SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, tegen de tijd dat ik eindelijk weer een OP heb, is de grap allang achterhaald. En bovendien vindt Kentoet toch niks leuk.Nu je het zegt... Fettgesicht. Al een tijdje niet meer gezien hier hè?quote:
Die lapo kaap dat je wist...........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Birthday happy?quote:
Nee, taart voor iemand die het niks kan schelen jarig te zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Birthday happy?
Dyslectische taart.
Ik vier het ook altijd alleen, met veel drank.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:14 schreef Tem het volgende:
Corrie dus, ik vier ook nooit mijn verjaardag dus zo bijzonder is dat niet.
Bij jou willen we ook niet langskomen.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:14 schreef Tem het volgende:
Ik kom wel langs met allemaal hommels, en dan nemen we de Anita Meyer karaoke CD mee, lekker rose-prosecco en wat joints.quote:
Fijn dat jij dat op je neemt. Hij reageert wel erg zuur op mijn opmerking.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom wel langs met allemaal hommels, en dan nemen we de Anita Meyer karaoke CD mee, lekker rose-prosecco en wat joints.
Is misschien ook maar beter van niet. Zou een trieste bedoening worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:14 schreef Tem het volgende:
Valt wel mee hoor, ik heb een prima leven met een lief gezinnetje.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is misschien ook maar beter van niet. Zou een trieste bedoening worden.
Meh, ik vind vooral iets organiseren kut, altijd die afzeggingen en dan overblijven met een hele zooi spul, danwel de rotzooi opruimen de volgende dag. Zo godse irritant.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is misschien ook maar beter van niet. Zou een trieste bedoening worden.
Gelukkig maar. Past niet bij je trieste gezichtquote:Op maandag 6 mei 2013 15:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik heb een prima leven met een lief gezinnetje.
Ik hou ook nooit van dat soort verplichte nummers.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh, ik vind vooral iets organiseren kut, altijd die afzeggingen en dan overblijven met een hele zooi spul, danwel de rotzooi opruimen de volgende dag. Zo godse irritant.
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik heb een prima leven met een lief gezinnetje.
Nee toch? Tem kan wel wat hebben volgens mij.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij is Tem écht een beetje boos over alle sippe grapjes...![]()
Tuurlijk niet. Ik kijk naar VI zoquote:
Geen snoep kopen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef hexje het volgende:
Ik heb de laatste tijd een snoepkick. Iemand tips om hier vanaf te komen?
Niks kopen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef hexje het volgende:
Vast al genoemd, maar: geen snoep in huis hebben.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef hexje het volgende:
Zou me nog oprecht leuk lijken ook. Die paar hommels die ik in mijn leven heb leren kennen, hadden als gemene deler (ja, +dat andere) dat ze sfeerverhogend waren.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom wel langs met allemaal hommels, en dan nemen we de Anita Meyer karaoke CD mee, lekker rose-prosecco en wat joints.
Betere producten kopen. Gewoon een geitenkaasje, goede ham en een bakje honing om te dopenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef hexje het volgende:
Zijn we ook wel, mits je tegen een bepaald type sfeer kan. Het is vaak een enorm gebitch en gezeik en gelach hierom.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zou me nog oprecht leuk lijken ook. Die paar hommels die ik in mijn leven heb leren kennen, hadden als gemene deler (ja, +dat andere) dat ze sfeerverhogend waren.
Lijkt soms een beetje zoals het hier aan toe gaatquote:Op maandag 6 mei 2013 20:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn we ook wel, mits je tegen een bepaald type sfeer kan. Het is vaak een enorm gebitch en gezeik en gelach hierom.
Meestal gewoon bij mij thuis ontmoet of in de kroeg.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Wel wat generaliserend hoor. Ik ken ook homo's die gewoon saaie pietjes zijn. Maar die zullen sowieso niet naar feestjes gaan natuurlijk
Briljante gratis browser-game verovert de wereldquote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef hexje het volgende:
ja die saaie kijken gewoon tv natuurlijk, net als alle saaie mensen. Oh wachtquote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Meestal gewoon bij mij thuis ontmoet of in de kroeg.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Briljante gratis browser-game verovert de wereld
Ik ook. In Barendrecht zit de beste van Nederlandquote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Oh en geitenkaasdenk er nooit aan om te kopen en ik ga nog wel elke week naar een hele goede kaasboer om kaas te halen.
Ja zo ongeveer.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lijkt soms een beetje zoals het hier aan toe gaat
Lol, nog zinlozer dan dat mining spelletje waar iedereen stukjes van af kon hakken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Briljante gratis browser-game verovert de wereld
Mmm deze hier wordt ook als een van de betere beschouwd. http://www.lamuse.nl/quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ook. In Barendrecht zit de beste van Nederland![]()
Wel duur, maar dat heb ik er wel voor over.
Niet aan beginnen, je raakt verslaafdquote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lol, nog zinlozer dan dat mining spelletje waar iedereen stukjes van af kon hakken.
Santpoort Noord...geloof niet dat mijn topo er voldoende voor is om te weten waar dat ligt.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm deze hier wordt ook als een van de betere beschouwd. http://www.lamuse.nl/
Zit ook in Amsterdamquote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Santpoort Noord...geloof niet dat mijn topo er voldoende voor is om te weten waar dat ligt.
Wut............speel je dat echt?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet aan beginnen, je raakt verslaafdIk heb het de hele dag op de achtergrond aan staan. Om te verzamelen
Ook gewoon voor de lol. Lekker simpel. Af en toe een quest proberen als het niet lukt, volgende keer beter met een andere taktiek.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wut............speel je dat echt?
Maak je geen zorgen, de spelletjes die ik speel zijn nogal gecompliceerd en van een andere orde.
Leuk, ga het aan mijn zus doorgeven. Die is verzot op kaas, maar haalt dat meestal op de Albert Cuypquote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit ook in AmsterdamAdres staat ook op de site.
En vlak ernaast zit een hippe Franse bakker.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leuk, ga het aan mijn zus doorgeven. Die is verzot op kaas, maar haalt dat meestal op de Albert Cuyp
Voor de tv gezeten, maar wat een show.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoe was iedereen zijn koninginnedag eigenlijk?
Mijn zus zweert bij 1 bepaald soort brood dat voor ruim 5 euro het stuk verkocht wordt. En in de winkel zijn er altijd wachtenden voor haar.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
En vlak ernaast zit een hippe Franse bakker.
Waar ik niet naartoe ga, te lange rijen altijd.
Gewerkt en na het werk nog als een oranje idioot de kroeg in gedoken. Begin was leuk, maar die vreselijke nederlandse muziek was niet om aan te horen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
Ben het alweer bijna vergeten. De hele dag tv gekeken![]()
Jij nog de stad in geweest of zo?
Dat soort brood hebben ze daar dus ook. Ze staan buiten in de rijquote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mijn zus zweert bij 1 bepaald soort brood dat voor ruim 5 euro het stuk verkocht wordt. En in de winkel zijn er altijd wachtenden voor haar.
Zou het best kunnen zijn. Volgende keer als ik in A'dam ben vraag ik haar wel om me daar eens mee te nemen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat soort brood hebben ze daar dus ook. Ze staan buiten in de rijLe fournil
Nederlandse muziek in de kroeg is een gouden combi. God wat weet ik dat te waarderen sinds ik weer in Nederland woon.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewerkt en na het werk nog als een oranje idioot de kroeg in gedoken. Begin was leuk, maar die vreselijke nederlandse muziek was niet om aan te horen.
Ik zou hier net snel wegwillen en ALS (maar dat is een heeele grote als) sowieso weer naar een stad. Mijn zussen wonen allebei in een dorp, dat is echt niets voor mij.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik mis Amsterdam wel![]()
Laatste keer dat ik er was, was net na nieuwjaar. Te koud om lang buiten te blijven.
Vind ik ook, gewoon keihard meezingen met Hazes en zoquote:Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederlandse muziek in de kroeg is een gouden combi. God wat weet ik dat te waarderen sinds ik weer in Nederland woon.
Voorheen vond ik het ook wanstaltig, maar nu geweldig.
Eerst tv gekeken. Vervolgens naar oranje feest bij mij voor de deur. Daarna thuis nog wat tv gekeken en de volgende morgen compleet brak naar werk.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoe was iedereen zijn koninginnedag eigenlijk?
Ik ben nog jong, wie weet veranderd het nog bij mij.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederlandse muziek in de kroeg is een gouden combi. God wat weet ik dat te waarderen sinds ik weer in Nederland woon.
Voorheen vond ik het ook wanstaltig, maar nu geweldig.
Ja alleen Nederlanders kennen zoiets, en in mindere mate Zuid-Duitsland. Ben het echt gaan waarderen die sfeer.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook, gewoon keihard meezingen met Hazes en zo
Hoe oud is u dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, wie weet veranderd het nog bij mij.
VS is ook nog jong hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 21:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, wie weet veranderd het nog bij mij.
Bij die bierfesten toch? En in andere landen is het soms karaoke.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja alleen Nederlanders kennen zoiets, en in mindere mate Zuid-Duitsland. Ben het echt gaan waarderen die sfeer.
Heb alleen de lever van een 40 jarige.quote:
Ow wow, bij mij was de hele buurt dood. Of misschien zochten ze elders hun vertier.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Eerst tv gekeken. Vervolgens naar oranje feest bij mij voor de deur. Daarna thuis nog wat tv gekeken en de volgende morgen compleet brak naar werk.
Ja maar goed een bruin cafe is toch echt iets Nederlands. Heerlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij die bierfesten toch? En in andere landen is het soms karaoke.
NU alquote:Op maandag 6 mei 2013 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb alleen de lever van een 40 jarige.
Net 29. Mooie leeftijd eigenlijk, alhoewel je daar niet vaak over nadenkt.quote:
Het zit er een beetje tussenin want ik woon boven m'n stamkroeg eigenlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ow wow, bij mij was de hele buurt dood. Of misschien zochten ze elders hun vertier.
Leuk man, lijkt mij nog beter dan in de kroeg. Daar heb je ook minder intiem contact met de mensen om je heen. Vier je het toch vooral met je eigen groepje.
Heb je geen last van lawaai als je wilt slapen?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Het zit er een beetje tussenin want ik woon boven m'n stamkroeg eigenlijk.
En hier zitten meer restaurants en cafe's en die organiseerden alles met elkaar. En bijna alle buren hier ziet de kroeg beneden zo ongeveer als tweede huiskamer.
Ik zit er aardig wat onder.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Net 29. Mooie leeftijd eigenlijk, alhoewel je daar niet vaak over nadenkt.
Ben opgegroeid in Barendrecht. Ligt tegen Rotterdam aan, maar was toen nog echt rustig. Dat was ideaal eigenlijk om op te groeien. In Schubbekutteveen in de middle of nowhere zou ik ook zo snel mogelijk weg willen als ik daar op moest groeien.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou hier net snel wegwillen en ALS (maar dat is een heeele grote als) sowieso weer naar een stad. Mijn zussen wonen allebei in een dorp, dat is echt niets voor mij.
Ik woon al mijn hele leven in Amsterdam, verschillende buurten. Hier in de buurt heb je het Centrum vlakbij maar ook rust, Amsterdamse Bos bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben opgegroeid in Barendrecht. Ligt tegen Rotterdam aan, maar was toen nog echt rustig. Dat was ideaal eigenlijk om op te groeien. In Schubbekutteveen in de middle of nowhere zou ik ook zo snel mogelijk weg willen als ik daar op moest groeien.
Nee. Het is dan wel een pand uit 1929, maar ik woon bovenin en er zit een appartement van twee verdiepingen tussen. En bovendien slaap ik aan de achterkant.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je geen last van lawaai als je wilt slapen?
Jij, jonger dan 29?quote:
Oh dan lijkt het me heel leuk wonen inderdaad, wel verleidelijk zo een kroeg vlak in de buurt natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. Het is dan wel een pand uit 1929, maar ik woon bovenin en er zit een appartement van twee verdiepingen tussen. En bovendien slaap ik aan de achterkant.
En overigens is het alleen maar bruisend eigenlijk op donderdag, vrijdag en zaterdag.
Misschien associëren ze dat met leeftijd ja, maar ben voor me 20e al geëmigreerd dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij, jonger dan 29?
Bizar, had je veel ouder geschat. Je zal wel een bepaalde autoriteit uitstralen dat ik dat dacht.
In combinatie met je Zuid-Afrika verleden oa.
Wat had je gedacht dan?quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Veertig+, goed in de slappe was en een man van de wereld. Zoiets
Doe ik eigenlijk ook zelden. Vergeet ik altijd te doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb ook nog bijna nooit een profiel of fobo gelezen. Misschien moet ik dat van mensen die mijn fok! pad geregeld kruisen maar eens gaan doen.
Ze zijn zelden interessant, maar niet zelden verhelderendquote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk ook zelden. Vergeet ik altijd te doen.
Die van jou is niet echt verhelderendquote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zijn zelden interessant, maar niet zelden verhelderend
Haha, 'gemaakt' een half jaar voordat ik mijn eerste post maakte, toen ik dacht alleen maar ooit de voetbalmanager op fok! te gaan doen.quote:
Oh ja maar leeftijd boeit me niet (op vriendschapsgebied). Ik kan net zo goed met iemand van 25 als 65 lullen en lachen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dacht zelfs gelezen te hebben dat je ooit met je grote (oud) vriend Remmie op stap bent geweest.
Hij is dan een stuk ouder dan jij.
Pfff ja kijk iets verzinnen om te vragen is dan weer lastig. Leeftijd wist ik al, woonplaats dus ook. En ik weet dat je voetbalgames doet, de managers, duh. Tja, ga er over nadenkenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Haha, 'gemaakt' een half jaar voordat ik mijn eerste post maakte, toen ik dacht alleen maar ooit de voetbalmanager op fok! te gaan doen.
Heb ik nog steeds mijn droeve username van over.
Maar wat wil je weten?
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja maar leeftijd boeit me niet (op vriendschapsgebied). Ik kan net zo goed met iemand van 25 als 65 lullen en lachen.
Precies, verbreed vaak ook je perspectief.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]Dat. Al heb ik ook wel vrienden gehad die veel jonger of juist veel ouder waren.
Meets zijn leukquote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zo'n fok meeting moet de eerste keer wel een bizarre gewaarwording zijn. Iedereen die al een hele
'geschiedenis' voor je heeft waar je nu pas een 1e indruk van hebt. Ik gok veel slappe lachen in de eerste minuut.
Ik vond het doodeng. Ben ook niet zo vaak geweest. Totaal 4. Twee met rond de 10? personen en de andere 2 met minder.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zo'n fok meeting moet de eerste keer wel een bizarre gewaarwording zijn. Iedereen die al een hele
'geschiedenis' voor je heeft waar je nu pas een 1e indruk van hebt. Ik gok veel slappe lachen in de eerste minuut.
Nou bij die eerste deed ik mijn mond niet open, ik vond het doodengquote:Op maandag 6 mei 2013 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meets zijn leuk![]()
Mits van de juiste subfora.
Alleen nog mensen van FHF ontmoet, en dat was niet eens tijdens een meet. Was eigenlijk hartstikke gezellig, zeker als je weet wat voor soort mensen daar vooral komen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meets zijn leuk![]()
Mits van de juiste subfora.
Wij hadden meteen een drankrekening van een paar honderd euro met een handjevol mensen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou bij die eerste deed ik mijn mond niet open, ik vond het doodengZe zullen wel gedacht hebben: wat een slome
Die heb ik gezienquote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij hadden meteen een drankrekening van een paar honderd euro met een handjevol mensen.![]()
Met een paar is ook leuker, vind ik. Als het een grote groep is en een aantal kent elkaar al dan krijg je toch een beetje dat die naar elkaar toetrekken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij hadden meteen een drankrekening van een paar honderd euro met een handjevol mensen.![]()
Linkjequote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die heb ik gezien![]()
Werd op fok! gepost
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
LekkerIk heb een heeeel lang weekend eind deze week. Nog even kijken of ik de maandag erbij kan nemen, denk het wel.
Ow dan ga ik morgen nog even bij mijn manager informerenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]Het wordt maandag goed weer zeggen ze.
Lol, vakantiedagen ofzo?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan ga ik morgen nog even bij mijn manager informeren
Ja precies, absurd was het.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die heb ik gezien![]()
Werd op fok! gepost
nee we hebben vrijdag een gratis vrije dag, dag na Hemelvaart. Omdat ik op vrijdag sowieso altijd vrij ben mag ik die een andere keer opnemen, dus die maandag bijvoorbeeld.quote:
Ja, donderdag ben ik ook vrijquote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
nee we hebben vrijdag een gratis vrije dag, dag na Hemelvaart. Omdat ik op vrijdag sowieso altijd vrij ben mag ik die een andere keer opnemen, dus die maandag bijvoorbeeld.
Wat voor werk doe je? Klinkt als horeca.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, donderdag ben ik ook vrij![]()
Maar ik moet vrijdag inclusief de avond en zaterdag wel gewoon werken. Mijn weekend loopt altijd wat anders
Ik werk bij een kleine zelfstandige boekhandel.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? Klinkt als horeca.
Oh ja dat kon ook nog, een winkelquote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik werk bij een kleine zelfstandige boekhandel.
Meestal zit ik bij de infobalie achter de computer. Onder andere voor de inkoop en het contact met leveranciers. Op vrijdag is het altijd koopavond en zaterdag is de drukste dag terwijl mensen dan juist vrij willen zijn.
Ben ooit op fok! begonnen door vooral in TTK en MUZ te lezen en een enkele keer een topic te openen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat kon ook nog, een winkelKlinkt wel leuk. Ik houd wel van boeken. Al moet ik bekennen dat het van lezen niet zo vaak meer komt
Wij hebben altijd een persoonlijke top 10 staan in de winkel, met 1 of 2 eigen gekozen boeken erin.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat kon ook nog, een winkelKlinkt wel leuk. Ik houd wel van boeken. Al moet ik bekennen dat het van lezen niet zo vaak meer komt
Tuurlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Oh maakt toch niet uit? Je zit hier voor de lol neem ik aan, niet om awards te winnen.
En welke heb jij in de aanbieding nu?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wij hebben altijd een persoonlijke top 10 staan in de winkel, met 1 of 2 eigen gekozen boeken erin.
Als dan een klant jouw boek eruit pikt, geweldig is dat. Altijd goed nadenken of ik een boek wil veranderen uit die top 10.
Al een half jaar Stad der blinden van Jose Saramago. Al zeker 10x verkocht in de tussentijd.quote:
Jammer, als ik kan kiezen tussen een boek of Spangaz dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik moet bekennen: nooit van gehoordVroeger las ik heel veel, maar tegenwoordig amper meer.
Alleen in de vakantie nog. Ga ik naar het Amsterdamse Bos, boekje mee en lezen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jammer, als ik kan kiezen tussen een boek of Spangaz dan is de keuze snel gemaakt.
Maar goed, daartussen heb je ook games en dan is de keuze al wat moeilijker voor me.
Saramago is een Portugese nobelprijswinnaar. Volgens mij was die prijs ook voor een belangrijk gedeelte gebaseerd op "De stad der blinden'.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik moet bekennen: nooit van gehoordVroeger las ik heel veel, maar tegenwoordig amper meer.
Waarvoor niet het Vondel?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen in de vakantie nog. Ga ik naar het Amsterdamse Bos, boekje mee en lezen.
Ja, heb je wel gelijk in. Iedereen wil daar ook gezien worden. Privacy is daar eerder iets negatiefs.quote:
Jij ookquote:Op maandag 6 mei 2013 22:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, heb je wel gelijk in. Iedereen wil daar ook gezien worden. Privacy is daar eerder iets negatiefs.
Nou als je ooit advies over boeken wil dan geef ik je dat graag.
Ben nu even weg....fijne avond nog
Je daardoor laten weerhouden geeft weinig blijk van onverzettelijkheid.quote:
Ze zullen me in een busje afvoeren als ik daar in m'n eentje in de stromende regen blijf zitten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Je daardoor laten weerhouden geeft weinig blijk van onverzettelijkheid.
Dan heb je wel een statement gemaakt!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze zullen me in een busje afvoeren als ik daar in m'n eentje in de stromende regen blijf zitten.
Hup hup, verbranden die calorieën.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:12 schreef Karina het volgende:
Weer alarm en de liften deden het niet toen we weer naar binnen mochten, naar 6 hoog moeten lopen. Mijn hemel ik ben kapot:')
Genoeg verbrand voor vandaag, eerst met de trap naar beneden en daarna weer omhoog, conditie is zero.quote:
We moeten stoppen met roken geloof ik, ik merk het ook steeds meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Genoeg verbrand voor vandaag, eerst met de trap naar beneden en daarna weer omhoog, conditie is zero.
Nou of gewoon sporten, je kunt best conditie hebben en roken volgens mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We moeten stoppen met roken geloof ik, ik merk het ook steeds meer.
De calorieën liggen op de grond nuquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heeft ze net gedaan. Vandaar dat ze nu bekaf is
Sporten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou of gewoon sporten, je kunt best conditie hebben en roken volgens mij.
Mijne ook. Ik ben meer van de muziek dan van sporten. Voor zover ik dat al doe, is het een noodzakelijk kwaad.quote:
Ik wil wel, maar ik kan me er nooit toe zetten, zelfs met schema's en buddies en alles niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijne ook. Ik ben meer van de muziek dan van sporten. Voor zover ik dat al doe, is het een noodzakelijk kwaad.
Niet dik nee, eerder absentie van gespierdheid.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:58 schreef Specularium het volgende:
Dus jullie zijn allemaal dik?
R&P / Hoe zit het met jouw motivatie om te sporten?
Mwoa... er moet wel wat af, maar dik is een groot woord.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:58 schreef Specularium het volgende:
Dus jullie zijn allemaal dik?
R&P / Hoe zit het met jouw motivatie om te sporten?
... op een terrasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef Scjvb het volgende:
Hier in het westen is het nog steeds lekker toeven.
Ja, maar ook vreselijk duurquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef Uccie het volgende:
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar dat is dus heel lekker?
ik vond het wel aardig eigenlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef Uccie het volgende:
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar dat is dus heel lekker?
Dan is hier vast wel iets te vindenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef Uccie het volgende:
Ik heb weer inspiratie voor een vaderdagcadeautje
zelf drink ik alleen kriek enzo
witbier brouwen ze ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Witbier hooguit. Verder hoeft het voor mij ook niet zo.
Leuk, dankjequote:
Bij de betere bierhandel verkrijgbaar voor ongeveer 2 Euro per fles (0.5l)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef Uccie het volgende:
Ik heb weer inspiratie voor een vaderdagcadeautje
zelf drink ik alleen kriek enzo
Ja, dat vind ik in de zomer ook nog wel te zuipen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Iets zegt me, dat mijn vader dan liever heeft dat ik een taart bakquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er is zelfs een langlopend topic op fok! waar men zelf bier aan het brouwen is. Met tips.
Je moet het dan ook gewoon zelf opdrinken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iets zegt me, dat mijn vader dan liever heeft dat ik een taart bak
Ik drink niet echt bier, behalve dat fruitbier danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Je moet het dan ook gewoon zelf opdrinken.
CUL / Eigen bier brouwen #2quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iets zegt me, dat mijn vader dan liever heeft dat ik een taart bak
Dan moet je die taart gewoon zelf opeten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik drink niet echt bier, behalve dat fruitbier dan
Dus ik denk dat ik dan nog steeds beter een taart kan bakken
dan heb ik nog steeds niets voor vaderdagquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan moet je die taart gewoon zelf opeten.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
dan heb ik nog steeds niets voor vaderdag
Oh wacht..ik print hem even uit, hoef ik niet zelf met viltstift aan de gangquote:
Iets wat je na je pensioen doet ja. Het kost maanden om te brouwen, honderden euro's om ermee te beginnen, uiteindelijk ben je iets goedkoper uit en je zal redelijke grote 'oogsten' hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef sp3c het volgende:
oeh dat staat wel nog op de lijst van dingen die ik wel wil doen
'brouw een lekker biertje'
moet echt een lekker biertje zijn anders telt het niet
maja als je eenmaal een lekker biertje kunt brouwen ben je ook weer god hoeveel tijd kwijt en ik heb al zo weinig tijd tussen het werken, koken en fok!ken door
misschien na mijn 65 67ste
De befaamde aansteker-opener move niet geleerd?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:37 schreef sp3c het volgende:
vind het al een werk om een flesje open te maken zonder opener
Echte mannen doen dat met hun tanden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De befaamde aansteker-opener move niet geleerd?
ik kan hem wel maar ik ben er niet zo goed inquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik kan die met wisselend succes...dus de ene keer dopje eraf andere keer iemand bijna een oog kwijt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan hem ook nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan hem wel maar ik ben er niet zo goed in
Hoe krijg je die aan je sleutelbosquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan hem ook niet![]()
Vorige week nog een aanhangwagen gebruikt om een flesje mee te openen.
Ik snapte 'mquote:
Gewoon in een oude mayonaise emmer mikken en stampen maar.quote:
Ander voordeel: Je verbrandt calorieën.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon in een oude mayonaise emmer mikken en stampen maar.
Waar de Makro allemaal niet goed voor is.quote:
ik heb mijn oudejaarslot met prijsje nog steeds. Vergeet hem steeds in te leverenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:27 schreef hexje het volgende:
Hebben jullie al een staatslot? De jackpot valt dit keer gegarandeerd.
Wat was het? ¤7,50?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
ik heb mijn oudejaarslot met prijsje nog steeds. Vergeet hem steeds in te leveren
Nee. Dus er is ook de garantie dat het niet bij mij is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:27 schreef hexje het volgende:
Hebben jullie al een staatslot? De jackpot valt dit keer gegarandeerd.
Witbier en weissen...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Het is WW2 week op Nat Geo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:40 schreef Uccie het volgende:
ik had de tv al de hele avond op een Hitler docu op nat.geographic staan omdat ik dacht dat er toch niets was
Ja het is ook wel heel interessant, lang geleden dat ik die zender zolang achter elkaar volhoudquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is WW2 week op Nat Geo.
Allemaal coole docu's. Ook veel over luchtgevechten.
zonder bewijs van de tieten ben je een broquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Als ik een bro was had ik sowieso geen tieten natuurlijk he?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
zonder bewijs van de tieten ben je een bro
maar ik wil dat helemaal nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
Je mag van me denken wat je wilAls je wil denken dat ik een man ben, het zij zo
valt meequote:
daarom heb je geen vriendinnetjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik flikker dingen die me na 3 keer nog niet aanstaan gewoon bij het oud vuil.
met tettenquote:
Mjah ik zit met hetzelfde. Toch RR denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:20 schreef OProg het volgende:
Eerste wereld probleem: ik zit Herman den Blijker te kijken maar rijdende rechter begint ook zo.
Denk het ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ik zit met hetzelfde. Toch RR denk ik.
ik voel dat aan ... mannen hebben die skillquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
http://www.ijshockey.com/(...)en-award-in-de-wacht
oranje dametjes
IJshockey. Dat is niet handig in een kort rokje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
korte rokjes en lange staven. vrouwenhocky
niet veilig ook, die broeken zijn zwaar gepantserd, geen idee hoe je dat met een rokje voor elkaar moet krijgenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
IJshockey. Dat is niet handig in een kort rokje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |