Vind ik ook knap!quote:Op zondag 5 mei 2013 15:39 schreef hatsaflats het volgende:
Jaaaa verslagen!
Super alletweeleuk om te lezen ook
Mijn prestatie van vandaag is dat m'n voeten alweer bijna dezelfde kleur zijn als m'n onderbenen. M'n loopje van gisteren zorgde voor bruine onderbenen en spierwitte voetjes.
Dat kan kloppen, want die heb ik ook niet aan gehad. Heb van een kennis een shirt gekregen van Lopers Company. Knalgeel, dus dat viel lekker op voor de ouders enzo om foto's te maken.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik heb nog wel rondgekeken naar je nieuwe shirt Levitas! Maar niet gezien.
Wow! Ga je lekker?! Proficiat man, wát een prestatie!!quote:Op zondag 5 mei 2013 15:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Verhaal
http://www.endomondo.com/workouts/185575911/2368823
Rek je ook na afloop?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga morgen of dinsdag voor een herhaling
Hopelijk was het een combinatie van benen mishandelen met hakken en te weinig drinken
Ik heb de afloop niet gehaald want het deed zo'n pijn. Een beetje pijn is niet erg maar dit was echt niet te doen. Net wel gerekt en het is al wat weggetrokken.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:43 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Rek je ook na afloop?
Wanneer ik last heb van strakke kuiten oid helpt het bij mij wel om even te rekken of ze los te masseren zeg maarMeestal heb ik er last van als ik ga lopen na het werk (= de hele dag staan) dus het zou best kunnen komen door de mishandeling met de hakken
Wow! Ga je lekker?! Proficiat man, wát een prestatie!!quote:Op zondag 5 mei 2013 15:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, want die heb ik ook niet aan gehad. Heb van een kennis een shirt gekregen van Lopers Company. Knalgeel, dus dat viel lekker op voor de ouders enzo om foto's te maken.
Wat jammer dat je hebt moeten wandelen, maar die kinderkopjes waren echt giga kut om te lopen. Ben daar mooi het gras opgeschoten.. Toch nog een mooie tijd neer weten te zetten hoor. Een tijd die je met je volgende wedstrijd kei hard gaat verbeteren!
Ikzelf heb voor m`n gevoel een geweldige eerste wedstrijd gelopen! Gefinished met een netto tijd van 35:00. M`n horloge geeft wel een afstand van 6,5km en niet 7,5km! (Zo ook de vriendin van m`n kennis). Gemiddelde snelheid van 5:23 min/km.
Dalijk/vanavond een uitgebreid verslag! Nu eerst ff douchen, want ik ben net precies thuis en heb me kapot lopen zweten
http://www.endomondo.com/workouts/185601155/8850231
5 bekertjes
[..]
Logisch als ik inzoom op de route @ Endomondo. "De Bond" heeft waarschijnlijk alle 'normale' wegen als route genomen, terwijl iedereen om mij heen een stukje stoep etc. pakte. (Duidelijk te zien vanaf 3km) en dus vrij extreem de binnenbocht hebben genomen. Vandaar dat het misschien maar 6,5km was i.p.v 7,5km.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:50 schreef Cherryblossom het volgende:
Wat raar dat hij maar 6,5km aangeeft. Is wel nagemeten door "de bond" toch?
Raar inderdaad dat het maar 6.5km was, zie ook geen rare dingen op je endomondo. Maar lekker gelopen hoor!!!quote:Op zondag 5 mei 2013 15:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ikzelf heb voor m`n gevoel een geweldige eerste wedstrijd gelopen! Gefinished met een netto tijd van 35:00. M`n horloge geeft wel een afstand van 6,5km en niet 7,5km! (Zo ook de vriendin van m`n kennis). Gemiddelde snelheid van 5:23 min/km.
Dalijk/vanavond een uitgebreid verslag! Nu eerst ff douchen, want ik ben net precies thuis en heb me kapot lopen zweten
http://www.endomondo.com/workouts/185601155/8850231
5 bekertjes
[..]
Mooi!quote:Op zondag 5 mei 2013 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/185608831/881511
Eerste LDL in tijden, wát een warmte, maar 't was wel lekker13km met net iets meer dan 10km/uur
fijn!
Dat scheelt inderdaad wel iets, maar geen kilometer. Je zou het na kunnen meten met afstandmeten.nl? GPS wijkt overigens ook altijd iets af, meestal naar beneden. Dat komt vooral door bochten, begroeiing en bebouwing.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Logisch als ik inzoom op de route @ Endomondo. "De Bond" heeft waarschijnlijk alle 'normale' wegen als route genomen, terwijl iedereen om mij heen een stukje stoep etc. pakte. (Duidelijk te zien vanaf 3km) en dus vrij extreem de binnenbocht hebben genomen. Vandaar dat het misschien maar 6,5km was i.p.v 7,5km.
Netjesquote:Op zondag 5 mei 2013 16:15 schreef toto73 het volgende:
Ik ben ook weer terug van Rondje Tilburg. Man, wat was het warm. Bijna 13km vol in de zon gelopen. Is ook wel te zien aan de HR. Maar, wat een ervaring zo'n groot evenement. De vorige 10km was slechts met zo'n 200 deelnemers. Dat is wat anders dan dit!
http://www.endomondo.com/workouts/185612403/9221684
Verslag volgt later!
Zoals ik al zei, we hebben stoepjes gepakt enzo om echt de binnenbocht te kunnen pakken. Alleen is natuurlijk de uitgestippelde route niet over stoepjes, maar de wegen volgen. Vandaar die kilometer verschil.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:56 schreef Jero_nimo het volgende:
Raar inderdaad dat het maar 6.5km was, zie ook geen rare dingen op je endomondo. Maar lekker gelopen hoor!!! Mooie tijd, gefeliciteerd met je bekertjes!
Heerlijke eindsprint geleverd ook! Weet je meteen zo'n beetje je max-hartslag .
Stoepjes pakken scheelt meters, als het veel is misschien 50 meter op zo'n afstand, geen kilometer. Maar het is sowieso vreemd.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, we hebben stoepjes gepakt enzo om echt de binnenbocht te kunnen pakken. Alleen is natuurlijk de uitgestippelde route niet over stoepjes, maar de wegen volgen. Vandaar die kilometer verschil.
Die eindsprint vond ik ook best wel goed eigenlijk. Heb een mooie snelheid aangetikt na een toch al vrij snelle wedstrijd (naar mijn idee). Ben ook wel héél benieuwd hoe die finish video gaat zijn
En inderdaad, heb m`n max HR én een richttijd voor de 5km @ Vestingloop over 3 weken (26:26)
Even de basketbal wedstrijd kijken, ondertussen de foto's op de computer zetten. Daarna eten en daarná volgt een uitgebreid wedstrijdverslag!
Gedaan: http://afstandmeten.nl/index.php?id=1084529quote:Op zondag 5 mei 2013 16:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Je zou het na kunnen meten met afstandmeten.nl?
Je moet ergens beginnen, dat heeft iedereen hier ook gedaan neem ik aan. ;-)quote:Op zondag 5 mei 2013 15:30 schreef Muis84 het volgende:
Leuke verhalen!![]()
Wel een beetje jaloers, kom ik aan met mijn 1e les Evy...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |