quote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Veertig+, goed in de slappe was en een man van de wereld. Zoiets
Doe ik eigenlijk ook zelden. Vergeet ik altijd te doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb ook nog bijna nooit een profiel of fobo gelezen. Misschien moet ik dat van mensen die mijn fok! pad geregeld kruisen maar eens gaan doen.
Ze zijn zelden interessant, maar niet zelden verhelderendquote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk ook zelden. Vergeet ik altijd te doen.
Die van jou is niet echt verhelderendquote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zijn zelden interessant, maar niet zelden verhelderend
Haha, 'gemaakt' een half jaar voordat ik mijn eerste post maakte, toen ik dacht alleen maar ooit de voetbalmanager op fok! te gaan doen.quote:
Oh ja maar leeftijd boeit me niet (op vriendschapsgebied). Ik kan net zo goed met iemand van 25 als 65 lullen en lachen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dacht zelfs gelezen te hebben dat je ooit met je grote (oud) vriend Remmie op stap bent geweest.
Hij is dan een stuk ouder dan jij.
Pfff ja kijk iets verzinnen om te vragen is dan weer lastig. Leeftijd wist ik al, woonplaats dus ook. En ik weet dat je voetbalgames doet, de managers, duh. Tja, ga er over nadenkenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Haha, 'gemaakt' een half jaar voordat ik mijn eerste post maakte, toen ik dacht alleen maar ooit de voetbalmanager op fok! te gaan doen.
Heb ik nog steeds mijn droeve username van over.
Maar wat wil je weten?
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja maar leeftijd boeit me niet (op vriendschapsgebied). Ik kan net zo goed met iemand van 25 als 65 lullen en lachen.
Precies, verbreed vaak ook je perspectief.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]Dat. Al heb ik ook wel vrienden gehad die veel jonger of juist veel ouder waren.
Meets zijn leukquote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zo'n fok meeting moet de eerste keer wel een bizarre gewaarwording zijn. Iedereen die al een hele
'geschiedenis' voor je heeft waar je nu pas een 1e indruk van hebt. Ik gok veel slappe lachen in de eerste minuut.
Ik vond het doodeng. Ben ook niet zo vaak geweest. Totaal 4. Twee met rond de 10? personen en de andere 2 met minder.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zo'n fok meeting moet de eerste keer wel een bizarre gewaarwording zijn. Iedereen die al een hele
'geschiedenis' voor je heeft waar je nu pas een 1e indruk van hebt. Ik gok veel slappe lachen in de eerste minuut.
Nou bij die eerste deed ik mijn mond niet open, ik vond het doodengquote:Op maandag 6 mei 2013 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meets zijn leuk![]()
Mits van de juiste subfora.
Alleen nog mensen van FHF ontmoet, en dat was niet eens tijdens een meet. Was eigenlijk hartstikke gezellig, zeker als je weet wat voor soort mensen daar vooral komen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meets zijn leuk![]()
Mits van de juiste subfora.
Wij hadden meteen een drankrekening van een paar honderd euro met een handjevol mensen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou bij die eerste deed ik mijn mond niet open, ik vond het doodengZe zullen wel gedacht hebben: wat een slome
Die heb ik gezienquote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij hadden meteen een drankrekening van een paar honderd euro met een handjevol mensen.![]()
Met een paar is ook leuker, vind ik. Als het een grote groep is en een aantal kent elkaar al dan krijg je toch een beetje dat die naar elkaar toetrekken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij hadden meteen een drankrekening van een paar honderd euro met een handjevol mensen.![]()
Linkjequote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die heb ik gezien![]()
Werd op fok! gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |