SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
Wie loopt waar en wanneer google docs
Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door YUR op 06-05-2013 16:51:03 ]F means you're fucked![]()
Hmm, apart. Doe je wel een warming up dan, of ook niet?quote:
Ik deed eerst ook nooit een warming up en/of cooling down, maar had de volgende dag toch redelijk vaak stijve kuiten of ik voelde m`n benen. Kan natuurlijk aan het feit liggen dat ik bijna continu op wedstrijdtempo aan het trainen was (net zoals gisteren).
Afgelopen week met een gemiddelde van 6-6:30/km gelopen (dus lagere intensiteit) en helemaal geen last van stijfheid gehad. Nu, na maximale inspanning, wel weer.
Ach, wat dat betreft mag ik ook weer niet klagen. 7,5km tegenover een marathon![]()
![]()
Ik hobbel voor een wedstrijd altijd wel een paar keer heen en weer, maar da's meer tijdvulling dan dat het een gerichte warming-up isquote:Op maandag 6 mei 2013 09:42 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hmm, apart. Doe je wel een warming up dan, of ook niet?
Ik deed eerst ook nooit een warming up en/of cooling down, maar had de volgende dag toch redelijk vaak stijve kuiten of ik voelde m`n benen. Kan natuurlijk aan het feit liggen dat ik bijna continu op wedstrijdtempo aan het trainen was (net zoals gisteren).
Afgelopen week met een gemiddelde van 6-6:30/km gelopen (dus lagere intensiteit) en helemaal geen last van stijfheid gehad. Nu, na maximale inspanning, wel weer.
Ach, wat dat betreft mag ik ook weer niet klagen. 7,5km tegenover een marathon
En dat je na een wedstrijd pijn in je spieren hebt, is logisch. Je vraagt nu eenmaal het uiterste van die dingen.F means you're fucked![]()
Nou met schoenen en het eerste rondje met de trailschoenen. Een rondje van bijna 8 km over een mtb track. De mtb track werd beschreven als zwaar en dat was het ook. Veel klimmen en dalen over de eerste 3 km. De ene klim en afdaling volgde op de ander geen enkele meter vlak.
Daarna volgde een stuk wat verhard was. De schoenen hebben erg veel grip op onverhard, op verhard lopen ze een stuk minder. Maar lekker langs de weg door de berm gelopen. Hierna ging het weer onverhard verder door de bossen. Na een aantal scherpe korte bochten loop je ineens het bos uit en de duinen. Het volgende stuk was weer een hoop klimmen en dalen. Bij een flinke afdeling ging ik flink door mijn enkel heen. Even zitten en losschudden en we konden gelukkig verder.
Het mooie van deze route was dat er paaltjes met nummers langsstonden zodat als er wat gebeurde je aan 112 kan doorgeven waar je je bevond. Weer bij het beginpunt aangekomen maar besloten om het bij 1 rondje te laten dat was al zwaar zat. Schoentjes voor het trailen helemaal top.![]()
![]()
Ik ben toch altijd aan het werk?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:03 schreef Quoi het volgende:
EndomondoIk upload even niet meer alles daarheen. Zonder Garmin/horloge lopen mensen van Runners Anonymous, het kán!
* Quoi zwaait naar GotC vanuit de trein (of ben je vrij)
Nimby: wat vervelend!!*zwaai*
Wb warming-up/cooling-down/rekken/strekken: De een zweert erbij, de ander niet. Doe wat goed voelt (behalve rekken/strekken met koude spieren!)![]()
![]()
Straks een rondje rond de kerk. Ik heb last van uitstelgedrag maar nu ga ik ervoor.
M'n sporthorloge is terechtJOMPEL!!
Werewolf![]()
Een beetje uitlopen probeer ik wel altijd eventjes te doen. Soms ben ik stijver als ik dat niet doe
Maar goed, zoveel mensen zoveel smaken![]()
![]()
Nee máár!quote:Op maandag 6 mei 2013 09:55 schreef sararaats het volgende:
Straks een rondje rond de kerk. Ik heb last van uitstelgedrag maar nu ga ik ervoor.
M'n sporthorloge is terechtJOMPEL!!
![]()
Nu alleen nog maar posten als het rondje af is hé?![]()
![]()
Welke heb je? Ben zelf ook aan het shoppen.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Schoentjes voor het trailen helemaal top.![]()
Ik heb gisteren rond drie uur een uurtje behoorlijk tempo gelopen. Daarbij ook een belt met wat drinken mee. De eerste keer was dat drama bij mij, maar gisteren ging het zowaar wel okay. Mijn vooraf gestelde doel van 11,5 km in een uur maar op een paar honderd meter gemist.
En naderhand niet een heel erg vermoeid gevoel. Dat wordt nog eens wat!Life is what you make it.![]()
T-g, was die zeikende zeurende vriend niet dezelfde die zei dat jij nooit Evy uit kon lopen?
Ja doei.![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 09:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee máár!![]()
Nu alleen nog maar posten als het rondje af is hé?
Werewolf![]()
Ziet er erg vet uit, mooie paadjes en ook lekker hoogteverschil !quote:Op maandag 6 mei 2013 09:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi dat de schoenen bevallen, ik ben er zelf nog niet helemaal uit, maar de Trail gisteren op de Fivefingers beviel toch wel erg goed, dus neig naar de spyridon. Al heb ik wel 2 blaren op de tenen van mijn linkervoet.
![]()
Wij gaan gewoon allebei een andere kant op als we samen gaan. Of hij gaat vooruit en ik kachel rustig mijn eigen rondje. Het is zo belangrijk denk ik om het op je eigen tempo te doen dus zonde als hij langzaam moet of ik snel! En dan toch een beetje samen napuffen en ben je toch een soort van samen gegaanquote:Op maandag 6 mei 2013 09:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
Gisteren hebben vriendlief en ik ook weer een rondje gedaan. Maar ik heb besloten dat we het toch maar anders aan gaan pakken. Hij vond die eerste les van Evy te makkelijk, dus ik had de minuten wat opgeschroefd (niet geheel verantwoordelijk, weet ik) dus eindelijk viel het hem wel wat tegen. Maar hij begint te snel voor mij (en mijn tempo) dus kreeg snel kramp ed. Maar schijnbaar heeft meneer nog nooit van kramp gehoord, want hij keek me raar aan toen ik zei dat ik kramp had...![]()
Dus ik heb besloten dat hij fijn Evy gaat aflopen (ik fiets er dan wel naast voor het idee) en dat ik daarna gewoon mijn rondje hobbel (met of zonder hem op de fiets).
Want zo wordt het er niet leuker op als hij elke keer begint te miepen dat ik doormoet lopen of me begint uit te lachen.....
Maar het was heerlijk weer! Mijn nieuwe shirt en short zijn helemaal goed gekeurd en ben erg blij met mijn aankopen....Ook de Spibelt werkt erg goed, blijft ook netjes op zijn plaats (al vind ik het soms wat proppen om alles erin te krijgen)...![]()
![]()
Zo doen/deden GotC en ik het ookquote:Op maandag 6 mei 2013 10:21 schreef Twinky het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon allebei een andere kant op als we samen gaan. Of hij gaat vooruit en ik kachel rustig mijn eigen rondje. Het is zo belangrijk denk ik om het op je eigen tempo te doen dus zonde als hij langzaam moet of ik snel! En dan toch een beetje samen napuffen en ben je toch een soort van samen gegaan
F means you're fucked![]()
Ja die ja.....ik moet het gewoon even naast me neer leggen en inderdaad gewoon mijn eigen ding doen. Ik moet ook niet mijn hobby's aan hem willen opdringen.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
T-g, was die zeikende zeurende vriend niet dezelfde die zei dat jij nooit Evy uit kon lopen?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:21 schreef Twinky het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon allebei een andere kant op als we samen gaan. Of hij gaat vooruit en ik kachel rustig mijn eigen rondje. Het is zo belangrijk denk ik om het op je eigen tempo te doen dus zonde als hij langzaam moet of ik snel! En dan toch een beetje samen napuffen en ben je toch een soort van samen gegaanIk loop nu met hem mee omdat ik Evy op mijn foon heb staan enzo.....quote:
Maar goed, hij zoekt t maar uit![]()
Ik had goede hoop, maar laten we het weer over rennen hebben.....(ik ga met mijn relatieproblemen wel even in R&P klagen)
![]()
Yur, zijn jullie ook echt samen begonnen of hebben jullie elkaar aangestoken? Ik hoop voor jullie dat jullie kindje jullie looppassie overneemt![]()
![]()
GotC heeft mij aangestokenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
Yur, zijn jullie ook echt samen begonnen of hebben jullie elkaar aangestoken? Ik hoop voor jullie dat jullie kindje jullie looppassie overneemt
Ik zou die hele vriend naast me neerleggen met zo'n houding, maargoed, verder zal hij vast wel lief zijn (hoop ik).
Vers gebakken brood gesmeerd en ingepakt, wandelschoenen aan, zonnebrandcrème opgesmeerd, zonnebril op 't hoofd en gaan![]()
Ja doei.![]()
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je er zo'n probleem van maakthet is toch leuk dat hij mee wil doen? laat hem dan lekker op zijn eigen manier lopen, dan kan hij zich ook niet met jou bemoeien. Moet hij wel zelf even Evy regelen, maar dan ben je ook niet meer van elkaar afhankelijk. Het is jouw feestje, het hardlopen.
![]()
Ik heb hem gedwongen dat hij moest gaan lopen, vandaarMaar verder is hij idd wel lief MoBlo.
Veel plezier met je hike tocht! Foto's?!![]()
Dat staat nog op mijn lijstje, wandelschoenen! Have funquote:Op maandag 6 mei 2013 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou die hele vriend naast me neerleggen met zo'n houding, maargoed, verder zal hij vast wel lief zijn (hoop ik).
Vers gebakken brood gesmeerd en ingepakt, wandelschoenen aan, zonnebrandcrème opgesmeerd, zonnebril op 't hoofd en gaan![]()
![]()
![]()
Misschien gaat het over een tijdje beter? Als hij zijn eigen ritme gevonden heeft?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb hem gedwongen dat hij moest gaan lopen, vandaarMaar verder is hij idd wel lief MoBlo.
Veel plezier met je hike tocht! Foto's?!
Ben aan het dubben of ik deze week naar een hardloopwinkel zal gaan om toch maar meteen goede schoenen aan te laten meten. Schoenen die ik nu heb zijn alweer twee jaar oud, niet veel gebruikt, maar toch. Hardloopcentrum Horst is redelijk in de buurt (in Nijmegen alleen in centrum, stom genoeg Keizer Karelplein trauma, dus liever niet). Hmm.. twijfel twijfel...![]()
![]()
Ze zeggen (zelf geen ervaring mee) dat de zool ook uitdroogt van het stilstaan....en dat ze na een jaar (of zoveel kilomter) vervangen moeten worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:41 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Misschien gaat het over een tijdje beter? Als hij zijn eigen ritme gevonden heeft?
Ben aan het dubben of ik deze week naar een hardloopwinkel zal gaan om toch maar meteen goede schoenen aan te laten meten. Schoenen die ik nu heb zijn alweer twee jaar oud, niet veel gebruikt, maar toch. Hardloopcentrum Horst is redelijk in de buurt (in Nijmegen alleen in centrum, stom genoeg Keizer Karelplein trauma, dus liever niet). Hmm.. twijfel twijfel...
Als je voor jezelf duidelijk hebt dat je er mee door wil gaan, zou ik wel nieuwe schoenen kopen ja.
Je zou ook in een hardloopwinkel kunnen gaan kijken Run2Day ed.
Horst is voor mij ook in de buurt..... Heb mijn schoenen daar trouwens niet gehaald maar dus gewoon bij de Run2Day in Venlo![]()
Heb je die schoenen toen speciaal laten aanmeten? Als dat zo is, dan zou ik ze gewoon gebruiken.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:41 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Misschien gaat het over een tijdje beter? Als hij zijn eigen ritme gevonden heeft?
Ben aan het dubben of ik deze week naar een hardloopwinkel zal gaan om toch maar meteen goede schoenen aan te laten meten. Schoenen die ik nu heb zijn alweer twee jaar oud, niet veel gebruikt, maar toch. Hardloopcentrum Horst is redelijk in de buurt (in Nijmegen alleen in centrum, stom genoeg Keizer Karelplein trauma, dus liever niet). Hmm.. twijfel twijfel...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nee, ik heb toen gewoon via internet gekeken welke neutrale schoenen 'goed' waren, en die maar besteld...![]()
![]()
Ik kwam laatst trouwens een tegenhanger van Girlslove2run tegen.....Chicks running on Kicks...
Een blog van 2 meiden, die ook de New York marathon willen gaan lopen, hoe origineel....
Een van die twee meiden heeft schijnbaar ook antipronatieschoenen, maar heeft ook de Nike Flyknits gekocht....en daarna uiteraard miepen dat ze pijn aan dr voeten/enkels heeft.
Ik zou ook graag Nike's willen hebben (free of flyknits) maar ja als mijn voeten dat niet willen....gaan die toch echt voor![]()
![]()
Blij dat ik net al ben gaan lopen en niet vanmiddag pas: warm!
En best wel last van de biertjes van gisteren![]()
![]()
Tja, als je niet van die moeilijke voeten hebt. Ik heb zelf ook niet verder gekeken dan "die zitten wel lekker", en nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:47 schreef Muis84 het volgende:
Nee, ik heb toen gewoon via internet gekeken welke neutrale schoenen 'goed' waren, en die maar besteld...![]()
Dan is het misschien goed om naar een winkel te gaan waar je een loopanalyse kan doen (ik las iets over Nijmegen, dus daar kunnen Guppy en een paar anderen je wel de juiste winkels voor aanraden) en daarbij je schoenen meenemen, dan kunnen ze zien of ze goed zijn of niet. Dat kost je misschien een paar tientjes, maar dan hoef je misschien geen nieuwe schoenenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:47 schreef Muis84 het volgende:
Nee, ik heb toen gewoon via internet gekeken welke neutrale schoenen 'goed' waren, en die maar besteld...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Klinkt als een goed plan. Nijmegen is 20 minuten rijden, valt mee. Maar dan hoe dan ook niet over het Keizer Karelplein (don't ask).quote:Op maandag 6 mei 2013 10:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan is het misschien goed om naar een winkel te gaan waar je een loopanalyse kan doen (ik las iets over Nijmegen, dus daar kunnen Guppy en een paar anderen je wel de juiste winkels voor aanraden) en daarbij je schoenen meenemen, dan kunnen ze zien of ze goed zijn of niet. Dat kost je misschien een paar tientjes, maar dan hoef je misschien geen nieuwe schoenenBegreep dat er in Nijmegen een Run2day en een Runnersworld zitten. In Horst zit het hardloopcentrum. Zal onderling weinig uitmaken denk ik?
![]()
Een van die meiden zit op fokquote:Op maandag 6 mei 2013 10:48 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik kwam laatst trouwens een tegenhanger van Girlslove2run tegen.....Chicks running on Kicks...
Een blog van 2 meiden, die ook de New York marathon willen gaan lopen, hoe origineel....
Een van die twee meiden heeft schijnbaar ook antipronatieschoenen, maar heeft ook de Nike Flyknits gekocht....en daarna uiteraard miepen dat ze pijn aan dr voeten/enkels heeft.
Ik zou ook graag Nike's willen hebben (free of flyknits) maar ja als mijn voeten dat niet willen....gaan die toch echt voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Oh Gup, mag ik je ongezouten mening?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:04 schreef GotC het volgende:
Volgens mij heeft Gup goede ervaringen met de Run2Day![]()
![]()
Ik wilde vandaag mijn nieuwe schoenen proberen maar m'n kuiten voelen niet zo lekker aan... Misschien maar verstandig zijn en nog een dagje wachten![]()
![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:09 schreef alors het volgende:
[..]
Een van die meiden zit op fok
Ow echt?! Oeps.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Salomon speedracer 3.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:59 schreef Saysem het volgende:
[..]
Welke heb je? Ben zelf ook aan het shoppen.![]()
Run2day Nijmegen is okay maar heeft een beperkt assortiment. In de Bloemerstraat zit Lopers Company, voorheen Runnersworld, van voormalig toploper en oprichter van Runnersworld Toine van Wilderen. Als je toch in Nijmegen gaat kijken zou ik daar ook even langs gaan. Niet al te ver bij Nijmegen vandaan is trouwens PK Running (http://pkrun.nl/) in Dodewaard te vinden. Dat vind ik zelf misschien nog wel de allerbeste in de omgeving. Je wordt daar geholpen door doorgewinterde lopers die de tijd voor je nemen. Het kan er wel eens druk zijn, want het is terecht een populaire winkel. Bij binnenkomst vul je je naam in en schrijf je op waar je voor komt. Dan ga je rondkijken of koffie drinken in de koffiehoek. Als je aan de beurt bent word je opgehaald. Je gegevens worden in een persoonlijk dossier bewaard zodat je (schoenen)historie bekend is als je nog eens terug komt.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:01 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan. Nijmegen is 20 minuten rijden, valt mee. Maar dan hoe dan ook niet over het Keizer Karelplein (don't ask).Begreep dat er in Nijmegen een Run2day en een Runnersworld zitten. In Horst zit het hardloopcentrum. Zal onderling weinig uitmaken denk ik?
![]()
TWC, pittig parcourtje, tof man!
En Tyler girl, of je vriend nou gedwongen meeloopt of niet, als iemand de moeite neemt om hardlopen te proberen verdiend hij/zij meer respect dan "loop eens door". Dus ga lekker samen hardlopen, maar dan apart van elkaar. Dat is een stuk gezelliger voor je relatieIk heb het een paar jaar geleden ook met mijn mevrouw geprobeerd, maar dat is een strevertje. Die wil altijd voorop lopen, het hardste lopen en de beste zijn. Dat was ook niet leuk, want die kon ik niet bijhouden en ik liep mezelf in 5 minuten hartstikke stuk.
Dus lekker op je eigen tempo en los van elkaar![]()
![]()
Ik zou zeggen, rij door naar Arnhem en probeer de Run2day daarquote:ik heb heel goede ervaring met die winkel. Aardige mensen, ze nemen de tijd voor je en maken duidelijke video opnamen van je voeten
En als je dan toch in Arnhem bent, maak er dan meteen een dagje van!
Of inderdaad PK Running, wat stipjestreepje zegt. Moet erg goed zijn, maar ik ben er nog nooit geweest[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zet je auto in Elst bij het station (supermakkelijk te vinden vanaf de snelweg en gratis parkeren dacht ik) en neem de trein naar Arnhem. Waarschijnlijk ben je net zo duur uit als met parkeren en je komt midden in de stad uit
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat ga ik in ieder geval een keer doen, bedankt voor de tip!![]()
Waarschijnlijk toch Horst deze week, deze week het makkelijkste in te plannen. Als het niks is daar, voldoende andere opties denk ik.![]()
![]()
Goede keuze hoor, ik ben hier ook gewoon naar loperscompany in Dort gegaan zonder nadenkenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben gewoon naar runnersworld eindhoven gegaan zonder over de winkel na te denkenAls je maar naar een winkel gaat waar ze videoanalyse doen
En dan het liefst niet op de loopband...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Net 1,83 mijl in 17:53 gelopen.
geen idee of het een fatsoenlijk tempo is maar ik ben kapot iig.
Morgen eens kijken of het sneller kan!![]()
Is dat een slim idee, denk je?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:57 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Net 1,83 mijl in 17:53 gelopen.
geen idee of het een fatsoenlijk tempo is maar ik ben kapot iig.
Morgen eens kijken of het sneller kan!
Gun je spieren wat rust. Weet natuurlijk niet of je vaker rent of wat dan ook....maar zo niet, begin rustig aan (volg bijv. een schema) en die rustdagen zijn zeker net zo belangrijk.![]()
Oh dit was wel loopband maar ze heeft buiten gekeken hoe ik op de schoenen liep.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goede keuze hoor, ik ben hier ook gewoon naar loperscompany in Dort gegaan zonder nadenkenAls je maar naar een winkel gaat waar ze videoanalyse doen
En dan het liefst niet op de loopband...
![]()
12 jaar gevoetbald, laatste 2 jaar gefitnissed zonder legday over te slaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Is dat een slim idee, denk je?
Gun je spieren wat rust. Weet natuurlijk niet of je vaker rent of wat dan ook....maar zo niet, begin rustig aan (volg bijv. een schema) en die rustdagen zijn zeker net zo belangrijk.![]()
Ik zit alleen nu met een verrekt spiertje in mijn borstkas die ik wat rust gun vandaar het hardlopen.
Bedankt voor je tips iig.![]()
![]()
Nu had ik er ook een!quote:Op maandag 6 mei 2013 14:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat was een ctrl-a-delete'je
of in dit geval een cmd-a-delete'jeF means you're fucked![]()
Ik ben sinds afgelopen week ook weer begonnen. Heb afgelopen jaar met Evy gelopen voor het eerst. Toen ik bijna door de lessen heen was werd ik ziek, weken niets kunnen doen. Daarna is mijn zoontje geboren en kwam het er niet meer van. Mezelf eindelijk weer van de bank af kunnen slepen afgelopen week en dus weer begonnen. Flinke stap terug gemaakt, begonnen bij les 7. Op zich gaat het weer vrij goed, inmiddels les 9 erop zitten en vandaag weer les 10 doen. Heb als doel om richting einde van het jaar toch eindelijk richting de 10km in een uur te kunnen doen, hoop dat ik het dit keer wel ga halen.![]()
Het is weer mooi weer hequote:Op maandag 6 mei 2013 15:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een hoop nieuwen hier de laatste week!
Welkom terugquote:Op maandag 6 mei 2013 15:01 schreef CRX_master het volgende:
Ik ben sinds afgelopen week ook weer begonnen. Heb afgelopen jaar met Evy gelopen voor het eerst. Toen ik bijna door de lessen heen was werd ik ziek, weken niets kunnen doen. Daarna is mijn zoontje geboren en kwam het er niet meer van. Mezelf eindelijk weer van de bank af kunnen slepen afgelopen week en dus weer begonnen. Flinke stap terug gemaakt, begonnen bij les 7. Op zich gaat het weer vrij goed, inmiddels les 9 erop zitten en vandaag weer les 10 doen. Heb als doel om richting einde van het jaar toch eindelijk richting de 10km in een uur te kunnen doen, hoop dat ik het dit keer wel ga halen.
ik ook, geen idee wat dat betekend...quote:
en welkom CRX! Hoe oud is je zoontje nu?
En spacevader, wat voor schoenen heb je gekocht?
Ben zelf destijds bij Run2day geweest, ook goede ervaring opgedaan. Zonder loopband maar met video analyse en op voldoende schoenen proef gelopen.![]()
Arme vader, gisteren tijdens het lopen na een kilometer ineens kramp in z'n bovenbeen en die kon echt onmogelijk verder lopen. Over een paar dagen voorzichtig maar kijken of het weer goed gaat want hij staat op de reservelijst voor de roparun.![]()
![]()
Jeej, finish video's staan online. Als ik straks thuis ben, zal ik m hier wel postenIk dacht echt dat ik veel harder ging dan in het filmpje.
Jammer dat er (nog) geen foto's zijn.
En we krijgen als compensatie allemaal een gratis startbewijs voor volgend jaarNetjes opgelost, want ik wilde deze volgend jaar toch weer gaan lopen
![]()
![]()
Mijn zoontje is net 1 geworden in april. Kan nog niet met papa mee gaan hardlopen dusquote:Op maandag 6 mei 2013 15:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
ik ook, geen idee wat dat betekend...
Ben zelf destijds bij Run2day geweest, ook goede ervaring opgedaan. Zonder loopband maar met video analyse en op voldoende schoenen proef gelopen.![]()
![]()
Brooks adrenaline GTS 13 uit mijn hoofd. Ik klapte een beetje naar binnen met mijn enkel (ik ken de termen nog nietquote:Op maandag 6 mei 2013 15:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
ik ook, geen idee wat dat betekend...
Ben zelf destijds bij Run2day geweest, ook goede ervaring opgedaan. Zonder loopband maar met video analyse en op voldoende schoenen proef gelopen.)
![]()
Ai, hopelijk dat hij weer op tijd fit is!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:27 schreef Lastpost het volgende:
Arme vader, gisteren tijdens het lopen na een kilometer ineens kramp in z'n bovenbeen en die kon echt onmogelijk verder lopen. Over een paar dagen voorzichtig maar kijken of het weer goed gaat want hij staat op de reservelijst voor de roparun.
Ik heb gister mijn laatste test voor de Roparun doorstaan, dus ik ga gewoon naar Parijs volgende week vrijdag
Is dat die 20km starten en finishen onder de eiffeltoren? Jaloersquote:Op maandag 6 mei 2013 15:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ai, hopelijk dat hij weer op tijd fit is!
Ik heb gister mijn laatste test voor de Roparun doorstaan, dus ik ga gewoon naar Parijs volgende week vrijdag![]()
![]()
pas maar op, voor je het weet lopen ze, en als ze dat door hebben willen ze snellerquote:Op maandag 6 mei 2013 15:32 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Mijn zoontje is net 1 geworden in april. Kan nog niet met papa mee gaan hardlopen dusmooie schoen! pronatie heet dat geloof ik, belangrijk om te weten of je dat hebt, de naam is minder belangrijkquote:Op maandag 6 mei 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brooks adrenaline GTS 13 uit mijn hoofd. Ik klapte een beetje naar binnen met mijn enkel (ik ken de termen nog niet)
![]()
![]()
Bij deze, mijn finish video:
http://www.acesdirect.nl/(...)UYezgU4_NkA.facebook
Kom van achter in het felgele shirt, in het midden van de weg
Weet niet hoe ik de video hier rechstreeks kan posten![]()
![]()
Nee, ik loop dan met een team vanaf Parijs in anderhalve dag terug naar Rotterdamquote:Op maandag 6 mei 2013 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat die 20km starten en finishen onder de eiffeltoren? JaloersDus ongeveer 65 km per persoon, totaal 515 km ofzo...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: