abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126121025
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou die hele vriend naast me neerleggen met zo'n houding, maargoed, verder zal hij vast wel lief zijn (hoop ik).

Vers gebakken brood gesmeerd en ingepakt, wandelschoenen aan, zonnebrandcrème opgesmeerd, zonnebril op 't hoofd en gaan *O* :W
Dat staat nog op mijn lijstje, wandelschoenen! Have fun :D
pi_126121058
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb hem gedwongen dat hij moest gaan lopen, vandaar :P Maar verder is hij idd wel lief MoBlo.

Veel plezier met je hike tocht! Foto's?!
Misschien gaat het over een tijdje beter? Als hij zijn eigen ritme gevonden heeft?

Ben aan het dubben of ik deze week naar een hardloopwinkel zal gaan om toch maar meteen goede schoenen aan te laten meten. Schoenen die ik nu heb zijn alweer twee jaar oud, niet veel gebruikt, maar toch. Hardloopcentrum Horst is redelijk in de buurt (in Nijmegen alleen in centrum, stom genoeg Keizer Karelplein trauma, dus liever niet). Hmm.. twijfel twijfel... :?
  maandag 6 mei 2013 @ 10:45:56 #28
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126121152
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:41 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Misschien gaat het over een tijdje beter? Als hij zijn eigen ritme gevonden heeft?

Ben aan het dubben of ik deze week naar een hardloopwinkel zal gaan om toch maar meteen goede schoenen aan te laten meten. Schoenen die ik nu heb zijn alweer twee jaar oud, niet veel gebruikt, maar toch. Hardloopcentrum Horst is redelijk in de buurt (in Nijmegen alleen in centrum, stom genoeg Keizer Karelplein trauma, dus liever niet). Hmm.. twijfel twijfel... :?
Ze zeggen (zelf geen ervaring mee) dat de zool ook uitdroogt van het stilstaan....en dat ze na een jaar (of zoveel kilomter) vervangen moeten worden.
Als je voor jezelf duidelijk hebt dat je er mee door wil gaan, zou ik wel nieuwe schoenen kopen ja.

Je zou ook in een hardloopwinkel kunnen gaan kijken Run2Day ed.

Horst is voor mij ook in de buurt..... Heb mijn schoenen daar trouwens niet gehaald maar dus gewoon bij de Run2Day in Venlo
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 6 mei 2013 @ 10:46:08 #29
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_126121156
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:41 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Heb je die schoenen toen speciaal laten aanmeten? Als dat zo is, dan zou ik ze gewoon gebruiken.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_126121177
Nee, ik heb toen gewoon via internet gekeken welke neutrale schoenen 'goed' waren, en die maar besteld... :@
  maandag 6 mei 2013 @ 10:48:41 #31
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126121222
Ik kwam laatst trouwens een tegenhanger van Girlslove2run tegen.....Chicks running on Kicks...
Een blog van 2 meiden, die ook de New York marathon willen gaan lopen, hoe origineel....

Een van die twee meiden heeft schijnbaar ook antipronatieschoenen, maar heeft ook de Nike Flyknits gekocht....en daarna uiteraard miepen dat ze pijn aan dr voeten/enkels heeft.

Ik zou ook graag Nike's willen hebben (free of flyknits) maar ja als mijn voeten dat niet willen....gaan die toch echt voor 8)7
pi_126121243
Blij dat ik net al ben gaan lopen en niet vanmiddag pas: warm!

En best wel last van de biertjes van gisteren :@
pi_126121279
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:47 schreef Muis84 het volgende:
Nee, ik heb toen gewoon via internet gekeken welke neutrale schoenen 'goed' waren, en die maar besteld... :@
Tja, als je niet van die moeilijke voeten hebt. Ik heb zelf ook niet verder gekeken dan "die zitten wel lekker", en nooit problemen mee gehad.
  maandag 6 mei 2013 @ 10:57:18 #34
236410 MaleDuck
pi_126121439
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:47 schreef Muis84 het volgende:
Dan is het misschien goed om naar een winkel te gaan waar je een loopanalyse kan doen (ik las iets over Nijmegen, dus daar kunnen Guppy en een paar anderen je wel de juiste winkels voor aanraden) en daarbij je schoenen meenemen, dan kunnen ze zien of ze goed zijn of niet. Dat kost je misschien een paar tientjes, maar dan hoef je misschien geen nieuwe schoenen ;)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_126121547
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:57 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Dan is het misschien goed om naar een winkel te gaan waar je een loopanalyse kan doen (ik las iets over Nijmegen, dus daar kunnen Guppy en een paar anderen je wel de juiste winkels voor aanraden) en daarbij je schoenen meenemen, dan kunnen ze zien of ze goed zijn of niet. Dat kost je misschien een paar tientjes, maar dan hoef je misschien geen nieuwe schoenen ;)
Klinkt als een goed plan. Nijmegen is 20 minuten rijden, valt mee. Maar dan hoe dan ook niet over het Keizer Karelplein (don't ask). :@ Begreep dat er in Nijmegen een Run2day en een Runnersworld zitten. In Horst zit het hardloopcentrum. Zal onderling weinig uitmaken denk ik?
  maandag 6 mei 2013 @ 11:04:43 #36
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126121616
Volgens mij heeft Gup goede ervaringen met de Run2Day :)
  maandag 6 mei 2013 @ 11:09:05 #37
123170 alors
zlata1234
pi_126121722
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:48 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik kwam laatst trouwens een tegenhanger van Girlslove2run tegen.....Chicks running on Kicks...
Een blog van 2 meiden, die ook de New York marathon willen gaan lopen, hoe origineel....

Een van die twee meiden heeft schijnbaar ook antipronatieschoenen, maar heeft ook de Nike Flyknits gekocht....en daarna uiteraard miepen dat ze pijn aan dr voeten/enkels heeft.

Ik zou ook graag Nike's willen hebben (free of flyknits) maar ja als mijn voeten dat niet willen....gaan die toch echt voor 8)7
Een van die meiden zit op fok :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
pi_126121815
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:04 schreef GotC het volgende:
Volgens mij heeft Gup goede ervaringen met de Run2Day :)
Oh Gup, mag ik je ongezouten mening? :)
pi_126121957
Ik wilde vandaag mijn nieuwe schoenen proberen maar m'n kuiten voelen niet zo lekker aan... Misschien maar verstandig zijn en nog een dagje wachten ;(
  maandag 6 mei 2013 @ 11:19:39 #40
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126122000
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:09 schreef alors het volgende:

[..]

Een van die meiden zit op fok :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow echt?! Oeps..... :@ :+
pi_126122606
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:59 schreef Saysem het volgende:

[..]

Welke heb je? Ben zelf ook aan het shoppen.
Salomon speedracer 3.
pi_126123117
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:01 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Klinkt als een goed plan. Nijmegen is 20 minuten rijden, valt mee. Maar dan hoe dan ook niet over het Keizer Karelplein (don't ask). :@ Begreep dat er in Nijmegen een Run2day en een Runnersworld zitten. In Horst zit het hardloopcentrum. Zal onderling weinig uitmaken denk ik?
Run2day Nijmegen is okay maar heeft een beperkt assortiment. In de Bloemerstraat zit Lopers Company, voorheen Runnersworld, van voormalig toploper en oprichter van Runnersworld Toine van Wilderen. Als je toch in Nijmegen gaat kijken zou ik daar ook even langs gaan. Niet al te ver bij Nijmegen vandaan is trouwens PK Running (http://pkrun.nl/) in Dodewaard te vinden. Dat vind ik zelf misschien nog wel de allerbeste in de omgeving. Je wordt daar geholpen door doorgewinterde lopers die de tijd voor je nemen. Het kan er wel eens druk zijn, want het is terecht een populaire winkel. Bij binnenkomst vul je je naam in en schrijf je op waar je voor komt. Dan ga je rondkijken of koffie drinken in de koffiehoek. Als je aan de beurt bent word je opgehaald. Je gegevens worden in een persoonlijk dossier bewaard zodat je (schoenen)historie bekend is als je nog eens terug komt.
pi_126123943
TWC, pittig parcourtje, tof man!

En Tyler girl, of je vriend nou gedwongen meeloopt of niet, als iemand de moeite neemt om hardlopen te proberen verdiend hij/zij meer respect dan "loop eens door". Dus ga lekker samen hardlopen, maar dan apart van elkaar. Dat is een stuk gezelliger voor je relatie ;) Ik heb het een paar jaar geleden ook met mijn mevrouw geprobeerd, maar dat is een strevertje. Die wil altijd voorop lopen, het hardste lopen en de beste zijn. Dat was ook niet leuk, want die kon ik niet bijhouden en ik liep mezelf in 5 minuten hartstikke stuk.

Dus lekker op je eigen tempo en los van elkaar ;)
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 12:44:46 #44
155227 crew  Guppy
dus
pi_126124683
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Oh Gup, mag ik je ongezouten mening? :)
Ik zou zeggen, rij door naar Arnhem en probeer de Run2day daar :) ik heb heel goede ervaring met die winkel. Aardige mensen, ze nemen de tijd voor je en maken duidelijke video opnamen van je voeten ^O^

En als je dan toch in Arnhem bent, maak er dan meteen een dagje van!

Of inderdaad PK Running, wat stipjestreepje zegt. Moet erg goed zijn, maar ik ben er nog nooit geweest
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126124796
Woon redelijk 'dicht' bij Arnhem, maar ben er nog maar 1x geweest.... :@
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 12:50:43 #46
155227 crew  Guppy
dus
pi_126124874
Zet je auto in Elst bij het station (supermakkelijk te vinden vanaf de snelweg en gratis parkeren dacht ik) en neem de trein naar Arnhem. Waarschijnlijk ben je net zo duur uit als met parkeren en je komt midden in de stad uit :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126125212
Dat ga ik in ieder geval een keer doen, bedankt voor de tip! ^O^
Waarschijnlijk toch Horst deze week, deze week het makkelijkste in te plannen. Als het niks is daar, voldoende andere opties denk ik. :)
pi_126127019
Ik ben gewoon naar runnersworld eindhoven gegaan zonder over de winkel na te denken :@
  maandag 6 mei 2013 @ 13:57:16 #49
236410 MaleDuck
pi_126127444
quote:
17s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben gewoon naar runnersworld eindhoven gegaan zonder over de winkel na te denken :@
Goede keuze hoor, ik ben hier ook gewoon naar loperscompany in Dort gegaan zonder nadenken ;) Als je maar naar een winkel gaat waar ze videoanalyse doen :Y En dan het liefst niet op de loopband...
pi_126127456
Net 1,83 mijl in 17:53 gelopen.
geen idee of het een fatsoenlijk tempo is maar ik ben kapot iig.
Morgen eens kijken of het sneller kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')