Zijn eerste post?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
Geen tijd om terug te lezen maar vanaf Jero's eerste post wist ik dat we met een trail talent te maken ziuden krijgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee meer wat erin stond, maar ik hoop dat je gelijk krijgt!quote:Op zondag 5 mei 2013 19:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
Geen tijd om terug te lezen maar vanaf Jero's eerste post wist ik dat we met een trail talent te maken ziuden krijgen![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:30 schreef toto73 het volgende:
Levitas + Cherryblossom + iedereen die vandaag gelopen heeft: gefeliciteerd met jullie prestatie. Jammer dat de organisatie een paar steken heeft laten vallen bij je Levitas. Waarschijnlijk omdat ze druk bezig waren met de 13km? Ik moet namelijk zeggen dat ik de organisatie perfect vond!
Nu op zoek naar mijn volgende 'doel'! In ieder geval de TTT (Tilburg Ten Miles), maar waarschijnlijk in augustus/september ook nog iets. Ideeen?Leuk verslag en een prima tijd. 5:10 min/km is toch hartstikke netjes!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ik je foto zie... Volgens mij heb ik je nog wel ergens gezien (ik herken je in ieder geval ergens van)
Hee Zwabber... waar woon je nou eigenlijk ongeveer? Want je loopt alle wedstrijdjes hier in de buurtquote:Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef Zwabberhark het volgende:
Wat was het prachtig weer om te lopen vanavond.
Tot zover het positieve gedeelte.
Wat ging het vreselijk slecht. Ik liep verkrampt. Mijn beenspieren waren continu stijf. Iedere kilometer wel eventjes gestopt om de spiertjes los te schudden. Dat hielp helaas steeds heel kortdurend. Het is mijn eigen schuld, ik heb van die dagen dat ik vergeet genoeg te drinken. Vandaag en gisteren nauwelijks aan 1 liter gekomen en dat vertaalt zich onmiddellijk in een mutatie naar een plank (wat dan weer wel erg on-topic is).
Verder is het vliegjesseizoen ook duidelijk weer begonnen. Ik denk dat ik er circa een miljoen heb ingeslikt. Toegegeven, ik kan er 1 of 2 naast zitten. Van een hongerklop had ik dan weer geen last.
Hopelijk gaat het donderdag bij de Golden Ten beter, anders wordt het een zelfs voor mijn doen ondraaglijk trage tijd.
Hoho..stel jezelf een doel: Schrijf je in voor een wedstrijdje ergens over 2 a 3 maanden. Dit kan je, echt waar. Je kan jezelf versteld doen staan door je eigen kunnen, dat weet ik zeker.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lijkt me echt tof om aan evenementen mee te doen! Ik hoop dat ik dat ook ooit mag halen.
Kan niet wachten tot ik m'n nieuwe schoenen uit kan proberen en ben nog op zoek naar iets handigs voor mijn telefoon. Hij zit nu in het zakje van mijn tight op mijn kont, maar dat gaat afzakken...
Die hongerklop-opmerkingquote:Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef Zwabberhark het volgende:
Wat was het prachtig weer om te lopen vanavond.
Tot zover het positieve gedeelte.
Wat ging het vreselijk slecht. Ik liep verkrampt. Mijn beenspieren waren continu stijf. Iedere kilometer wel eventjes gestopt om de spiertjes los te schudden. Dat hielp helaas steeds heel kortdurend. Het is mijn eigen schuld, ik heb van die dagen dat ik vergeet genoeg te drinken. Vandaag en gisteren nauwelijks aan 1 liter gekomen en dat vertaalt zich onmiddellijk in een mutatie naar een plank (wat dan weer wel erg on-topic is).
Verder is het vliegjesseizoen ook duidelijk weer begonnen. Ik denk dat ik er circa een miljoen heb ingeslikt. Toegegeven, ik kan er 1 of 2 naast zitten. Van een hongerklop had ik dan weer geen last.
Hopelijk gaat het donderdag bij de Golden Ten beter, anders wordt het een zelfs voor mijn doen ondraaglijk trage tijd.
Helemaal mee eens, GotC & SpaceInvaders! In 2-3 maanden tijd kun je echt heel erg veel veranderen. Dan is een 5km rondje toch een prachtig doel? Je hoeft niet eens een tijd als richtlijn te nemen, maar uitlopen zonder te wandelen is bijvoorbeeld al een heel mooi doel.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoho..stel jezelf een doel: Schrijf je in voor een wedstrijdje ergens over 2 a 3 maanden. Dit kan je, echt waar. Je kan jezelf versteld doen staan door je eigen kunnen, dat weet ik zeker.
Dit ^^quote:Op zondag 5 mei 2013 21:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoho..stel jezelf een doel: Schrijf je in voor een wedstrijdje ergens over 2 a 3 maanden. Dit kan je, echt waar. Je kan jezelf versteld doen staan door je eigen kunnen, dat weet ik zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |