Vind ik ook knap!quote:Op zondag 5 mei 2013 15:39 schreef hatsaflats het volgende:
Jaaaa verslagen!
Super alletweeleuk om te lezen ook
Mijn prestatie van vandaag is dat m'n voeten alweer bijna dezelfde kleur zijn als m'n onderbenen. M'n loopje van gisteren zorgde voor bruine onderbenen en spierwitte voetjes.
Dat kan kloppen, want die heb ik ook niet aan gehad. Heb van een kennis een shirt gekregen van Lopers Company. Knalgeel, dus dat viel lekker op voor de ouders enzo om foto's te maken.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik heb nog wel rondgekeken naar je nieuwe shirt Levitas! Maar niet gezien.
Wow! Ga je lekker?! Proficiat man, wát een prestatie!!quote:Op zondag 5 mei 2013 15:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Verhaal
http://www.endomondo.com/workouts/185575911/2368823
Rek je ook na afloop?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga morgen of dinsdag voor een herhaling
Hopelijk was het een combinatie van benen mishandelen met hakken en te weinig drinken
Ik heb de afloop niet gehaald want het deed zo'n pijn. Een beetje pijn is niet erg maar dit was echt niet te doen. Net wel gerekt en het is al wat weggetrokken.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:43 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Rek je ook na afloop?
Wanneer ik last heb van strakke kuiten oid helpt het bij mij wel om even te rekken of ze los te masseren zeg maarMeestal heb ik er last van als ik ga lopen na het werk (= de hele dag staan) dus het zou best kunnen komen door de mishandeling met de hakken
Wow! Ga je lekker?! Proficiat man, wát een prestatie!!quote:Op zondag 5 mei 2013 15:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, want die heb ik ook niet aan gehad. Heb van een kennis een shirt gekregen van Lopers Company. Knalgeel, dus dat viel lekker op voor de ouders enzo om foto's te maken.
Wat jammer dat je hebt moeten wandelen, maar die kinderkopjes waren echt giga kut om te lopen. Ben daar mooi het gras opgeschoten.. Toch nog een mooie tijd neer weten te zetten hoor. Een tijd die je met je volgende wedstrijd kei hard gaat verbeteren!
Ikzelf heb voor m`n gevoel een geweldige eerste wedstrijd gelopen! Gefinished met een netto tijd van 35:00. M`n horloge geeft wel een afstand van 6,5km en niet 7,5km! (Zo ook de vriendin van m`n kennis). Gemiddelde snelheid van 5:23 min/km.
Dalijk/vanavond een uitgebreid verslag! Nu eerst ff douchen, want ik ben net precies thuis en heb me kapot lopen zweten
http://www.endomondo.com/workouts/185601155/8850231
5 bekertjes
[..]
Logisch als ik inzoom op de route @ Endomondo. "De Bond" heeft waarschijnlijk alle 'normale' wegen als route genomen, terwijl iedereen om mij heen een stukje stoep etc. pakte. (Duidelijk te zien vanaf 3km) en dus vrij extreem de binnenbocht hebben genomen. Vandaar dat het misschien maar 6,5km was i.p.v 7,5km.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:50 schreef Cherryblossom het volgende:
Wat raar dat hij maar 6,5km aangeeft. Is wel nagemeten door "de bond" toch?
Raar inderdaad dat het maar 6.5km was, zie ook geen rare dingen op je endomondo. Maar lekker gelopen hoor!!!quote:Op zondag 5 mei 2013 15:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ikzelf heb voor m`n gevoel een geweldige eerste wedstrijd gelopen! Gefinished met een netto tijd van 35:00. M`n horloge geeft wel een afstand van 6,5km en niet 7,5km! (Zo ook de vriendin van m`n kennis). Gemiddelde snelheid van 5:23 min/km.
Dalijk/vanavond een uitgebreid verslag! Nu eerst ff douchen, want ik ben net precies thuis en heb me kapot lopen zweten
http://www.endomondo.com/workouts/185601155/8850231
5 bekertjes
[..]
Mooi!quote:Op zondag 5 mei 2013 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/185608831/881511
Eerste LDL in tijden, wát een warmte, maar 't was wel lekker13km met net iets meer dan 10km/uur
fijn!
Dat scheelt inderdaad wel iets, maar geen kilometer. Je zou het na kunnen meten met afstandmeten.nl? GPS wijkt overigens ook altijd iets af, meestal naar beneden. Dat komt vooral door bochten, begroeiing en bebouwing.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Logisch als ik inzoom op de route @ Endomondo. "De Bond" heeft waarschijnlijk alle 'normale' wegen als route genomen, terwijl iedereen om mij heen een stukje stoep etc. pakte. (Duidelijk te zien vanaf 3km) en dus vrij extreem de binnenbocht hebben genomen. Vandaar dat het misschien maar 6,5km was i.p.v 7,5km.
Netjesquote:Op zondag 5 mei 2013 16:15 schreef toto73 het volgende:
Ik ben ook weer terug van Rondje Tilburg. Man, wat was het warm. Bijna 13km vol in de zon gelopen. Is ook wel te zien aan de HR. Maar, wat een ervaring zo'n groot evenement. De vorige 10km was slechts met zo'n 200 deelnemers. Dat is wat anders dan dit!
http://www.endomondo.com/workouts/185612403/9221684
Verslag volgt later!
Zoals ik al zei, we hebben stoepjes gepakt enzo om echt de binnenbocht te kunnen pakken. Alleen is natuurlijk de uitgestippelde route niet over stoepjes, maar de wegen volgen. Vandaar die kilometer verschil.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:56 schreef Jero_nimo het volgende:
Raar inderdaad dat het maar 6.5km was, zie ook geen rare dingen op je endomondo. Maar lekker gelopen hoor!!! Mooie tijd, gefeliciteerd met je bekertjes!
Heerlijke eindsprint geleverd ook! Weet je meteen zo'n beetje je max-hartslag .
Stoepjes pakken scheelt meters, als het veel is misschien 50 meter op zo'n afstand, geen kilometer. Maar het is sowieso vreemd.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, we hebben stoepjes gepakt enzo om echt de binnenbocht te kunnen pakken. Alleen is natuurlijk de uitgestippelde route niet over stoepjes, maar de wegen volgen. Vandaar die kilometer verschil.
Die eindsprint vond ik ook best wel goed eigenlijk. Heb een mooie snelheid aangetikt na een toch al vrij snelle wedstrijd (naar mijn idee). Ben ook wel héél benieuwd hoe die finish video gaat zijn
En inderdaad, heb m`n max HR én een richttijd voor de 5km @ Vestingloop over 3 weken (26:26)
Even de basketbal wedstrijd kijken, ondertussen de foto's op de computer zetten. Daarna eten en daarná volgt een uitgebreid wedstrijdverslag!
Gedaan: http://afstandmeten.nl/index.php?id=1084529quote:Op zondag 5 mei 2013 16:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Je zou het na kunnen meten met afstandmeten.nl?
Je moet ergens beginnen, dat heeft iedereen hier ook gedaan neem ik aan. ;-)quote:Op zondag 5 mei 2013 15:30 schreef Muis84 het volgende:
Leuke verhalen!![]()
Wel een beetje jaloers, kom ik aan met mijn 1e les Evy...
Tsk! Zo zijn we allemaal begonnen! Nog even en je loopt ook zo een 10Kquote:Op zondag 5 mei 2013 15:30 schreef Muis84 het volgende:
Leuke verhalen!![]()
Wel een beetje jaloers, kom ik aan met mijn 1e les Evy...
Zoek de verschillen:quote:Op zondag 5 mei 2013 16:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Gedaan: http://afstandmeten.nl/index.php?id=1084529
En inderdaad, 6,57km. Slecht van de organisatie
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
Rechts is de eigenlijke route, jullie hebben dus een kleine ronde gemist om het college, dat is inderdaad een erge fout van de organisatie...
Daar naar rechts stond aangegeven als de 5km route. Ik heb daar nog een tiental 5km lopers (te herkennen aan hun startnummers) terug zien lopen om daar alsnog in te slaan...quote:Op zondag 5 mei 2013 16:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Rechts is de eigenlijke route, jullie hebben dus een kleine ronde gemist om het college, dat is inderdaad een erge fout van de organisatie...
quote:Lekker gelopen, maar slechte bewijzering 7,5km. Ik heb een afslag gemist, want mijn tracker heeft 6,5km aan. Op de screenshot wordt duidelijk waar het mis is gegaan. Daarnaast was de waterpost onbemand/leeg.
Zeker weten punten op de agenda voor de organisatie tijdens de evaluatie van het evenement.
quote:Heerlijk gelopen maar helaas 1km te weinig slecht aangegeven er stond niemand . niemand wist ervan. vele auto's moeten ontwijken en drankpost van uitgestorven en geen druppel te bekennen. Heel jammer mag hopen dat organisatie mensen van 7.5 km hun geld terug geven. Weet niet of ik volgend jaar nog mee doe op deze manier
Je hebt volgens mij een stuk gemist!quote:Op zondag 5 mei 2013 16:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Gedaan: http://afstandmeten.nl/index.php?id=1084529
En inderdaad, 6,57km. Slecht van de organisatie
Wat ontzettend slecht van de organisatie is dit zeg, tjonge jonge. Die route die ze zo uitgestippeld hebben kan eigenlijk helemaal niet. De hele route is uitgestippeld op "binnenbaan van de ringbaan", terwijl daar naar rechts juist weer de buitenbaan is, waar dus het verkeer aan het rijden was..quote:Op zondag 5 mei 2013 16:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Je bent in ieder geval niet de enige, op Facebook zijn er meerderen die het hebben wat zonde
Ik heb persoonlijk nog nooit scooters (of fietsers en zo) op het parcours gehad. Ja, in Den Haag een keertje, een scooterrijder wilde een bidon aan een van de lopers geven. Maar die werd na een paar 100m door een parcourswacht toch vriendelijk verzocht het parcours te verlaten.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wat ontzettend slecht van de organisatie is dit zeg, tjonge jonge. En die andere dingen kloppen ook wel. Veiligheid was ook niet echt top. Ik heb op een fietspad iemand ingehaald maar moest toen snel terug achter diegene omdat er een scooter tegemoet kwam. Zoiets kan toch eigenlijk niet?
Voor de inwoners van Tilburg is het ook lekker geweest. De ringbaan was half afgesloten voor de lopers, op de andere weghelft stond een file zo stil dat vrijwel iedereen uit de auto naar het lopen stond te kijken. Allemaal dingen die de organisatie nadrukkelijk heeft beloofd
Ho, ik vond het ook he-le-maal geweldig hoor! Begrijp me niet verkeerdquote:Op zondag 5 mei 2013 16:59 schreef Guppyfriend het volgende:
En ik ben blij dat jouw eerste wedstrijd in ieder geval wel leuk was!
Nee nee, ik bedoelde meer die mensen op Facebook en zoquote:Op zondag 5 mei 2013 17:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ho, ik vond het ook he-le-maal geweldig hoor! Begrijp me niet verkeerd
Ik wel, gaypride run in Amsterdam. Maar dan lopen er zoveel mensen dat scooters en fietsers voor de lopers opzij moeten (en er is overal personeel om tegen fietsers en brommers te zeggen: pas, hardlopers). Dat is de charme van een kleine loop, gewoon mixen met het echte volkquote:Op zondag 5 mei 2013 16:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk nog nooit scooters (of fietsers en zo) op het parcours gehad. Ja, in Den Haag een keertje, een scooterrijder wilde een bidon aan een van de lopers geven. Maar die werd na een paar 100m door een parcourswacht toch vriendelijk verzocht het parcours te verlaten.
Het afsluiten van de halve ringweg was misschien ook niet het beste idee ever... Kan me voorstellen dat het winkelend publiek daar niet heel blij mee waren, op koopzondag
Net als de Arnhemse meisjesloop. Gewoon door het centrum, langs de terrasjes en af en toe iemand met een lintje die de weg wijstquote:Op zondag 5 mei 2013 17:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik wel, gaypride run in Amsterdam. Maar dan lopen er zoveel mensen dat scooters en fietsers voor de lopers opzij moeten (en er is overal personeel om tegen fietsers en brommers te zeggen: pas, hardlopers). Dat is de charme van een kleine loop, gewoon mixen met het echte volk
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
Gelukkig, de organisatie geeft zelf hun fout toe. Dan zijn wij toch niet gek geweestquote:
Nu even een mooi verslagje typenquote:Misverstand routes 5 en 7.5 kilometer en ontbreken van een waterpost
Op de route van de 5 en 7.5 kilometer is er bij de het scheiden van de routes niet duidelijk genoeg gecommuniceerd. Hierdoor hebben een aantal deelnemers in plaats van 7.5 kilometer, 6.5 á 6.6 kilometer gelopen en deelnemers aan de 7.5 kilometer hebben mogelijk 5 kilometer gelopen. Hierdoor zijn er onjuiste tijden geregistreerd.
Door omstandigheden kon de waterpost niet tijdig worden bevoorraad. De organisatie betreurt het misverstand op de route en dat lopers een lege waterpost aantroffen onderweg. De organisatie van Rondje Tilburg biedt hiervoor haar excuses aan.
Wat een verwarrend bericht trouwensquote:Op zondag 5 mei 2013 17:39 schreef Levitas het volgende:
Ik had het al verwacht,
[..]
Gelukkig, de organisatie geeft zelf hun fout toe. Dan zijn wij toch niet gek geweest
[..]
Nu even een mooi verslagje typen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 5 mei 2013 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net schoenen gehaald bij runnersworld in Eindhoven. Ik dacht dat dure schoenen overrated waren maar je voelt het meteen.
Ik heb Brooks Adrenaline GTS 13 meegekregen
Gewoon noemt ie hetquote:Op zondag 5 mei 2013 16:02 schreef MaleDuck het volgende:
Netjes hoor Levitas, CherryBlossom, steamnl en vooral Jeronimo!!!!
En MoBlo, fijn dat je weer een LDL heb gedaan!
En Spees en Muis ook goed bezig met Evy!
Baal wel een beetje dat er geen kaart en grafiekjes te zien zijn bij EndomondoMaar ach, ik heb gewoon een HM gelopen vandaag
Die heb ik ookquote:Op zondag 5 mei 2013 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net schoenen gehaald bij runnersworld in Eindhoven. Ik dacht dat dure schoenen overrated waren maar je voelt het meteen.
Ik heb Brooks Adrenaline GTS 13 meegekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |