quote:
quote:
Dit is dan weer corny as fuck (srs).quote:
Heb ik weer gemist eh :$quote:
You got it twisted son.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Dit
nummer
. Fucking classic. #countrygramma
[..]
Dit is dan weer corny as fuck (srs).
Zo krijg je meisjes gewillig.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is dan weer corny as fuck (srs).
Kwam er pas dit jaar achter dat op 3:16 die SMS gewoon in een Excel-bestandje staatquote:
Zodat je met je kontje richting me staat ja. voor easy entryquote:
Wist ik ook nietquote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kwam er pas dit jaar achter dat op 3:16 die SMS gewoon in een Excel-bestandje staat.
Nee, zodat ik de deur uit kan lopen richting de trein naar huis.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zodat je met je kontje richting me staat ja. voor easy entry
Ben je toch bij me thuis geweest. Das al genoeg voor mij om orgasm te bereikenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, zodat ik de deur uit kan lopen richting de trein naar huis.
That’s gangsta homiequote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben je toch bij me thuis geweest. Das al genoeg voor mij om orgasm te bereiken
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben je toch bij me thuis geweest. Das al genoeg voor mij om orgasm te bereiken
I know rightquote:Op maandag 6 mei 2013 19:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Sowieso heb ik een grote zwak voor mannen met soortgelijke muzieksmaak/die van zulke muziek houden.
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whatchu know 'bout that foo'. Jij paaide chicks nog met Elvis en shit.
[..]
Geen dank.
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Sowieso heb ik een grote zwak voor mannen met soortgelijke muzieksmaak/die van zulke muziek houden.
Er gaat gepepen wordenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I know right [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |