he dat is wel een erg bekend gebied. Als je het niet erg vind om onverhard te lopen moet je eens bij de kleine plas kijken. Dat is een stuk beter en mooier voorals je met de hond bent. Rondje duurt ongeveer 2,2 en de hond mag daar los lopen.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:10 schreef Twinky het volgende:
Streamnl![]()
toffe foto van Jero
![]()
Hier ben ik (met hond) weggerend voor de vrijheid: in 'mijn' park is het bevrijdingsfestival van Utrecht. Samen met mijn vriend reden we dus even naar de Maarsseveense plassen. Leuk!
http://www.endomondo.com/workouts/185483332/8778461
blog: http://ikkanhetlekkerwel.(...)seveense-bevrijding/
Het ging nu heel goed met Donja. Mijn vader loopt zeker elke week 10 km met haar, op ong. 10 km/u. Ze is het dus wel gewend, maar je moet haar wel vooruit trappen en we moesten daar even een manier op vinden, ook omdat ik minder snel ga. Maar bij de plassen is er gewoon één pad vooruit, en dat kon ze dan mooi volgen.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 5 mei 2013 11:47 schreef Jero_nimo het volgende:
Copyright Streamnl
Verslag volgt later op de dag.
Naja mijn oortjes vallen steeds uit. Ik heb het abonnement maar genomen, kan het altijd nog in een hoek smijten als het niets isquote:Op zondag 5 mei 2013 13:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind het zo groot, zo'n hele koptelefoon tijdens het hardlopen. Nou loop ik meestal zonder muziek, maar als ik muziek meeneem, dan liever oortjes
pootjes omhoog en laat de beentjes maar bruinen!!quote:Op zondag 5 mei 2013 14:05 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb ook dopjes met zo'n band om m'n nek, bevalt wel prima. Ik gebruik m alleen niet zo vaak meer, zonde muziek lopen is ook wel heel fijn.
Vandaag sowieso lekker met de pootjes omhoog in de tuin. Zon!
Ik had ze paar maanden terug gehaald, verwacht niet te veel van de geluidskwaliteit.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga denk ik die sportoordopjes kopen van lidl. Heb wel sportdoppen maar die bewegen teveel mee. Hier zit zon band aan voor om de nek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker banaantje gehad, zo een krentenbol met kaas eten, en vanavond pannenkoeken! Hmmmmm
Mini-meet is er helaas niet van gekomen, Levitas en Toto, ik had mijn telefoon dus niet bij me, anders had ik even iets gestuurd via Facebook. En er waren ook zoveel mensen dat het me onmogelijk leek om jullie zomaar te vinden. Ik heb nog wel rondgekeken naar je nieuwe shirt Levitas! Maar niet gezien.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik ben ook gefinisht! Ik heb werkelijk geen idee, maar mijn huisgenootje zei dat ik er ongeveer 35 minuten over gedaan heb. Kan op internet nog niks vinden over uitslagen.
Verslagje van mijn eerste 5K wedstrijd en meteen ook de eerste keer dat ik 5 kilometer rennend heb afgelegd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker banaantje gehad, zo een krentenbol met kaas eten, en vanavond pannenkoeken! Hmmmmm
Mini-meet is er helaas niet van gekomen, Levitas en Toto, ik had mijn telefoon dus niet bij me, anders had ik even iets gestuurd via Facebook. En er waren ook zoveel mensen dat het me onmogelijk leek om jullie zomaar te vinden. Ik heb nog wel rondgekeken naar je nieuwe shirt Levitas! Maar niet gezien.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik ben ook gefinisht! Ik heb werkelijk geen idee, maar mijn huisgenootje zei dat ik er ongeveer 35 minuten over gedaan heb. Kan op internet nog niks vinden over uitslagen.
Verslagje van mijn eerste 5K wedstrijd en meteen ook de eerste keer dat ik 5 kilometer rennend heb afgelegd:Leuke medaille!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker banaantje gehad, zo een krentenbol met kaas eten, en vanavond pannenkoeken! Hmmmmm
Hoop dat het goed afloopt voor je huisgenootje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |