quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:06 schreef Bennassi het volgende:
Ik ben al een lange tijd op zoek naar een nummer, gezongen door een Man, geen overige achtergrondzangers oid.
Het lied begint (volgens mij) met wat intromuziek, dan gevolgd door de tekst "When I look into your eyes......." terugkomend refrein bevat de tekst "............mind at all", waarvan de "mind" beter kan worden omschreven als "Miiiiiiiihiiiiiiiiind at ahal" En volgens mij komt direct hierna de tekst "Can't you see," gevolgd door uiteraard meer tekst,
Sorry beter kan ik het niet omschrijven. Jaartal weet ik ook niet, al vermoed ik dat het ergens tussen 1995 en 2005 ligt.
Iemand een idee?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vanaf 5:54
Wat een koningsnummeralleen soundhound kent 'm niet
Zoveelste keer dat je me hebt geholpenquote:
Dank u, dat was het.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:56 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
?
?
oh, en hoezo "meiden" ???
En waarom ga je slapen als de tenten naast je aan het feesten zijn?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:17 schreef freek0710 het volgende:
Ik heb dit nummer heel lang niet meer geluisterd en weet dus ook niet meer hoe die heet.
Maar eerst begint de man soort van indisch of turks te ‘schreeuwen’ en na 20 sec ofz dan komt er een nice beat bij!
Het is echt mongolisch beschreven maar miss weet iemand wat het is.
Ok, en welke van de 2 was het?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:43 schreef IkBenBrian het volgende:
[..]
Dank u, dat was het.
Ik ging slapen omdat ik de volgende dag een belangrijke zeilwedstrijd had.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:12 schreef zedman18 het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance nummer van ongeveer 3 weken oud. Het gaat om een men die een cassette speler in zn buik heeft, en op het einde word die in de ziekenhuis verwijderd.
ik iemand mijn helpen
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:56 schreef xatlad het volgende:
Ik heb vandaag toevallig het programma smaken verschillen gekeken op tv en daar kwam me toch een mooi nummer in een heel diepgaand piano nummer ik kom er alleen niet achter van wie het is. Shazam filtert het helaas ook niet?
Iemand enig idee?
http://www.kijk.nl/video/Zbh20Ty32U4x
in minuut 18 en 19 hoor je het nummer spelen kom er alleen niet op. Kan iemand me er please mee helpen.
quote:
Heb je niet meer info?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:15 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek een instrumentaal nummer, waarin gebruik wordt gemaakt van symthesizer/organ geluiden. Het nummer is al vrij oud, waarschijnlijk 70's/80's.
Deze?:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:15 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek een instrumentaal nummer, waarin gebruik wordt gemaakt van symthesizer/organ geluiden. Het nummer is al vrij oud, waarschijnlijk 70's/80's.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:25 schreef theycouldbewrong het volgende:
Ik zoek een nummer wat denk ik in de zomer van 2007 een hitje was. De band was verder volgens mij niet echt bekend behalve dat nummer. Ik weet nog dat de clip was op een zomerkamp ofzo en meer weet ik eigenlijk niet. Wel zo'n standaard titel zoals van Hot Chelle Rae I Like It Like That ofzo. Hoop dat iemand hem kent, kan er nooit tegen als je een liedje kwijt bent!
Geen dank.quote:
Heb je verder geen enkele info?ik denk dat er in elk liedje wel het woordje 'love' in zit!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:50 schreef Tulping het volgende:
Ik ben al.een tijdje op zoek naar een nummer dat wordt gezongen door een vrouw. Heb erg weinig info, dus mijn eeuwige dank.voor degene die me kan helpen
Het wordt dus gezongen door een vrouw, beetje maria mena achtig. De.tekst wordt vrij aansluitend gezongen, weinig instrumentaal ertussen en op het eind wordt 1 zin herhaald en.steeds zachter weggedraaid.. Het woord love zit er ook in, maar daar kom ik niet veel verder mee op googleweet niet uit welk jaar,.gok.wel na 1990.. Hoorde em de laatste keer op sky radio
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:50 schreef Tulping het volgende:
Ik ben al.een tijdje op zoek naar een nummer dat wordt gezongen door een vrouw. Heb erg weinig info, dus mijn eeuwige dank.voor degene die me kan helpen
Het wordt dus gezongen door een vrouw, beetje maria mena achtig. De.tekst wordt vrij aansluitend gezongen, weinig instrumentaal ertussen en op het eind wordt 1 zin herhaald en.steeds zachter weggedraaid.. Het woord love zit er ook in, maar daar kom ik niet veel verder mee op googleweet niet uit welk jaar,.gok.wel na 1990.. Hoorde em de laatste keer op sky radio
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:50 schreef Tulping het volgende:
Heb je hem toevallig op de radio gehoord? En wat zongen ze nog meer, was het een vrouwen- of een mannenstem?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef Ti-boy het volgende:
We zijn weer een paar weken verder en tot op heden ben ik nog steeds op zoek naar een nummer.
Het heeft iets weg van Avicii zijn stijl en bevat de tekst 'I can't never live, I can't never live without you'
Zoals iemand al eerder opmerkte...je tekst is iig fout, can't never klopt niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef Ti-boy het volgende:
We zijn weer een paar weken verder en tot op heden ben ik nog steeds op zoek naar een nummer.
Het heeft iets weg van Avicii zijn stijl en bevat de tekst 'I can't never live, I can't never live without you'
En iedereen bedankt.voor het mee denkenquote:
Man of vrouw die zingt??quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef Ti-boy het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:30 schreef theycouldbewrong het volgende:
[..]
Heb je hem toevallig op de radio gehoord? En wat zongen ze nog meer, was het een vrouwen- of een mannenstem?
Ik las de vorige keer je bericht ook al en toen moest ik aan deze denken, maar dat is hem niet.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Zoals iemand al eerder opmerkte...je tekst is iig fout, can't never klopt niet.
Moet waarschijnlijk zijn 'I can never live' of 'I could never live'
Na enig zoekwerk heb ik hem gevonden!!!quote:
quote:
Dunno, maar kan het wel voor je namakenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:35 schreef zoekjewat het volgende:
Iemand die weet welk nummer dit is?
Heb het filmpje van een setje op me andere telefoon.
Dit is echt een standaard loopjequote:Op zondag 19 mei 2013 21:35 schreef zoekjewat het volgende:
Iemand die weet welk nummer dit is?
Heb het filmpje van een setje op me andere telefoon.
Je Voudrais Te Dire van David Charvet?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:03 schreef ejvdb het volgende:
Ik zoek een Franstalig liedje, ik ken het zelf uit de jaren 90 als kind. Ik weet alleen dat er vaak 'je voudrais... .......... .........' gezongen werd door een man. Er zit een lekker ritme in. Iemand enig idee?
Bedankt maar helaas... er zat meer ritme in....quote:Op maandag 20 mei 2013 16:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je Voudrais Te Dire van David Charvet?
http://www.dailymotion.co(...)e_music#.UZovHJx3R-E
quote:
Mijn info was zeer schaars en ook nog foutief, het was Kim Wilde - Cambodia.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb je niet meer info?
Dit is te oud denk ik:
Daar was ik met deze info helegaar nooit achtergekomen!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:23 schreef stijn_ het volgende:
[..]
[..]
Mijn info was zeer schaars en ook nog foutief, het was Kim Wilde - Cambodia.
Toch bedankt voor de moeite!
Pffff, meer heb je niet?? Dit is een intro van een hardstyle nummer neem ik aan... Ben aardig thuis in hardstyle maar kan dit niet plaatsen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:41 schreef AadBilnaat het volgende:
Weet iemand de naam van het nummer op deze video? Alvast bedankt!
A : heb je dit nr in Frankrijk zelf gehoord,of is het ook populair in Nederland geweest?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:03 schreef ejvdb het volgende:
Ik zoek een Franstalig liedje, ik ken het zelf uit de jaren 90 als kind. Ik weet alleen dat er vaak 'je voudrais... .......... .........' gezongen werd door een man. Er zit een lekker ritme in. Iemand enig idee?
Niet dat ik weet of het in Nederland populair is geweest, ik denk het eigenlijk niet. Ik ken het eigenlijk alleen via mijn pa maar die weet het ook niet meer. Met ritme bedoel ik meer een melodie uit jaren 70/80. Geen house ofzo.... Het kan ook zijn dat er iets met 'les enfants...''in voor komt. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:31 schreef Skillsy het volgende:
[..]
A : heb je dit nr in Frankrijk zelf gehoord,of is het ook populair in Nederland geweest?
B: met ritme bedoel je dan een beat?Modern (aka techno/house)of is het meer pop-achtig?
Als het laatste is dacht ik mischien aan de zanger Michel Polnaref want in 1 van zijn liedjes komt namelijk ook veel 'je voudrais' in voor.De titel van het nummer weet ik niet.
Michel Fugain - Une Belle Histoirequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:50 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Niet dat ik weet of het in Nederland populair is geweest, ik denk het eigenlijk niet. Ik ken het eigenlijk alleen via mijn pa maar die weet het ook niet meer. Met ritme bedoel ik meer een melodie uit jaren 70/80. Geen house ofzo.... Het kan ook zijn dat er iets met 'les enfants...''in voor komt. Maar dat weet ik niet zeker.
Bedankt, maar helaas niet. De mannenstem was zwaarder in en het was echt een dansliedjequote:
Eerste wat me te binnenschiet is iets van Ornella Vanoni. Misschien dat dat al iets in de richting zit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:58 schreef Skillsy het volgende:
Ik ben al sinds 2005 op zoek naar een liedje. Had het liedje destijds gehoord n in een zelfgemaakte clip van de Russische meidenband Tatu. Deze fan gebruikte muziek in haar clip en tot op de dag vandaag weet ik niet van wie het is.
(De clip zelf heb ik helaas al jaren niet meer)
Het was een Italiaans liedje, gezongen door een vrouw ,enigste wat ik me herinner was dat ze steeds 'amore amore' zong.Het is een rustig liedje dus.
Heb eMule afgezocht en Youtube maar helaas zonder resultaat.
Ik denk niet dat iemand op FOK! het vind maar als iemand het weet: graag!
okee...is een vrouw, maar wel een zware stemquote:Op maandag 20 mei 2013 16:03 schreef ejvdb het volgende:
Nee, helaas.... het is meer uptempoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:20 schreef kvd het volgende:
[..]
okee...is een vrouw, maar wel een zware stem
Maar dat zit nu wel in m'n hoofd en dat helpt niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik geen eenvoudige beschrijving heb.
Het is min of meer een rap nummer waarin het refrein meer als pop klinkt en ik geloof dat daarin wordt gezongen "like a moooooooonlight shaaaadow". Nee, het is niet dat bekende jaren 80 nummer en het lijkt er ook totaal niet op
Is het dancing in the moonlight van toploader?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het is min of meer een rap nummer waarin het refrein meer als pop klinkt en ik geloof dat daarin wordt gezongen "like a moooooooonlight shaaaadow". Nee, het is niet dat bekende jaren 80 nummer en het lijkt er ook totaal niet op
Hoop dat iemand van jullie mij kan helpen
Ik weet niet precies waarom, maar ik moest aan:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoop dat iemand van jullie mij kan helpen
Deze?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:50 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Niet dat ik weet of het in Nederland populair is geweest, ik denk het eigenlijk niet. Ik ken het eigenlijk alleen via mijn pa maar die weet het ook niet meer. Met ritme bedoel ik meer een melodie uit jaren 70/80. Geen house ofzo.... Het kan ook zijn dat er iets met 'les enfants...''in voor komt. Maar dat weet ik niet zeker.
quote:
Ik hou van jou. Srs. Ben al weken zoekend naar dit nummer!!quote:
Anders lees je voortaan eerst de comments.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hou van jou. Srs. Ben al weken zoekend naar dit nummer!!
Heb de eerste paar gelezen, daar stond het niet in. Ook niet onder description. Bedankt, dat jij wel die moeite namquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Anders lees je voortaan eerst de comments.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar dat zit nu wel in m'n hoofd en dat helpt niet.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
Is het dancing in the moonlight van toploader?
Beide nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:38 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waarom, maar ik moest aan:
denken...
Zit hij hier tussen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:41 schreef TheGOAT het volgende:
Ik ben op zoek naar een speciale versie van het liedje 'helemaal naar de klote', van Partysquad, Jayh, reverse, etc.
Dit liedje lijkt er heel erg op;
Maar het begin is nog veel te 'licht'. Ik hoorde er n waar de bas gelijk dropte icm die 'snaren' die je hier hoort, maar hier is hij nog heel langzaam vind ik. Echt een knaller. Ook bij 1:20 is hij hier heel 'soft' vind ik. Iemand een ideetje? (bij wie ik hem hoorde had hem van iTunes ofzo, kan daar miss mee te maken hebben?)
Welke zender?al eens op de playlist gekeken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beide niethet is ook een nieuw nummer hoor. Wordt met enige regelmaat op de radio gedraaid. En volgens mij wordt er ook niet de eerder genoemde tekst in gezongen, maar ik weet niet wat er wel wordt gezongen
Weet niet op welke zender, ik hoorde ´m laatst ergens in de stad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:09 schreef kvd het volgende:
[..]
Welke zender?al eens op de playlist gekeken?
En bedankt...ook ik heb het nummer nu in m'n hoofd
Nee, helaas niet. Ik vrees dat het 'gweoon' die ene is die ik zelf postte, maar hij voelt zo leeg vind ik, zo softiequote:Op woensdag 22 mei 2013 11:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Weet niet op welke zender, ik hoorde ´m laatst ergens in de stad.
Nee helaas ook niet, het was nog meer uptempoquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:34 schreef Atemno het volgende:
heehoi
welk liedje is dit in GTST:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/0e9b41ac-c913-48a4-a63d-72f97e15e197
Fragmenten di 21 mei 2013
Vanaf minuut 16:34
Dankjewel!
Dankjewel! Ik was al fan van haar, maar nu dus weer een geweldig nummer erbij.quote:
Geen dank.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:42 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik was al fan van haar, maar nu dus weer een geweldig nummer erbij.
Wauw dit verbaast me echt. ;$
Heb helaas niet meer, het was bij fusion of dance.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:19 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Pffff, meer heb je niet?? Dit is een intro van een hardstyle nummer neem ik aan... Ben aardig thuis in hardstyle maar kan dit niet plaatsen.
Inmiddels gevonden via mijn pa, bedankt iederquote:Op maandag 20 mei 2013 16:03 schreef ejvdb het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:39 schreef wendytjuhh het volgende:
k zoek een nummer dat begint met een vrouw, die zingt uhmps uhmps baby en dan begint iemand op een gitaar te spelen. Meer heb ik niet helaas.
Geen dank.quote:
Neen deze dame is te oud. Het is meer richting Laura Pausini. Zwoel modern Italiaans liedje was het.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:23 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Eerste wat me te binnenschiet is iets van Ornella Vanoni. Misschien dat dat al iets in de richting zit.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:56 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik zoek een nummer die ik vandaag op 3FM heb gehoord. Ik weet niet meer hoe laat dit was en heb het hele programma doorgezocht, maar tevergeefs. Wat er in het lied voor komt is zoiets als dit: 'Let the beat repeat.' of iets dergelijks.
Er staat een vrij bekend deuntje onder, ik meen zelfs dat het deuntje ook in een reclame wordt gebruikt. Een vrij vrolijk deuntje.
yesshhh thnxxxquote:
quote:
Blue Days van Racoon, Blue Moon (meerdere uitvoeringen), Royal Blue van Cold War Kids. Oh ik bedacht nog wat, Blue Jean van David Bowie, Blue Suede Shoes, Blueberry Hill, Behind Blue Eyes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:16 schreef Janneke141 het volgende:
Voor een feestje zijn we op zoek naar een hele serie nummers met 'Blue' in de titel (maar niet 'Blues', eigenlijk) en een snelle zoektocht in de eigen collectie kwam niet veel verder dan
Blue Monday
Blue Hotel
Mr Blue Sky
Mister Blue
Blue Christmas
Blue Bayou
Eiffel 65
En blauw van The Scene.
Iemand meer ideen? De stijl maakt niet zoveel uit, maar het mag wel een beetje bekend klinken.
Crystal Gayle - Don't make my brown eyes bluequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:16 schreef Janneke141 het volgende:
Voor een feestje zijn we op zoek naar een hele serie nummers met 'Blue' in de titel (maar niet 'Blues', eigenlijk) en een snelle zoektocht in de eigen collectie kwam niet veel verder dan
Blue Monday
Blue Hotel
Mr Blue Sky
Mister Blue
Blue Christmas
Blue Bayou
Eiffel 65
En blauw van The Scene.
Iemand meer ideen? De stijl maakt niet zoveel uit, maar het mag wel een beetje bekend klinken.
pluizig en blauwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |