Wat ik heb gelezen dat hij heeft gezegd vind ik 'm wel een beetje kinderlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ik waardeer jullie medelevenmaar jullie kennen mijn vriendje niet, je kunt een mening niet baseren op de keren dat ik hier klaag
natuurlijk komt hij dan kut over.
Ik ben momenteel ook niet erg blij met hem maar om dan te doen alsof hij afschuwelijk is gaat ook te ver.
Die hoofdletter hoort daar toch niet.quote:
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGG -_-'quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die hoofdletter hoort daar toch niet.
Ik dacht dat je wd was en dacht van 'huh'.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:13 schreef Sok. het volgende:
Ilse, je hebt een man nodig zoals ik. Wanneer begrijp je dat nou eens.
Een man die thuis blijft vanwege koppijn?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:13 schreef Sok. het volgende:
Ilse, je hebt een man nodig zoals ik. Wanneer begrijp je dat nou eens.
Dqod ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Salatrel het volgende:
ik zie sok eigenlijk meer als jongetje
Ik dacht dat je C. was en dacht van 'huhquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wd was en dacht van 'huh'.
Het was meer een retorische aandachtshoerenvraag, natuurlijk ga k zo weg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een man die thuis blijft vanwege koppijn?
C.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je C. was en dacht van 'huh'
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je C. was en dacht van 'huh'
Ja.quote:
quote:
quote:
Wie z'n moeder?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Salatrel het volgende:
ah de scene waar anakin de padawans omlegt
Als je ze hier maar weg laat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:17 schreef Sok. het volgende:
[..]
Volgens mij heb k nog wel ergens op photobucket paar pics staan. Even fappen.
Ja wat, ze heeft het zelf uitgelokt.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bobby zie ik ook een beetje als een meisje
Oh, hij wilt haar voor zichzelf hebben he, egoïst.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als je ze hier maar weg laat.
Jij bent ook te dom.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wat, ze heeft het zelf uitgelokt.
[..]
Je werd er opgewonden van Bobbyquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wat, ze heeft het zelf uitgelokt.
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jij bent ook te dom.
Ze wilt fucking seks met je, en jij gaat haar voor jongetje uitmaken.
Ooooooh wacht, I see what you did there.
Heul niet, verdeurie! Mijn mannelijkheid.quote:
Ja dag hoor!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Sok. het volgende:
Ik ben weg, groetjes thuis en op t werk.
Hahaha je hebt een blauwtje gelopen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Salatrel het volgende:
Dqod is gewoon een tease... zit je een beetje op te geilen en als je dan met je leuter in je hand voor de webcam zit dist ze je keihard dat je op vrouwen valt.
Wij doen niet zulke vunzige dingen via de webcam. u_u.quote:
Die gaat zoooooo m'n fobo inquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Salatrel het volgende:
Dqod is gewoon een tease... zit je een beetje op te geilen en als je dan met je leuter in je hand voor de webcam zit dist ze je keihard dat je op vrouwen valt.
Haha, bij mij laat ze wel alles zien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Salatrel het volgende:
Ik speelde laatst wel met m'n poesje remember?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij doen niet zulke vunzige dingen via de webcam. u_u.
Oh? O_oquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, bij mij laat ze wel alles zien.
Ja, maar ik dacht, ik zeg dat niet hier. Is lullig voor Sala. Maar okee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik speelde laatst wel met m'n poesje remember?
Ohquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht, ik zeg dat niet hier. Is lullig voor Sala. Maar okee.
u_uquote:
En wij dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:29 schreef Salatrel het volgende:
ik heb lekker worstebroodjes over 2 minuten
Wat heb je me gegeven Fasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |