Tsk! Zo zijn we allemaal begonnen! Nog even en je loopt ook zo een 10Kquote:Op zondag 5 mei 2013 15:30 schreef Muis84 het volgende:
Leuke verhalen!![]()
Wel een beetje jaloers, kom ik aan met mijn 1e les Evy...
Zoek de verschillen:quote:Op zondag 5 mei 2013 16:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Gedaan: http://afstandmeten.nl/index.php?id=1084529
En inderdaad, 6,57km. Slecht van de organisatie
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
Rechts is de eigenlijke route, jullie hebben dus een kleine ronde gemist om het college, dat is inderdaad een erge fout van de organisatie...
Daar naar rechts stond aangegeven als de 5km route. Ik heb daar nog een tiental 5km lopers (te herkennen aan hun startnummers) terug zien lopen om daar alsnog in te slaan...quote:Op zondag 5 mei 2013 16:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Rechts is de eigenlijke route, jullie hebben dus een kleine ronde gemist om het college, dat is inderdaad een erge fout van de organisatie...
quote:Lekker gelopen, maar slechte bewijzering 7,5km. Ik heb een afslag gemist, want mijn tracker heeft 6,5km aan. Op de screenshot wordt duidelijk waar het mis is gegaan. Daarnaast was de waterpost onbemand/leeg.
Zeker weten punten op de agenda voor de organisatie tijdens de evaluatie van het evenement.
quote:Heerlijk gelopen maar helaas 1km te weinig slecht aangegeven er stond niemand . niemand wist ervan. vele auto's moeten ontwijken en drankpost van uitgestorven en geen druppel te bekennen. Heel jammer mag hopen dat organisatie mensen van 7.5 km hun geld terug geven. Weet niet of ik volgend jaar nog mee doe op deze manier
Je hebt volgens mij een stuk gemist!quote:Op zondag 5 mei 2013 16:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Gedaan: http://afstandmeten.nl/index.php?id=1084529
En inderdaad, 6,57km. Slecht van de organisatie
Wat ontzettend slecht van de organisatie is dit zeg, tjonge jonge. Die route die ze zo uitgestippeld hebben kan eigenlijk helemaal niet. De hele route is uitgestippeld op "binnenbaan van de ringbaan", terwijl daar naar rechts juist weer de buitenbaan is, waar dus het verkeer aan het rijden was..quote:Op zondag 5 mei 2013 16:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Je bent in ieder geval niet de enige, op Facebook zijn er meerderen die het hebben wat zonde
Ik heb persoonlijk nog nooit scooters (of fietsers en zo) op het parcours gehad. Ja, in Den Haag een keertje, een scooterrijder wilde een bidon aan een van de lopers geven. Maar die werd na een paar 100m door een parcourswacht toch vriendelijk verzocht het parcours te verlaten.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wat ontzettend slecht van de organisatie is dit zeg, tjonge jonge. En die andere dingen kloppen ook wel. Veiligheid was ook niet echt top. Ik heb op een fietspad iemand ingehaald maar moest toen snel terug achter diegene omdat er een scooter tegemoet kwam. Zoiets kan toch eigenlijk niet?
Voor de inwoners van Tilburg is het ook lekker geweest. De ringbaan was half afgesloten voor de lopers, op de andere weghelft stond een file zo stil dat vrijwel iedereen uit de auto naar het lopen stond te kijken. Allemaal dingen die de organisatie nadrukkelijk heeft beloofd
Ho, ik vond het ook he-le-maal geweldig hoor! Begrijp me niet verkeerdquote:Op zondag 5 mei 2013 16:59 schreef Guppyfriend het volgende:
En ik ben blij dat jouw eerste wedstrijd in ieder geval wel leuk was!
Nee nee, ik bedoelde meer die mensen op Facebook en zoquote:Op zondag 5 mei 2013 17:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ho, ik vond het ook he-le-maal geweldig hoor! Begrijp me niet verkeerd
Ik wel, gaypride run in Amsterdam. Maar dan lopen er zoveel mensen dat scooters en fietsers voor de lopers opzij moeten (en er is overal personeel om tegen fietsers en brommers te zeggen: pas, hardlopers). Dat is de charme van een kleine loop, gewoon mixen met het echte volkquote:Op zondag 5 mei 2013 16:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk nog nooit scooters (of fietsers en zo) op het parcours gehad. Ja, in Den Haag een keertje, een scooterrijder wilde een bidon aan een van de lopers geven. Maar die werd na een paar 100m door een parcourswacht toch vriendelijk verzocht het parcours te verlaten.
Het afsluiten van de halve ringweg was misschien ook niet het beste idee ever... Kan me voorstellen dat het winkelend publiek daar niet heel blij mee waren, op koopzondag
Net als de Arnhemse meisjesloop. Gewoon door het centrum, langs de terrasjes en af en toe iemand met een lintje die de weg wijstquote:Op zondag 5 mei 2013 17:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik wel, gaypride run in Amsterdam. Maar dan lopen er zoveel mensen dat scooters en fietsers voor de lopers opzij moeten (en er is overal personeel om tegen fietsers en brommers te zeggen: pas, hardlopers). Dat is de charme van een kleine loop, gewoon mixen met het echte volk
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
Gelukkig, de organisatie geeft zelf hun fout toe. Dan zijn wij toch niet gek geweestquote:
Nu even een mooi verslagje typenquote:Misverstand routes 5 en 7.5 kilometer en ontbreken van een waterpost
Op de route van de 5 en 7.5 kilometer is er bij de het scheiden van de routes niet duidelijk genoeg gecommuniceerd. Hierdoor hebben een aantal deelnemers in plaats van 7.5 kilometer, 6.5 á 6.6 kilometer gelopen en deelnemers aan de 7.5 kilometer hebben mogelijk 5 kilometer gelopen. Hierdoor zijn er onjuiste tijden geregistreerd.
Door omstandigheden kon de waterpost niet tijdig worden bevoorraad. De organisatie betreurt het misverstand op de route en dat lopers een lege waterpost aantroffen onderweg. De organisatie van Rondje Tilburg biedt hiervoor haar excuses aan.
Wat een verwarrend bericht trouwensquote:Op zondag 5 mei 2013 17:39 schreef Levitas het volgende:
Ik had het al verwacht,
[..]
Gelukkig, de organisatie geeft zelf hun fout toe. Dan zijn wij toch niet gek geweest
[..]
Nu even een mooi verslagje typen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 5 mei 2013 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net schoenen gehaald bij runnersworld in Eindhoven. Ik dacht dat dure schoenen overrated waren maar je voelt het meteen.
Ik heb Brooks Adrenaline GTS 13 meegekregen
Gewoon noemt ie hetquote:Op zondag 5 mei 2013 16:02 schreef MaleDuck het volgende:
Netjes hoor Levitas, CherryBlossom, steamnl en vooral Jeronimo!!!!
En MoBlo, fijn dat je weer een LDL heb gedaan!
En Spees en Muis ook goed bezig met Evy!
Baal wel een beetje dat er geen kaart en grafiekjes te zien zijn bij EndomondoMaar ach, ik heb gewoon een HM gelopen vandaag
Die heb ik ookquote:Op zondag 5 mei 2013 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net schoenen gehaald bij runnersworld in Eindhoven. Ik dacht dat dure schoenen overrated waren maar je voelt het meteen.
Ik heb Brooks Adrenaline GTS 13 meegekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |