abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126100913
En ik krijg door al die succesverhalen van vandaag nog meer zin in donderdag. Wordt hopelijk een leuke dag bij de Golden Ten!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_126100981
Goed gelopen allemaal!!

Ik hoop dat ik morgenavond fit genoeg ben om een rondje te doen. Zit nu in de nacht en dan komt er weinig uit. Erg jammer met dit weer, maar tegenwoordig ben ik niet meer zo dom om mijn slaap te laten vallen omdat ik weet dat ik dan 's nachts aan de beurt ben. Nog twee te gaan en dan kan ik er ook weer van genieten:-)

voorlopig lees ik lekker mee, ben ik toch nog een beetje met hardlopen bezig.
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_126101944
Wat een helden hier hee :o
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zondag 5 mei 2013 @ 19:53:34 #204
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126102113
Geen tijd om terug te lezen maar vanaf Jero's eerste post wist ik dat we met een trail talent te maken ziuden krijgen ;) *O*
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_126102152
Hmm, eens denken waar ik m`n eerste medaille op ga hangen :P
  zondag 5 mei 2013 @ 20:04:27 #206
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126102634
straks tijdens mijn koffiepauze alle succesverhalen maar eens rustig doorlezen...in ieder geval allemala van harte gefeliciteerd met jullie prestaties!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_126102727
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
Geen tijd om terug te lezen maar vanaf Jero's eerste post wist ik dat we met een trail talent te maken ziuden krijgen ;) *O*
Zijn eerste post?

Kan je voor mij ook een wijze uitspraak doen?
pi_126102905
Weer kunnen lopen is zooooooo heerlijk O+ zit nu nog na te genieten, in de tuin, met een biertje :@ maar wat issie lekker (La Trappe - witte Trappist )
Ja doei.
pi_126103888
Levitas + Cherryblossom + iedereen die vandaag gelopen heeft: gefeliciteerd met jullie prestatie. Jammer dat de organisatie een paar steken heeft laten vallen bij je Levitas. Waarschijnlijk omdat ze druk bezig waren met de 13km? Ik moet namelijk zeggen dat ik de organisatie perfect vond!

Nu op zoek naar mijn volgende 'doel'! In ieder geval de TTT (Tilburg Ten Miles), maar waarschijnlijk in augustus/september ook nog iets. Ideeen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126103943
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
Geen idee meer wat erin stond, maar ik hoop dat je gelijk krijgt! :P Eerst maar eens wat 'diehard'-trails gaan lopen ;) .
pi_126104101
Uitslagen zijn bekend.

Totaal plaats: 362 / 1216
Categorie plaats: 334 / 810
Snelheid: 11,558 km/uur
Bruto tijd: 1:09:28
Nettotijd: 1:07:29

*O* *O* *O*
pi_126104763
Wowsie! *O* *O* *O* *O* *O*

Totaal plaats: 15 / 239
Categorie plaats: 11 / 94
Snelheid: 12,857 km/uur (die klopt natuurlijk niet. Is zo`n 11.x km/uur)
Bruto tijd: 36:10
Nettotijd: 35:00

Ik ben nu nog véél blijer! :D :D :D
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:30 schreef toto73 het volgende:
Levitas + Cherryblossom + iedereen die vandaag gelopen heeft: gefeliciteerd met jullie prestatie. Jammer dat de organisatie een paar steken heeft laten vallen bij je Levitas. Waarschijnlijk omdat ze druk bezig waren met de 13km? Ik moet namelijk zeggen dat ik de organisatie perfect vond!

Nu op zoek naar mijn volgende 'doel'! In ieder geval de TTT (Tilburg Ten Miles), maar waarschijnlijk in augustus/september ook nog iets. Ideeen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk verslag en een prima tijd. 5:10 min/km is toch hartstikke netjes!!
Nu ik je foto zie... Volgens mij heb ik je nog wel ergens gezien (ik herken je in ieder geval ergens van)
pi_126104927
Goed toto! *O*
Ja doei.
  FOK!Fotograaf zondag 5 mei 2013 @ 20:57:35 #214
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_126105499
wow toto73 en Levitas

Goed bezig geweest!
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  zondag 5 mei 2013 @ 20:58:18 #215
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126105543
Toto wat goed, mooie tijd én een toffe foto *O*
pi_126105556
Arquero en Jeronimo, leuke verslagen en fantastische resultaten :)

De rest moet ik nog bijlezen...
pi_126105575
Wat was het prachtig weer om te lopen vanavond.

Tot zover het positieve gedeelte.

Wat ging het vreselijk slecht. Ik liep verkrampt. Mijn beenspieren waren continu stijf. Iedere kilometer wel eventjes gestopt om de spiertjes los te schudden. Dat hielp helaas steeds heel kortdurend. Het is mijn eigen schuld, ik heb van die dagen dat ik vergeet genoeg te drinken. Vandaag en gisteren nauwelijks aan 1 liter gekomen en dat vertaalt zich onmiddellijk in een mutatie naar een plank (wat dan weer wel erg on-topic is).

Verder is het vliegjesseizoen ook duidelijk weer begonnen. Ik denk dat ik er circa een miljoen heb ingeslikt. Toegegeven, ik kan er 1 of 2 naast zitten. Van een hongerklop had ik dan weer geen last.

Hopelijk gaat het donderdag bij de Golden Ten beter, anders wordt het een zelfs voor mijn doen ondraaglijk trage tijd.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:59:35 #218
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126105657
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef Zwabberhark het volgende:

Wat ging het vreselijk slecht. Ik liep verkrampt. Mijn beenspieren waren continu stijf. Iedere kilometer wel eventjes gestopt om de spiertjes los te schudden. Dat hielp helaas steeds heel kortdurend. Het is mijn eigen schuld, ik heb van die dagen dat ik vergeet genoeg te drinken. Vandaag en gisteren nauwelijks aan 1 liter gekomen en dat vertaalt zich onmiddellijk in een mutatie naar een plank (wat dan weer wel erg on-topic is).

Verder is het vliegjesseizoen ook duidelijk weer begonnen. Ik denk dat ik er circa een miljoen heb ingeslikt. Toegegeven, ik kan er 1 of 2 naast zitten. Van een hongerklop had ik dan weer geen last.

Hopelijk gaat het donderdag bij de Golden Ten beter, anders wordt het een zelfs voor mijn doen ondraaglijk trage tijd.
Hee Zwabber... waar woon je nou eigenlijk ongeveer? Want je loopt alle wedstrijdjes hier in de buurt :)
F means you're fucked
pi_126105671
Lijkt me echt tof om aan evenementen mee te doen! Ik hoop dat ik dat ook ooit mag halen.

Kan niet wachten tot ik m'n nieuwe schoenen uit kan proberen en ben nog op zoek naar iets handigs voor mijn telefoon. Hij zit nu in het zakje van mijn tight op mijn kont, maar dat gaat afzakken...
pi_126105769
Ik ben blijkbaar de 57ste man van de 76 personen die de kleine trail liepen.

Mijn netto tijd is: 1:16:28
Ik ben tevreden over mijn eerste trail. :Y
  zondag 5 mei 2013 @ 21:01:13 #221
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126105778
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lijkt me echt tof om aan evenementen mee te doen! Ik hoop dat ik dat ook ooit mag halen.

Kan niet wachten tot ik m'n nieuwe schoenen uit kan proberen en ben nog op zoek naar iets handigs voor mijn telefoon. Hij zit nu in het zakje van mijn tight op mijn kont, maar dat gaat afzakken...
Hoho..stel jezelf een doel: Schrijf je in voor een wedstrijdje ergens over 2 a 3 maanden. Dit kan je, echt waar. Je kan jezelf versteld doen staan door je eigen kunnen, dat weet ik zeker. :Y
pi_126105794
Wat een prestaties hier allemaal, zeg! Ik word er blij van ^O^ ^O^ ^O^
pi_126105938
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef Zwabberhark het volgende:

Die hongerklop-opmerking :D _O-
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_126105969
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Hoho..stel jezelf een doel: Schrijf je in voor een wedstrijdje ergens over 2 a 3 maanden. Dit kan je, echt waar. Je kan jezelf versteld doen staan door je eigen kunnen, dat weet ik zeker. :Y
Helemaal mee eens, GotC & SpaceInvaders! In 2-3 maanden tijd kun je echt heel erg veel veranderen. Dan is een 5km rondje toch een prachtig doel? Je hoeft niet eens een tijd als richtlijn te nemen, maar uitlopen zonder te wandelen is bijvoorbeeld al een heel mooi doel.

En als je daarvoor ingeschreven bent, heb je ook weer een motivatie om te blijven trainen en dat doel te verwezenlijken. Go for it!
pi_126105970
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Dit ^^
Misschien is er tegen die tijd wel een leuke 5k ofzo in de buurt?

Ik gebruik trouwens een SPI belt voor mijn telefoon :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')