Die profs moeten zich soms realiseren dat niet iedereen is getrouwd met zijn/haar werkquote:Op zondag 5 mei 2013 22:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Prof keek ook heel vreemd op hoor: vakantie, dat hebben studenten toch helemaal niet? Ik moest echt even een weekje rust inplannen om naartoe te kunnen leven en nu dan even niks te hoeven, en gelukkig begreep prof dat ook wel weer. En dan straks weer knallen tot eind juli. Vakantie
Juist ja. Doe mij maar een koud biertje in een warm badquote:Op zondag 5 mei 2013 23:00 schreef Onama het volgende:
Afgesloten met een kop bouillon in een koud bad, wat heerlijk voor de spieren was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Sprinten lukt sowieso niet, massa is traag ;-)quote:Op zondag 5 mei 2013 16:41 schreef Muis84 het volgende:
LadyOracle: knap dat je jezelf zo kan motiveren!Ik heb echt zo'n schema nodig, anders sprint ik 1-2 minuten, en dan ben ik weer op.
Motorbloempje: nouuuuu... 10km lijkt nog heel ver weg, maar hoop het ooit te halen!
Ik kon na les 1 niet meer lopen ;-) Alles deed me zeer. Op mijn lies na dan haha. Succes!quote:Op maandag 6 mei 2013 07:40 schreef Muis84 het volgende:
Welkom Sjeekie!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb zowaar spierpijn vandaag...Beetje sneu, na les 1. Maar voornamelijk pijn aan mijn lies, vreemd genoeg. Weer eens wat anders dan knieën.
Thanks! Wist ook niet dat je daar spierpijn kon hebbenquote:Op maandag 6 mei 2013 08:07 schreef Lula het volgende:
[..]
Ik kon na les 1 niet meer lopen ;-) Alles deed me zeer. Op mijn lies na dan haha. Succes!
Ik kan amper lopen na les 1quote:Op maandag 6 mei 2013 07:40 schreef Muis84 het volgende:
Heb zowaar spierpijn vandaag...Beetje sneu, na les 1. Maar voornamelijk pijn aan mijn lies, vreemd genoeg. Weer eens wat anders dan knieën.
Den Bosch is leuk om te lopen hé? Loop alleen nooit in de regio waar jij loopt, ik loop meer richting de Maas en de Maasboulevard. Ik zou eens die kant op moeten komen, volgens mij zijn de routes daar véél mooier!quote:Op zondag 5 mei 2013 23:00 schreef Onama het volgende:
Ben echt blij dat ik naar Den Bosch ben verhuist, het is zo heerlijk lopen hier.
Wat een hork. Ik zou hem lekker alleen laten lopen. ;-)quote:Op maandag 6 mei 2013 09:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
Want zo wordt het er niet leuker op als hij elke keer begint te miepen dat ik doormoet lopen of me begint uit te lachen.....
Ik heb echt nog nooit een cooling-down gedaanquote:Op maandag 6 mei 2013 09:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Den Bosch is leuk om te lopen hé? Loop alleen nooit in de regio waar jij loopt, ik loop meer richting de Maas en de Maasboulevard. Ik zou eens die kant op moeten komen, volgens mij zijn de routes daar véél mooier!
@Sheriam, wow! 13km barefoot. Ik vind het knap!!
Ik heb spierpijn. M`n kuiten zijn eigenlijk best wel stijf en ik weet wel waarom: De cooling down vergeten in alle hectiek (blij gefinisht te zijn, mega blij met m`n tijd, onduidelijkheid over de afstand en wachten op kennissen).
En ik weet nog niet of ik morgen wel kan gaan lopenIk zou eventueel vóór school (9:30) of na m`n werk (20:30) kunnen gaan lopen, maar of dat nou zo ideaal is.
En, ik heb de Runtastic squats app gedownload. Naast het dagelijks planken ga ik nu ook een aantal setjes squats doen per dagKan wel wat sterkere benen gebruiken merk ik nu ik de foto's terug heb gekeken
Edit - vandaag 45 sec. planken(!!) en 4-3-3-2 (=12) squats. Jammer dat er maar voor 9 dagen een schema in staat. Maar ach, dan maken we er zelf maar iets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |