parallelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
De squat politie verdenkt je nu van halve squats
Ik heb lange tijd geen deadlifts gedaan. Zijn ook uit verhouding bij mij, vind ze nog steeds niet fijn. Doe veel liever stiff legged eigenlijk. Doe ze nu allebeiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Was dat niet Rippetoe die iets zei als "Als je squat hoger dan je deadlift is, ga je niet diep genoeg" ?
Hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
De squat politie verdenkt je nu van halve squats
Veel filmpjes over techniek kijken. En niet teveel gewicht in 1x er aan hangen. Rustig opbouwen, dan groeit je zelfvertrouwen rustig mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:23 schreef Silentalarm het volgende:
Nog niet zo heel lang bezig meer ik doe:
Squat: 70
BP: 50
Maar met DL loop ik te klooien, omdat ik steeds bang ben dat ik hem verkeerd doe als ik er teveel gewicht op gooi.
Ben inderdaad filmpjes aan het kijken en doe het rustig aan. Het heeft allemaal geen haast. Liever langzaam goed dan heel snel en er een blessure aan overhoudenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Veel filmpjes over techniek kijken. En niet teveel gewicht in 1x er aan hangen. Rustig opbouwen, dan groeit je zelfvertrouwen rustig mee.
Allemaal leuk en wel maar at the end of the day word je judged op de omtrek van je borst en bicepsen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:55 schreef Pastapipos het volgende:
"Being defeated is often a temporary condition. Giving up is what makes it permanent."
"Failure is only a temporary change in direction to set you straight for your next success."
"I am not judged by the number of times I fail, but by the number of times I succeed; and the number of times I succeed is in direct proportion to the number of times I can fail and keep on trying."
"You don't drown by falling in the water; you drown by staying there."
"The wisest person is not the one who has the fewest failures but the one who turns failures to best account."
lol mannen met tieten..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Allemaal leuk en wel maar at the end of the day word je judged op de omtrek van je borst en bicepsen.
Verhouding moet kloppen idd, maar feit blijft dat de meeste onwetenden naar je biceps kijken als men weet dat je lift. Net als 'n collega (type dik en lomp) naast me zn biceps flexed om te laten zien dat 'ie dikkere armen heeft dan ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:44 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
lol mannen met tieten..
denk eerder dat de verhouding moet kloppen. en niets zo lelijk als dunne poten onder een overontwikkelde borst en armen.
Je hebt gelijk. Ik ga die shit maar eens halen en uitproberen, ben benieuwd. Heb jij nog een voorkeur voor sucralose of aspartaam? Ik ben zelf overtuigd van de veiligheid van aspartaam, maar over sucralose heb ik me eigenlijk nooit ingelezen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt 1 theelepel maltodextrine met daarin de stevia/sucralose/aspartaam nodig om de zoetkracht van 1 klontje suiker te halen. 1 theelepel maltodextrine, in die vorm, is wat... 0.5-1 gram? Da's 2-4 kcal. Dat overleef je wel.
Bedenk dat brood, pasta, aardappels allemaal glucose is. Daar ga je toch ook niet om 2-4 kcal miepen?
Het hele punt van zoetstofproducten is niet dat het absoluut 0 kcal is. Het punt is dat je er 90-95% minder kcal van nodig hebt vergeleken met tafelsuiker, voor dezelfde zoetkracht. Kijk maar naar hier beneden: 97.7 gram carbs per 100 gram product. Maar je hebt maar 0.5 gram per portie nodig!
[ link | afbeelding ]
Jij studeert farmacie toch? Kijk maar naar de pilletjes: vaak is maar 0.01% van het pilletje werkzame stof, en de rest vulmiddel, bijvoorbeeld lactose. Vulmiddel is nodig omdat je anders het pilletje niet vast kan pakken of zelfs kunt zien.
hihi ja mja heb wel die triceps togquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
dacht dat die kleine mannetjes altijd wel wat kracht hadden :S
gntje broer
Dit was dus meer 'n healthclub.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:25 schreef esv7 het volgende:
Vandaag met iemand mee gegaan naar de sportschool war die trained. Was echt kut. Zag er allemaal erg netjes uit, ze hadden een hoekje een aantal apparaten staan zoals de leg press en de leg extension en ook een stoplicht. Als die dus op rood ging moest je naar het volgende apparaat zodat je dus allemaal een circuittraining kon doen. Verder in de hele sportschool geen een barbell en dumbells tot 20kg, een bankje en die stond in de smith machine. Wel mooie kleedkamer en veel cardio spul.
Een stoplicht?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:25 schreef esv7 het volgende:
Vandaag met iemand mee gegaan naar de sportschool war die trained. Was echt kut. Zag er allemaal erg netjes uit, ze hadden een hoekje een aantal apparaten staan zoals de leg press en de leg extension en ook een stoplicht. Als die dus op rood ging moest je naar het volgende apparaat zodat je dus allemaal een circuittraining kon doen. Verder in de hele sportschool geen een barbell en dumbells tot 20kg, een bankje en die stond in de smith machine. En er was nergens een spiegel, in de hele sportschool niet. Wel mooie kleedkamer en veel cardio spul.
Een stoplicht? Srs, wie bedenkt datquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:25 schreef esv7 het volgende:
Vandaag met iemand mee gegaan naar de sportschool war die trained. Was echt kut. Zag er allemaal erg netjes uit, ze hadden een hoekje een aantal apparaten staan zoals de leg press en de leg extension en ook een stoplicht. Als die dus op rood ging moest je naar het volgende apparaat zodat je dus allemaal een circuittraining kon doen. Verder in de hele sportschool geen een barbell en dumbells tot 20kg, een bankje en die stond in de smith machine. En er was nergens een spiegel, in de hele sportschool niet. Wel mooie kleedkamer en veel cardio spul.
Haha Drinky, min. Zit hier nog steeds op stage, net helemaal volgestampt met chinees eten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:00 schreef Drinky het volgende:
Vandaag weer eindelijk begonnen. Mijn stage is af en toe helemaal gek. Ga ik bekant een uur eerder zodat ik om 16:00 weg kan, vragen ze of ik morgen daarom even iets langer kan blijven.
Gebrek aan rust en goede timing qua eten merkte ik wel gelijk. Clean and press was minder, Benchpress was minder. Eigenlijk ging alles minder en als klap op de vuurpijl abs bijna weg.
Mijn progressie, wat doe je
Typisch dit, ik ging op traindagen in overleg ook een halfuurtje eerder weg, maar dat halfuurtje haalde ik dik in op de andere dagen, door er eerder te zijn en langer te blijven. Netto was ik er dus langer dan vereist.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:00 schreef Drinky het volgende:
Vandaag weer eindelijk begonnen. Mijn stage is af en toe helemaal gek. Ga ik bekant een uur eerder zodat ik om 16:00 weg kan, vragen ze of ik morgen daarom even iets langer kan blijven.
Vieze dikke.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha Drinky, min. Zit hier nog steeds op stage, net helemaal volgestampt met chinees eten.
Ik krijg gelukkig nog betaald, maar ik werkte er al 2 dagen voor m'n officiele werkdatum in was gegaan en heb de afgelopen paar dagen werkdagen van ~9 uur gedraaid. Maar je wordt bij elke stage wel genaaid. Als je geluk hebt word je bij sommige alleen wel betaald om genaaid te worden ( en zelfs daarmee naaien ze je, netto ~2 euro per uurquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Typisch dit, ik ging op traindagen in overleg ook een halfuurtje eerder weg, maar dat halfuurtje haalde ik dik in op de andere dagen, door er eerder te zijn en langer te blijven. Netto was ik er dus langer dan vereist.
Doet-ie later tof dat-ie me zo gematst heeft enzo en dat ik dankbaar moet zijn.
Stageonbetaald loonslaaf, erger kan niet.
Ik maak soms halve dagen als hele voor dezelfde vergoeding. Kwestie van goede plek zoeken inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef seto het volgende:
Daarom stage lopen bij de overheid, kwam standaard een kwartier te laat en ging vroeger weg voor 550 per maand.
Gaat het wel een beetje met je cuttings?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
lol xd
ik nie meer alleen rug is nog ok jwt
armpjes krimpe t eerst als ik cut, was al niet veel
Sportcityquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef esv7 het volgende:
Idk of mensen zich eraan houden heb het genegeerd want ik was nog bezig met leg press. Was een sportschool in Gouda, weet de naam even niet meer iets met fit of fittnes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |