Niet deze postenquote:
Het waren onwetende tijden.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:26 schreef Chai het volgende:
En ik vond Farrah juist nog wel een van de betere moeders die aan dat programma meededen toen.
ALTIJD IETS AAN TE MERKEN.quote:
Ik vind je kind financiële zekerheid bieden door middel van iets dat niemand schaadt een voorbeeld van goed moederschapquote:Op maandag 6 mei 2013 19:26 schreef Chai het volgende:
En ik vond Farrah juist nog wel een van de betere moeders die aan dat programma meededen toen.
Ssssssssssstquote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef Ambipur het volgende:
Farrah is toch niet neukbaar manSmaaklozen.
Rich Gang (Birdman, Nicki Minaj, Lil Wayne, Future & Mack Maine) - Tapoutquote:Op maandag 6 mei 2013 19:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind je kind financiële zekerheid bieden door middel van iets dat niemand schaadt een voorbeeld van goed moederschap.
Ah lijkt op onze kleinste kat.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja he. Hier een poes voor je
[ afbeelding ]
Lievvvv.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah lijkt op onze kleinste kat.
Gisteren was hij vliegjes aan het vangen door recht in de lucht te springen en zijn twee voorpootjes tegen elkaar te klappen.
Lief.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook. Nu nog beter.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:26 schreef Chai het volgende:
en nog een reden waarom kleine meisjes leuk zijn: die kunnen dat gewoon bij je doen zonder dat je meteen een rolberoerte krijgt van de impact van hun omvangrijke omvang.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok bedankt voor je bijdragequote:Op maandag 6 mei 2013 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
en nog een reden waarom kleine meisjes leuk zijn: die kunnen dat gewoon bij je doen zonder dat je meteen een rolberoertje krijgt van de impact van hun omvangrijke omvang.
Als jij die luistert die ik je had ge-DM'ed.quote:
Vanaf het voeteneinde op je borstkas springen?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
en nog een reden waarom kleine meisjes leuk zijn: die kunnen dat gewoon bij je doen zonder dat je meteen een rolberoerte krijgt van de impact van hun omvangrijke omvang.
Turn Me On?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Als jij die luistert die ik je had ge-DM'ed.
Ja!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanaf het voeteneinde op je borstkas springen?
Waarom zeg je hoi als je geen reactie wil?quote:
Hoezo probeer je meteen de boel te saboteren als ik vragen mag?quote:
Kus op voorhoofd geven, dan smelten ze altijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja!(srs)
Of met een aanloopje op je rug laten springen, dan 50 box squats doen, over je hoofd smijten en voor je vasthouden in je sterke armen. Kus op voorhoofd, voorzichtig neerzetten en haar weer haar gang laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |