quote:Op maandag 6 mei 2013 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gewerkt van 7:00 tot 19:00.
Om bijna 4:00 knetter gaan slapen vannacht en net nog even 50 kg aarde naar boven gesjouwd vanuit de box (7 trappen). Ik ben KAPOT.
Sorry, die is alleen voor kantoorknapenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb nu do, vr en ma vanaf 7:00 gewerkt, mag ik bij de burgerlullenclub?
Die bij thuiskomst een moeke met kinderen op zich hebben zitten wachten?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sorry, die is alleen voor kantoorknapen.
Niet deze postenquote:
Het waren onwetende tijden.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:26 schreef Chai het volgende:
En ik vond Farrah juist nog wel een van de betere moeders die aan dat programma meededen toen.
ALTIJD IETS AAN TE MERKEN.quote:
Ik vind je kind financiële zekerheid bieden door middel van iets dat niemand schaadt een voorbeeld van goed moederschapquote:Op maandag 6 mei 2013 19:26 schreef Chai het volgende:
En ik vond Farrah juist nog wel een van de betere moeders die aan dat programma meededen toen.
Ssssssssssstquote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef Ambipur het volgende:
Farrah is toch niet neukbaar manSmaaklozen.
Rich Gang (Birdman, Nicki Minaj, Lil Wayne, Future & Mack Maine) - Tapoutquote:Op maandag 6 mei 2013 19:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind je kind financiële zekerheid bieden door middel van iets dat niemand schaadt een voorbeeld van goed moederschap.
Ah lijkt op onze kleinste kat.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja he. Hier een poes voor je
[ afbeelding ]
Lievvvv.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah lijkt op onze kleinste kat.
Gisteren was hij vliegjes aan het vangen door recht in de lucht te springen en zijn twee voorpootjes tegen elkaar te klappen.
Lief.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook. Nu nog beter.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:26 schreef Chai het volgende:
en nog een reden waarom kleine meisjes leuk zijn: die kunnen dat gewoon bij je doen zonder dat je meteen een rolberoerte krijgt van de impact van hun omvangrijke omvang.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok bedankt voor je bijdragequote:Op maandag 6 mei 2013 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
en nog een reden waarom kleine meisjes leuk zijn: die kunnen dat gewoon bij je doen zonder dat je meteen een rolberoertje krijgt van de impact van hun omvangrijke omvang.
Als jij die luistert die ik je had ge-DM'ed.quote:
Vanaf het voeteneinde op je borstkas springen?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
en nog een reden waarom kleine meisjes leuk zijn: die kunnen dat gewoon bij je doen zonder dat je meteen een rolberoerte krijgt van de impact van hun omvangrijke omvang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |