quote:
Ja die is de sc ontgroeitquote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics :$
[..]
Die zie ik hier ook nooit meer posten
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ga vandaag aan de maaltijdsalade.
Met kip.
Lekker.
Tsjonge.
Alsof wij ooit iets ontgroeienquote:Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die is de sc ontgroeit![]()
Zal ik nooit doen.
Ik ga lekker m'n lasagne verder opeten ok gr gr :$quote:
Ik kook nooit echt Turks.. Hoewel ik vandaag wel enorm veel zin heb in aubergines met knoflook en yoghurt.quote:
Ik snap je reactie niet. Dus ik reageer erop met allerlei woorden in tekst die in een volgorde geplaatst zijn waardoor het leesbaar is en wellicht zelfs te begrijpen. Buiten schijnt de zon, dat weet ik omdat ik net buiten ben geweest. Nu moet ik echter naar de WC, dat zou geen probleem zijn als ik dit niet aan het typen was. Ik kan echter niet typen en naar de WC tegelijk. Ik heb namelijk geen smartphone. Als ik dat wel had zou ik een apart topic maken waarin ik praat over mijn stoelgang terwijl mijn stoel gaat.quote:
je woont waarschijnlijk ook wel een beetje ver weg, dus denk dat ik sneller ben met zelf kokenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kook nooit echt Turks.. Hoewel ik vandaag wel enorm veel zin heb in aubergines met knoflook en yoghurt.
Ga lekker naar je eigen land als je ons kwaliteitseten niet aankan.quote:
Ja barbie, obviousquote:Op maandag 6 mei 2013 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is.
Maar is dat barbie in je ui?
Opgroeienquote:Op maandag 6 mei 2013 15:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof wij ooit iets ontgroeien
Daar zijn wij te jong van geest voor
Ben jij familie van pretkroket?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik snap je reactie niet. Dus ik reageer erop met allerlei woorden in tekst die in een volgorde geplaatst zijn waardoor het leesbaar is en wellicht zelfs te begrijpen. Buiten schijnt de zon, dat weet ik omdat ik net buiten ben geweest. Nu moet ik echter naar de WC, dat zou geen probleem zijn als ik dit niet aan het typen was. Ik kan echter niet typen en naar de WC tegelijk. Ik heb namelijk geen smartphone. Als ik dat wel had zou ik een apart topic maken waarin ik praat over mijn stoelgang terwijl mijn stoel gaat.
quote:
Dit is mijn land, aap. Stfu.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ga lekker naar je eigen land als je ons kwaliteitseten niet aankan.![]()
Grrr enzo. Brombrombrom vroemvroem.
Noord Hollandquote:Op maandag 6 mei 2013 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je woont waarschijnlijk ook wel een beetje ver weg, dus denk dat ik sneller ben met zelf koken
of ditquote:Op maandag 6 mei 2013 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij familie van pretkroket?_
Geen idee, heb je een foto?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij familie van pretkroket?_
Geestelijk volwassen zijn...quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is mijn land, aap. Stfu.
[..]
Noord Holland
Ja nee... dat dan weer niet.quote:
Ja iddquote:
Ik kan mijzelf tenminste verdedigen als ik overvallen wordt, jij kan er alleen over tweeten. Een keer mijn telefoon tegen je knietjes en je bukt voor de rest van je leven.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sowieso.. mensen zonder smartphonna...
Dan zullen we het nooit weten. Ooooeh wat een mysterie. Er zit nu maar een ding op, we moeten de salsa dansen terwijl we elkaar insmeren met nutella. Dat is de enige manier om de Veelzijdige God gerust te stellen. Dat is nogal een rare vlegel namelijk.quote:
Wat niet is...quote:Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die is de sc ontgroeit![]()
Zal ik nooit doen.
Ja, want ik ben zelf gemaakt van suiker...quote:Op maandag 6 mei 2013 15:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kan mijzelf tenminste verdedigen als ik overvallen wordt, jij kan er alleen over tweeten. Een keer mijn telefoon tegen je knietjes en je bukt voor de rest van je leven.
(Maar ik zal er binnenkort toch aan moeten, vrees ik)
Dat kan je toch niet willenquote:
NEEEEEEEEEEEquote:
pizza tonijnquote:Op maandag 6 mei 2013 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Smartass
Wat ga je eten vanavond?
Hoezo met nutella?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan zullen we het nooit weten. Ooooeh wat een mysterie. Er zit nu maar een ding op, we moeten de salsa dansen terwijl we elkaar insmeren met nutella. Dat is de enige manier om de Veelzijdige God gerust te stellen. Dat is nogal een rare vlegel namelijk.
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan zullen we het nooit weten. Ooooeh wat een mysterie. Er zit nu maar een ding op, we moeten de salsa dansen terwijl we elkaar insmeren met nutella. Dat is de enige manier om de Veelzijdige God gerust te stellen. Dat is nogal een rare vlegel namelijk.
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is mijn land, aap. Stfu.
[..]
Noord Holland
Nee nooitquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmmm, de salsa dansen.
Mits mozzarellaquote:
Nevaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhquote:
Kijk uit eh, of ik leg je over de kniequote:
Nee rot op..quote:
Ah, de 1e warm klacht van 2013 is binnen!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee rot op..
ik moet morgen buiten werken, misschien.
Die heb ik wel, maar gebruik ik niet meer. Dat was te gevaarlijk. Ik wil een toestel dat een worp tegen de muur overleeft, niet een die de muur sloopt.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want ik ben zelf gemaakt van suiker...![]()
Heb je een nokia 3310?
Weet je hoe fucking lekker dat is.quote:
Kijk, jij snapt het.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmmm, de salsa dansen.
quote:
dunno, ah tonijn pizzaquote:
Ja maar zonneallergie... en mijn elleboog is al vertiefd.. en zeer en jeukenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, de 1e warm klacht van 2013 is binnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |