Ohh wat kutquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. En blijkbaar ziet hij met mij afspreken als een verplichting.
Ik ben echt gekwetst en ongelukkig en alleen maar constant aan het huilen
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh wat kutIs het nu echt over dan?
Veel sterkte
Mooi zo! Heb je wel verdiend na vanochtend.quote:
Heeft ie al excuses aangeboden voor hoe hij gister deed?quote:
Ja, maar niet als het blijft gaan zoals nu.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft ie al excuses aangeboden voor hoe hij gister deed?
Sorry dat ik het zeg, maar jij verdient beter dan zo'n kleuter.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar niet als het blijft gaan zoals nu.
[..]
Nope.
Jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooi zo! Heb je wel verdiend na vanochtend.
Ik kan hier in alleen maar meegaan Bt..quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar jij verdient beter dan zo'n kleuter.
Op zich is dat niet zo erg, maar wel als dingen en mensen tegen gaan werken. Maar ja, hoort er wel een beetje bij natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JaDit is gewoon ook echt zo'n stressvolle periode. Ik zit al 2 weken met niets anders in m'n hoofd dan huizen, hypotheken, verbouwingen enz. Ik word daar echt helemaal gestoord en zenuwachtig van
Dan moet je bij jezelf nagaan of dit al vaker is voorgekomen op deze manier en of dit soort situaties opwegen tegen de leuke dingen in je relatie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar niet als het blijft gaan zoals nu.
Ja ik kan me daar ook wel weer overheen zetten omdat er nog wel andere wegen blijken te zijn. Maar het is gewoon zo jammer. En als dit nou het enige was. Maar het is gewoon echt een kutwerkgever. Maarjaaaaaaa...schijtquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo erg, maar wel als dingen en mensen tegen gaan werken. Maar ja, hoort er wel een beetje bij natuurlijk.
That's the spirit!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik kan me daar ook wel weer overheen zetten omdat er nog wel andere wegen blijken te zijn. Maar het is gewoon zo jammer. En als dit nou het enige was. Maar het is gewoon echt een kutwerkgever. Maarjaaaaaaa...schijt
Nu gewoon ervoor gaan.
"Bobbyyy, kom je buiten speeeleeen?"quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef BobbyB het volgende:
Topickill en zo. Ik ga buiten spelen.
STOEPKRIJTUHHHHHHHquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef BobbyB het volgende:
Topickill en zo. Ik ga buiten spelen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Bobbyyy, kom je buiten speeeleeen?"
http://dl.dropbox.com/u/11960187/Bonnie%20Buiten.3gpquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
http://dl.dropbox.com/u/11960187/Bonnie%20Buiten.3gp
Dat deed ze al
Katten met een riempje om.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
http://dl.dropbox.com/u/11960187/Bonnie%20Buiten.3gp
Dat deed ze al
Dat is schattigquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Katten met een riempje om.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111
Out of control cat.quote:
Zomaar diss je m'n pussyquote:
Niks van gezienquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:52 schreef Sok. het volgende:
Maar even 30 days of night: dark days kiekn.
Zolang ik jou maar niet diss.quote:
hahah want?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:49 schreef Sok. het volgende:
[..]
In slaap gevallen
Verdomme, is het alweer 11 uur
Tonight we're gonna teach you the letters T and A.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar jij verdient beter dan zo'n kleuter.
Ik waardeer jullie medelevenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan hier in alleen maar meegaan Bt..
Maar ok.. Sterkte meis
Daar zeg je me wat.. Ik ga er over nadenkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zolang ik jou maar niet diss.
Je bent zelf koning.quote:
Snap je Bt..quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ik waardeer jullie medelevenmaar jullie kennen mijn vriendje niet, je kunt een mening niet baseren op de keren dat ik hier klaag
natuurlijk komt hij dan kut over.
Ik ben momenteel ook niet erg blij met hem maar om dan te doen alsof hij afschuwelijk is gaat ook te ver.
Ja maar.. hoe komen we dan aan geldquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan is mijn eerste actie dat elke dag voortaan zaterdag is
it is done!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar.. hoe komen we dan aan geld
Of je moet ook alles gratis maken u_u
behandelt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Snap je Bt..
En hij zal vast niet afschuwelijk zijn en ook z'n lieve kanten hebben, maar hij behandeld je niet zoals t hoort..
*Ik typte bijna zij i.p.v hij*
Gewoon op zaterdag werken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar.. hoe komen we dan aan geld
Of je moet ook alles gratis maken u_u
haad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
behandelt.![]()
Wat haat ik je toch.
en dat iedere dag. booooh. ben ik ff blij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
arme mannen die een vriendin hebben die op zaterdag standaard naar de stad gaan om te shoppen
SORRYYYYquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
behandelt.![]()
Wat haat ik je toch.
haders gonna hadequote:
yay!!quote:
Wat ik heb gelezen dat hij heeft gezegd vind ik 'm wel een beetje kinderlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ik waardeer jullie medelevenmaar jullie kennen mijn vriendje niet, je kunt een mening niet baseren op de keren dat ik hier klaag
natuurlijk komt hij dan kut over.
Ik ben momenteel ook niet erg blij met hem maar om dan te doen alsof hij afschuwelijk is gaat ook te ver.
Die hoofdletter hoort daar toch niet.quote:
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGG -_-'quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die hoofdletter hoort daar toch niet.
Ik dacht dat je wd was en dacht van 'huh'.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:13 schreef Sok. het volgende:
Ilse, je hebt een man nodig zoals ik. Wanneer begrijp je dat nou eens.
Een man die thuis blijft vanwege koppijn?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:13 schreef Sok. het volgende:
Ilse, je hebt een man nodig zoals ik. Wanneer begrijp je dat nou eens.
Dqod ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Salatrel het volgende:
ik zie sok eigenlijk meer als jongetje
Ik dacht dat je C. was en dacht van 'huhquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wd was en dacht van 'huh'.
Het was meer een retorische aandachtshoerenvraag, natuurlijk ga k zo weg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een man die thuis blijft vanwege koppijn?
C.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je C. was en dacht van 'huh'
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je C. was en dacht van 'huh'
Ja.quote:
quote:
quote:
Wie z'n moeder?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Salatrel het volgende:
ah de scene waar anakin de padawans omlegt
Als je ze hier maar weg laat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:17 schreef Sok. het volgende:
[..]
Volgens mij heb k nog wel ergens op photobucket paar pics staan. Even fappen.
Ja wat, ze heeft het zelf uitgelokt.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bobby zie ik ook een beetje als een meisje
Oh, hij wilt haar voor zichzelf hebben he, egoïst.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als je ze hier maar weg laat.
Jij bent ook te dom.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wat, ze heeft het zelf uitgelokt.
[..]
Je werd er opgewonden van Bobbyquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wat, ze heeft het zelf uitgelokt.
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jij bent ook te dom.
Ze wilt fucking seks met je, en jij gaat haar voor jongetje uitmaken.
Ooooooh wacht, I see what you did there.
Heul niet, verdeurie! Mijn mannelijkheid.quote:
Ja dag hoor!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Sok. het volgende:
Ik ben weg, groetjes thuis en op t werk.
Hahaha je hebt een blauwtje gelopen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Salatrel het volgende:
Dqod is gewoon een tease... zit je een beetje op te geilen en als je dan met je leuter in je hand voor de webcam zit dist ze je keihard dat je op vrouwen valt.
Wij doen niet zulke vunzige dingen via de webcam. u_u.quote:
Die gaat zoooooo m'n fobo inquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Salatrel het volgende:
Dqod is gewoon een tease... zit je een beetje op te geilen en als je dan met je leuter in je hand voor de webcam zit dist ze je keihard dat je op vrouwen valt.
Haha, bij mij laat ze wel alles zien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Salatrel het volgende:
Ik speelde laatst wel met m'n poesje remember?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij doen niet zulke vunzige dingen via de webcam. u_u.
Oh? O_oquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, bij mij laat ze wel alles zien.
Ja, maar ik dacht, ik zeg dat niet hier. Is lullig voor Sala. Maar okee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik speelde laatst wel met m'n poesje remember?
Ohquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht, ik zeg dat niet hier. Is lullig voor Sala. Maar okee.
u_uquote:
En wij dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:29 schreef Salatrel het volgende:
ik heb lekker worstebroodjes over 2 minuten
Wat heb je me gegeven Fasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |