abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 mei 2013 @ 23:04:43 #276
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126112670
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:52 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Prof keek ook heel vreemd op hoor: vakantie, dat hebben studenten toch helemaal niet? Ik moest echt even een weekje rust inplannen om naartoe te kunnen leven en nu dan even niks te hoeven, en gelukkig begreep prof dat ook wel weer. En dan straks weer knallen tot eind juli. Vakantie *O*
Die profs moeten zich soms realiseren dat niet iedereen is getrouwd met zijn/haar werk ;)
al laat ik me er ook in meeslepen.....

MoBlo trouwens: 13km alweer gelopen, jij gaat weer lekker ^O^ Die harriers hebben een positieve invloed op je lopen, heb ik het idee..
pi_126113039
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:00 schreef Onama het volgende:
Afgesloten met een kop bouillon in een koud bad, wat heerlijk voor de spieren was.
Juist ja. Doe mij maar een koud biertje in een warm bad :)
  zondag 5 mei 2013 @ 23:25:58 #278
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_126113518
Zo, weer thuis na een weekendje Ardennen. Zaterdag 11,5 kilometer gelopen in Bois et Bursu, hiervan waren minimaal 8,5 kilometer onverhard, denk aan landweggetjes met opgedroogde tractorsporen, heel veel riggels en gaten. Het begon al met drie koeienstallen waar we gewoon doorheen liepen, een berg op door de tuin van een kasteel, berg weer af, weilanden door etc.. :D ruim 170 meter omhoog en 170 naar beneden, temperatuur was 21 graden. Op een gegeven moment was er dus zo'n karrenspoor omhoog haalde een geit mij ineens in :D En mijn tijd: 1.00.00 precies :D Echt een leuke loop om eens mee te maken, maar wel heel zwaar.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 5 mei 2013 @ 23:32:47 #279
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_126113801
Ik was onder de indruk van het warme welkom van Muis84 dat ik me ook even kom melden.

Ik ben een paar weken geleden begonnen met dit schema, en begin morgen aan week 3.

Mijn verjaardaggeld heb ik geïnvesteerd in goede schoenen, wat wel nodig is met mijn bourgondische lichaam. Tijdens de pubertijd heb ik veel last gehad van mijn voeten [steunzolen, fysio, de hele mikmak] en kon ik nog geen voetbalveld rondrennen... wat ook niet mocht van de arts.

In mijn vorige baan liep ik zo'n 15km per dag met karren en bedden te sjouwen, sinds anderhalf jaar is dat een stuk minder geworden in mijn huidige baan. Sinds vorige maand werk ik weer onregelmatig en daar keek ik wel naar uit. Dus zocht ik iets om vooral mijn conditie te verbeteren en iets wat ik ten alle tijden kan doen, dus als het mij uitkomt. Onregelmatig werken en iets in teamverband doen, of binnen gestelde openingstijden is voor mij geen optie.

Mijn partner in crime is onze hond, die heeft inmiddels al door dat we een rondje gaan hobbelen als ik mijn sportschoenen aantrek. Zo hoef ik tenminste niet alleen te hobbelen [extra motivatie] en vaak combineren we het met het laatste rondje voor het slapen gaan... gelijk twee vliegen in een klap dus.

Het doel is vooral om mijn conditie te verbeteren... ik baal ervan dat ik zowat ter aarde stort als ik een sprintje moet trekken om de trein te halen... en een kwartier lang aan het hijgen ben om bij te komen.

Mijn altijd enthousiaste loopmaatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_126113927
Leuk! Welkom!

Quoi: ja! Vooral de regelmaat ook weer, denk ik :) morgen niet trainen overigens, maar een wandeling van 10mijl in de Peaks met een walking Group uit Sheffield! Mensen leren kennen!
Ja doei.
pi_126114496
Dagoduck, knap gedaan! Het parcours klinkt leuk :)

Sjeekie, welkom! Mooi rustig opbouwend schema. Loop met zin, maar met die schoenen moet dat lukken.
  maandag 6 mei 2013 @ 01:06:59 #282
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126116561
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 16:41 schreef Muis84 het volgende:
LadyOracle: knap dat je jezelf zo kan motiveren! _O_ Ik heb echt zo'n schema nodig, anders sprint ik 1-2 minuten, en dan ben ik weer op.

Motorbloempje: nouuuuu... 10km lijkt nog heel ver weg, maar hoop het ooit te halen! ;)
Sprinten lukt sowieso niet, massa is traag ;-)

Ik ben begonnen met 2 km. Dat rondje doe ik nu op werkdagen en in het weekend doe ik 3.5 km in ca. 25 minuten. Ik neem me gewoon van tevoren voor tot waar ik ga lopen en daarna mag ik stoppen.

Ik hou niet van mensen die zeggen wat ik moet doen. En het is ook luiheid en faalangst. Stel dat Evy of wie dan ook vindt dat ik 5 minuten non-stop moet en ik kan dat helemaal niet ;)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_126116623
Leuke verslagjes van dit weekend! Ik heb toch ook Tilburg gelopen, had pas op het laatste moment besloten, en ook wat betreft de afstand pas op het laatste moment de knoop doorgehakt. Als er een 10 was geweest had ik die gelopen, maar 7.5 vond ik een beetje weinig, en 13 nog een beetje veel. Toch de 13 gekozen, wel in een rustig tempo op uitlopen, en het ging best!

Kreeg op een gegeven moment wel een beetje zere voeten, meestal loop ik tenslotte een afwisselende route met asfalt maar ook bospaden, zelden (alleen bij evenementen eigenlijk) echt 100% verhard. Ben zo veel mogelijk op de witte strepen gaan lopen, die zijn gladder dan het asfalt zelf (behalve aan het begin, daar was een soort asfalt wat op het oog leek vol steentjes te zitten maar juist helemaal niet ruw was). En heb de 13 gewoon helemaal barefoot uitgelopen.

Alleen bij de waterposten net lang genoeg ingehouden om een bekertje water over m'n shirt te gieten, want het was warm! Drinken onderweg niet gedaan, vorige wedstrijd verslikte ik me, had ik er meer last dan plezier van, en had me voorgenomen tijdens een training een paar keer te oefenen in (hard)lopend drinken, maar daar is het nog niet van gekomen.

Eindtijd 1:24:14, niet snel maar ben gewoon blij met uitlopen! Eerste keer 13km, tot nu toe was m'n langste stukje een training van een paar weken terug, 12.46km. En toch een prijs gewonnen want ik was de snelste (enige :-)) vrouw die echt blootsvoets liep op de 13km. Waren wel nog een aantal mannen en ook 1 vrouw op de halve marathon, was erg leuk een keertje niet de enige te zijn (okay in mijn categorie nog steeds maar ja).

Route van de 13 was duidelijk genoeg, en geen verkeer, zo nu en dan een oversteker met de fiets of lopend. Ben nu extra blij dat ik de 13 heb aangedurft, aangezien de 7.5 al een 'korte' keuze was geweest, zou ik wel erg gebaald hebben als ik dan ook nog die bocht gemist zou hebben! Jammer voor de lopers van dat parcours!

Zo en nu naar bed, was ik uren geleden al van plan maar ik ben een echte nachtuil en zelfs na zo'n dag wordt ik om 22:00 juist meer wakker...
pi_126118313
13 km barefoot, wauw! Is dat asfalt noet harstikke warm met dit weer?
Maar mooi gedaan toch voor een eerste x 13 km *O*

* Nirak gaat nu 2 dagen werken en is dan een paar dagen vrij (weer)
pi_126118399
Welkom Sjeekie! *O* *O* *O* *O*

Heb zowaar spierpijn vandaag... -O- Beetje sneu, na les 1. Maar voornamelijk pijn aan mijn lies, vreemd genoeg. Weer eens wat anders dan knieën. :)
pi_126118482
Komende week 3x in een rustig (jog) tempo een afstand lopen.
Vetverbranding is on!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_126118544
Nacht nummer drie gehad. Ik zat net even te twijfelen nu te gaan lopen, maar ga toch eerst maar slapen en ga dan rond een uur of acht vanavond. Ben bang dat als ik nu actief ga zitten wezen dat dat slapen niet meer lukt en ben ook best moe na een bewerkelijke nacht

Heb al een schemaatje van vijf keer zeven minuten in endomondo gezet. Dat lijkt me prima te doen nu ik toch minder fit ben. Woensdag weer vijf kilometer. Ik kan haast niet wachten. Ik ben zo benieuwd of ik het weer ga redden!

En nu slapen! Fijne dag vandaag en geniet van het prachtige weer! Heerlijk geluid van de vogeltjes die fluiten :-) Bijna jammer dat er nu een oordop in oor gaat
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_126118554
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 07:40 schreef Muis84 het volgende:
Welkom Sjeekie! *O* *O* *O* *O*

Heb zowaar spierpijn vandaag... -O- Beetje sneu, na les 1. Maar voornamelijk pijn aan mijn lies, vreemd genoeg. Weer eens wat anders dan knieën. :)
Ik kon na les 1 niet meer lopen ;-) Alles deed me zeer. Op mijn lies na dan haha. Succes!
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_126118586
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:07 schreef Lula het volgende:

[..]

Ik kon na les 1 niet meer lopen ;-) Alles deed me zeer. Op mijn lies na dan haha. Succes!
Thanks! Wist ook niet dat je daar spierpijn kon hebben ;)
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 08:11:41 #290
155227 crew  Guppy
dus
pi_126118597
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 07:40 schreef Muis84 het volgende:

Ik kan amper lopen na les 1 :') m'n bovenbenen zaten helemaal vast. Kijk het nou eerst maar eens aan, en probeer de eerste lessen vooral niet te hard te gaan. Snelheid is nog niet belangrijk, het gaat om volhouden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126118989
Herstel gaat langzaam.....
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  maandag 6 mei 2013 @ 08:56:21 #292
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_126119041
Sjeekie, welkom! En als ik het zo lees, pak je het goed aan! Goed bezig ^O^

Hier wat warme, herstellende spieren van de HM van gister. Dus vanavond maar herstelloopje doen om de spieren weer een gelegenheid te geven de afvalstoffen kwijt te raken.
En om weer hoger op het leaderboard van Endomondo te komen O-) , aldus de presteerder in mij
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_126119051
Ooh wat is het weer mooi weer :D Strakjes de biertjes van gisteren er maar even uit lopen :) Klein rondje fartlekken om de spieren wat te prikkelen voor woensdag. Ik ben gewoon weer zenuwachtig voor een wedstrijdje van 5k. Of nouja, ik ben vooral heel benieuwd hoe het gaat gaan en welke tijd ik ga lopen.
  maandag 6 mei 2013 @ 09:02:54 #294
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126119133
Gisteren hebben vriendlief en ik ook weer een rondje gedaan. Maar ik heb besloten dat we het toch maar anders aan gaan pakken. Hij vond die eerste les van Evy te makkelijk, dus ik had de minuten wat opgeschroefd (niet geheel verantwoordelijk, weet ik) dus eindelijk viel het hem wel wat tegen. Maar hij begint te snel voor mij (en mijn tempo) dus kreeg snel kramp ed. Maar schijnbaar heeft meneer nog nooit van kramp gehoord, want hij keek me raar aan toen ik zei dat ik kramp had... |:(

Dus ik heb besloten dat hij fijn Evy gaat aflopen (ik fiets er dan wel naast voor het idee) en dat ik daarna gewoon mijn rondje hobbel (met of zonder hem op de fiets).
Want zo wordt het er niet leuker op als hij elke keer begint te miepen dat ik doormoet lopen of me begint uit te lachen.....

Maar het was heerlijk weer! Mijn nieuwe shirt en short zijn helemaal goed gekeurd en ben erg blij met mijn aankopen....Ook de Spibelt werkt erg goed, blijft ook netjes op zijn plaats (al vind ik het soms wat proppen om alles erin te krijgen)... *O*
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 6 mei 2013 @ 09:03:39 #295
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126119144
Endomondo :{ Ik upload even niet meer alles daarheen. Zonder Garmin/horloge lopen mensen van Runners Anonymous, het kán!

* Quoi zwaait naar GotC vanuit de trein (of ben je vrij ;) )

Nimby: wat vervelend!!
  maandag 6 mei 2013 @ 09:25:34 #296
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126119469
Voor vanavond staat er een uurtje DL1 (heel rustig tempo) op het schema van de club. Ik denk dat ik daar gewoon aan mee ga doen, de benen voelen best goed na gisteren.
En nu maar hopen dat de trainer dat uurtje niet op het strand door wil gaan brengen :+
F means you're fucked
pi_126119505
Strakblauwe lucht! 9km hiken is ook een goede training, me dunkt! Zin in O+
Ja doei.
pi_126119622
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:00 schreef Onama het volgende:
Ben echt blij dat ik naar Den Bosch ben verhuist, het is zo heerlijk lopen hier.
Den Bosch is leuk om te lopen hé? Loop alleen nooit in de regio waar jij loopt, ik loop meer richting de Maas en de Maasboulevard. Ik zou eens die kant op moeten komen, volgens mij zijn de routes daar véél mooier!

@Sheriam, wow! 13km barefoot. Ik vind het knap!!

Ik heb spierpijn. M`n kuiten zijn eigenlijk best wel stijf en ik weet wel waarom: De cooling down vergeten in alle hectiek (blij gefinisht te zijn, mega blij met m`n tijd, onduidelijkheid over de afstand en wachten op kennissen).
En ik weet nog niet of ik morgen wel kan gaan lopen :o Ik zou eventueel vóór school (9:30) of na m`n werk (20:30) kunnen gaan lopen, maar of dat nou zo ideaal is.

En, ik heb de Runtastic squats app gedownload. Naast het dagelijks planken ga ik nu ook een aantal setjes squats doen per dag :) Kan wel wat sterkere benen gebruiken merk ik nu ik de foto's terug heb gekeken :P

Edit - vandaag 45 sec. planken(!!) en 4-3-3-2 (=12) squats. Jammer dat er maar voor 9 dagen een schema in staat. Maar ach, dan maken we er zelf maar iets van
  maandag 6 mei 2013 @ 09:35:32 #299
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126119659
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:02 schreef Tyler-Girl het volgende:

Want zo wordt het er niet leuker op als hij elke keer begint te miepen dat ik doormoet lopen of me begint uit te lachen.....

Wat een hork. Ik zou hem lekker alleen laten lopen. ;-)
Mijn vriend maakte eerst ook grapjes omdat ik trots was dat ik een klein stukje had gelopen. Inmiddels heeft ie wel door dat ik dat niet leuk vind en begint ie zowaar af en toe te zeggen dat het eigenlijk best goed is dat ik het volhoud om te blijven doen. Stuk fijner. :-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  maandag 6 mei 2013 @ 09:36:35 #300
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126119679
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:33 schreef Levitas het volgende:

[..]

Den Bosch is leuk om te lopen hé? Loop alleen nooit in de regio waar jij loopt, ik loop meer richting de Maas en de Maasboulevard. Ik zou eens die kant op moeten komen, volgens mij zijn de routes daar véél mooier!

@Sheriam, wow! 13km barefoot. Ik vind het knap!!

Ik heb spierpijn. M`n kuiten zijn eigenlijk best wel stijf en ik weet wel waarom: De cooling down vergeten in alle hectiek (blij gefinisht te zijn, mega blij met m`n tijd, onduidelijkheid over de afstand en wachten op kennissen).
En ik weet nog niet of ik morgen wel kan gaan lopen :o Ik zou eventueel vóór school (9:30) of na m`n werk (20:30) kunnen gaan lopen, maar of dat nou zo ideaal is.

En, ik heb de Runtastic squats app gedownload. Naast het dagelijks planken ga ik nu ook een aantal setjes squats doen per dag :) Kan wel wat sterkere benen gebruiken merk ik nu ik de foto's terug heb gekeken :P

Edit - vandaag 45 sec. planken(!!) en 4-3-3-2 (=12) squats. Jammer dat er maar voor 9 dagen een schema in staat. Maar ach, dan maken we er zelf maar iets van
Ik heb echt nog nooit een cooling-down gedaan :+
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')