Je deadlift lijkt me eerder uit verhouding dan je bench.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
mss ook eens op richten. Ik zie bij ons 90% met db pressen ipv barbell.
Verhoudingen liggen ook scheef bij mij.
werkgewichten
squat: 105
DL: 90
benchpress: 55-60 (en daar zit ik al 2,5 maand op ofzo)
Helemaal op jouw leeftijd toch. #nodisrespectquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:10 schreef Snakey het volgende:
Ik zit op:
BP 8 x 90
DL 8 x 120
Squat 8 x 100
M'n squat en DL zouden eigenlijk hoger moeten zijn, maar ik heb regelmatig tussendoor last van kleine ontstekingen aan m'n been waardoor ik stil sta, wat me dan weer wat terug zet. Het gaat langzaam beter, maar dat soort tegenslagjes zal ik wel blijven houden denk ik.
Dit idd. Als je je schouders in check hebt ga je vanzelf in die houding.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, maar wel je kont op de bank houden. Als je je back arched doe je eigenlijk vanzelf al die schouderbladen een beetje goed, en hou je makkelijker je hielen in de grond vind ik.
Helemaal op mijn leeftijd wat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Helemaal op jouw leeftijd toch. #nodisrespect
Oh shit, was een troll maar had daar even geen rekening mee gehoudenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Helemaal op mijn leeftijd wat?![]()
Ik zou willen dat ik twee benen had, dan was die DL en squat stukken hoger.
Dat valt ook wel weer mee (low T jwzquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, en in de tussentijd ben je ripped and buff as hell.
En dan denken ze dat![]()
Je hebt ze toch zeker wel eens een lecture gegeven over hoe of wat?
3x8 DL niet een beetje veel?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef Ethanolic het volgende:
Mijn krachtstats momenteel in de cut:
Squat 3*8 105kg. Nog steeds terugkomend van blessure, maar gaat de goede kant op, eerste keer sinds een jaar weer boven de 100kg. Denk dat ik wel 120kg aankan, maar ik bouw vooralsnog 2,5kg per training op.
DL 3*8 120kg
BP 3*8 80kg. Is erg vooruitgegaan, ondanks de cut.
Wel redelijk in verhouding lijkt mij?
Ik train eigenlijk verder niet echt meer op kracht. Ben benieuwd als ik binnenkort weer iets boven onderhoud ga eten.
Kijk hier eens: http://steviaproducts.bie(...)tevia-Gold-50gr.htmlquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:13 schreef Levolution het volgende:
Mensen, ik wil een zoetstof gebruiken maar kan geen goede vinden. Alle zoetstoffen in poedervorm bevatten voornamelijk maltodextrine. Zoetjes voor bijvoorbeeld in de koffie bevatten dat helemaal niet. Hebben ze niet zoiets in poedervorm? Kan het nergens vinden.
Help mij aan een zoetstof!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:13 schreef Levolution het volgende:
Mensen, ik wil een zoetstof gebruiken maar kan geen goede vinden. Alle zoetstoffen in poedervorm bevatten voornamelijk maltodextrine. Zoetjes voor bijvoorbeeld in de koffie bevatten dat helemaal niet. Hebben ze niet zoiets in poedervorm? Kan het nergens vinden.
Help mij aan een zoetstof!
Wellicht, maar ik zou wel meer kilo kunnen pakken. Doe het met correcte vorm en merk echt verbetering van mijn core met meerdere sets.quote:
Mwa, door onsteekinkjes door wrijving/druk ga ik stukken trager dan gemiddeld vooruit. M´n linkerbeen (prothesebeen) is een stuk minder ontwikkeld. Allemaal dingetjes die me vertragen. Dat geeft niet, maar ik had stukken hoger kunnen zitten. Waarmee ik bedoel dat mijn leeftijd weinig met krachtverlies heeft te maken. Zeker als ik mezelf met 30ers of zelfs sommige 20ers vergelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh shit, was een troll maar had daar even geen rekening mee gehouden![]()
Dan zijn die stats echt impressive
Dankje, maar ik heb besloten om geen Stevia te gebruiken (duur, niet overtuigd van gezondheidseffecten etc.).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:23 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Kijk hier eens: http://steviaproducts.bie(...)tevia-Gold-50gr.html
Ik zal die eens gaan zoeken. Ik wist niet zo goed hoeveel ik moest gebruiken van die maltodextrine-zoetstoffen. Als ik zo weinig nodig heb, is het inderdaad niet zo erg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Also, van die 1 gram maltodextrine per schep ga je niet dood hoor
spul is ook zo licht als ik weet niet wat. Verder is maltodextrine een andere benaming voor suiker toch? Dikke oplichterijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ze stoppen er niet voor de lol maltodextrine als vulmiddel in heff foto voor je gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Ze stoppen er maltodextrine als fluffy vulmiddel in zodat je er makkelijker mee kan rekenen qua volume (1 op 1) en massa (10 op 1) versus zoetkracht van tafelsuiker/sucrose.
Het is geen oplichterij, het is om het spul handelbaar te houden. Als je pure sucralose gaat verkopen in een pot van 100 gram, ben je daar zo'n 500 EUR aan kwijt en bovendien wordt een mespuntje in je koffie al veel en veelste zoet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
spul is ook zo licht als ik weet niet wat. Verder is maltodextrine een andere benaming voor suiker toch? Dikke oplichterij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet is er een behoorlijk verschil in mijn linker en rechterbeen. Dat is vooral omdat ik een ontsteking had omdat m'n (gebroken) botten in aanraking met straatvuil was gekomen, en ik in 3 maanden 16 keer ben geopereerd. Dat heeft enorm veel energie uit m'n been getrokken. Hoewel het dunner is is het niet meer vreselijk merkbaar zwakker. Dat heb ik dus alvast bijgetraind.
Bonusfoto, kuitje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:53 schreef Snakey het volgende:
Beetje vage foto maar vooruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet is er een behoorlijk verschil in mijn linker en rechterbeen. Dat is vooral omdat ik een ontsteking had omdat m'n (gebroken) botten in aanraking met straatvuil was gekomen, en ik in 3 maanden 16 keer ben geopereerd. Dat heeft enorm veel energie uit m'n been getrokken. Hoewel het dunner is is het niet meer vreselijk merkbaar zwakker. Dat heb ik dus alvast bijgetraind.
Bonusfoto, kuitje.
Netjes Snake, dik respect voor je. Wel 'n matige kokerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat zou ik nu eigenlijk al moeten doen. Het is niet heel erg zichtbaar maar ik heb een flinke kuit. Ik zal een vragen of dat lukt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:55 schreef seto het volgende:
Laat je je prothese ook aanpassen als je zieke kuit gains maakt voor symmetrie?
En maltodextrine bevat geen calorieën?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ze stoppen er niet voor de lol maltodextrine als vulmiddel in heff foto voor je gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Ze stoppen er maltodextrine als fluffy vulmiddel in zodat je er makkelijker mee kan rekenen qua volume (1 op 1) en massa (10 op 1) versus zoetkracht van tafelsuiker/sucrose.
Zoetstoffen hebben een zoetkracht van 50x - 300x normale tafelsuiker. Daarom moet je ze 'verdunnen' met maltodextrine, omdat anders de omgangshoeveelheden te ieneminie worden.
Gewoon zieke vascularity op die prothese.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:55 schreef seto het volgende:
Laat je je prothese ook aanpassen als je zieke kuit gains maakt voor symmetrie?
Dit is de oudste prothese die ik heb, Dat ding is van 2008 ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:57 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Netjes Snake, dik respect voor je. Wel 'n matige koker.
Je hebt 1 theelepel maltodextrine met daarin de stevia/sucralose/aspartaam nodig om de zoetkracht van 1 klontje suiker te halen. 1 theelepel maltodextrine, in die vorm, is wat... 0.5-1 gram? Da's 2-4 kcal. Dat overleef je wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
En maltodextrine bevat geen calorieën?
Opgeloste maltodextrine is toch glucosestroop? Ik heb daar zo'n afkeer tegen.![]()
Not even once. Nou ja, 5 maanden toen ik 6 of 7 was. En toen keepte ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:44 schreef Ethanolic het volgende:
60kg BP en 90kg DL vind ik toch wel heel laag met 105kg Squat. Heb je soms gevoetbald?
Ik ben vrij laat met deadlift begonnen omdat ik rackpulls met squat combineerde. Toen heb ik eerst nog een tijd aan deadlift techniek gewerkt. Bench idem, en ik hou niet van borst trainen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef Snakey het volgende:
Het viel me niet eens op. Die DL zou wel wat hoger moeten zijn inderdaad.
ik vind dat wel meevallen...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:25 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Bij mij
deadlift 5*130
squat 5*110
bench 5*72,5
overhead 5*60
Dus heb ook het idee dat mijn bench nogal achter loopt, zeker als je het vergelijkt met de ohp. De meeste gasten die de 80+ benchen in mijn gym drukken net 50kg boven hun hoofd, kom ik met mijn rare verhoudingen.
Maar ik maak me er ook niet te druk om, heb een extra borst oefening toegevoegd en nu maar hopen dat het bijtrekt.
Waarom is die DL zo laag?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik vind dat wel meevallen...
Als ik naar mijn eigen stats kijk:
SQ: 130 kilo
DL: 80 kilo
BP: 70-80 kilo
BW= 70 kilo
Genoemde gewichten zijn worksets.
Dit zijn wel hele vreemde verhoudingenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
BW= 70 kilo
Beetje vage foto maar vooruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet is er een behoorlijk verschil in mijn linker en rechterbeen. Dat is vooral omdat ik een ontsteking had omdat m'n (gebroken) botten in aanraking met straatvuil was gekomen, en ik in 3 maanden 16 keer ben geopereerd. Dat heeft enorm veel energie uit m'n been getrokken. Hoewel het dunner is is het niet meer vreselijk merkbaar zwakker. Dat heb ik dus alvast bijgetraind.
Bonusfoto, kuitje.
Wat grappig, dat verschil tussen linker en rechter bovenbeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer prothesemaker vragen voor een prothese met megakuiten.
Confidence through competence
Goeie squat, maar DL loopt inderdaad wat achterquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
BW= 70 kilo
Bonusfoto, kuitje.
Die kuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel weeg je eigenlijk zonder de prothese?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:
quote:
Ik heb geen flauw idee... Sowieso struggle ik hier zelfs met de grip (I know ik kan mixed grip doen).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Goeie squat, maar DL loopt inderdaad wat achter
Ik vind het niet zo heel erg grappig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat grappig, dat verschil tussen linker en rechter bovenbeen.
Volgende keer prothesemaker vragen voor een prothese met megakuiten.
Die kuit train ik nagenoeg nooit. Dat is wat je krijgt als je zo'n 27 jaar vooral je rechterbeen gebruikt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die kuit
Hoeveel weeg je eigenlijk zonder de prothese?
Lijkt me veel lastiger dan in het geval van snakey. Squatten e.d. is onmogelijk?quote:
Bonusfoto, kuitje.
Wel top dat je doorzet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pistol squats :pquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Lijkt me veel lastiger dan in het geval van snakey. Squatten e.d. is onmogelijk?
Bedoelde vooral dat bench en ohp uit verhouding zijn, normaal liggen de veel verder uit elkaar dan bij mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
BW= 70 kilo
dacht dat die kleine mannetjes altijd wel wat kracht hadden :Squote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef Ethanolic het volgende:
Mijn krachtstats momenteel in de cut:
Squat 3*8 105kg. Nog steeds terugkomend van blessure, maar gaat de goede kant op, eerste keer sinds een jaar weer boven de 100kg. Denk dat ik wel 120kg aankan, maar ik bouw vooralsnog 2,5kg per training op.
DL 3*8 120kg
BP 3*8 80kg. Is erg vooruitgegaan, ondanks de cut.
Wel redelijk in verhouding lijkt mij?
Ik train eigenlijk verder niet echt meer op kracht. Ben benieuwd als ik binnenkort weer iets boven onderhoud ga eten.
De squat politie verdenkt je nu van halve squatsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
BW= 70 kilo
Was dat niet Rippetoe die iets zei als "Als je squat hoger dan je deadlift is, ga je niet diep genoeg" ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
De squat politie verdenkt je nu van halve squats
Yep.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Was dat niet Rippetoe die iets zei als "Als je squat hoger dan je deadlift is, ga je niet diep genoeg" ?
parallelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Ik heb lange tijd geen deadlifts gedaan. Zijn ook uit verhouding bij mij, vind ze nog steeds niet fijn. Doe veel liever stiff legged eigenlijk. Doe ze nu allebeiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Was dat niet Rippetoe die iets zei als "Als je squat hoger dan je deadlift is, ga je niet diep genoeg" ?
Hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Veel filmpjes over techniek kijken. En niet teveel gewicht in 1x er aan hangen. Rustig opbouwen, dan groeit je zelfvertrouwen rustig mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:23 schreef Silentalarm het volgende:
Nog niet zo heel lang bezig meer ik doe:
Squat: 70
BP: 50
Maar met DL loop ik te klooien, omdat ik steeds bang ben dat ik hem verkeerd doe als ik er teveel gewicht op gooi.
Ben inderdaad filmpjes aan het kijken en doe het rustig aan. Het heeft allemaal geen haast. Liever langzaam goed dan heel snel en er een blessure aan overhoudenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Veel filmpjes over techniek kijken. En niet teveel gewicht in 1x er aan hangen. Rustig opbouwen, dan groeit je zelfvertrouwen rustig mee.
Allemaal leuk en wel maar at the end of the day word je judged op de omtrek van je borst en bicepsen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:55 schreef Pastapipos het volgende:
"Being defeated is often a temporary condition. Giving up is what makes it permanent."
"Failure is only a temporary change in direction to set you straight for your next success."
"I am not judged by the number of times I fail, but by the number of times I succeed; and the number of times I succeed is in direct proportion to the number of times I can fail and keep on trying."
"You don't drown by falling in the water; you drown by staying there."
"The wisest person is not the one who has the fewest failures but the one who turns failures to best account."
lol mannen met tieten..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Allemaal leuk en wel maar at the end of the day word je judged op de omtrek van je borst en bicepsen.
Verhouding moet kloppen idd, maar feit blijft dat de meeste onwetenden naar je biceps kijken als men weet dat je lift. Net als 'n collega (type dik en lomp) naast me zn biceps flexed om te laten zien dat 'ie dikkere armen heeft dan ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:44 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
lol mannen met tieten..
denk eerder dat de verhouding moet kloppen. en niets zo lelijk als dunne poten onder een overontwikkelde borst en armen.
Je hebt gelijk. Ik ga die shit maar eens halen en uitproberen, ben benieuwd. Heb jij nog een voorkeur voor sucralose of aspartaam? Ik ben zelf overtuigd van de veiligheid van aspartaam, maar over sucralose heb ik me eigenlijk nooit ingelezen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt 1 theelepel maltodextrine met daarin de stevia/sucralose/aspartaam nodig om de zoetkracht van 1 klontje suiker te halen. 1 theelepel maltodextrine, in die vorm, is wat... 0.5-1 gram? Da's 2-4 kcal. Dat overleef je wel.
Bedenk dat brood, pasta, aardappels allemaal glucose is. Daar ga je toch ook niet om 2-4 kcal miepen?
Het hele punt van zoetstofproducten is niet dat het absoluut 0 kcal is. Het punt is dat je er 90-95% minder kcal van nodig hebt vergeleken met tafelsuiker, voor dezelfde zoetkracht. Kijk maar naar hier beneden: 97.7 gram carbs per 100 gram product. Maar je hebt maar 0.5 gram per portie nodig!
[ link | afbeelding ]
Jij studeert farmacie toch? Kijk maar naar de pilletjes: vaak is maar 0.01% van het pilletje werkzame stof, en de rest vulmiddel, bijvoorbeeld lactose. Vulmiddel is nodig omdat je anders het pilletje niet vast kan pakken of zelfs kunt zien.
hihi ja mja heb wel die triceps togquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
dacht dat die kleine mannetjes altijd wel wat kracht hadden :S
gntje broer
Dit was dus meer 'n healthclub.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:25 schreef esv7 het volgende:
Vandaag met iemand mee gegaan naar de sportschool war die trained. Was echt kut. Zag er allemaal erg netjes uit, ze hadden een hoekje een aantal apparaten staan zoals de leg press en de leg extension en ook een stoplicht. Als die dus op rood ging moest je naar het volgende apparaat zodat je dus allemaal een circuittraining kon doen. Verder in de hele sportschool geen een barbell en dumbells tot 20kg, een bankje en die stond in de smith machine. Wel mooie kleedkamer en veel cardio spul.
Een stoplicht?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:25 schreef esv7 het volgende:
Vandaag met iemand mee gegaan naar de sportschool war die trained. Was echt kut. Zag er allemaal erg netjes uit, ze hadden een hoekje een aantal apparaten staan zoals de leg press en de leg extension en ook een stoplicht. Als die dus op rood ging moest je naar het volgende apparaat zodat je dus allemaal een circuittraining kon doen. Verder in de hele sportschool geen een barbell en dumbells tot 20kg, een bankje en die stond in de smith machine. En er was nergens een spiegel, in de hele sportschool niet. Wel mooie kleedkamer en veel cardio spul.
Een stoplicht? Srs, wie bedenkt datquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:25 schreef esv7 het volgende:
Vandaag met iemand mee gegaan naar de sportschool war die trained. Was echt kut. Zag er allemaal erg netjes uit, ze hadden een hoekje een aantal apparaten staan zoals de leg press en de leg extension en ook een stoplicht. Als die dus op rood ging moest je naar het volgende apparaat zodat je dus allemaal een circuittraining kon doen. Verder in de hele sportschool geen een barbell en dumbells tot 20kg, een bankje en die stond in de smith machine. En er was nergens een spiegel, in de hele sportschool niet. Wel mooie kleedkamer en veel cardio spul.
Haha Drinky, min. Zit hier nog steeds op stage, net helemaal volgestampt met chinees eten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:00 schreef Drinky het volgende:
Vandaag weer eindelijk begonnen. Mijn stage is af en toe helemaal gek. Ga ik bekant een uur eerder zodat ik om 16:00 weg kan, vragen ze of ik morgen daarom even iets langer kan blijven.
Gebrek aan rust en goede timing qua eten merkte ik wel gelijk. Clean and press was minder, Benchpress was minder. Eigenlijk ging alles minder en als klap op de vuurpijl abs bijna weg.
Mijn progressie, wat doe je
Typisch dit, ik ging op traindagen in overleg ook een halfuurtje eerder weg, maar dat halfuurtje haalde ik dik in op de andere dagen, door er eerder te zijn en langer te blijven. Netto was ik er dus langer dan vereist.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:00 schreef Drinky het volgende:
Vandaag weer eindelijk begonnen. Mijn stage is af en toe helemaal gek. Ga ik bekant een uur eerder zodat ik om 16:00 weg kan, vragen ze of ik morgen daarom even iets langer kan blijven.
Vieze dikke.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha Drinky, min. Zit hier nog steeds op stage, net helemaal volgestampt met chinees eten.
Ik krijg gelukkig nog betaald, maar ik werkte er al 2 dagen voor m'n officiele werkdatum in was gegaan en heb de afgelopen paar dagen werkdagen van ~9 uur gedraaid. Maar je wordt bij elke stage wel genaaid. Als je geluk hebt word je bij sommige alleen wel betaald om genaaid te worden ( en zelfs daarmee naaien ze je, netto ~2 euro per uurquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Typisch dit, ik ging op traindagen in overleg ook een halfuurtje eerder weg, maar dat halfuurtje haalde ik dik in op de andere dagen, door er eerder te zijn en langer te blijven. Netto was ik er dus langer dan vereist.
Doet-ie later tof dat-ie me zo gematst heeft enzo en dat ik dankbaar moet zijn.
Stageonbetaald loonslaaf, erger kan niet.
Ik maak soms halve dagen als hele voor dezelfde vergoeding. Kwestie van goede plek zoeken inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef seto het volgende:
Daarom stage lopen bij de overheid, kwam standaard een kwartier te laat en ging vroeger weg voor 550 per maand.
Gaat het wel een beetje met je cuttings?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
lol xd
ik nie meer alleen rug is nog ok jwt
armpjes krimpe t eerst als ik cut, was al niet veel
Sportcityquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef esv7 het volgende:
Idk of mensen zich eraan houden heb het genegeerd want ik was nog bezig met leg press. Was een sportschool in Gouda, weet de naam even niet meer iets met fit of fittnes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |