Ik baal ervan, maar het zorgt er ook voor dat ik heel gedreven ben om toch eens een doel te halenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een blessure demotiveert altijd. Of je nu wel of niet een evenement hebt gepland. Blessures zijn ook behoorlijk kut daardoor.
Inderdaad! Ik heb Evy ook niet eens afgemaakt, heb de laatste 2 lessen nog open staan. Nog nooit eerder 5 km gerend, laat staan, in één keer!quote:Op zondag 5 mei 2013 21:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga nu alvast zoeken naar een evenement wat je leuk lijkt of waar mensen van hier aan meedoen of wat dan ookGeloof me, als iets een stok achter de deur is.. Wacht niet tot je die 5 kan lopen, loop die 5 daar!
Sterker nog, wanneer ben je klaar met Evy? Een week erna ga je een evenement lopen.
Zo is het! Ben trots op jezelfquote:Hihi ergens achteraan! Maar het was MIJN race! Niet tegen iemand anders
En dat is nog steeds het aller belangrijkste!!quote:Op zondag 5 mei 2013 21:35 schreef Cherryblossom het volgende:
het was MIJN race! Niet tegen iemand anders
Wow! Dat is inderdaad een prima tijd! Is dit op basis van de 7,5km of de 6,5 die je hebt gelopen?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:44 schreef Levitas het volgende:
Wowsie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Totaal plaats: 15 / 239
Categorie plaats: 11 / 94
Snelheid: 12,857 km/uur (die klopt natuurlijk niet. Is zo`n 11.x km/uur)
Bruto tijd: 36:10
Nettotijd: 35:00
Ik ben nu nog véél blijer!![]()
![]()
[..]
Leuk verslag en een prima tijd. 5:10 min/km is toch hartstikke netjes!!
Nu ik je foto zie... Volgens mij heb ik je nog wel ergens gezien (ik herken je in ieder geval ergens van)
Dit is op basis van de gelopen afstand (dus volgens mijn GPS 6,5km). De snelheid op uitslagen.nl is overigens wel berekend over de volle 7,5km.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:44 schreef toto73 het volgende:
Wow! Dat is inderdaad een prima tijd! Is dit op basis van de 7,5km of de 6,5 die je hebt gelopen?
Tilburg Ten Milesquote:Op zondag 5 mei 2013 21:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dit is op basis van de gelopen afstand (dus volgens mijn GPS 6,5km). De snelheid op uitslagen.nl is overigens wel berekend over de volle 7,5km.
Wat is TTT?![]()
Ik doe mijn best het te visualiserenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als je iemand ziet lopen als een zwabberhark, dan zou ik dat heel goed kunnen zijn.
Dat is nog steeds TTM volgens mijquote:
Ik zou Antilope heten...quote:Op zondag 5 mei 2013 21:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik doe mijn best het te visualiserenAls iedere loper met zijn of haar techniek toch eens een nickname zou hebben
Jammer van die afstand, maar ondanks dat heb je een mooi tempo gelopen. En voor een eerste keer is dat niet onverdienstelijkquote:Op zondag 5 mei 2013 21:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dit is op basis van de gelopen afstand (dus volgens mijn GPS 6,5km). De snelheid op uitslagen.nl is overigens wel berekend over de volle 7,5km.
Ik doe met je mee. Nog even een paar bladzijden lezen dan gaat hier het licht ook vrij snel uit denk ikquote:Op zondag 5 mei 2013 21:47 schreef Cherryblossom het volgende:
Jongens.. Na 5 kilometer, 4 pannenkoeken en 3 glazen wijn, ben ik hélemaal gaaaaaar!!! Morgen eigenlijk vroeg op staan om iets aan de opdracht te doen waarover ik om 14.00uur bespreking heb. Dus ik ga eens slapen.
Bedankt Toto en Levitas, en trots ben ik!
Trusten allemaal, adios!
Sorry; heb er al 13km op zittenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:51 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is nog steeds TTM volgens mijIk zie dat die op 1 september is. Dan ben ik niet meer in Nederland. Heb waarschijnlijk wel een vervanger gevonden, hoewel die 2km korter is (14km): City2Surf (Van downtown Sydney naar het bekende Bondi Beach)
Lekker bezig! Ik zal dan wel héél goed hersteld zijn vandaag *burp* Maar ik heb vakantie, dus dan mag hetquote:Op zondag 5 mei 2013 22:16 schreef Quoi het volgende:
Zo, even:
- op mijn hakken heen & weer gelopen
- op mijn tenen heen & weer gelopen
- knie stabiliteitsoefeningen gedaan op de trap
- gekoeld
Nu een biertjeAlles voor herstel!
Vakantiequote:Op zondag 5 mei 2013 22:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lekker bezig! Ik zal dan wel héél goed hersteld zijn vandaag *burp* Maar ik heb vakantie, dus dan mag het
Kijk aan, de eerste plannen zijn gemaaktquote:Op zondag 5 mei 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bredase singelloop op 6 oktober moet misschien wel te doen zijn met 5km
En dan ga ik volgend jaar voor de dam tot dam loop.
Prof keek ook heel vreemd op hoor: vakantie, dat hebben studenten toch helemaal niet? Ik moest echt even een weekje rust inplannen om naartoe te kunnen leven en nu dan even niks te hoeven, en gelukkig begreep prof dat ook wel weer. En dan straks weer knallen tot eind juli. Vakantiequote:Op zondag 5 mei 2013 22:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
VakantieGeniet er maar van! Nog 2 weken en dan heb ik dan ein-de-lijk vakantie. Met 2 blonde kleine nichtjes naar Kreta. Jamas
[..]
Kijk aan, de eerste plannen zijn gemaaktKomt goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |