrollen. Ik ben opzoek naar het nummer vanaf 13:14 maar daarbij ook hoe dat soort muziek heet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Freshly_Groundquote:Op zondag 12 mei 2013 13:01 schreef Creeg het volgende:
[..]
Gevonden! Voor de geïnteresseerde: Freshlyground - Mowbray Kaap
Ben nu alleen nog opzoek naar het soort muziek wat dit is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Freshlygroundquote:De band werd in 2002 opgericht in Kaapstad. De bandleden zijn afkomstig uit Zuid-Afrika, Mozambique en Zimbabwe. De muziek van Freshly Ground is een mix van Zuid-Afrikaanse muziek, blues, jazz, rock, jive en indie.
quote:Freshlyground is a South African Afro-fusion band that formed in Cape Town in 2002. The band members variously hail from South Africa, Mozambique, and Zimbabwe. Freshlyground's musical style blends elements of traditional South African music (such as kwela and African folk music), blues, jazz, and features of indie rock.
De Nederlandse wiki had ik net doorgelezen idd. Daar werd ik niet veel wijzer uit, omdat zij 6 verschillende genre's geven en ik weet dat het gewoon een genre is. Engelse wikipedia maakt wel wat meer duidelijk! Dank jequote:Op zondag 12 mei 2013 13:05 schreef kvd het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Freshly_Ground
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Freshlyground
[..]
Zouden ze het me dan geven denk je?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Klinkt als gemaakt voor de reclame... Kia al gemailt?
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:06 schreef Discombobulate het volgende:
Het liedje dat wordt afgespeeld op 3:18
Bij voorbaat dank!
Dank!!quote:
Als het bestaand is geven ze het sowieso, als het in opdracht is geweest misschien niet, maar dan is dat je enige kansquote:Op zondag 12 mei 2013 16:26 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Zouden ze het me dan geven denk je?
Kan het natuurlijk wel proberen
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:02 schreef blup het volgende:
Hoe heet dat nummer wat regelmatig op 3fm voorbij komt wat begint met een soort van mannenkoor achtig iets.. 'eey ho ey ho.. etc
Yes.quote:
Godver de godver... Genre? Wanneer heb je het gehoord?quote:
vrij recentelijk, afgelopen weken meerdere malen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Godver de godver... Genre? Wanneer heb je het gehoord?
Er gaat geen lampje branden.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef blup het volgende:
[..]
vrij recentelijk, afgelopen weken meerdere malen.
Dit is welke je zoekt, vriendquote:Op zondag 12 mei 2013 23:02 schreef blup het volgende:
Hoe heet dat nummer wat regelmatig op 3fm voorbij komt wat begint met een soort van mannenkoor achtig iets.. 'eey ho ey ho.. etc
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 11:28 schreef _NZT_ het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik nu in de afgelopen weken 2x voorbij heb horen komen. Eerst keer was Janskerkhof (Utrecht) met Koninginnedag en gister tijdens Studio Voetbal. Het is een semi house nummer waar piano en saxofoon in voor komen.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1342378
Nummer begint rond 50:00 ,afgespeeld als ze top 5 goals van eredivisie laten zien. Je zal me erg helpen, want Soundhound kent um niet.
NWA - Dopemanquote:Op maandag 13 mei 2013 19:22 schreef schijffie het volgende:
Een vrij simpele vraag. (denk ik)
Wat is het nummer waar het onderstaande nummer op gebaseerd is? Ik meen me te herinneren dat dit nummer ook in GTA (san andreas?) zat.
Het meest herkenbare stukje zit op 2:30
die synthesizer is exact hetzelfde. maar goed, dan moet het Ohio Players - Funky Worm zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:40 schreef schijffie het volgende:
[..]
Nee, sorry dat is hem niet. Zelfde titel, maar niet hetzelfde nummer.
Ik scrollde een beetje door dat NWA nummer heen, en skipte over die synthesizer heen. Maar dat stukje komt weer van Funky Worm, het nummer waar ik inderdaad naar zocht. Dank.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef based het volgende:
[..]
die synthesizer is exact hetzelfde. maar goed, dan moet het Ohio Players - Funky Worm zijn.
Vanaf 47 seconden
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:17 schreef freek0710 het volgende:
Ik heb dit nummer heel lang niet meer geluisterd en weet dus ook niet meer hoe die heet.
Maar eerst begint de man soort van indisch of turks te ‘schreeuwen’ en na 20 sec ofz dan komt er een nice beat bij!
Het is echt mongolisch beschreven maar miss weet iemand wat het is.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:34 schreef IkBenBrian het volgende:
Hey meiden,
Ik ben een tijdje op zoek naar een nummer. Maar ik kan het steeds niet vinden. Ik hoorde het pas op kamp toen de tenten naast mij aan het feesten waren en ik sliep. Ik weet wel dat het niet een nieuw liedje is. Het gaat ongeveer zo:
Eooooo, *wat gepraat en dan* eooo-oo
Ik hoop dat jullie me er mee kunnen helpen <3
Brian
Ik heb dit nummer heel lang niet meer geluisterd en weet dus ook niet meer hoe die heet.
Maar eerst begint de man soort van indisch of turks te ‘schreeuwen’ en na 20 sec ofz dan komt er een nice beat bij!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:06 schreef Bennassi het volgende:
Ik ben al een lange tijd op zoek naar een nummer, gezongen door een Man, geen overige achtergrondzangers oid.
Het lied begint (volgens mij) met wat intromuziek, dan gevolgd door de tekst "When I look into your eyes......." terugkomend refrein bevat de tekst "............mind at all", waarvan de "mind" beter kan worden omschreven als "Miiiiiiiihiiiiiiiiind at ahal" En volgens mij komt direct hierna de tekst "Can't you see," gevolgd door uiteraard meer tekst,
Sorry beter kan ik het niet omschrijven. Jaartal weet ik ook niet, al vermoed ik dat het ergens tussen 1995 en 2005 ligt.
Iemand een idee?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vanaf 5:54
Wat een koningsnummeralleen soundhound kent 'm niet
Zoveelste keer dat je me hebt geholpenquote:
Dank u, dat was het.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:56 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
?
?
oh, en hoezo "meiden" ???
En waarom ga je slapen als de tenten naast je aan het feesten zijn?
Ok, en welke van de 2 was het?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:43 schreef IkBenBrian het volgende:
[..]
Dank u, dat was het.
Ik ging slapen omdat ik de volgende dag een belangrijke zeilwedstrijd had.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:12 schreef zedman18 het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance nummer van ongeveer 3 weken oud. Het gaat om een men die een cassette speler in zn buik heeft, en op het einde word die in de ziekenhuis verwijderd.
ik iemand mijn helpen
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:56 schreef xatlad het volgende:
Ik heb vandaag toevallig het programma smaken verschillen gekeken op tv en daar kwam me toch een mooi nummer in een heel diepgaand piano nummer ik kom er alleen niet achter van wie het is. Shazam filtert het helaas ook niet?
Iemand enig idee?
http://www.kijk.nl/video/Zbh20Ty32U4x
in minuut 18 en 19 hoor je het nummer spelen kom er alleen niet op. Kan iemand me er please mee helpen.
quote:
Heb je niet meer info?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:15 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek een instrumentaal nummer, waarin gebruik wordt gemaakt van symthesizer/organ geluiden. Het nummer is al vrij oud, waarschijnlijk 70's/80's.
Deze?:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:15 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek een instrumentaal nummer, waarin gebruik wordt gemaakt van symthesizer/organ geluiden. Het nummer is al vrij oud, waarschijnlijk 70's/80's.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:25 schreef theycouldbewrong het volgende:
Ik zoek een nummer wat denk ik in de zomer van 2007 een hitje was. De band was verder volgens mij niet echt bekend behalve dat nummer. Ik weet nog dat de clip was op een zomerkamp ofzo en meer weet ik eigenlijk niet. Wel zo'n standaard titel zoals van Hot Chelle Rae I Like It Like That ofzo. Hoop dat iemand hem kent, kan er nooit tegen als je een liedje kwijt bent!
Geen dank.quote:
Heb je verder geen enkele info?ik denk dat er in elk liedje wel het woordje 'love' in zit!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:50 schreef Tulping het volgende:
Ik ben al.een tijdje op zoek naar een nummer dat wordt gezongen door een vrouw. Heb erg weinig info, dus mijn eeuwige dank.voor degene die me kan helpen
Het wordt dus gezongen door een vrouw, beetje maria mena achtig. De.tekst wordt vrij aansluitend gezongen, weinig instrumentaal ertussen en op het eind wordt 1 zin herhaald en.steeds zachter weggedraaid.. Het woord love zit er ook in, maar daar kom ik niet veel verder mee op googleweet niet uit welk jaar,.gok.wel na 1990.. Hoorde em de laatste keer op sky radio
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:50 schreef Tulping het volgende:
Ik ben al.een tijdje op zoek naar een nummer dat wordt gezongen door een vrouw. Heb erg weinig info, dus mijn eeuwige dank.voor degene die me kan helpen
Het wordt dus gezongen door een vrouw, beetje maria mena achtig. De.tekst wordt vrij aansluitend gezongen, weinig instrumentaal ertussen en op het eind wordt 1 zin herhaald en.steeds zachter weggedraaid.. Het woord love zit er ook in, maar daar kom ik niet veel verder mee op googleweet niet uit welk jaar,.gok.wel na 1990.. Hoorde em de laatste keer op sky radio
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:50 schreef Tulping het volgende:
Heb je hem toevallig op de radio gehoord? En wat zongen ze nog meer, was het een vrouwen- of een mannenstem?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef Ti-boy het volgende:
We zijn weer een paar weken verder en tot op heden ben ik nog steeds op zoek naar een nummer.
Het heeft iets weg van Avicii zijn stijl en bevat de tekst 'I can't never live, I can't never live without you'
Zoals iemand al eerder opmerkte...je tekst is iig fout, can't never klopt niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef Ti-boy het volgende:
We zijn weer een paar weken verder en tot op heden ben ik nog steeds op zoek naar een nummer.
Het heeft iets weg van Avicii zijn stijl en bevat de tekst 'I can't never live, I can't never live without you'
En iedereen bedankt.voor het mee denkenquote:
Man of vrouw die zingt??quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef Ti-boy het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:30 schreef theycouldbewrong het volgende:
[..]
Heb je hem toevallig op de radio gehoord? En wat zongen ze nog meer, was het een vrouwen- of een mannenstem?
Ik las de vorige keer je bericht ook al en toen moest ik aan deze denken, maar dat is hem niet.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Zoals iemand al eerder opmerkte...je tekst is iig fout, can't never klopt niet.
Moet waarschijnlijk zijn 'I can never live' of 'I could never live'
Na enig zoekwerk heb ik hem gevonden!!!quote:
quote:
Dunno, maar kan het wel voor je namakenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:35 schreef zoekjewat het volgende:
Iemand die weet welk nummer dit is?
Heb het filmpje van een setje op me andere telefoon.
Dit is echt een standaard loopjequote:Op zondag 19 mei 2013 21:35 schreef zoekjewat het volgende:
Iemand die weet welk nummer dit is?
Heb het filmpje van een setje op me andere telefoon.
Je Voudrais Te Dire van David Charvet?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:03 schreef ejvdb het volgende:
Ik zoek een Franstalig liedje, ik ken het zelf uit de jaren 90 als kind. Ik weet alleen dat er vaak 'je voudrais... .......... .........' gezongen werd door een man. Er zit een lekker ritme in. Iemand enig idee?
Bedankt maar helaas... er zat meer ritme in....quote:Op maandag 20 mei 2013 16:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je Voudrais Te Dire van David Charvet?
http://www.dailymotion.co(...)e_music#.UZovHJx3R-E
quote:
Mijn info was zeer schaars en ook nog foutief, het was Kim Wilde - Cambodia.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb je niet meer info?
Dit is te oud denk ik:
Daar was ik met deze info helegaar nooit achtergekomen!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:23 schreef stijn_ het volgende:
[..]
[..]
Mijn info was zeer schaars en ook nog foutief, het was Kim Wilde - Cambodia.
Toch bedankt voor de moeite!
Pffff, meer heb je niet?? Dit is een intro van een hardstyle nummer neem ik aan... Ben aardig thuis in hardstyle maar kan dit niet plaatsen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:41 schreef AadBilnaat het volgende:
Weet iemand de naam van het nummer op deze video? Alvast bedankt!
A : heb je dit nr in Frankrijk zelf gehoord,of is het ook populair in Nederland geweest?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:03 schreef ejvdb het volgende:
Ik zoek een Franstalig liedje, ik ken het zelf uit de jaren 90 als kind. Ik weet alleen dat er vaak 'je voudrais... .......... .........' gezongen werd door een man. Er zit een lekker ritme in. Iemand enig idee?
Niet dat ik weet of het in Nederland populair is geweest, ik denk het eigenlijk niet. Ik ken het eigenlijk alleen via mijn pa maar die weet het ook niet meer. Met ritme bedoel ik meer een melodie uit jaren 70/80. Geen house ofzo.... Het kan ook zijn dat er iets met 'les enfants...''in voor komt. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:31 schreef Skillsy het volgende:
[..]
A : heb je dit nr in Frankrijk zelf gehoord,of is het ook populair in Nederland geweest?
B: met ritme bedoel je dan een beat?Modern (aka techno/house)of is het meer pop-achtig?
Als het laatste is dacht ik mischien aan de zanger Michel Polnaref want in 1 van zijn liedjes komt namelijk ook veel 'je voudrais' in voor.De titel van het nummer weet ik niet.
Michel Fugain - Une Belle Histoirequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:50 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Niet dat ik weet of het in Nederland populair is geweest, ik denk het eigenlijk niet. Ik ken het eigenlijk alleen via mijn pa maar die weet het ook niet meer. Met ritme bedoel ik meer een melodie uit jaren 70/80. Geen house ofzo.... Het kan ook zijn dat er iets met 'les enfants...''in voor komt. Maar dat weet ik niet zeker.
Bedankt, maar helaas niet. De mannenstem was zwaarder in en het was echt een dansliedjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |