SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, tegen de tijd dat ik eindelijk weer een OP heb, is de grap allang achterhaald. En bovendien vindt Kentoet toch niks leuk.Nu je het zegt... Fettgesicht. Al een tijdje niet meer gezien hier hè?quote:
Die lapo kaap dat je wist...........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Birthday happy?quote:
Nee, taart voor iemand die het niks kan schelen jarig te zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Birthday happy?
Dyslectische taart.
Ik vier het ook altijd alleen, met veel drank.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:14 schreef Tem het volgende:
Corrie dus, ik vier ook nooit mijn verjaardag dus zo bijzonder is dat niet.
Bij jou willen we ook niet langskomen.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:14 schreef Tem het volgende:
Ik kom wel langs met allemaal hommels, en dan nemen we de Anita Meyer karaoke CD mee, lekker rose-prosecco en wat joints.quote:
Fijn dat jij dat op je neemt. Hij reageert wel erg zuur op mijn opmerking.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom wel langs met allemaal hommels, en dan nemen we de Anita Meyer karaoke CD mee, lekker rose-prosecco en wat joints.
Is misschien ook maar beter van niet. Zou een trieste bedoening worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:14 schreef Tem het volgende:
Valt wel mee hoor, ik heb een prima leven met een lief gezinnetje.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is misschien ook maar beter van niet. Zou een trieste bedoening worden.
Meh, ik vind vooral iets organiseren kut, altijd die afzeggingen en dan overblijven met een hele zooi spul, danwel de rotzooi opruimen de volgende dag. Zo godse irritant.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is misschien ook maar beter van niet. Zou een trieste bedoening worden.
Gelukkig maar. Past niet bij je trieste gezichtquote:Op maandag 6 mei 2013 15:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik heb een prima leven met een lief gezinnetje.
Ik hou ook nooit van dat soort verplichte nummers.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh, ik vind vooral iets organiseren kut, altijd die afzeggingen en dan overblijven met een hele zooi spul, danwel de rotzooi opruimen de volgende dag. Zo godse irritant.
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik heb een prima leven met een lief gezinnetje.
Nee toch? Tem kan wel wat hebben volgens mij.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij is Tem écht een beetje boos over alle sippe grapjes...![]()
Tuurlijk niet. Ik kijk naar VI zoquote:
Geen snoep kopen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef hexje het volgende:
Ik heb de laatste tijd een snoepkick. Iemand tips om hier vanaf te komen?
Niks kopen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef hexje het volgende:
Vast al genoemd, maar: geen snoep in huis hebben.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef hexje het volgende:
Zou me nog oprecht leuk lijken ook. Die paar hommels die ik in mijn leven heb leren kennen, hadden als gemene deler (ja, +dat andere) dat ze sfeerverhogend waren.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom wel langs met allemaal hommels, en dan nemen we de Anita Meyer karaoke CD mee, lekker rose-prosecco en wat joints.
Betere producten kopen. Gewoon een geitenkaasje, goede ham en een bakje honing om te dopenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef hexje het volgende:
Zijn we ook wel, mits je tegen een bepaald type sfeer kan. Het is vaak een enorm gebitch en gezeik en gelach hierom.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zou me nog oprecht leuk lijken ook. Die paar hommels die ik in mijn leven heb leren kennen, hadden als gemene deler (ja, +dat andere) dat ze sfeerverhogend waren.
Lijkt soms een beetje zoals het hier aan toe gaatquote:Op maandag 6 mei 2013 20:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn we ook wel, mits je tegen een bepaald type sfeer kan. Het is vaak een enorm gebitch en gezeik en gelach hierom.
Meestal gewoon bij mij thuis ontmoet of in de kroeg.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Wel wat generaliserend hoor. Ik ken ook homo's die gewoon saaie pietjes zijn. Maar die zullen sowieso niet naar feestjes gaan natuurlijk
Briljante gratis browser-game verovert de wereldquote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef hexje het volgende:
ja die saaie kijken gewoon tv natuurlijk, net als alle saaie mensen. Oh wachtquote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Meestal gewoon bij mij thuis ontmoet of in de kroeg.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Briljante gratis browser-game verovert de wereld
Ik ook. In Barendrecht zit de beste van Nederlandquote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Oh en geitenkaasdenk er nooit aan om te kopen en ik ga nog wel elke week naar een hele goede kaasboer om kaas te halen.
Ja zo ongeveer.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lijkt soms een beetje zoals het hier aan toe gaat
Lol, nog zinlozer dan dat mining spelletje waar iedereen stukjes van af kon hakken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Briljante gratis browser-game verovert de wereld
Mmm deze hier wordt ook als een van de betere beschouwd. http://www.lamuse.nl/quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ook. In Barendrecht zit de beste van Nederland![]()
Wel duur, maar dat heb ik er wel voor over.
Niet aan beginnen, je raakt verslaafdquote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lol, nog zinlozer dan dat mining spelletje waar iedereen stukjes van af kon hakken.
Santpoort Noord...geloof niet dat mijn topo er voldoende voor is om te weten waar dat ligt.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm deze hier wordt ook als een van de betere beschouwd. http://www.lamuse.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |