quote:Op maandag 6 mei 2013 16:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Opbokken vunizge malloot ;s
Je stoort me tijdens m'n sigaretten-naspel
Sinds je geboorte gaat dat iets lastiger, maar dat komt goed. Maak je maar geen zorgen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Accepteer gewoon mijn mening en ga verder met je leven joh
je bent zelf redelijk lekkerquote:
Stop m'n naar pussyjuice ruikende vinger in je neusquote:Op maandag 6 mei 2013 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal zo eens een moneyshot op je venusheuvel afdwingen
Stomme zolderkamerautist ;squote:
Toen ik geboren werd verkocht je mama nog haar kontje achter Bombay CS manquote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Sinds je geboorte gaat dat iets lastiger, maar dat komt goed. Maak je maar geen zorgen.
oh nou wow echt dikke straf hoor nee doe het niet aii au etcquote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stop m'n naar pussyjuice ruikende vinger in je neus
[..]
Stomme zolderkamerautist ;s
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stop m'n naar pussyjuice ruikende vinger in je neus
[..]
Stomme zolderkamerautist ;s
Ok dan niet :$ :$quote:Op maandag 6 mei 2013 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oh nou wow echt dikke straf hoor nee doe het niet aii au etc
quote:
echt he, heel erg graag gedaanquote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor dit awesome compliment, wise.
Ok, da's beter :$quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Salatrel het volgende:
Dqod is gewoon een tease... zit je een beetje op te geilen en als je dan met je leuter in je hand voor de webcam zit dist ze je keihard dat ze op vrouwen valt.
Mijn moeder is nooit in India geweest of er geboren, try again.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen ik geboren werd verkocht je mama nog haar kontje achter Bombay CS mantoen was jij nog null.
'T interesseert mah nie.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Mijn moeder is nooit in India geweest of er geboren, try again.
Zie je wel walgelijk ditquote:
Kkquote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen ik geboren werd verkocht je mama nog haar kontje achter Bombay CS man![]()
quote:
Hoe ging vannacht btw?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Mijn moeder is nooit in India geweest of er geboren, try again.
Liedje van bobby :$quote:
Bwahahahahahahaha :$quote:Op maandag 6 mei 2013 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'T interesseert mah nie.
[..]
Zie je wel walgelijk dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Zeg het dan ook niet, apennootje.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:00 schreef 2NutZ het volgende:
17:00 TTYN bitchesHAHAAAAAAAAA!!!!!!!!!
TTYN¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:00 schreef 2NutZ het volgende:
17:00 TTYN bitchesHAHAAAAAAAAA!!!!!!!!!
DOEI!!!1!!11!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Lekker toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |