Turn Me On?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Als jij die luistert die ik je had ge-DM'ed.
Ja!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanaf het voeteneinde op je borstkas springen?
Waarom zeg je hoi als je geen reactie wil?quote:
Hoezo probeer je meteen de boel te saboteren als ik vragen mag?quote:
Kus op voorhoofd geven, dan smelten ze altijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja!(srs)
Of met een aanloopje op je rug laten springen, dan 50 box squats doen, over je hoofd smijten en voor je vasthouden in je sterke armen. Kus op voorhoofd, voorzichtig neerzetten en haar weer haar gang laten gaan.
Doe rustig Shaneeqa, zit je te jennenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zeg je hoi als je geen reactie wil?
Heb de perfecte lengte om een kus op m'n voorhoofd van je te ontvangen. Just sayin'.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kus op voorhoofd geven, dan smelten ze altijd.
Merkte ik vorige keer ja. Kon me enkel inhouden door je petje.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb de perfecte lengte om een kus op m'n voorhoofd van je te ontvangen. Just sayin'.
Haha CB zoent met real dolls van extreem lage kwaliteit.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hoezo probeer je meteen de boel te saboteren als ik vragen mag?
Ik weet het niet meer, weet alleen dat ik je een overload had gepompt. O.a. 'Call Me' en 'Last Drop'.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Turn Me On?
Fucking nice, precies het weer en de vibe hiervoor nu.
Ga nou maar gewoon luisterenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, weet alleen dat ik je een overload had gepompt. O.a. 'Call Me' en 'Last Drop'.
Je bent gek. Dat zou ik met onze dikste kat al eng vinden, de landing daar is moeilijk doordat de manier waarop precies goed moet gaan om pijn te voorkomen.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja!(srs)
Of met een aanloopje op je rug laten springen, dan 50 box squats doen, over je hoofd smijten en voor je vasthouden in je sterke armen. Kus op voorhoofd, voorzichtig neerzetten en haar weer haar gang laten gaan.
Sowieso.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:
Deze manquote:
RUSTIG MOET JE BLIJVEN.quote:
quote:
deze voor haar opzetten.quote:
Dacht ik net ook over na bij het me kapotsjouwen van die zak aarde.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:45 schreef Chai het volgende:
Iemand optillen van 75 kg lukt mij ook makkelijk doordat het gewicht daarbij goed verdeeld. Een zak voer van 25 kg is al weer bijna te zwaar voor me.
quote:
quote:
Dit is dan weer corny as fuck (srs).quote:
Heb ik weer gemist eh :$quote:
You got it twisted son.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Dit
nummer
. Fucking classic. #countrygramma
[..]
Dit is dan weer corny as fuck (srs).
Zo krijg je meisjes gewillig.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is dan weer corny as fuck (srs).
Kwam er pas dit jaar achter dat op 3:16 die SMS gewoon in een Excel-bestandje staatquote:
Zodat je met je kontje richting me staat ja. voor easy entryquote:
Wist ik ook nietquote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kwam er pas dit jaar achter dat op 3:16 die SMS gewoon in een Excel-bestandje staat.
Nee, zodat ik de deur uit kan lopen richting de trein naar huis.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zodat je met je kontje richting me staat ja. voor easy entry
Ben je toch bij me thuis geweest. Das al genoeg voor mij om orgasm te bereikenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, zodat ik de deur uit kan lopen richting de trein naar huis.
That’s gangsta homiequote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben je toch bij me thuis geweest. Das al genoeg voor mij om orgasm te bereiken
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben je toch bij me thuis geweest. Das al genoeg voor mij om orgasm te bereiken
I know rightquote:Op maandag 6 mei 2013 19:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Sowieso heb ik een grote zwak voor mannen met soortgelijke muzieksmaak/die van zulke muziek houden.
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whatchu know 'bout that foo'. Jij paaide chicks nog met Elvis en shit.
[..]
Geen dank.
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Sowieso heb ik een grote zwak voor mannen met soortgelijke muzieksmaak/die van zulke muziek houden.
Er gaat gepepen wordenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I know right [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |