Jij bent ook te dom.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wat, ze heeft het zelf uitgelokt.
[..]
Je werd er opgewonden van Bobbyquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wat, ze heeft het zelf uitgelokt.
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jij bent ook te dom.
Ze wilt fucking seks met je, en jij gaat haar voor jongetje uitmaken.
Ooooooh wacht, I see what you did there.
Heul niet, verdeurie! Mijn mannelijkheid.quote:
Ja dag hoor!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Sok. het volgende:
Ik ben weg, groetjes thuis en op t werk.
Hahaha je hebt een blauwtje gelopen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Salatrel het volgende:
Dqod is gewoon een tease... zit je een beetje op te geilen en als je dan met je leuter in je hand voor de webcam zit dist ze je keihard dat je op vrouwen valt.
Wij doen niet zulke vunzige dingen via de webcam. u_u.quote:
Die gaat zoooooo m'n fobo inquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Salatrel het volgende:
Dqod is gewoon een tease... zit je een beetje op te geilen en als je dan met je leuter in je hand voor de webcam zit dist ze je keihard dat je op vrouwen valt.
Haha, bij mij laat ze wel alles zien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Salatrel het volgende:
Ik speelde laatst wel met m'n poesje remember?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij doen niet zulke vunzige dingen via de webcam. u_u.
Oh? O_oquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, bij mij laat ze wel alles zien.
Ja, maar ik dacht, ik zeg dat niet hier. Is lullig voor Sala. Maar okee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik speelde laatst wel met m'n poesje remember?
Ohquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht, ik zeg dat niet hier. Is lullig voor Sala. Maar okee.
u_uquote:
En wij dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:29 schreef Salatrel het volgende:
ik heb lekker worstebroodjes over 2 minuten
Wat heb je me gegeven Fasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |