Dit is de oudste prothese die ik heb, Dat ding is van 2008 ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:57 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Netjes Snake, dik respect voor je. Wel 'n matige koker.
Je hebt 1 theelepel maltodextrine met daarin de stevia/sucralose/aspartaam nodig om de zoetkracht van 1 klontje suiker te halen. 1 theelepel maltodextrine, in die vorm, is wat... 0.5-1 gram? Da's 2-4 kcal. Dat overleef je wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
En maltodextrine bevat geen calorieën?
Opgeloste maltodextrine is toch glucosestroop? Ik heb daar zo'n afkeer tegen.![]()
Not even once. Nou ja, 5 maanden toen ik 6 of 7 was. En toen keepte ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:44 schreef Ethanolic het volgende:
60kg BP en 90kg DL vind ik toch wel heel laag met 105kg Squat. Heb je soms gevoetbald?
Ik ben vrij laat met deadlift begonnen omdat ik rackpulls met squat combineerde. Toen heb ik eerst nog een tijd aan deadlift techniek gewerkt. Bench idem, en ik hou niet van borst trainen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef Snakey het volgende:
Het viel me niet eens op. Die DL zou wel wat hoger moeten zijn inderdaad.
ik vind dat wel meevallen...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:25 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Bij mij
deadlift 5*130
squat 5*110
bench 5*72,5
overhead 5*60
Dus heb ook het idee dat mijn bench nogal achter loopt, zeker als je het vergelijkt met de ohp. De meeste gasten die de 80+ benchen in mijn gym drukken net 50kg boven hun hoofd, kom ik met mijn rare verhoudingen.
Maar ik maak me er ook niet te druk om, heb een extra borst oefening toegevoegd en nu maar hopen dat het bijtrekt.
Waarom is die DL zo laag?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik vind dat wel meevallen...
Als ik naar mijn eigen stats kijk:
SQ: 130 kilo
DL: 80 kilo
BP: 70-80 kilo
BW= 70 kilo
Genoemde gewichten zijn worksets.
Dit zijn wel hele vreemde verhoudingenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
BW= 70 kilo
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:53 schreef Snakey het volgende:
Beetje vage foto maar vooruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet is er een behoorlijk verschil in mijn linker en rechterbeen. Dat is vooral omdat ik een ontsteking had omdat m'n (gebroken) botten in aanraking met straatvuil was gekomen, en ik in 3 maanden 16 keer ben geopereerd. Dat heeft enorm veel energie uit m'n been getrokken. Hoewel het dunner is is het niet meer vreselijk merkbaar zwakker. Dat heb ik dus alvast bijgetraind.
Bonusfoto, kuitje.
Wat grappig, dat verschil tussen linker en rechter bovenbeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer prothesemaker vragen voor een prothese met megakuiten.
Confidence through competence
Goeie squat, maar DL loopt inderdaad wat achterquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
BW= 70 kilo
Beetje vage foto maar vooruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet is er een behoorlijk verschil in mijn linker en rechterbeen. Dat is vooral omdat ik een ontsteking had omdat m'n (gebroken) botten in aanraking met straatvuil was gekomen, en ik in 3 maanden 16 keer ben geopereerd. Dat heeft enorm veel energie uit m'n been getrokken. Hoewel het dunner is is het niet meer vreselijk merkbaar zwakker. Dat heb ik dus alvast bijgetraind.
Bonusfoto, kuitje.
Die kuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel weeg je eigenlijk zonder de prothese?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:
quote:
Ik heb geen flauw idee... Sowieso struggle ik hier zelfs met de grip (I know ik kan mixed grip doen).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Goeie squat, maar DL loopt inderdaad wat achter
Ik vind het niet zo heel erg grappig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat grappig, dat verschil tussen linker en rechter bovenbeen.
Volgende keer prothesemaker vragen voor een prothese met megakuiten.
Die kuit train ik nagenoeg nooit. Dat is wat je krijgt als je zo'n 27 jaar vooral je rechterbeen gebruikt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die kuit
Hoeveel weeg je eigenlijk zonder de prothese?
Lijkt me veel lastiger dan in het geval van snakey. Squatten e.d. is onmogelijk?quote:
Bonusfoto, kuitje.
Wel top dat je doorzet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pistol squats :pquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Lijkt me veel lastiger dan in het geval van snakey. Squatten e.d. is onmogelijk?
Bedoelde vooral dat bench en ohp uit verhouding zijn, normaal liggen de veel verder uit elkaar dan bij mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
BW= 70 kilo
dacht dat die kleine mannetjes altijd wel wat kracht hadden :Squote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef Ethanolic het volgende:
Mijn krachtstats momenteel in de cut:
Squat 3*8 105kg. Nog steeds terugkomend van blessure, maar gaat de goede kant op, eerste keer sinds een jaar weer boven de 100kg. Denk dat ik wel 120kg aankan, maar ik bouw vooralsnog 2,5kg per training op.
DL 3*8 120kg
BP 3*8 80kg. Is erg vooruitgegaan, ondanks de cut.
Wel redelijk in verhouding lijkt mij?
Ik train eigenlijk verder niet echt meer op kracht. Ben benieuwd als ik binnenkort weer iets boven onderhoud ga eten.
De squat politie verdenkt je nu van halve squatsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
BW= 70 kilo
Was dat niet Rippetoe die iets zei als "Als je squat hoger dan je deadlift is, ga je niet diep genoeg" ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
De squat politie verdenkt je nu van halve squats
Yep.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Was dat niet Rippetoe die iets zei als "Als je squat hoger dan je deadlift is, ga je niet diep genoeg" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |