Gekarameliseerd?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar zonneallergie... en mijn elleboog is al vertiefd.. en zeer en jeuken
Jazekerquote:
Zonneallergie? Wat is dit ik heb geen eens. Jij bent geboren om te fokken.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar zonneallergie... en mijn elleboog is al vertiefd.. en zeer en jeuken
Ja, wil je proeven?quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zonneallergie? Wat is dit ik heb geen eens. Jij bent geboren om te fokken.
Ik dacht dat je het nooit zou vragen.quote:
Bummer.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja heb ik ook pas sinds twee jaar![]()
Dan krijg ik een plek van de zon en dat gaat dan langzaam weer weg..
Dit met tilapia (in knoflook en citroen en dille) en witte rijst samen opetenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmmm, de salsa dansen.
liever pangasiusquote:
*witvisquote:
vond tilapia niet zo lekkerquote:
Vis kruiden? Daar ga je al in de fout.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:18 schreef wise het volgende:
[..]
vond tilapia niet zo lekkerMisschien beter kruiden me dunkt
quote:
Ik moet zeggen dat ik vaak in de war ben met beide... dus zal zo maar kunnen zijn dat ik pegasus bedoelquote:Op maandag 6 mei 2013 16:18 schreef wise het volgende:
[..]
vond tilapia niet zo lekkerMisschien beter kruiden me dunkt
quote:
Stout ben je wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem heb ik vorige week ook een tuinbroek gekocht
Want haar kindjes genieten van vis zoals het hoort?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ga jij nou maar eten wat 4ebe haar kindjes eten
Vuile feminist.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem heb ik vorige week ook een tuinbroek gekocht
Heel ver verworpen jaquote:
Sla toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Want haar kindjes genieten van vis zoals het hoort?
quote:
Waar is het okselhaar?quote:
Nee, billenkoek.quote:
4ebe is glad/kaal hoorquote:
Dit past niet in mijn wereldbeeld. Ik vind dit onacceptabel.quote:
Een beetje sla bij de vis is prima, vruchtjes ook.quote:
Is dit soms een subtiele hint naar een uitnodiging?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zul je me nooit in zien, behalve als ik in jouw tuin kom werken
Vreemde eend in de bijt ben jequote:Op maandag 6 mei 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een beetje sla bij de vis is prima, vruchtjes ook.
quote:
jij dacht zeker zo'n harige hippyquote:Op maandag 6 mei 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit past niet in mijn wereldbeeld. Ik vind dit onacceptabel.
Zou op je gezicht zittenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vreemde eend in de bijt ben je
[..]zou koekje van je billen af eten
Waar is haar tuinbroek?! Ik schiet he-le-maal in de stress hier mensen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
jij dacht zeker zo'n harige hippy
[ afbeelding ]
je bent zo klein, dat alleen zn rechterwang bedekt is.quote:
Zou toelatenquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:28 schreef wise het volgende:
[..]
je bent zo klein, dat alleen zn rechterwang bedekt is.
heeft jouw tuintje onderhoud nodig dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Is dit soms een subtiele hint naar een uitnodiging?
Nou..quote:Op maandag 6 mei 2013 16:28 schreef wise het volgende:
[..]
je bent zo klein, dat alleen zn rechterwang bedekt is.
Aangenaam kennis te maken.quote:
Halloquote:Op maandag 6 mei 2013 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft jouw tuintje onderhoud nodig dan?
gvdquote:Op maandag 6 mei 2013 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Damnquote:Op maandag 6 mei 2013 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou echt ...quote:
Sure.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon beetje omploegen en boompje plantenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik durf hier nu bijna niet meer op in te gaan dankzij de smeerlappen in deze sc
Je bent zelfquote:Op maandag 6 mei 2013 16:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moest proestenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon beetje omploegen en boompje planten
beetje bemesten enzquote:Op maandag 6 mei 2013 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon beetje omploegen en boompje planten
Teleurstellend, man. De zaden begonnen al aardig kleverig te worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werd de grond al vochtig ja¿quote:Op maandag 6 mei 2013 16:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Teleurstellend, man. De zaden begonnen al aardig kleverig te worden.
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef wise het volgende:
ik zou best in jouw grond willen heien.
bij dqod is dat lastig, want die heeft potgrond.
oke oke, afspraak maken via dm graagquote:Op maandag 6 mei 2013 16:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Teleurstellend, man. De zaden begonnen al aardig kleverig te worden.
godverquote:Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef wise het volgende:
Harrrdieharrrquote:Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef wise het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:47 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Wat zei de maatpak tegen het paardenvlees?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
jammerquote:Op maandag 6 mei 2013 16:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Harrrdieharrr
Mijn potgrond is al omgeploegd
Sorry.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:49 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Mensen die hem niet snappen.
Kut voor je ja.. SNAP JE? xDDDDDquote:
dit dus. Afrekenen omdat paardenvlees heel duur is en derhalve alleen door maatpakken gekocht kunnen worden...echt he..sommige mensenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:49 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Mensen die hem niet snappen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:47 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Wat zei de maatpak tegen het paardenvlees?je vertelt hem verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij zei:
"Ik ga je vanavond keihard tegen de muur op neuken"The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Gewoon niet grappigquote:Op maandag 6 mei 2013 16:50 schreef wise het volgende:
[..]
dit dus. Afrekenen omdat paardenvlees heel duur is en derhalve alleen door maatpakken gekocht kunnen worden...echt he..sommige mensen
Precies.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:50 schreef wise het volgende:
[..]
dit dus. Afrekenen omdat paardenvlees heel duur is en derhalve alleen door maatpakken gekocht kunnen worden...echt he..sommige mensen
En jij neukt verkeerd.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je vertelt hem verkeerd.
hij zei:
"Ik ga je vanavond keihard tegen de muur op neuken"
vrouwenhumor he...quote:
Dat weiger ik, krijgen ze zelfvertrouwen vanquote:Op maandag 6 mei 2013 16:52 schreef wise het volgende:
[..]
vrouwenhumor he...
gewoon meelachen en doen of je het leuk vind/snapt
Bek houden kutjongquote:Op maandag 6 mei 2013 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat weiger ik, krijgen ze zelfvertrouwen van
Tuinbroek in je bips.quote:
Accepteer gewoon mijn mening en ga verder met je leven johquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
[ afbeelding ]
;p
oh zat ik in t verkeerde gaatjequote:
Opbokken vunizge malloot ;squote:
Zal zo eens een moneyshot op je venusheuvel afdwingenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
PAK ZE MISSY!!! Ik haal de toortsen en de hooivorken
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Opbokken vunizge malloot ;s
Je stoort me tijdens m'n sigaretten-naspel
Sinds je geboorte gaat dat iets lastiger, maar dat komt goed. Maak je maar geen zorgen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Accepteer gewoon mijn mening en ga verder met je leven joh
je bent zelf redelijk lekkerquote:
Stop m'n naar pussyjuice ruikende vinger in je neusquote:Op maandag 6 mei 2013 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal zo eens een moneyshot op je venusheuvel afdwingen
Stomme zolderkamerautist ;squote:
Toen ik geboren werd verkocht je mama nog haar kontje achter Bombay CS manquote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Sinds je geboorte gaat dat iets lastiger, maar dat komt goed. Maak je maar geen zorgen.
oh nou wow echt dikke straf hoor nee doe het niet aii au etcquote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stop m'n naar pussyjuice ruikende vinger in je neus
[..]
Stomme zolderkamerautist ;s
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stop m'n naar pussyjuice ruikende vinger in je neus
[..]
Stomme zolderkamerautist ;s
Ok dan niet :$ :$quote:Op maandag 6 mei 2013 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oh nou wow echt dikke straf hoor nee doe het niet aii au etc
quote:
echt he, heel erg graag gedaanquote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor dit awesome compliment, wise.
Ok, da's beter :$quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Salatrel het volgende:
Dqod is gewoon een tease... zit je een beetje op te geilen en als je dan met je leuter in je hand voor de webcam zit dist ze je keihard dat ze op vrouwen valt.
Mijn moeder is nooit in India geweest of er geboren, try again.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen ik geboren werd verkocht je mama nog haar kontje achter Bombay CS mantoen was jij nog null.
'T interesseert mah nie.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Mijn moeder is nooit in India geweest of er geboren, try again.
Zie je wel walgelijk ditquote:
Kkquote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen ik geboren werd verkocht je mama nog haar kontje achter Bombay CS man![]()
quote:
Hoe ging vannacht btw?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Mijn moeder is nooit in India geweest of er geboren, try again.
Liedje van bobby :$quote:
Bwahahahahahahaha :$quote:Op maandag 6 mei 2013 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'T interesseert mah nie.
[..]
Zie je wel walgelijk dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Zeg het dan ook niet, apennootje.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:00 schreef 2NutZ het volgende:
17:00 TTYN bitchesHAHAAAAAAAAA!!!!!!!!!
TTYN¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:00 schreef 2NutZ het volgende:
17:00 TTYN bitchesHAHAAAAAAAAA!!!!!!!!!
DOEI!!!1!!11!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Lekker toch?quote:
geen ideequote:
Eet smakelijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:04 schreef Dqod het volgende:
Honger.. Doei vieze hommo's en lieve chimi's :$
[ afbeelding ]
Waardige opvolgster, zal weer meer NOS journaal gaan kijkenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:05 schreef wise het volgende:
Dionne Stax nieuwe presentatrice NOS Journaal![]()
[ afbeelding ]
Allemaal boefjes.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:06 schreef Salatrel het volgende:
Zo half uurtje bezig geweest en ik zit al weer aan mijn tax voor geschreven kaartjes
Zou kleurenquote:Would you permanently change your eye colour if you could?
An American scientists claims to have developed a technique using lasers that alters the pigment present in brown eyes. A few weeks after the treatment the brown pigment begins to break down, revealing the blue colouring underneath.
This is a very new procedure, and some optometrists have questioned its safety so I wouldn't recommend running out and booking yourself in today!
Were it to be proven safe, would you be interested? What if other colours were possible?
Oke.. bontkraagjesquote:
Ik respecteer je smaak, want ik zou een ultieme viezerik als Iggy Azalea ook geven:quote:Op maandag 6 mei 2013 17:23 schreef krioro het volgende:
[..]
"Kat Stacks real kitty"
Zou onmeunig hard.
Iggyquote:Op maandag 6 mei 2013 17:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik respecteer je smaak, want ik zou een ultieme viezerik als Iggy Azalea ook geven:
[ afbeelding ]
Zo'n typische negerzaadsletquote:
Ik wil haarquote:
Nog leuker!quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bitch pls jij bent nog blanker dan vas
Maar ik wil haar gwn neuke :S:Squote:Op maandag 6 mei 2013 17:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bitch pls jij bent nog blanker dan vas
Hhhhhhnnnnnnnnngggggg.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:06 schreef Gorzalka het volgende:
https://soundcloud.com/macmediapromo/kid-tsunami-f-buckshot-chubb
Pharoahe Monch en Jeru the Damaja back to back op een track, geil.
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:31 schreef Dqod het volgende:
Godstering, wat zit ik vol :$
In b4 vieze opmerkingen
Doe.Normaalquote:
Oja ff torrentenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:49 schreef Gorzalka het volgende:
Preview Farrah Abraham tape gekeken. Hard geworden.
wie de neuk is dat¿quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:57 schreef wise het volgende:
[..]
wie de neuk is dat¿
[ afbeelding ]
echt zo'n jodenhoertje lijkt het.
Ze hadden wel een moeder/dochter filmpje kunnen maken voor het tienvoudige bedrag, ze zijn toch al helemaal de weg kwijt.quote:
Teen Mom blijft maar geven.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:49 schreef Gorzalka het volgende:
Ben hormonaalquote:Op maandag 6 mei 2013 19:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Waarom meteen zo grof, beer.
Linkje naar preview voor me in dm? :$quote:Op maandag 6 mei 2013 18:49 schreef Gorzalka het volgende:
Wat moet je met zoveel aarde boven?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gewerkt van 7:00 tot 19:00.
Om bijna 4:00 knetter gaan slapen vannacht en net nog even 50 kg aarde naar boven gesjouwd vanuit de box (7 trappen). Ik ben KAPOT.
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gewerkt van 7:00 tot 19:00.
Om bijna 4:00 knetter gaan slapen vannacht en net nog even 50 kg aarde naar boven gesjouwd vanuit de box (7 trappen). Ik ben KAPOT.
Sorry, die is alleen voor kantoorknapenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb nu do, vr en ma vanaf 7:00 gewerkt, mag ik bij de burgerlullenclub?
Die bij thuiskomst een moeke met kinderen op zich hebben zitten wachten?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sorry, die is alleen voor kantoorknapen.
Niet deze postenquote:
Het waren onwetende tijden.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:26 schreef Chai het volgende:
En ik vond Farrah juist nog wel een van de betere moeders die aan dat programma meededen toen.
ALTIJD IETS AAN TE MERKEN.quote:
Ik vind je kind financiële zekerheid bieden door middel van iets dat niemand schaadt een voorbeeld van goed moederschapquote:Op maandag 6 mei 2013 19:26 schreef Chai het volgende:
En ik vond Farrah juist nog wel een van de betere moeders die aan dat programma meededen toen.
Ssssssssssstquote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef Ambipur het volgende:
Farrah is toch niet neukbaar manSmaaklozen.
Rich Gang (Birdman, Nicki Minaj, Lil Wayne, Future & Mack Maine) - Tapoutquote:Op maandag 6 mei 2013 19:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind je kind financiële zekerheid bieden door middel van iets dat niemand schaadt een voorbeeld van goed moederschap.
Ah lijkt op onze kleinste kat.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja he. Hier een poes voor je
[ afbeelding ]
Lievvvv.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah lijkt op onze kleinste kat.
Gisteren was hij vliegjes aan het vangen door recht in de lucht te springen en zijn twee voorpootjes tegen elkaar te klappen.
Lief.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook. Nu nog beter.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:26 schreef Chai het volgende:
en nog een reden waarom kleine meisjes leuk zijn: die kunnen dat gewoon bij je doen zonder dat je meteen een rolberoerte krijgt van de impact van hun omvangrijke omvang.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok bedankt voor je bijdragequote:Op maandag 6 mei 2013 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
en nog een reden waarom kleine meisjes leuk zijn: die kunnen dat gewoon bij je doen zonder dat je meteen een rolberoertje krijgt van de impact van hun omvangrijke omvang.
Als jij die luistert die ik je had ge-DM'ed.quote:
Vanaf het voeteneinde op je borstkas springen?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
en nog een reden waarom kleine meisjes leuk zijn: die kunnen dat gewoon bij je doen zonder dat je meteen een rolberoerte krijgt van de impact van hun omvangrijke omvang.
Turn Me On?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Als jij die luistert die ik je had ge-DM'ed.
Ja!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanaf het voeteneinde op je borstkas springen?
Waarom zeg je hoi als je geen reactie wil?quote:
Hoezo probeer je meteen de boel te saboteren als ik vragen mag?quote:
Kus op voorhoofd geven, dan smelten ze altijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja!(srs)
Of met een aanloopje op je rug laten springen, dan 50 box squats doen, over je hoofd smijten en voor je vasthouden in je sterke armen. Kus op voorhoofd, voorzichtig neerzetten en haar weer haar gang laten gaan.
Doe rustig Shaneeqa, zit je te jennenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zeg je hoi als je geen reactie wil?
Heb de perfecte lengte om een kus op m'n voorhoofd van je te ontvangen. Just sayin'.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kus op voorhoofd geven, dan smelten ze altijd.
Merkte ik vorige keer ja. Kon me enkel inhouden door je petje.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb de perfecte lengte om een kus op m'n voorhoofd van je te ontvangen. Just sayin'.
Haha CB zoent met real dolls van extreem lage kwaliteit.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hoezo probeer je meteen de boel te saboteren als ik vragen mag?
Ik weet het niet meer, weet alleen dat ik je een overload had gepompt. O.a. 'Call Me' en 'Last Drop'.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Turn Me On?
Fucking nice, precies het weer en de vibe hiervoor nu.
Ga nou maar gewoon luisterenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, weet alleen dat ik je een overload had gepompt. O.a. 'Call Me' en 'Last Drop'.
Je bent gek. Dat zou ik met onze dikste kat al eng vinden, de landing daar is moeilijk doordat de manier waarop precies goed moet gaan om pijn te voorkomen.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja!(srs)
Of met een aanloopje op je rug laten springen, dan 50 box squats doen, over je hoofd smijten en voor je vasthouden in je sterke armen. Kus op voorhoofd, voorzichtig neerzetten en haar weer haar gang laten gaan.
Sowieso.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:
Deze manquote:
RUSTIG MOET JE BLIJVEN.quote:
quote:
deze voor haar opzetten.quote:
Dacht ik net ook over na bij het me kapotsjouwen van die zak aarde.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:45 schreef Chai het volgende:
Iemand optillen van 75 kg lukt mij ook makkelijk doordat het gewicht daarbij goed verdeeld. Een zak voer van 25 kg is al weer bijna te zwaar voor me.
quote:
quote:
Dit is dan weer corny as fuck (srs).quote:
Heb ik weer gemist eh :$quote:
You got it twisted son.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Dit
nummer
. Fucking classic. #countrygramma
[..]
Dit is dan weer corny as fuck (srs).
Zo krijg je meisjes gewillig.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is dan weer corny as fuck (srs).
Kwam er pas dit jaar achter dat op 3:16 die SMS gewoon in een Excel-bestandje staatquote:
Zodat je met je kontje richting me staat ja. voor easy entryquote:
Wist ik ook nietquote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kwam er pas dit jaar achter dat op 3:16 die SMS gewoon in een Excel-bestandje staat.
Nee, zodat ik de deur uit kan lopen richting de trein naar huis.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zodat je met je kontje richting me staat ja. voor easy entry
Ben je toch bij me thuis geweest. Das al genoeg voor mij om orgasm te bereikenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, zodat ik de deur uit kan lopen richting de trein naar huis.
That’s gangsta homiequote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben je toch bij me thuis geweest. Das al genoeg voor mij om orgasm te bereiken
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben je toch bij me thuis geweest. Das al genoeg voor mij om orgasm te bereiken
I know rightquote:Op maandag 6 mei 2013 19:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Sowieso heb ik een grote zwak voor mannen met soortgelijke muzieksmaak/die van zulke muziek houden.
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whatchu know 'bout that foo'. Jij paaide chicks nog met Elvis en shit.
[..]
Geen dank.
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Sowieso heb ik een grote zwak voor mannen met soortgelijke muzieksmaak/die van zulke muziek houden.
Er gaat gepepen wordenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I know right [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
ssssssstquote:
quote:
Jij.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I know right [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
Serge Gainsbourg.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whatchu know 'bout that foo'. Jij paaide chicks nog met Elvis en shit.
2000quote:
jaquote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
cb ben jij dit in vectorworks?
Je moet er een masker van maken, bet you still look like you with itquote:
Bah.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Even representen
http://www.embarrassingni(...)-are-practically-out
Major General M. Eows salutes youquote:Op maandag 6 mei 2013 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij wilt ze pas als ze tintje dood hebben.
[..].
Same goes herequote:Op maandag 6 mei 2013 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
2000! Dat is meer dan de helft van m'n leven terug
.
Ging dus als 11-jarige helemaal ham op deze track.
Ik noem haar liever mijn Corpse Bride.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij wilt ze pas als ze tintje dood hebben.
Mooiboy deluxe alles.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
#duckface
#hipinstagramfiltertje
#hhahfervelingindelesxd
cami ramzi 1 dag geledenquote:
Nas> Jayz.quote:
Ja natuurlijk. Die vid niet in je geheugen gegrift hebbenquote:
het klemmetje maakt t deluxequote:
Die tweede heb je van mij. Slet dat het is.quote:
Kekke iPhonefiltertjes doen wonderenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Propz ook voor het consequent random manoeuvreren over het light skinned-kleurenpalet.
Dat kan dus niet want CB is Batman al (srs)quote:
Nietquote:
Ben je nog steeds dankbaar voor die film hè, ziek.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
Alleen Nicolas Cage moet je al afschrikken trouwens.
Geheel onwaar, het was slechts een kleine maar goede aanvulling.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, want uit jezelf zou je nooit dat soort sletterige tracks luisteren.
Was zeker wel crappy toen je hem terugzagquote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je nog steeds dankbaar voor die film hè, ziek.
Die guy lijkt op Kevin Spaceyquote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Trouwens even geen rap oid, maar deze track is ECHT goed imo.
Ja, in m'n herinnering was 'ie veel leukerquote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was zeker wel crappy toen je hem terugzag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |