CUL / Eigen bier brouwen #2quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iets zegt me, dat mijn vader dan liever heeft dat ik een taart bak
Dan moet je die taart gewoon zelf opeten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik drink niet echt bier, behalve dat fruitbier dan
Dus ik denk dat ik dan nog steeds beter een taart kan bakken
dan heb ik nog steeds niets voor vaderdagquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan moet je die taart gewoon zelf opeten.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
dan heb ik nog steeds niets voor vaderdag
Oh wacht..ik print hem even uit, hoef ik niet zelf met viltstift aan de gangquote:
Iets wat je na je pensioen doet ja. Het kost maanden om te brouwen, honderden euro's om ermee te beginnen, uiteindelijk ben je iets goedkoper uit en je zal redelijke grote 'oogsten' hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef sp3c het volgende:
oeh dat staat wel nog op de lijst van dingen die ik wel wil doen
'brouw een lekker biertje'
moet echt een lekker biertje zijn anders telt het niet
maja als je eenmaal een lekker biertje kunt brouwen ben je ook weer god hoeveel tijd kwijt en ik heb al zo weinig tijd tussen het werken, koken en fok!ken door
misschien na mijn 65 67ste
De befaamde aansteker-opener move niet geleerd?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:37 schreef sp3c het volgende:
vind het al een werk om een flesje open te maken zonder opener
Echte mannen doen dat met hun tanden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De befaamde aansteker-opener move niet geleerd?
ik kan hem wel maar ik ben er niet zo goed inquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik kan die met wisselend succes...dus de ene keer dopje eraf andere keer iemand bijna een oog kwijt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan hem ook nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan hem wel maar ik ben er niet zo goed in
Hoe krijg je die aan je sleutelbosquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan hem ook niet![]()
Vorige week nog een aanhangwagen gebruikt om een flesje mee te openen.
Ik snapte 'mquote:
Gewoon in een oude mayonaise emmer mikken en stampen maar.quote:
Ander voordeel: Je verbrandt calorieën.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon in een oude mayonaise emmer mikken en stampen maar.
Waar de Makro allemaal niet goed voor is.quote:
ik heb mijn oudejaarslot met prijsje nog steeds. Vergeet hem steeds in te leverenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:27 schreef hexje het volgende:
Hebben jullie al een staatslot? De jackpot valt dit keer gegarandeerd.
Wat was het? ¤7,50?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
ik heb mijn oudejaarslot met prijsje nog steeds. Vergeet hem steeds in te leveren
Nee. Dus er is ook de garantie dat het niet bij mij is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:27 schreef hexje het volgende:
Hebben jullie al een staatslot? De jackpot valt dit keer gegarandeerd.
Witbier en weissen...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Witbier hooguit. Verder hoeft het voor mij ook niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |