Nee manggg.. T is dat je m'n zusje bent, maar andersquote:Op maandag 6 mei 2013 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word hier net voor erger uitgemaakt dan voldemort...![]()
Hoe danggg ?
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word hier net voor erger uitgemaakt dan voldemort...![]()
Hoe danggg ?
Was altijd wel leuk, joah :$quote:
Wat is dat nou weer?quote:
Ga bonnie rosborstelen met een roze roskamquote:Op maandag 6 mei 2013 15:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee manggg.. T is dat je m'n zusje bent, maar anders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt als hoefrot, maar dan in je voldemquote:
quote:
Nee, dat hadden we niet zo afgesproken meisjequote:Op maandag 6 mei 2013 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga bonnie rosborstelen met een roze roskam
Je had wel gelijk, thoquote:Op maandag 6 mei 2013 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Kon niets anders bedenken om mij er onder uit te lullen.
Oh ja.. mijquote:Op maandag 6 mei 2013 15:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat hadden we niet zo afgesproken meisje
Meestal tochquote:
Wiseguyquote:
Ga je dan vantevoren ook door het zand rollen?quote:
Ja net zoals een paard inclusief snorken...quote:Op maandag 6 mei 2013 15:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga je dan vantevoren ook door het zand rollen?
Smartassquote:
Is dat Djozchar Tamerlan in de laatste foto??quote:Op maandag 6 mei 2013 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://sarcasticsarcism.b(...)gement.html?spref=fb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neee___
Pics :$quote:Op maandag 6 mei 2013 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja net zoals een paard inclusief snorken...
Die zie ik hier ook nooit meer postenquote:
normaal is maandag frietdag bij mn ouders, maar die gaan vandaag uiteten met familie dus moet zelf gaan koken.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Smartass
Wat ga je eten vanavond?
Geen idee wie dat is.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is dat Djozchar Tamerlan in de laatste foto??
denk het welquote:Op maandag 6 mei 2013 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is.
Maar is dat barbie in je ui?
Oh ook wel oke..moet nog een keer bloemkool met gekookte aardapelen, omdat al 2 jaar niet gegeten. Hier kipdrumsticks marokkaanse stylo, spinazie met knoflook en ui en aardappeltjes uit de oven met o.a. rozemarijnquote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal is maandag frietdag bij mn ouders, maar die gaan vandaag uiteten met familie dus moet zelf gaan koken.
zal vandaag oerhollands AVG worden. en jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |