SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Geschil geopend tegen sunsky/eforchina. Item nog steeds niet ontvangen en 20 maart besteld (28e mail met tracking gehad die in Ukraine is uitgekomen).
![]()
Alweer een tegen hun?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:00 schreef rene90 het volgende:
Geschil geopend tegen sunsky/eforchina. Item nog steeds niet ontvangen en 20 maart besteld (28e mail met tracking gehad die in Ukraine is uitgekomen).
![]()
![]()
Is mijn eerste geschil ooit, heb lopen mailen met ze om het op te lossen maar ze zeggen continue kijk bij je postkantoor / whatever. Ik ben er een beetje klaar mee, vond het ook wel zo netjes als ze mijn surface mail hadden aangepast naar een andere manier van verzenden omdat ze zo liepen te kutten en ik pas na 3 weken met ze mailen toegaven dat ze fout zaten (toen het daadwerkelijk in Ukraine was aangekomen) en het toch wel gingen versturen.quote:![]()
Ik ben op zoek naar een displayport to hdmi adapter of een complete kabel.
Nu heb ik dit al gevonden;
http://www.buyincoins.com(...)ok-product-1334.html
Maar wellicht kan het nog goedkoper? Vooral een kant en klare kabel kan ik nergens vinden![]()
Ah krijg je ook steeds dit mailtje:quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is mijn eerste geschil ooit, heb lopen mailen met ze om het op te lossen maar ze zeggen continue kijk bij je postkantoor / whatever. Ik ben er een beetje klaar mee, vond het ook wel zo netjes als ze mijn surface mail hadden aangepast naar een andere manier van verzenden omdat ze zo liepen te kutten en ik pas na 3 weken met ze mailen toegaven dat ze fout zaten (toen het daadwerkelijk in Ukraine was aangekomen) en het toch wel gingen versturen.Alleen dan de hele tijd dit als reactiequote:Dear friend,
Sorry could you contact your local post about it, or you can check if your address has some problem.
Hope you can get your order soon, thanks.
For more questions please feel free to let me know.
Thanks.
Best regardsTeveel moeite om zelf te typen. En mijn adres heeft geen problemen, dat vertelde die me
![]()
![]()
Dan kan ik hem opwaarderen tot claim toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:15 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ah krijg je ook steeds dit mailtje:
[..]
Alleen dan de hele tijd dit als reactieTeveel moeite om zelf te typen. En mijn adres heeft geen problemen, dat vertelde die me
![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:42 schreef relativity het volgende:
Ik heb daar gekeken, maar inderdaad alleen spotjes
In mijn ouderlijk huis heb ik ook de spotjes vervangen door led lampen. Nu is het 18 watt i.p.v. 360! En daarbij ook nog veel feller!Ik denk dat het ook per vestiging kan verschillen. Ik keek opzich al raar op dat onze lokale vestiging ze had want dat is toch een wat kleinere winkel. Maar het zijn inderdaad aanraders.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:13 schreef Helly het volgende:
Bij de Action hebben ze ook e27 ledlampen (reactie op eind vorige topic nog).
Erg goedkoop en ze werken uitstekend (1 uitval gehad maar dat kan gebeuren).![]()
m'n heli van bangood, shipped 17 april kan ik ook nog steeds niet tracken ... veel succes met tracken !quote:
ik ging een full refund krijgen van tmart, maar dat is ook nog niet gebeurd, allicht ook eens claimen via PayPal![]()
![]()
Hoe lang geleden is dat inmiddels al? Er waren er hier wel meer die het al terug hadden toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:58 schreef Syphixx het volgende:
ik ging een full refund krijgen van tmart, maar dat is ook nog niet gebeurd, allicht ook eens claimen via PayPal
Dat hele tracken...tja, je besteld iets en binnen nu en 6 weken al je het waarschijnlijk wel krijgen.![]()
26ste mail gehad met " Re: Message from Tmart.com " wat zelf getypt was aan mijquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoe lang geleden is dat inmiddels al? Er waren er hier wel meer die het al terug hadden toch?
Dat hele tracken...tja, je besteld iets en binnen nu en 6 weken al je het waarschijnlijk wel krijgen.
28ste mail gehad met " Re: RE: About Your Issue " wat een auto mail was met zelfde vraag, reship of refund.. nog niet zolang geledne maar toch![]()
![]()
Toch even een wifi repeater zoeken, wie was dat laatst ookalweer die eentje had gekocht? Kan niks vinden in het review topic![]()
![]()
Ik had geen reapter gekocht, maar wel een betere ontvanger..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:29 schreef davedavy het volgende:
Toch even een wifi repeater zoeken, wie was dat laatst ookalweer die eentje had gekocht? Kan niks vinden in het review topic
zie review hier:
GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic![]()
Ah een andere post van jou maakt precies duidelijk wat ik moet hebben:quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik had geen reapter gekocht, maar wel een betere ontvanger..
zie review hier:
GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopicIk denk dat ik dan maar gewoon die van BIC.quote:weet dat er nogal veel vragen en onduidelijkheden zijn over dit soort zaken, en al is dit misschien niet het goede topic hiervoor, ik zal het toch allemaal even uitleggen
die kabel is alleen benodigd om het ding in te stellen, daarna zal hij dus gewoon domweg het signaal oppakken en weer door verspreiden..
waar je natuurlijk wel altijd rekening mee moet houden is het volgende;
het begin punt ( de modem) stuurt de volledige snelheid draadloos meestal door naar een router ( soms is de modem en router in 1)
De wifi router verstuurt dat signaal dus weer de lucht in..
wanneer je dan bijvoorbeeld op je boven verdieping de repeater plaatst, vangt de repeater van dat volledige snelheid signaal nog maar bijvoorbeeld 2/5 streepjes op. oftewel die 3/5 is dus al verloren gegaan..
Die 2/5de snelheid stuurt de reapter vervolgens weer door naar bijvoorbeeld je laptop
kortom wat ik hiermee wil zeggen is, dat wanneer je connect met de wifi repeater je nooit je volledige snelheid meer zal halen
wat dus wel het geval kan zijn wanneer er 2 routers worden geplaatst, omdat dan het signaal niet draadloos word verzonden maar over een normale UTP kabel gaat
update:
http://www.buyincoins.com(...)g-product-28350.html![]()
Hey ik zat ook al aan zo'n te denken. Dan kan je toch gwn vanaf je modem de kabel doortrekken naar, in mijn geval, de zolder en dan plug ik daar dat ding in en dan heb ik ongeveer het zelfde bereik als op de begane grond(waar de modem/router staat)?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:39 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ah een andere post van jou maakt precies duidelijk wat ik moet hebben:
[..]
Ik denk dat ik dan maar gewoon die van BIC.
Heb je de 900i ook geprobeerd?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:32 schreef davedavy het volgende:
Zojuist ES800M's binnen, sjezus waarom kocht ik ze niet eerder. Top geluid voor dat geld!![]()
ook gekochtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:32 schreef davedavy het volgende:
Zojuist ES800M's binnen, sjezus waarom kocht ik ze niet eerder. Top geluid voor dat geld!![]()
op ebay goedkoper dan price angels![]()
![]()
Linkje? cheapest es800m op ebay vind ik voor 6,95$ met freeship buy now.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ook gekocht![]()
op ebay goedkoper dan price angels
op Priceangels zonder coupons is hij 6,65$ ?
op ebay staan wel 2 paar op voor bieden, dat dan weer wel..![]()
http://www.ebay.nl/itm/280855165131quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
Linkje? cheapest es800m op ebay vind ik voor 6,95$ met freeship buy now.
op Priceangels zonder coupons is hij 6,65$ ?
op ebay staan wel 2 paar op voor bieden, dat dan weer wel..
Deze is goedkoper dan priceangels incl. korting toch?![]()
Klopt +-6$ , gek dat ik die niet vind met de term ES800M op worldwidequote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/280855165131
Deze is goedkoper dan priceangels incl. korting toch?
ook maar eens een setje bestellen dan![]()
![]()
Wellicht ook maar eens proberen, zijn die beter dan de Brainwavz Alpha? Ik heb eigenlijk nog niemand Awei zien vergelijken met Brainwavez.quote:![]()
http://tweakers.net/pricewatch/297653/tp-link-tl-wa830re.htmlquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:39 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ah een andere post van jou maakt precies duidelijk wat ik moet hebben:
[..]
Ik denk dat ik dan maar gewoon die van BIC.
Waar heb je die gekocht?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:49 schreef davedavy het volgende:
E-Blue muis ook binnen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij iets iets anders dan deze: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=111066707910![]()
http://www.ebay.nl/itm/37(...)l2649#ht_9008wt_1271quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht?
Hij iets iets anders dan deze: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=111066707910![]()
Hoe bevalt tie?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:49 schreef davedavy het volgende:
E-Blue muis ook binnen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Hahah toevallig, ik ben momenteel bezig met de review van de Cobra mini editie muis, ook zojuist binnen gekregen
hier alvast een fototje:![]()
![]()
Dat hij niet zo lekker in de hand licht, komt vast door die ledverlichting die je lelijk vindquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:34 schreef davedavy het volgende:
[..]
Licht niet zo lekker in de hand, de led verlichting is best lelijk maar er valt mee te leven
daarnaast hoort gamersgear gewoon een lekker blauw/rood/groen ledlicht af te geven!
![]()
Ja maar werk het dan ook goed afquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
daarnaast hoort gamersgear gewoon een lekker blauw/rood/groen ledlicht af te geven!
Moet er dalijk eens mee gaan gamen, gebruik hem pas 10 minuten dus even wennen etc
![]()
Mijn Awei's werken trouwens maar half, aan de rechterkant komt maar de helft van het volume wat links komtKlinkt niet echt fijn nu, even priceangel's contacteren.
![]()
Nog steeds mijn MiniX Neo X5 niet binnen (24-3 besteld).
Het contact met de verkoper gaat moeizaam.....inmiddels een claim ingediend bij PayPal.
Verkoper....Proberen ze mij nu zolang mogelijk aan het lijntje te houden, tot die 45 dagen voorbij zijn?quote:I will check it
u know, it is saturday here, the shipping company do not on work, I will check with shipping company on Next Monday
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2013 17:17:25 ]![]()
hoeveel tijd heb je nog?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:17 schreef HeaN82 het volgende:
Nog steeds mijn MiniX Neo X5 niet binnen (24-3 besteld).
Het contact met de verkoper gaat moeizaam.....inmiddels een claim ingediend bij PayPal.
Verkoper....
[..]
Proberen ze mij nu zolang mogelijk aan het lijntje te houden, tot die 45 dagen voorbij zijn?
je kan gerust alvast een claim indienen, dan lossen ze het intussen maar op![]()
Nog een paar dagen, maar net claim ingediend.....is toch 78 euroquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoeveel tijd heb je nog?
je kan gerust alvast een claim indienen, dan lossen ze het intussen maar op![]()
Ik bestel al jaren, en alles is altijd binnen gekomen.
Dit is de eerste keer dat het zolang duurt....normaal 3 weken![]()
![]()
Ik heb zojuist de E-Blue/ E-3lue Cobra gaming mouse binnen gekregen die ik voor +- 4.25$ heb gewonnen op ebay bij deze seller. Hij heeft vaker cobra muizen in de aanbieding dus hou zijn ebay store eens in de gaten mocht je opzoek zijn naar een goedkope muis.
E-Blue/ E-3lue is een Aziatisch merk wat zich richt op het maken van randapparatuur zoals Muizen, toestenborden, headsets,speakers etc. Volgens eigen zeggen staan ze zelfs in de top 5 van beste merken qua randapparatuur en hebben ze meer dan 12 biljoen producten al verkocht.
Uit de cobra lijn van het merk zou in de afgelopen 2 jaar meer dan 4 miljoen producten zijn verkocht.
De internationale website is hier te bezoeken (klikbaar)
Om te beginnen zijn er verschillende soorten Cobra muizen in de omloop, de bekende versies voor mij zijn;
• Cobra Mini edition (degene die ik nu review dus);
• Cobra Q-edition;
• Cobra Junior edition.
Verschillen qua design tussen bovenstaande muisjes is er vrijwel niet, het is echter wel zo dat de MINI editie de grootste van de 3 versies is (chinese logica om de grootste versie, mini te noemen..), de Junior editie is qua grootte gelijk aan de Q-editie.
De junior wijkt af van zowel de mini als Q-editie op basis van het scroll wieltje, deze ziet er naar mijn mening bij de junior niet echt florissant uit, en ik raad je dan ook aan om te gaan voor of de Mini editie indien je een wat grotere muis wil, of te gaan voor de Q-editie als je liever een wat compactere muis wil hebben.
Links Q-editie VS Rechts Mini editie
Zoals ik al eerder aangaf zijn er nog tig verschillende soorten cobra muizen, die ik verder niet allemaal wil bespreken, echter moet je er ook opletten dat er verschillende soorten behuizingen weer zijn, zo zijn er ook cobra muizen waarbij de top coating niet rubberized is maar gewoon plastic is. Hieronder zie je bijvoorbeeld de Junior met een plastic coating, let tevens op het verschil in de scrollwiel ten opzichte van de Mini en Q-editie.
Dit is in mijn mening een no-go voor een gaming muis, een plastic muis is in de zomer met zweterige handen erg glad, waardoor je bij snelle bewegingen(denk aan schietspellen etc.) snel de grip op de muis verliest.
Cobra Mini edition muis specificaties:bron: ebay verkoper Hossen-USAquote:Mini-Edtion of E-blue.
100% Brand New in Box
High Quality, Compact Design and Measurable Weight
Fashion E-Blue Cobra Style.(Blue Light Tech.)
Ultra-precise Scroll Wheel
New Version: High Resolution: 1600DPI
Resoulition adjustable in driverless-free drive
DPI Switch LED Light
Size: 110 x 63.5 x 40mm
Switch Life: 5 million cycle
16-bit ultra-wide data path
4000FPS frames per second (5.8 megapixels per second)
Zero-acoustic Ultraslick™ Teflon feet
Special Lovely Fashion Mini-Edition for any user.
Ergonomic Both-handed design
Buttons: 6 buttons with scroll wheel(Two Side-Buttons)
Most suitable for Laptop user and PC user
Optical technology works on most surfaces
Intelligent connectivity. no need to code, plug & play
Built-weight iron, feel comfortable, mobile and stability
The USB cable length is up to about 1.8m
Compatible with Windows XP, Vista, Windows 7, ME,2000 and Mac OS...or latest
Weight: about 125g
Colors available: Black
Ik heb wat grotere handen en zodoende vind ik een grotere muis dus prettig, momenteel heb ik 2 muizen liggen, waarvan er 1 een logitech draadloos muisje is die feitelijk wat te klein voor me is.
Mijn hand sluit prima op de cobra mini editie en voelt ook erg stevig aan.
De rubberized coating geeft een goede grip en de muis is over het algemeen niet erg zwaar (92 gram). De onderkant is van hard plastic gemaakt, eveneens als de 'pootjes'..
Deze pootjes glijden goed over een houten bureaublad en de lazer van de muis heeft dan ook geen enkele moeite met dit oppervlak ( sommige muizen kunnen niet goed tegen houten/gladde oppervlakten en moeten gebruikt worden met een muismat, dat is bij deze muis dus niet het geval!)
Het mechanisme van het klikken(zowel muisknoppen als sidebuttons) en scrollen verloopt zeer soepel, je hoort de klikken wel maar het klink niet plastic aan zoals mijn Logitech wel doet.
Het scrollwieltje loopt aan de onderkant door(zie onderstaande fotos), dit kan een belemmering gaan worden voor mensen die nog al de gewoonte hebben om te eten achter de pc, of op plekken waar veel stof/troep op het bureau ligt. De stof/troep zou via de onderkant de muis in kunnen worden gedraaid, al is dit denk ik niet zo heel erg snel van toepassing.
Bovenop de muis zit dus het DPI switchje waarbij geswitched kan worden tussen 600-1000-1600 DPI, ook deze is soepel in te drukken en heeft voor elke stand een andere felheid qua led
(600 is zwak belicht, 1000 is normaal belicht, en 1600 is sterk belicht)
Fotos:
De muis inwerking, hierbij licht de muis dus aan de zijkanten blauw op.
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel!
Conclusie: Voor de prijs waarvoor ik hem heb gekregen is hij echt PERFECT!
maar sws voor onder de 10 euro krijg je hier in NL niks beters!
voelt enorm goed aan, is netjes afgewerkt, Rubberized topcoating..
1600 dpi is echt lekker om te gamen, 1000 vind ik ideaal voor het normale browsen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 04-05-2013 18:19:35 ]![]()
Bedankt voor de review! Kan je er een conclusie bij zetten? Volgens mij zeg je zoiets van; prima muis maar niet voor gaming vanwege het vele plastic?![]()
Je kunt toch lezen of niet?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:13 schreef xzaz het volgende:
Bedankt voor de review! Kan je er een conclusie bij zetten? Volgens mij zeg je zoiets van; prima muis maar niet voor gaming vanwege het vele plastic?
volgens mij zeg ik meerdere malen duidelijk dat ik de rubberized versie heb, dat je juist niet moet gaan voor een plastic versie ivm zweterige handen, en dat is niet bevorderlijk in een goede shooter etc.
conclusie toegevoegd.![]()
Na 2x lezen zag ik het, sorry; wat langzaam van begrip. Bedankt in ieder geval voor de review!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je kunt toch lezen of niet?
volgens mij zeg ik meerdere malen duidelijk dat ik de rubberized versie heb, dat je juist niet moet gaan voor een plastic versie ivm zweterige handen, en dat is niet bevorderlijk in een goede shooter etc.
conclusie toegevoegd.![]()
Pfff.. niet eens volgens de circular... luiwammesen!quote:Hier een overzicht overgenomen uit de 'Circular on the Arrangement of Certain Holidays in 2013'.
• New Year | January 1-3
• Spring Festival | February 9-15 (Chinese New Year | February 10)
• Qingming Festival / Tomb Sweeping Day | April 4-6
• Labor Day | April 29 - May 1
• Dragon Boat Festival | June 10-12
• Mid-Autumn Festival | September 19-21
• National Holiday | October 1-7Yay (of 'oei
'). Ik heb een nieuwe status op MisterTao...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hoeveel orders heb je daarvoor moeten doenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:23 schreef shiznuts het volgende:
Pfff.. niet eens volgens de circular... luiwammesen!
[..]Yay (of 'oei
'). Ik heb een nieuwe status op MisterTao...
[ afbeelding ]? (is ie al shipped?)
![]()
Ja, issie.
Enne... eerste bestelling in juni vorig jaar. Moet je 1000 usd aan orders overschrijden. Vandaar de 'oei'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
In 8 dagen mijn spullen gehad!
Iemand enig idee hoe ik deze op de goede tijd ingesteld krijg?
http://club.dx.com/reviews/text/41235![]()
Heb je niet een leuke compilatie foto van alle zooi die jij inmiddels hebt gekocht?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:37 schreef shiznuts het volgende:
Ja, issie.
Enne... eerste bestelling in juni vorig jaar. Moet je 1000 usd aan orders overschrijden. Vandaar de 'oei'.![]()
'Where to begin...'quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb je niet een leuke compilatie foto van alle zooi die jij inmiddels hebt gekocht?![]()
Haha. Ik heb vorige week maar weer een dubbelzijdige organizer koffer gehaald voor m'n oordopjes (had er al eentje helemaal gevuld). Too much chinagear.
Hehe goed bezig.
DX is weer lekker traag trouwens, 7 april besteld, 8 april verzonden, nog niet ontvangen.![]()
DX is idd nogal langzaam. Blijf het dan ook vermijden zolang het niet anders kan.
Ja doe ik ook maar soms moet je eraan geloven. Banggood gaat nog steeds als een trein, 26 april verzonden, afgelopen donderdag / vrijdag binnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:47 schreef shiznuts het volgende:
DX is idd nogal langzaam. Blijf het dan ook vermijden zolang het niet anders kan.![]()
Ja, BG is zo'n beetje de nummero uno nu.Echt toffe lui daar, goed assortiment en prijzen overwegend gunstig.
Tinydeal heb ik nu ook erg positieve ervaringen mee, 26e verzonden en ook afgelopen donderdag/vrijdag binnenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:50 schreef shiznuts het volgende:
Ja, BG is zo'n beetje de nummero uno nu.Echt toffe lui daar, goed assortiment en prijzen overwegend gunstig.
![]()
![]()
Ligt toch niet aan DX. Zodra zij het verzenden, hebben ze er geen invloed meer op. 1 dag processing is netjes hoor. DX is vaak 3 - 6 dagen processing.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:43 schreef rene90 het volgende:
Hehe goed bezig.
DX is weer lekker traag trouwens, 7 april besteld, 8 april verzonden, nog niet ontvangen.![]()
Banggood gratis deal ook enorm snel gekregen ja!
en die muis was 22 april verzonden, gewoon binnen 2 weekjes
voor de rest is bij mij alles best traag op het moment..![]()
Óf ze zeggen natuurlijk dat het verzonden is... terwijl alleen het item uit het magazijn is gescand en stock -1 is. Wat niet wil zeggen dat het al onderweg is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:13 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ligt toch niet aan DX. Zodra zij het verzenden, hebben ze er geen invloed meer op. 1 dag processing is netjes hoor. DX is vaak 3 - 6 dagen processing.Zo'n idee heb ik erbij...
Ja heb ik ook, bij meerdere shops trouwens. Aan die structuur daar (ook van de post) begrijp je niks.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Óf ze zeggen natuurlijk dat het verzonden is... terwijl alleen het item uit het magazijn is gescand en stock -1 is. Wat niet wil zeggen dat het al onderweg is.Zo'n idee heb ik erbij...
![]()
Je moest eens weten hoe lang ik nog op bepaalde pakjes van DX wacht... En hoe vaak ik tegenwoordig niet eens een verzendbevestiging van hun krijg..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:13 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ligt toch niet aan DX. Zodra zij het verzenden, hebben ze er geen invloed meer op. 1 dag processing is netjes hoor. DX is vaak 3 - 6 dagen processing.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Jep, die tonen ze niet met ES800M op worldwide, best gaar..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
Klopt +-6$ , gek dat ik die niet vind met de term ES800M op worldwide
ook maar eens een setje bestellen dan
Mijn ES800M's moeten nog aankomen(ook gekocht op PriceAngels).![]()
Mijn 2e setje ES800M's zijn ook onderweg, met een coupon ¤5.32quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:55 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Jep, die tonen ze niet met ES800M op worldwide, best gaar..
Mijn ES800M's moeten nog aankomen(ook gekocht op PriceAngels).![]()
![]()
Ik heb iets besteld bij mixeshop op 2 mei, momenteel staat de order nog op Processing, zou ik de order nog kunnen annuleren en zo ja hoe?![]()
Mwah, de kans acht ik niet heel groot, maar ik zou gelijk even mailen. Er is niet een bepaalde annuleer knop dus gewoon mailen / kijken of ze een live chat hebben. Dat is de snelste optie vaak.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:19 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Ik heb iets besteld bij mixeshop op 2 mei, momenteel staat de order nog op Processing, zou ik de order nog kunnen annuleren en zo ja hoe?![]()
Ergens in vorige topic nog aangegeven dat ik uit japan heb besteld.
2 pakketten op zelfde dag (wel van verschillende sellers) verzonden en beide na 8 dagen binnen. Gewoon basis shipping dus lijkt ook redelijk vlot te zijn.![]()
Iets voor je motor?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:22 schreef Racer88 het volgende:
Ergens in vorige topic nog aangegeven dat ik uit japan heb besteld.
2 pakketten op zelfde dag (wel van verschillende sellers) verzonden en beide na 8 dagen binnen. Gewoon basis shipping dus lijkt ook redelijk vlot te zijn.![]()
Heb een mailtje gestuurd, live chat werkt bij Mixeshop blijkbaar via Skype, en heb beide Skype contacten toegevoegd.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mwah, de kans acht ik niet heel groot, maar ik zou gelijk even mailen. Er is niet een bepaalde annuleer knop dus gewoon mailen / kijken of ze een live chat hebben. Dat is de snelste optie vaak.![]()
Famicom (Jap SNES) Games. Heb alleen door ongeduldig bieden een spel nu dubbelquote:
Dragon ball Z Butouden 1, voor wie interesse heeft. Hij mag voor inkoop weg, Met doosje
Heeft 6,35 euro gekost.
Werkt ook op gewone snes met een converter
Als ik dit hier niet mag neerschrijven, haal ik t uiteraard weg![]()
Klopt het dan de inklaringskosten van dhl ¤10 zijn, lees ik op invoerkosten.nl. Kreeg vandaag een aantal heli's binnen en moest dokken, alleen niet iets van een kostenspecificatie ofzo. Als het klopt, snap ik het bedrag niet :s.![]()
Als ik jouw was zou ik hem verkopen via Ebay, maak je ook nog wat winst.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:28 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Famicom (Jap SNES) Games. Heb alleen door ongeduldig bieden een spel nu dubbel
Dragon ball Z Butouden 1, voor wie interesse heeft. Hij mag voor inkoop weg, Met doosje
Heeft 6,35 euro gekost.
Werkt ook op gewone snes met een converter
Als ik dit hier niet mag neerschrijven, haal ik t uiteraard weg![]()
![]()
Iemand die me kan vertellen hoe ik die earbuds van de Awei's afhaal? Het klik en trek systeem werkt niet en ik krijg die rubberen dingen er maar niet af
Edit:
Met je tanden dus.![]()
Hoef er niks op te verdienen. En kan het zo iemand anders gunnen die er toevallig naar op zoek is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:35 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Als ik jouw was zou ik hem verkopen via Ebay, maak je ook nog wat winst.
Denk ook niet dat ik het goedkoper kan aanbieden dan onze japanse vrienden omdat de verzendkosten wellicht hoger zijn![]()
Net een telefoon besteld bij Pandawill en viel me iets vreemds op. Ik had de telefoon in het madje gedaan en op checkout geklikt(Paypal). Wachtwoord ingevuld bij Paypal en kreeg daar netjes het bedrag te zien wat ik moest betalen en ik klik op doorgaan. Dan wordt je dus automatisch teruggeleid naar Pandawill. Je kunt daar weer kiezen uit welke shipping je wilt doen. Standaard is china, maar ik koos Hongkong Post(4 dollar ofzo).
Daarna weer op next geklikt. Ik verwachtte eigenlijk dat ik weer naar Paypal geleid zou worden, maar dat was dus niet zo. In de bevestiging van Paypal stond dus wel het bedrag van de telefoon + shippingkosten Hongkong post. Dat klopt verder ook wel, maar ik vind het vreemd dat je al bevestigd had bij Paypal en dat het bedrag dus nog wel kan veranderen. Ook al had je dus al eerder het bedrag aangegeven bij Paypal.
Ze kunnen op zo'n manier ook de boel oplichten lijkt me.![]()
Ik heb dat ook weleens gehad met een kortings coupon die in het overzicht weer niet eraf ging. Of soms komen er nog paypal kosten bij die niet heel duidelijk ergens staan in het overzicht. Mijn advies: bestel bij de bekende toko's. Paypal claims kan je altijd indienen dus daar zou ik me niet te druk over maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:58 schreef Nicap_tm het volgende:
Net een telefoon besteld bij Pandawill en viel me iets vreemds op. Ik had de telefoon in het madje gedaan en op checkout geklikt(Paypal). Wachtwoord ingevuld bij Paypal en kreeg daar netjes het bedrag te zien wat ik moest betalen en ik klik op doorgaan. Dan wordt je dus automatisch teruggeleid naar Pandawill. Je kunt daar weer kiezen uit welke shipping je wilt doen. Standaard is china, maar ik koos Hongkong Post(4 dollar ofzo).
Daarna weer op next geklikt. Ik verwachtte eigenlijk dat ik weer naar Paypal geleid zou worden, maar dat was dus niet zo. In de bevestiging van Paypal stond dus wel het bedrag van de telefoon + shippingkosten Hongkong post. Dat klopt verder ook wel, maar ik vind het vreemd dat je al bevestigd had bij Paypal en dat het bedrag dus nog wel kan veranderen. Ook al had je dus al eerder het bedrag aangegeven bij Paypal.
Ze kunnen op zo'n manier ook de boel oplichten lijkt me.
Dat het raar is ben ik wel met je eens.![]()
Ik maak me dr ook niet zo druk over, vooral niet bij Pandawill. Dat verklaardvmisschien ook dat voorval van iemand hier over de checkout van de happy hour artikelen. Hij had bij Paypal betaald met het happy hour bedrag en zag dat ook staan. Later bleek dat het hogere bedrag te zijn. Dat is dan wel weer jammer. Je ziet het namelijk pas als je "echt" betaald hebt.![]()
LOL, blijkt DX de ES800M ook goedkoper te hebben dan priceangels!
http://dx.com/p/fashion-i(...)k-120cm-cable-108684
Pricematch gedaan![]()
![]()
Hehe, heb dit gemeld bij PA, kijken of ze de prijs aanpassen. PA heeft namelijk wel een goede verzending de vorige keer.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
LOL, blijkt DX de ES800M ook goedkoper te hebben dan priceangels!
http://dx.com/p/fashion-i(...)k-120cm-cable-108684
[ afbeelding ]
Pricematch gedaan![]()
![]()
Moet ook nog oortjes kopen voor mijn laptop..
Heb er niet veel verstand van en ben er paar tegen gekomen in dit topic (Brainwavz ?)
Iemand tips.
Graag niet te duur![]()
![]()
Deze misschien: http://www.ebay.nl/itm/280855165131 ?quote:Op zondag 5 mei 2013 01:54 schreef zerokil het volgende:
Moet ook nog oortjes kopen voor mijn laptop..
Heb er niet veel verstand van en ben er paar tegen gekomen in dit topic (Brainwavz ?)
Iemand tips.
Graag niet te duur
Shiz over de ES900i en de ES800M:quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef shiznuts het volgende:
Haai boppers! Goeieaafont!
[..]
Is ook een goede... als je gaat voor een 'clubfeeling'.
Heb je een wijdere range van genres dan alleen house/techno e.d. in je playlist staan met bijvoorbeeld pop/rock en klassiek, ga je meer aan de ES800M hebben. Imho.Daarom noem ik de ES800M altijd een perfecte 'allrounder'. De ES900i is meer genre-beperkt, maar treft 'ie je genre, dan zeker niet verkeerd.
![]()
http://www.focalprice.com(...)fRecVAV&Currency=EUR
Bij Focal het goedkoopst of heeft iemand nog lager?
![]()
Oh mijn 3S code is fout...
Thanks PostNL..
3SRK123456
Zo'n code, wat houdt RK in?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Heeft een van jullie ervaring met keramische messen uit china? Keukenmessen hebben ik het uiteraard over :-)Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me![]()
Ik heb er één in bestelling op aanraden van iemand hier die er meerdere heeft en erg te spreken was over de messenquote:Op zondag 5 mei 2013 10:38 schreef slaveloos het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met keramische messen uit china? Keukenmessen hebben ik het uiteraard over :-)![]()
![]()
http://www.banggood.com/W(...)AIR-PRO-p-57449.htmlquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:10 schreef dj_ko het volgende:
Ik ben op zoek naar een displayport to hdmi adapter of een complete kabel.
Nu heb ik dit al gevonden;
http://www.buyincoins.com(...)ok-product-1334.html
Maar wellicht kan het nog goedkoper? Vooral een kant en klare kabel kan ik nergens vinden
Deze is prima. Heb ik zelf ook een keer gekocht![]()
Dank je, maakt het nog uit welke?quote:Op zondag 5 mei 2013 10:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb er één in bestelling op aanraden van iemand hier die er meerdere heeft en erg te spreken was over de messenMorality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
Danbestel ik er wel eentje bij bic. Die zijn vaak lekker snel. Zal hier wel melden hoe de ervaringen zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 10:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kijk even naar de reviews / prijzen, maakt verder niet heel veel uit wat ik een tegen kwam.Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
Is gewoon een prima kloppende voor PostNL? PostNL codes beginnen altijd met 3S en pakketjes uit het buitenland hebben maar 6 cijfers en 2 letters (na de 3S)quote:Op zondag 5 mei 2013 10:26 schreef bobbernaut het volgende:
Oh mijn 3S code is fout...
Thanks PostNL..
3SRK123456
Zo'n code, wat houdt RK in?Ja, prima dingen worden hier dagelijks gebruikt.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:38 schreef slaveloos het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met keramische messen uit china? Keukenmessen hebben ik het uiteraard over :-)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dan krijg je altijd een mail terug "sorry we can't" , waarom is de saw a lower price knop er dan :/quote:Op zondag 5 mei 2013 00:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hehe, heb dit gemeld bij PA, kijken of ze de prijs aanpassen. PA heeft namelijk wel een goede verzending de vorige keer.![]()
Ja maar het probleem is, postnl zegt dat de code niet goed is (op de site)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Het is ook geen PostNL code...quote:Op zondag 5 mei 2013 11:10 schreef bobbernaut het volgende:
Ja maar het probleem is, postnl zegt dat de code niet goed is (op de site)![]()
Maar die code kreeg ik van postnl toen ik vroeg of ze mijn code konden omzettenquote:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Even de andere zending-track dingen op de site gebruiken.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar die code kreeg ik van postnl toen ik vroeg of ze mijn code konden omzetten
Wil nog wel eens voor komen dat de ene 'standaard' het niet doet, maar een andere wel. Curieus maar blijkbaar zit het niet helemaal lekker daar in het systeem.
Lijkt me zoals eerder gezegd gewoon prima PostNL code (Interne re-code van je ChinaPostTracking code). Nederlandse codes zijn wat langer maar de gelinkte re-code zijn in het formaat wat jij hebt
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Zodra er een 3S code is gemiddeld 1-3 WERKdagen. Behalve als je pakketje door de douane gepakt isquote:Op zondag 5 mei 2013 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
Wacht nou maar gewoon af, duurt meestal 2-3 weken voor je iets ontvangt.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ownta en Pandawil hebben laatst wel de prijs van de Minix Neo X5 verlaagd nadat ik een price match deedquote:Op zondag 5 mei 2013 10:58 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dan krijg je altijd een mail terug "sorry we can't" , waarom is de saw a lower price knop er dan :/![]()
![]()
Welke editie binnen gekregen? Q ? junior?quote:Op zondag 5 mei 2013 10:58 schreef Miniem het volgende:
Heb mijn Cobra muisje binnen, Fijn ding maar te klein helaas.![]()
Thanksquote:Op zondag 5 mei 2013 10:39 schreef TheDoors het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/W(...)AIR-PRO-p-57449.html
Deze is prima. Heb ik zelf ook een keer gekocht
alleen ik ben op zoek naar een "normale" displayport 2 hdmi en geen mini displayport![]()
![]()
qquote:Op zondag 5 mei 2013 12:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
Welke editie binnen gekregen? Q ? junior?![]()
Wat betekent '14 carat gold hardware completes the look.'?
Wat is '14 Carat gold plated hardware'.
14 karaats goud ken ik, maar plated hardware?![]()
Verguld, micron laagje goud... Zorgt ervoor dat je spullen niet oxideren maar is dus totaal niet duur en slijt zeer snel eraf.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:48 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat betekent '14 carat gold hardware completes the look.'?
Wat is '14 Carat gold plated hardware'.
14 karaats goud ken ik, maar plated hardware?
Het is dus gold plated hardware, 14 carat... niet 14 carat gold, plated hardware.![]()
Ik had laatst bij buyincoins de goedkoopste usb game controller gekocht, krijg ik een duurdere versie met wel anologe sticks, was me dat eens een mooie verrassing.![]()
toevallig kreeg iemand uit dit topic de goedkopere versiequote:Op zondag 5 mei 2013 14:45 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik had laatst bij buyincoins de goedkoopste usb game controller gekocht, krijg ik een duurdere versie met wel anologe sticks, was me dat eens een mooie verrassing.![]()
![]()
Moest ik ook net aan denkenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
toevallig kreeg iemand uit dit topic de goedkopere versieDat is genaaied
![]()
![]()
Wat ik nog mis in de OP is de BIC-coupon 'KEXERJOE' voor 5% korting.
Ja het lijkt een recommender, maar het is echt een coupon![]()
![]()
Oh was dat een paar weken geleden ofzo? Ik had deze besteld, maar kreeg deze.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
toevallig kreeg iemand uit dit topic de goedkopere versie
Daar was ik dus echt happy mee, ik ga hem namelijk gebruiken op mijn Android mini pc, alleen jammer dat die usb kabel aan de korte kant is.![]()
Ja, zie ook deze post:quote:Op zondag 5 mei 2013 14:55 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Oh was dat een paar weken geleden ofzo? Ik had deze besteld, maar kreeg deze.
Daar was ik dus echt happy mee, ik ga hem namelijk gebruiken op mijn Android mini pc, alleen jammer dat die usb kabel aan de korte kant is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:56 schreef Downstar het volgende:
pfff nu loopt BIC bij mij ook te kutten..
ik had een Dualshock joystick besteld:
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com(...)ypad-product-43.html
En kreeg eergister mijn pakketje binnen, en helaas...BIC heeft het goedkopere model gestuurd zonder dus de pookjes..
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com(...)-pc-product-603.html
Even een mailtje gedaan dat ik graag de joystick ontvang die ik heb besteld, en dat ze dus een fout product hebben geleverd.
Reactie:
[..]
aangegeven dat dat inderdaad klopt, en dat ik graag een replacement zie van het juiste product
Reactie:
[..]
Of ik even een foto wou sturen, die ik dus al had gestuurd bij het melden van mijn probleem..
Dus heb gemeld dat ik dat al had gedaan..
Reactie:
[..]
uiteraard gemeld dat ik met 1.9$ compensatie niet akkoord ga, ik wil gewoon een juist product ontvangen, of een volledige refund(5.99$) zodat ik de dualshock joystick zelf wel weer kan bestellen..
Reactie:
[..]
het is toch om te huilen, of ik wel akkoord ga met 0.10$ extra![]()
![]()
en dus met 2$ compensatie, weer even opnieuw de controller van 5,99$ wil bestellen![]()
slimme sjakies daar..
Vroeger was er nooit veel 'gedoe' nodig om te melden dat iets niet correct was, en wat het snel en keurig opgelost... Ik blijf gewoon ff doorzeuren, zal vast wel goedkomen![]()
Flikker, ze hebben onze pakketjes om gewisseldquote:Op zondag 5 mei 2013 14:45 schreef Diqiu-Long het volgende:
![]()
ik heb gelukkig mijn money wel terug gehad, en inmiddels 2 nieuwe besteld..
nu moet ik eerst weer 2 weken wachten voor ik weer lekker fifa kan doen![]()
![]()
![]()
Is dat nog goedgekomen of deden ze nog steeds moeilijk?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
Flikker, ze hebben onze pakketjes om gewisseld
Oh ik zie je edit al, mooi![]()
![]()
zie editquote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Is dat nog goedgekomen of deden ze nog steeds moeilijk?
2 nieuwe besteld dus, zodat ik er 1 op backup heb![]()
Ja blijkbaar hebben ze de pakketjes omgewisseld, zal wel toeval zijn lijkt me, menselijke fout, die hebben natuurlijk mijn adres op jouw pakket gezet en jouw adres op dat pakket van mij.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
Flikker, ze hebben onze pakketjes om gewisseld![]()
![]()
ik heb gelukkig mijn money wel terug gehad, en inmiddels 2 nieuwe besteld..
nu moet ik eerst weer 2 weken wachten voor ik weer lekker fifa kan doen![]()
![]()
Maar ik ga niet klagen als ik een betere product krijg, ik had puur die goedkope versie besteld omdat ik een beetje de groene hond uit was hangen en hem voornamelijk voor Mario Kart 64 in gedachten heb en ik dan ook wel zonder anologe sticks kan.
Heb je die goedkope versie mogen houden natuurlijk?![]()
Klopt, gewoon omgewisseld..quote:Op zondag 5 mei 2013 15:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja blijkbaar hebben ze de pakketjes omgewisseld, zal wel toeval zijn lijkt me, menselijke fout, die hebben natuurlijk mijn adres op jouw pakket gezet en jouw adres op dat pakket van mij.
Maar ik ga niet klagen als ik een betere product krijg, ik had puur die goedkope versie besteld omdat ik een beetje de groene hond uit was hangen en hem voornamelijk voor Mario Kart 64 in gedachten heb en ik dan ook wel zonder anologe sticks kan.
Heb je die goedkope versie mogen houden natuurlijk?
maar aan zon simpele heb ik helaas niks, aangezien ik altijd met de pookjes speel
Maargoed, wel gezeik gehad om mijn geld terug te krijgen..
maar Inmiddels heb ik dus mijn geld terug en 2 nieuwe besteld..
Ik heb er al inmiddels aardig wat versleten...![]()
Ik haal gelijk een nieuwe als ik vind dat een knopje niet meer lekker in drukt( dat hij stroef gaat etc)
laatste 2 heb ik daadwerkelijk heel de joysticks afgebroken gewoon
momenteel liggen er ook verschillende onderdelen uit de joysticks op mijn bureau
[ Bericht 7% gewijzigd door Downstar op 05-05-2013 15:18:21 ]![]()
Zou je dan niet eens investeren in een wat degelijker controller als je er zo veel verslijt? Xbox 360 padje ofzo.![]()
xbox controllers..quote:Op zondag 5 mei 2013 15:29 schreef tuut-chips het volgende:
Zou je dan niet eens investeren in een wat degelijker controller als je er zo veel verslijt? Xbox 360 padje ofzo.![]()
![]()
Ik ben juist van logitech pads afgegaan omdat ik daar het zelfde euvel heb..
als iets me niet meer aanstaat qua indrukken etc. Dan staat het me al niet meer aan
En om nou steeds nieuwe controllers te gaan kopen van logitech van +- 25-30 euro, of een paar chinese van 4-5 euro, dan weet ik het wel![]()
![]()
Goedkoop is duurkoop. Beter kan je een officiële Playstation 2 controller aan je PC aansluiten. Je kan een ps2 to usb converter kopen bij ebay.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
xbox controllers..![]()
![]()
Ik ben juist van logitech pads afgegaan omdat ik daar het zelfde euvel heb..
als iets me niet meer aanstaat qua indrukken etc. Dan staat het me al niet meer aan
En om nou steeds nieuwe controllers te gaan kopen van logitech van +- 25-30 euro, of een paar chinese van 4-5 euro, dan weet ik het wel
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item2c64c794d0![]()
Goedkoop is zeker geen duurkoop, Ik ben gewoon een klier wat dat betreft op het gebied van controllers.. Ik ben altijd verliefd op de nieuwstaat van controllers, alles nog lekker stug en knopjes die nog fijn indrukken.. ik speel nog al wat fifa online, en ik ben nog al iemand die zijn knoppen hard in drukt als iets een beetje spannend word (Ja ik heb me er zelf ook wel op betrapt dat als ik racespellen doe, dat ik zelf schuin ga zitten als ik de bocht door gaquote:Op zondag 5 mei 2013 16:10 schreef Stevensan het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop. Beter kan je een officiële Playstation 2 controller aan je PC aansluiten. Je kan een ps2 to usb converter kopen bij ebay http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item2c64c794d0! te fanatiek dus haha!)
Ook bij mijn oude playstation heb ik mening controller versleten(doen het dus nog wel, maar knopjes zijn doorgedrukt en dat irriteert mij![]()
![]()
Je weet dat we hier juist in dit topic zitten voor de goedkope meuk?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:10 schreef Stevensan het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop. Beter kan je een officiële Playstation 2 controller aan je PC aansluiten. Je kan een ps2 to usb converter kopen bij ebay.
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item2c64c794d0
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
Lol die foto, maar controllers zijn inderdaad prima voor het geld, ik heb er al Mario Kart 64 mee gespeeld op mijn Android mini pc, alleen die usb kabels zijn te kort, ik heb een 42 inch tv, dus ik wil eigenlijk vanuit bed gamen, maar dat gaat dus niet met deze controller.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Klopt, gewoon omgewisseld..
maar aan zon simpele heb ik helaas niks, aangezien ik altijd met de pookjes speel
Maargoed, wel gezeik gehad om mijn geld terug te krijgen..
maar Inmiddels heb ik dus mijn geld terug en 2 nieuwe besteld..
Ik haal gelijk een nieuwe als ik vind dat een knopje niet meer lekker in drukt( dat hij stroef gaat etc)
laatste 2 heb ik daadwerkelijk heel de joysticks afgebroken gewoon
momenteel liggen er ook verschillende onderdelen uit de joysticks op mijn bureau
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou trouwens nog PS1 en PSP emulators op mijn Android mini pc kunnen uitproberen met deze controller.
Via mijn USB hub werkte de controller blijkbaar niet.![]()
17 verzonden nog steeds niks ... jouw post maakt me bangquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja doe ik ook maar soms moet je eraan geloven. Banggood gaat nog steeds als een trein, 26 april verzonden, afgelopen donderdag / vrijdag binnen.![]()
![]()
Je ziet hier wel een aantal mafkezen langskomen met eigenaardige trekjesquote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Downstar het volgende:
![]()
Hang je ze ook aan de muur met een spijker zoals Shiz met als zijn aankopen doet?![]()
![]()
Hihi ik eet nu Chinees eten
NL warehouse idd, erg warm!quote:Op zondag 5 mei 2013 19:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Waar besteld, banggood.com? Hoe was de versheid bij ontvangst?
Heb het besteld en na 10 minuten was het al verzonden, moest het alleen zelf even bezorgen maar dat maakt niks uit!
Rechtstreeks vanuit de fabriek ophalen? Dat klinkt goed! Wel betaald via PP voor het geval het niet te eten is of de kroepoek mist?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
NL warehouse idd, erg warm!
Heb het besteld en na 10 minuten was het al verzonden, moest het alleen zelf even bezorgen maar dat maakt niks uit!
![]()
Contant, kroepoek was 3.50 bijbetalen..quote:Op zondag 5 mei 2013 19:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Rechtstreeks vanuit de fabriek ophalen? Dat klinkt goed! Wel betaald via PP voor het geval het niet te eten is of de kroepoek mist?
Dus ik nam maar wat ik nodig had, nasi goreng en 6 mini loempia's
Geen omweg via Mr. Thuisbezorgd ofzo, dus dat is idd wel fijn jaOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb je wel gelijk gecheckt of de order klopte? Nu je niet via PayPal hebt betaald kan je niet meer claimen... Erg dom van je zodadelijk hadden ze de sambal vergeten of een andere bestelling meegegeven. Zie ook de wisseling tussen diqui-long en downstar!quote:Op zondag 5 mei 2013 21:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Contant, kroepoek was 3.50 bijbetalen..
Dus ik nam maar wat ik nodig had, nasi goreng en 6 mini loempia's
Geen omweg via Mr. Thuisbezorgd ofzo, dus dat is idd wel fijn ja![]()
Wel.quote:Heb er 2 geprobeerd, werken allebei niet..quote:Op zondag 5 mei 2013 11:52 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Even de andere zending-track dingen op de site gebruiken.
Wil nog wel eens voor komen dat de ene 'standaard' het niet doet, maar een andere wel. Curieus maar blijkbaar zit het niet helemaal lekker daar in het systeem.
Lijkt me zoals eerder gezegd gewoon prima PostNL code (Interne re-code van je ChinaPostTracking code). Nederlandse codes zijn wat langer maar de gelinkte re-code zijn in het formaat wat jij hebt
http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/
Deze zegt: Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
Andere kan ik even niet vinden, maar die zei dat de postcode en/of 3S code niet juist waren..Nee ik heb niet meteen gecheckt of het klopte, keek ik thuis pas naar..quote:Op zondag 5 mei 2013 21:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk gecheckt of de order klopte? Nu je niet via PayPal hebt betaald kan je niet meer claimen... Erg dom van je zodadelijk hadden ze de sambal vergeten of een andere bestelling meegegeven. Zie ook de wisseling tussen diqui-long en downstar!
Order klopte overigens wel. De bak nasi was groter dan ik dacht!
Sambal kreeg ik er gratis bij! En ook nog een gratis bak saus!
Ik ga hier zeker vaker wat bestellen!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hahah nee dat nog net niet, ze liggen netjes in een bak, sommige nu in de prullenbak nuquote:Op zondag 5 mei 2013 18:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je ziet hier wel een aantal mafkezen langskomen met eigenaardige trekjes![]()
Hang je ze ook aan de muur met een spijker zoals Shiz met als zijn aankopen doet?
sommige waren echt te versleten, Houd er wel paar voor onderdelen![]()
![]()
Gekocht! Dankje voor de link.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:10 schreef Stevensan het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop. Beter kan je een officiële Playstation 2 controller aan je PC aansluiten. Je kan een ps2 to usb converter kopen bij ebay.
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item2c64c794d0![]()
Hebben we hier ook een expert in elektrische sigaretten? Door de bomen zie je het bos niet meer, ik zocht eigenlijk zo'n zwarte pen maar heb geen idee welke vullingen daarin passen. Dus mijn vraag, iemand ervaring?![]()
Gewoon in de topichistory zoeken... is vaak genoeg voorbijgekomen die 'e-cig', 'e-cigarette', 'e-shisha', 'pen shisha' en weet ik het. Verder gooi ik deze er altijd doorheen: "Roken."
Roken kan alleen als het een 'bepaald doel' dient.Anders is het gewoon slecht en geldverspilling.
Hoe zoek je daar doorheen dan? Als ik google naar fok chinese webshops <zoekterm> krijg je altijd posts die wel dat woord bevatten maar niet erover gaan :/ en heb ook nog geen zoekfunctie ontdekt op FOK!
![]()
![]()
FOK! sherlockquote:Op zondag 5 mei 2013 23:03 schreef davedavy het volgende:
Hoe zoek je daar doorheen dan? Als ik google naar fok chinese webshops <zoekterm> krijg je altijd posts die wel dat woord bevatten maar niet erover gaan :/ en heb ook nog geen zoekfunctie ontdekt op FOK!
http://fok.nl/sherlockSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
• http://www.google.nl/sear(...)inese+webshops+e-cig (voorbeeld)quote:Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
En gewoon in de navigatiebalk bovenaan de site staat links van 'dm' gewoon 'zoeken'... kom je hier uit.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat zocht ik! Is me nooit opgevallen omdat ik 95% van de tijd op mobiele apparaten zitquote:[b]Op zondag 5 mei 2013 23:10 schreef shiznuts
En gewoon in de navigatiebalk bovenaan de site staat links van 'dm' gewoon 'zoeken'... kom je hier uit.![]()
![]()
Binnen / buiten / nacht, wil je hem via een andere pc benaderen (dan heb je webcam's die je op je netwerk kan aansluiten en je via een website kan benaderen bijvoorbeeld).quote:Op zondag 5 mei 2013 19:56 schreef Mylene het volgende:
Zeg, ik zoek een sensor camera die een foto maakt bij beweging, iemand een linkje?![]()
Folk,
Ik zet altijd geld via money2 op m'n paypal, maar dat moet met minimaal ¤25.
Nu kom ik net 2 euro te kort voor een horloge, kan ik die 2 euro ook op één of andere manier op m'n paypal zetten?![]()
![]()
Waarom koppel je niet gewoon je bankrekening of creditcard aan je PayPal zoals iedereen?
Money2? What is that even...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Koppel je bankrekening aan je paypal.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:21 schreef 0wen het volgende:
Folk,
Ik zet altijd geld via money2 op m'n paypal, maar dat moet met minimaal ¤25.
Nu kom ik net 2 euro te kort voor een horloge, kan ik die 2 euro ook op één of andere manier op m'n paypal zetten?![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:24 schreef shiznuts het volgende:
Waarom koppel je niet gewoon je bankrekening of creditcard aan je PayPal zoals iedereen?
Money2? What is that even...Omdat ik veel voorvalletjes heb gezien van kwijt geraakte passwords en gestolen passwords, dan ben je ver van huis....quote:
Om dat te voorkomen koppel ik m'n paypal liever niet.![]()
Ik heb en CC en ik kan m'n tegoed topuppen via m'n bankrekening zonder dat het automatisch afgeboekt wordt.
Krijg je een rekening waar je het op moet storten onder vermelding van de info die ze geven en doe je hetzelfde met iDEAL direct.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
DX heb ik maar een mail gestuurd waarom iets dat 8 april shipped is nog steeds niet binnen is, ander eind volgende week ook maar tegen DX een claim beginnen![]()
![]()
8 April is nog geen vier weken. Op zich niet heel opvallend. Er schijnt ook enorme drukte bij de Nederlandse douane en post te heersen op het moment.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:58 schreef rene90 het volgende:
DX heb ik maar een mail gestuurd waarom iets dat 8 april shipped is nog steeds niet binnen is, ander eind volgende week ook maar tegen DX een claim beginnen![]()
Nee ik wacht volgende week ook nog wel even af, maar heb ze alvast even gemaild erover. Andere pakketjes die 26 april geshipped waren zijn namelijk wel ALLEMAAL al binnen. Simpelweg alles wat ik besteld heb na 16 april is binnen (iets van 10 orders).quote:Op maandag 6 mei 2013 10:01 schreef Negakinu het volgende:
[..]
8 April is nog geen vier weken. Op zich niet heel opvallend. Er schijnt ook enorme drukte bij de Nederlandse douane en post te heersen op het moment.![]()
Nouja, ik merk tot nu toch nog weinig van de druktequote:Op maandag 6 mei 2013 10:01 schreef Negakinu het volgende:
[..]
8 April is nog geen vier weken. Op zich niet heel opvallend. Er schijnt ook enorme drukte bij de Nederlandse douane en post te heersen op het moment.Meeste is zoals gewoonlijk gewoon via 2 weken. Alleen DX was weer een negatieve uitschieter tussen alle pakketjes de afgelopen maand
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wat zijn NAW gegevens?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Naam, Adres en Woonplaats, bobje. Dúh.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hrmm
Thanks!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dit.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:32 schreef 0wen het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik veel voorvalletjes heb gezien van kwijt geraakte passwords en gestolen passwords, dan ben je ver van huis....
Om dat te voorkomen koppel ik m'n paypal liever niet.
Ik heb 5 jaar lang mijn bankrekening gekoppeld gehad aan mijn paypal, maar een paar maanden terug (sinds komst van money2) heb ik hem ontkoppeld..
Er is in mijn ogen te weinig bescherming, een wachtwoordje beschermt je rekening..
Als eenmaal het wachtwoord op welke manier dan ook in het bezit komt van een vreemde (kan ik deze digitale wereld enorm snel gaan met al die keyloggers die over internet zwerven), kan deze persoon gemakkelijk je hele rekening leeg trekken..
Daarom heb ik maar besloten met de komst van money2, hem te ontkoppelen
en zeer gemakkelijk even met money2 er wat geld op te zetten, en het staat er echt binnen een minuut op.. Geen gedoe meer met 3-5 werkdagen wachten..(dat was voor mij een reden om hem niet eerder te ontkoppelen)
'Nadeel' is misschien dat je alleen bedragen van ¤25 of hoger kan storten, maar voor de gemiddelde chinese webshopper is dat geen probleem en komt dat echt wel op![]()
Tevens ook leuk om te zien dat mensen panisch doen over de regels van een bank, dat die slecht beveiligd zijn en dat er zoveel phising en de laatste tijden DDoS aanvallen zijn, maar vervolgens wel een paypal account, met rekening gekoppeld, beveiligen met een simpel wachtwoord![]()
![]()
Even een vraag voor alle E-3Lue cobra bezitters. Mijn LED's willen niet uit als de pc uitgaat.
Is dat op te lossen? Nogal irritant als je wilt slapen..![]()
USB charge/EUP/AIcharge/USB SLEEP uitzetten in de BIOS? Dan gaat de stroom van de usb poorten als de voeding uitschakelt.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:38 schreef yorkick het volgende:
Even een vraag voor alle E-3Lue cobra bezitters. Mijn LED's willen niet uit als de pc uitgaat.
Is dat op te lossen? Nogal irritant als je wilt slapen..![]()
Ah help je me gelijk eraan herinneren wat ik ook alweer wou zeggen..quote:Op maandag 6 mei 2013 10:38 schreef yorkick het volgende:
Is dat op te lossen? Nogal irritant als je wilt slapen..
Heb ik dus ook, dat de led aanblijft als PC uit gaat.. LICHTelijk vervelend
enige optie die ik nu weet is, ontkoppelen van PC![]()
![]()
Ach so, als het er direct op staat dan is dat inderdaad wel een toffe uitkomst.
Ja heb ik al naar gekeken maar enige wat er op leek stond al op enabled. Doe het nu net zoals Downstar, elke keer ontkoppelen. Maar zal er nog wel weer even goed naar kijken in de Bios.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:39 schreef Negakinu het volgende:
[..]
USB charge uitzetten in de BIOS? Dan gaat de stroom van de usb poorten als de voeding uitschakelt.![]()
Moet je hem dan juist niet op disabled zetten, of ben ik nou dom ?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:43 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ja heb ik al naar gekeken maar enige wat er op leek stond al op enabled. Doe het nu net zoals Downstar, elke keer ontkoppelen. Maar zal er nog wel weer even goed naar kijken in de Bios.
Usb charging wil je juist niet toch? dus lijkt mij disabled een betere optie?
![]()
Zijn zulke USB-poorten die speciaal toegewijd daaraan? En dat je ook USB-poorten hebt zonder die feature?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Haha, ben geen leek, stond wel op de goeie stand, weet niet meer precies wat de optie was.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
Moet je hem dan juist niet op disabled zetten, of ben ik nou dom ?
Usb charging wil je juist niet toch? dus lijkt mij disabled een betere optie?
![]()
Soms heet het anders. EUP, aicharge, AC sleep... check even de manual van je mobo.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:47 schreef yorkick het volgende:
[..]
Haha, ben geen leek, stond wel op de goeie stand, weet niet meer precies wat de optie was.![]()
hahah ja jij zegt enabled, oftwel aanquote:Op maandag 6 mei 2013 10:47 schreef yorkick het volgende:
[..]
Haha, ben geen leek, stond wel op de goeie stand, weet niet meer precies wat de optie was.
Denk dat wil je juist toch niet? haha![]()
Ik zet mijn geld ook altijd op m'n paypal. Dan heb ik voor mezelf een budget vastgesteld zodat ik niet te veel ga shoppenSnap wel dat voor sommige mensen die 25euro een nadeel kan zijn ja. Via ideal staat het gelijk op de account "vroeger" moest ik altijd een paar dagen wachten dat was echt klote
![]()
![]()
Heeft er iemand ervaring met PayPal claim?
Ik heb 2 dagen geleden een claim ingediend, maar ze hebben nog niet gereageerd.
Op Trademanager Chat zouden ze mij nog contacten over de status van mijn bestelling, maar dat is nu al 4 dagen terug....
Zal ik nog langer wachten, of gewoon mijn geld terug vragen......![]()
Hoe bedoel je dat laatste, 'of gewoon mijn geld terug vragen...'quote:Op maandag 6 mei 2013 11:19 schreef HeaN82 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met PayPal claim?
Ik heb 2 dagen geleden een claim ingediend, maar ze hebben nog niet gereageerd.
Op Trademanager Chat zouden ze mij nog contacten over de status van mijn bestelling, maar dat is nu al 4 dagen terug....
Zal ik nog langer wachten, of gewoon mijn geld terug vragen......
je hebt hem toch al geclaimd?
Normaliter vraag je eerst gewoon een refund bij de seller, laat die niks van zich horen,
Dan maak je een geschil aan.. hoor je dan niks, dan escaleer je het naar een claim..
aan wie wil jij nu je geld aan terug vragen dan?
![]()
Ja, inderdaad...een geschil.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste, 'of gewoon mijn geld terug vragen...'
je hebt hem toch al geclaimd?
Normaliter vraag je eerst gewoon een refund bij de seller, laat die niks van zich horen,
Dan maak je een geschil aan.. hoor je dan niks, dan escaleer je het naar een claim..
aan wie wil jij nu je geld aan terug vragen dan?
Dit is de eerste keer dat ik dit moet doen....![]()
![]()
Als je een geschil gestart bent, kun je tot 20 dagen later (meen ik!) hem omzetten naar een claimquote:Op maandag 6 mei 2013 11:28 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad...een geschil.
Dit is de eerste keer dat ik dit moet doen....
meestal kom je er met een geschil wel uit.![]()
Zie verder gewoon de OP hoe dat normaal gesproken verloopt...quote:PayPal-aankoopbescherming. Bij elke aankoop waarvoor deze geldt heb je 45 dagen klaagrecht. Komt een product niet aan, is het significant anders dan beschreven of functioneert het niet naar behoren, dan kun je je geld terugvragen; een refund eisen. Dit doe je niet zonder (ruim) van te voren eerst de kwestie direct op te lossen met de verkopende partij. Mocht je er daarmee niet uitkomen, dan kun je een claim aanmaken en leg je jouw kant van het verhaal zo informatief mogelijk voor aan PayPal. Die vragen de verkoper om hun verhaal. PayPal kijkt of jullie er samen uit weten te komen. Is dat altijd niet het geval dan kun je een claim laten escaleren en komt PayPal zelf met een bepaalde conclusie/oplossing.
In de regel kun je de volgende timeline hanteren:
PayPal-afschrijving -> bestelling verzonden -> 2 weken -> 3 weken: lief navragen bij webshop -> 4 weken: dringend navragen -> 5 weken: oplossing aanvragen/ultimatum stellen -> dag 44: claim aanmaken bij PayPal.
Belangrijk: geef een verkoper de kans om het goed te maken en ga niet als een gek alles meteen claimen. Laat je echter ook niet voor het lapje houden door een onbetrouwbare partij en claim op dag 44; ook als ze je sprookjeskastelen beloven en binnen een week een resend de deur uit gaan doen. Je kunt een claim altijd nog sluiten, je bij PayPal beroepen op bescherming na 45 dagen echter niet.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Misschien de OP iets bijwerken over het stukje dat het eerst een geschil is en dat je het daarna zelf moet opwaarderen tot een claim.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:35 schreef shiznuts het volgende:
Zie verder gewoon de OP hoe dat normaal gesproken verloopt...
[..]![]()
Ja, ook de goedkoopste volgens mijquote:Op maandag 6 mei 2013 11:52 schreef zerokil het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/280855165131
Goede keus?![]()
![]()
Hebben jullie trouwens alle Banggood spulletjes wel?
ik heb volgens mij random dingen gekregen, ik mis namelijk nog dat vergootglas ding
terwijl ik slotje wel heb etc, fluitjes heb er 1 van..
volgens mij sturen ze gewoon wat dingen op, maar niet alles?![]()
Xbox 360 controller + wireless receiver ftw!quote:Op zondag 5 mei 2013 15:29 schreef tuut-chips het volgende:
Zou je dan niet eens investeren in een wat degelijker controller als je er zo veel verslijt? Xbox 360 padje ofzo.Laatst een chinese bruid gekocht. Die hangt inmiddels wel een beetje verlept aan de muur aan het spijkertje. Heeft vast met de temperatuur van afgelopen weekend te maken. Mijn Chinese airco kon het huis ook niet echt koel houden nml. Kloteding.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je ziet hier wel een aantal mafkezen langskomen met eigenaardige trekjes![]()
Hang je ze ook aan de muur met een spijker zoals Shiz met als zijn aankopen doet?De gratis shit van banggood krijg ik wel, de shit waarvoor ik betaald heb lijkt echter niet aan te komen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:25 schreef Downstar het volgende:
ik heb volgens mij random dingen gekregen, ik mis namelijk nog dat vergootglas ding
volgens mij sturen ze gewoon wat dingen op, maar niet alles?
Toch maar eens claimen denk ik. Zelf een beetje laat met ontdekken, zit op dag 43 nu.
[ Bericht 1% gewijzigd door neo2000 op 06-05-2013 12:43:19 ]Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Probeer gewoon eens banggood te contacteren, je kan hopelijk alsnog je geld of een re-send krijgen zonder je een paypal claim moet indienen.![]()
Heb ik reedsch gedaan. Maar ga vanavond bij geen reaktie toch maar een dispute straten. Te laat is immers te laat.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef jonasr het volgende:
Probeer gewoon eens banggood te contacteren, je kan hopelijk alsnog je geld of een re-send krijgen zonder je een paypal claim moet indienen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Dispute via paypal met +40dagen?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb ik reedsch gedaan. Maar ga vanavond bij geen reaktie toch maar een dispute straten. Te laat is immers te laat.![]()
![]()
Ja, claim dan. Whatever. Nog niet eerder nodig gehad (wel eens gedreigd met wat meestal goed helpt, of bij Ebay dreigen met negatieve feedback - doet ut ook goed) maar zie wel weer dat als je het zelf niet in de gaten houdt dat het gewoon niet goed komt. Bestelling is van de 23e van maart. Nog niet eerder gehad dat iets van Banggood niet aangekomen is btw. Aangezien tracking het ook niet doet dus maar een melding ingeschoten. Als ik niet snel een reaktie terug krijg, tsjah, dan maar een claim he? Gezien 45 dagen termijn etc..
[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 06-05-2013 14:36:40 ]Common sense is my super power. What's yours?
Ik mis de screenprotector, creditcard lampje en uhmmm, uhmmm uhmmm nog wel wat meer geloof ikquote:Op maandag 6 mei 2013 12:25 schreef Downstar het volgende:
volgens mij sturen ze gewoon wat dingen op, maar niet alles?![]()
![]()
Creditcard lampje heb ik dus wel binnen, en zojuist ook een fluitje nog binnen gehad..quote:Op maandag 6 mei 2013 15:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik mis de screenprotector, creditcard lampje en uhmmm, uhmmm uhmmm nog wel wat meer geloof ik![]()
Je loopt mijn handel te verpesten, hoe moet ik mijn shopgedrag financieren zonder keyloggersquote:Op maandag 6 mei 2013 10:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb 5 jaar lang mijn bankrekening gekoppeld gehad aan mijn paypal, maar een paar maanden terug (sinds komst van money2) heb ik hem ontkoppeld..
Er is in mijn ogen te weinig bescherming, een wachtwoordje beschermt je rekening..
Als eenmaal het wachtwoord op welke manier dan ook in het bezit komt van een vreemde (kan ik deze digitale wereld enorm snel gaan met al die keyloggers die over internet zwerven), kan deze persoon gemakkelijk je hele rekening leeg trekken..![]()
Paypal checkt op de achtergrond wel naar verdachte transacties, maar ontkoppelen is inderdaad een betere keus. Vroegah kon je gewoon geld naar Bank of America storten met je persoonlijke code, stond er binnen enkele uren op. Daarna duurde het een week en zijn ze op automatische afschrijving overgestapt![]()
Binnen! Maar hij doet het niet![]()
Volgens mij is de batterij een beetje leeg, piept wel als ik op de knopjes druk![]()
![]()
![]()
Horloges, het enige sierraad wat een man niet ver-kampert.![]()
Alhoewel ik met dat goud toch een beetje ga twijfelen Monkey.
Ik begin iets te krijgen voor gouden horloges. Deze Seiko 5 staat op mijn lijstje, echt fantastisch fout mooiHorloges moeten gewoon fun zijn, aso dure horloges gingen mij snel vervelen en ik ben helemaal blij met retro casio's
Ik heb ook nog normale horloges liggen hoor
![]()
De Casio doet het ineens wel, vreemd![]()
sec 600
![]()
![]()
Tsjah, blijft Chinees spul hae? Spontaan werken, volgens mij is dat iets communistisch.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:08 schreef monkeybrain het volgende:
Ik begin iets te krijgen voor gouden horloges. Deze Seiko 5 staat op mijn lijstje, echt fantastisch fout mooiHorloges moeten gewoon fun zijn, aso dure horloges gingen mij snel vervelen en ik ben helemaal blij met retro casio's
Ik heb ook nog normale horloges liggen hoor
![]()
[ afbeelding ]
De Casio doet het ineens wel, vreemd![]()
![]()
[ afbeelding ]En trouwens, ouwe Mercedessen kunnen wel mooi zijn. Een kampert had een Manta of zo gehad. Sowieso ouwe Opels..
Multi tone fluitje binnenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Foute multi tone claxon voor de auto, hoor je ook nooit meer. De jaren 90 had veel betere foute bakken dan tegenwoordig. Je had nog wel de periode van Fast and furious wannabee's maar dat is ook wel voorbij.![]()
Ik denk al, waar haalt die het geld vandaan om al die casio horloges te kunnen kopen...quote:Op maandag 6 mei 2013 15:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je loopt mijn handel te verpesten, hoe moet ik mijn shopgedrag financieren zonder keyloggers![]()
Paypal checkt op de achtergrond wel naar verdachte transacties, maar ontkoppelen is inderdaad een betere keus. Vroegah kon je gewoon geld naar Bank of America storten met je persoonlijke code, stond er binnen enkele uren op. Daarna duurde het een week en zijn ze op automatische afschrijving overgestapt![]()
Binnen! Maar hij doet het niet![]()
Volgens mij is de batterij een beetje leeg, piept wel als ik op de knopjes druk![]()
[ afbeelding ]
( of zijn ze toch stiekem een beetje fake..![]()
, lijkt me toch sterk dat je voor honderden euro's aan horloges haalt
?)
Beter voorkomen dan genezen dan toch? Wat ziet paypal als een verdachte transactie..
Ik zie wel eens dat paypal accounts worden verkocht per land, login je dus in vanuit zelfde land is je login ip tenminste al niet meer verdacht, vervolgens kun je best een uitgave doen van >50 euro zonder dat het gelijk op valt..
Dus nee, gewoon lekker ontkoppelen die zooi, en lekker via money2 minder risico lopen![]()
![]()
Zei de dorpsgek van deze topicreeks.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je ziet hier wel een aantal mafkezen langskomen met eigenaardige trekjes
Maar waar is money2 dan weer van?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dus nee, gewoon lekker ontkoppelen die zooi, en lekker via money2 minder risico lopenM.a.w. is dat wel zo waterdicht?
De aanbieder is niet PayPal of iDEAL zelf.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb ook gekeken naar dat money2 en vind het ook een beetje vaag, als ik kijk in de FAQ wordt je weer gelinkt naar de hoofdpagina et cetera. Beetje vage zooi dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zei de dorpsgek van deze topicreeks.
[..]
Maar waar is money2 dan weer van?M.a.w. is dat wel zo waterdicht?
De aanbieder is niet PayPal of iDEAL zelf.![]()
Ja vroeg me ook al af waar money2 van is. Maar bij mijn afschriften staat altijd duidelijk ING, maar verder heb ik ook geen ideequote:Op maandag 6 mei 2013 17:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
De aanbieder is niet PayPal of iDEAL zelf.![]()
![]()
Wat kan daar niet waterdicht aan zijn dan? wat moet er lekken van mij aan gegevens of wat moet ik verliezen aan geld dan? naar mijn weten niks schadelijks.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
De aanbieder is niet PayPal of iDEAL zelf.
vergelijk het met een normale ideal betaling aan een webshop.
Enige wat ze kunnen doen is het bedrag dat je betaald hebt met ideal aan hun, zelf houden en niks door sluizen naar je Paypal adres, maar dat zal wel niet als paypal er zelf mee te koop loopt
(en uit mijn ervaringen dus ook niet!)
met money2 'betaal'/sluis je doormiddel van ideal je geld over naar Paypal.
zelfde idee dus alsof je vanaf je bankrekening geld overmaakt naar paypal zelf, echter duurt het via money2 doormiddel van ideal maar 1 minuut, ipv 3-5 werkdagen die paypal zelf nodig heeft.
Money2 is onderdeel van MoneyMedic welke officieel is geregistreerd bij Currence als CPSP.
(Controllerende factor van Ideal zelf, dus dat zit vast wel snor)![]()
Ik heb de volgende dure case gekocht voor een vriend van me.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:38 schreef FreaZ het volgende:
Heeft er iemand al ervaring met iPhone 5 flip covers (naar boven of naar opzij) ?
http://www.ebay.com/itm/4(...)id=p3984.m1497.l2649
Duur, maar wel degelijk. Het sluiten werkt met een magneetje.![]()
Ziet er anders behoorlijk 'cheap' uitquote:Op maandag 6 mei 2013 17:42 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik heb de volgende dure case gekocht voor een vriend van me.
http://www.ebay.com/itm/4(...)id=p3984.m1497.l2649
Duur, maar wel degelijk. Het sluiten werkt met een magneetje.Beetje plasticfantastic gevoel
![]()
Hoesje en achterkantje voor S4 besteld
Ik schrijf altijd direct over naar PP. Gewoon altijd zorgen dat je wat cash houd op je PP (heb er nu nog 100 euro op staan) dan kom je ook niet zo snel tekortquote:Op maandag 6 mei 2013 17:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wat kan daar niet waterdicht aan zijn dan? wat moet er lekken van mij aan gegevens of wat moet ik verliezen aan geld dan? naar mijn weten niks schadelijks.
vergelijk het met een normale ideal betaling aan een webshop.
Enige wat ze kunnen doen is het bedrag dat je betaald hebt met ideal aan hun, zelf houden en niks door sluizen naar je Paypal adres, maar dat zal wel niet als paypal er zelf mee te koop loopt
(en uit mijn ervaringen dus ook niet!)
met money2 'betaal'/sluis je doormiddel van ideal je geld over naar Paypal.
zelfde idee dus alsof je vanaf je bankrekening geld overmaakt naar paypal zelf, echter duurt het via money2 doormiddel van ideal maar 1 minuut, ipv 3-5 werkdagen die paypal zelf nodig heeft.
Money2 is onderdeel van MoneyMedic welke officieel is geregistreerd bij Currence als CPSP.
(Controllerende factor van Ideal zelf, dus dat zit vast wel snor)![]()
![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik denk al, waar haalt die het geld vandaan om al die casio horloges te kunnen kopen...
( of zijn ze toch stiekem een beetje fake..![]()
, lijkt me toch sterk dat je voor honderden euro's aan horloges haalt
?)
![]()
![]()
wel dus.
Een beetje horloge begint pas rond de 600 euro
Hoe jij aan je chinashop geld komt is ook niet helemaal 100%quote:Op maandag 6 mei 2013 17:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Even voor je nagevraagd. Achterkant is platic, voorkant leather. Zijkant is beetje riskant qua stevigheid.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:01 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Ziet er anders behoorlijk 'cheap' uitBeetje plasticfantastic gevoel
EDIT: Had vriend verkeerd begrepen, zijkant krast een beetje de iPhone.![]()
en daarom is juist money2 ideaalquote:Op maandag 6 mei 2013 18:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik schrijf altijd direct over naar PP. Gewoon altijd zorgen dat je wat cash houd op je PP (heb er nu nog 100 euro op staan) dan kom je ook niet zo snel tekort, dan hoef je daar juist geen rekening mee te houden..
je hebt er binnen een minuut zo weer geld op staan![]()
![]()
Mijn rekening is geen internetbankieren rekeningquote:Op maandag 6 mei 2013 18:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
en daarom is juist money2 ideaal, dan hoef je daar juist geen rekening mee te houden..
je hebt er binnen een minuut zo weer geld op staanWanneer ik iets wil overschrijven doe ik een overschrijvingsformulier bij de bank op de bus wat sowieso aan de bank zijn kant al een paar werkdagen duurt.
![]()
Je wil toch niet zeggen dat je voor al die horloges een paar honderd hebt uitgegevenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]![]()
![]()
wel dus.
Een beetje horloge begint pas rond de 600 euro
[..]
Hoe jij aan je chinashop geld komt is ook niet helemaal 100%![]()
![]()
ah ja, ik heb shizje wel eens voor de AH zien zitten met zijn trekzak![]()
![]()
:| Dat is zeker geen optie dan. Je neemt juist zo'n case om krassen te voorkomen...quote:Op maandag 6 mei 2013 18:07 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Even voor je nagevraagd. Achterkant is platic, voorkant leather. Zijkant is beetje riskant qua stevigheid.
EDIT: Had vriend verkeerd begrepen, zijkant krast een beetje de iPhone.![]()
Je verpest mijn euforisch gevoelquote:Op maandag 6 mei 2013 18:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je voor al die horloges een paar honderd hebt uitgegeven![]()
![]()
Wat is dit nu voor een opmerking in onze shop topic
Ga met je joypads spelen![]()
![]()
![]()
1900 wilde zijn papieren overschrijvingsformulieren terug...quote:Op maandag 6 mei 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
iets wil overschrijven doe ik een overschrijvingsformulier bij de bank op de bus wat sowieso aan de bank zijn kant al een paar werkdagen duurt.![]()
Gewoon elke keer handtekening moeten zetten alsof je miljoenen aan het overschrijven bentquote:Op maandag 6 mei 2013 18:30 schreef mschol het volgende:
[..]
1900 wilde zijn papieren overschrijvingsformulieren terug...![]()
![]()
Flip cases met plastic erin om je telefoon vast te houden krassen zowat altijd hé. Rubberen cases doen dit niet(dit zijn meestal dan geen flip cases). Nu heb ik een case van verhard plastic icm Chinese screen protectors(ze slijten redelijk snel, maar kosten dan ook niet veel). Ik heb er gehad die meteen loskwamen(ze kostten ook niet veel), met de volgende screen protectors heb ik goede ervaringen:quote:Op maandag 6 mei 2013 18:14 schreef FreaZ het volgende:
[..]
:| Dat is zeker geen optie dan. Je neemt juist zo'n case om krassen te voorkomen...
http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item2ec7b512be
Blijkbaar had ik beter dit gekocht, heb dit atikel namelijk 2 x gekocht, voor hetzelfde geld had ik deze van hem;
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2ec7b512ad
Misschien dat een Sony Xperia S gebruiker er wat aan heeft. ^^![]()
Ja, maar dan heb je ook wat. *bling bling yo*quote:Op maandag 6 mei 2013 18:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je voor al die horloges een paar honderd hebt uitgegeven![]()
En wat zijn een auto, een fijne woning en vers voedsel nu eenmaal weer voor tertiaire behoeften.Je weet. Nergens zo vrijgevig volk die zich beter voelt dan een ander dan bij de AH.quote:ah ja, ik heb shizje wel eens voor de AH zien zitten met zijn trekzak
OT: Ik heb ook een case binnen. Afgehaald bij het postkantoor (kwam vrijdag).
Voor m'n PiPO M8 Pro tabje, die komt waarschijnlijk morgen of woensdag.
Hoeveel china tablets heb je wel niet thuis liggenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je ook wat. *bling bling yo*
En wat zijn een auto, een fijne woning en vers voedsel nu eenmaal weer voor tertiaire behoeften.
[..]
Je weet. Nergens zo vrijgevig volk die zich beter voelt dan een ander dan bij de AH.
OT: Ik heb ook een case binnen. Afgehaald bij het postkantoor (kwam vrijdag).
Voor m'n PiPO M8 Pro tabje, die komt waarschijnlijk morgen of woensdag.![]()
![]()
Als je de PiPO er alvast bijrekent: 8 (nou ja, 2 zijn eigs non-China: Archos).quote:Op maandag 6 mei 2013 18:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoeveel china tablets heb je wel niet thuis liggenHad ik toch eens verteld?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hoe jij aan je chinashop geld komt is ook niet helemaal 100%![]()
Ik ben uitvinder van de kebabcone.
Hoi ik ben een noob op dit gebied en dus besteld bij sunsky.. Nu staat er dat hij shipped is maar hoe kom ik aan een track en trace dan?Groot fan van User Wotte![]()
Heerlijk, een broodje kabab diarree..... Ik koop wel een Casio voor dat geld!!!![]()
Even voor de duidelijkheid, een aantal van mijn casio's zijn het dubbele waard.
Ik ben ook een dealtjes koning, weet je wel![]()
![]()
D.m.v. navragen (bij hen, niet hier).quote:Op maandag 6 mei 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
Hoi ik ben een noob op dit gebied en dus besteld bij sunsky.. Nu staat er dat hij shipped is maar hoe kom ik aan een track en trace dan?
Als je überhaupt al in aanmerking komt voor 'registered shipping', hè.
Verder: zie OP (OpeningsPost).Ah, gouden horloges omsmelten voor het geld.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:48 schreef monkeybrain het volgende:
Heerlijk, een broodje kabab diarree..... Ik koop wel een Casio voor dat geld!!!![]()
Even voor de duidelijkheid, een aantal van mijn casio's zijn het dubbele waard.
Ik ben ook een dealtjes koning, weet je wel
Was goud niet iets van 1400 eur/ounce ofzo en all-time-high 1800? Daar moet het vast weer die richting opgaan. Goede investment dan idd.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik lig niet wakker van 15 Casio's bestellen in een week, bij mij is het niet "of of" maar "EN EN"![]()
Ik doe alles graag extra groot, geld maakt niet uit![]()
Het is wel handig dat er niet veel classic Casio's zijn dus mijn verzameling is snel compleet![]()
![]()
sorryquote:Op maandag 6 mei 2013 18:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
D.m.v. navragen (bij hen, niet hier).
Als je überhaupt al in aanmerking komt voor 'registered shipping', hè.
Verder: zie OP (OpeningsPost).
[..]
Ah, gouden horloges omsmelten voor het geld.
Was goud niet iets van 1400 eur/ounce ofzo en all-time-high 1800? Daar moet het vast weer die richting opgaan. Goede investment dan idd.
Groot fan van User Wotte![]()
Ziet net dat Casio's niet eens Chinees zijn. Pfff...
Heb je trouwens ook een beetje Japanse of Taiwanese webshops die de moeite waard zijn?
Kom je eigenlijk zo goed als niet tegen, terwijl toch niet alles een 'made in China'-label heeft.Mij maakt het niet uit hoor. Maar we kunnen je gewoon niet helpen. We werken niet bij Sunsky en verder staat info over verzenden e.d. gewoon in de OP dus.quote:
Ben je echt de uitvinder van de kebab cone?
Nou ja, de kebabcone bestaat natuurlijk al sinds Turkenheugnis. Maar de rotories met grill en de hedendaagse samenstelling van de daadwerkelijke cone en distributie binnen Oostenrijk, op dat gebied ben ik natuurlijk de man.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:00 schreef bobbernaut het volgende:
Ben je echt de uitvinder van de kebab cone?
Baasquote:Op maandag 6 mei 2013 19:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou ja, de kebabcone bestaat natuurlijk al sinds Turkenheugnis. Maar de rotories met grill en de hedendaagse samenstelling van de daadwerkelijke cone en distributie binnen Oostenrijk, op dat gebied ben ik natuurlijk de man.
Komen uit Hongkong shops, veel made in China. Japanse shops zijn veul te duur.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:56 schreef shiznuts het volgende:
Ziet net dat Casio's niet eens Chinees zijn. Pfff...
Heb je trouwens ook een beetje Japanse of Taiwanese webshops die de moeite waard zijn?
Kom je eigenlijk zo goed als niet tegen, terwijl toch niet alles een 'made in China'-label heeft.
[..]
Ik moet ook een beetje aan de centjes denken want de wegenbelasting van mijn Veyron is niet mals![]()
![]()
Heb je er ook 1 thuis staan?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou ja, de kebabcone bestaat natuurlijk al sinds Turkenheugnis. Maar de rotories met grill en de hedendaagse samenstelling van de daadwerkelijke cone en distributie binnen Oostenrijk, op dat gebied ben ik natuurlijk de man.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Nee, maar wel in de kantine van zhe office natuurlijk.
Met de gepatenteerde elektrische kebabschaver ernaast natuurlijk (een mes gebruiken). Made in China natuurlijk.
Het vlees kom uiteraard niet uit China, hoewel we laatst wel gedoe hadden met paardenvlees.
Maar enough about Khalid de kebabboer. Door met China luitjes!
Ik bestel deze soort brillen altijd bij BIC:quote:Op maandag 6 mei 2013 19:08 schreef Goddelijker het volgende:
Weet iemand een (eBay-)shop met Wayfarer-modellen? Zoals:
[ afbeelding ]
Ik zoek nog een leuke erbij-bril voor van de zomer.![]()
Thanks, twee van besteld.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:32 schreef PimBorne het volgende:
[..]
Ik bestel deze soort brillen altijd bij BIC:![]()
Let wel op de verwoording van hetgeen je naar opzoek bent.
'Wayfarer' is een exclusieve zonnebrillenlijn van het merk Rayban.
Dus je kunt geen Wayfarer uit China halen. Tenzij bij een opticien ofzo.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dus ze zijn allemaal dik bij jou op kantoor
Ik wacht nog op 1 fluitje van banggood. Verder heb ik geen china bestellingen open staan.
Zal volgende week wel weer wat die kant vandaan gaan halen. Heb vanochtend een auto gekocht en daar zit geen bluetooth in, dus daar moet ik nog wat voor gaan halen.
En misschien nog zo'n radio transmitter die ik van de week hier voorbij zag komen.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Vorige keer in dit topic noemde ik ze ook de Roy Orbison brillen ;-)quote:Op maandag 6 mei 2013 19:35 schreef shiznuts het volgende:
Dus je kunt geen Wayfarer uit China halen. Tenzij bij een opticien ofzo.![]()
Het ging inderdaad om het "80s fashion" model, maar in de vorm van een Wayfarer.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:35 schreef shiznuts het volgende:
Dus je kunt geen Wayfarer uit China halen. Tenzij bij een opticien ofzo.
Ik hoef er ook geen met de logo's erop.![]()
![]()
Zijn de 8-bit zonnebrillen niet leuker?
Sowieso zijn die dingen vaak heel erg plastic en de lenzen in zo'n cheapo zonnebril echt megakudt. Dus tenzij het een fashion statement is, zijn ze over het algemeen niet echt praktisch.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb een Sinner voor in de auto etc.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:38 schreef shiznuts het volgende:
Zijn de 8-bit zonnebrillen niet leuker?
Sowieso zijn die dingen vaak heel erg plastic en de lenzen in zo'n cheapo zonnebril echt megakudt. Dus tenzij het een fashion statement is, zijn ze over het algemeen niet echt praktisch.
Maar voor op het strand van de zomer, hoef ik me ook geen zorgen te maken of er een kras op komt of dat ik hem kwijt raak.![]()
Heb deze brillen ook inderdaad omdat ik ze anders toch kwijt raak. Ik kan met deze brillen btw wel tegen de zon in kijken, zonder er last van te hebben.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb een Sinner voor in de auto etc.
Maar voor op het strand van de zomer, hoef ik me ook geen zorgen te maken of er een kras op komt of dat ik hem kwijt raak.![]()
Hoe heten die glazen die daarin zitten?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:08 schreef Goddelijker het volgende:
Weet iemand een (eBay-)shop met Wayfarer-modellen? Zoals:
[ afbeelding ]
Ik zoek nog een leuke erbij-bril voor van de zomer.![]()
![]()
Mirrored?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef jouri1995 het volgende:
[..]
Hoe heten die glazen die daarin zitten?![]()
![]()
Wayfarer geïnspireerde modellen zijn zoooo 2010. Clubmaster geïnspireerde modellen zijn helemaal van nu.![]()
Geïnspireerd; het magische woord wat er voor zorgt dat je automagisch niet over imitatie praat.
Een echte Chinashop instellingquote:Op maandag 6 mei 2013 18:53 schreef monkeybrain het volgende:
, bij mij is het niet "of of" maar "EN EN"![]()
![]()
![]()
Ditquote:Op maandag 6 mei 2013 19:48 schreef neo2000 het volgende:
Wayfarer geïnspireerde modellen zijn zoooo 2010. Clubmaster geïnspireerde modellen zijn helemaal van nu.![]()
Geïnspireerd; het magische woord wat er voor zorgt dat je automagisch niet over imitatie praat.Vind het echt leuke brillen
![]()
![]()
Een bril op doen die hip was in de jaren 60.quote:Maar goed, is mode hae?
Zo even een lading zonnebrillen besteld voor een white party voor de zomer...thnxquote:Op maandag 6 mei 2013 19:32 schreef PimBorne het volgende:
[..]
Ik bestel deze soort brillen altijd bij BIC:![]()
Je hebt geen kleur keuze hèquote:Op maandag 6 mei 2013 20:41 schreef marcelp79 het volgende:
[..]
Zo even een lading zonnebrillen besteld voor een white party voor de zomer...thnx![]()
![]()
ze versturen ze 'assorti' maar heb er al vaker besteld... maar krijg steeds een zwarte, ook als ik er 3 tegelijk bestel..quote:![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef monkeybrain het volgende:
Wees dan meteen een Pioneer, wie gaat de dwayne wayne bril herintroduceren![]()
[ afbeelding ]
Maar ff zonder gekkigheid monkey, ben jij die dude uit dit filmpje?![]()
Jeeeej weer Awei oordopjes gemold! Ik had puur uit nieuwsgierigheid deze gekocht; http://www.priceangels.co(...)-Brown--s387896.html Die ES900i vielen soms uit m'n oren tijdens het sporten, dus ik dacht als ik nou een model kies dat een kort tussen stukje heb dan vallen ze er niet uiten dat deden ze ook niet. Maar telkens gaan bij mijn Awei oordoppies die plug kapot aan het einde van t draadje! Heuuuullll hinderlijk dan valt er de hele tijd aan 1 kant het geluid weg!
Of soms hoor ik alleen nog maar de bass
(klinkt denk ik wel als een bekend probleem
) Nou maar eens een keer die ES800m's proberen.
![]()
JAwel als je de 8bit brillen besteld!!!!! die allemaal in het wit. daarnaast nog wat kinderzonnebrilletjes besteld, dames brillen at random colour en nog een vage bril...gaat goed komen enne allemaal met coupons uiteraard...woehoe cheapstyle...quote:![]()
Toevallig zag ik gisteren op het festival een vage gast met zo'n bril op zijn bakkes rond huppelen...herken die bril gelijk!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef monkeybrain het volgende:
Wees dan meteen een Pioneer, wie gaat de dwayne wayne bril herintroduceren![]()
[ afbeelding ]![]()
ES800M.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:18 schreef Deugniett het volgende:
Jeeeej weer Awei oordopjes gemold! Ik had puur uit nieuwsgierigheid deze gekocht; http://www.priceangels.co(...)-Brown--s387896.html Die ES900i vielen soms uit m'n oren tijdens het sporten, dus ik dacht als ik nou een model kies dat een kort tussen stukje heb dan vallen ze er niet uiten dat deden ze ook niet. Maar telkens gaan bij mijn Awei oordoppies die plug kapot aan het einde van t draadje! Heuuuullll hinderlijk dan valt er de hele tijd aan 1 kant het geluid weg!
Of soms hoor ik alleen nog maar de bass
(klinkt denk ik wel als een bekend probleem
) Nou maar eens een keer die ES800m's proberen.
Maar als iets uit je oren pleurt. Misschien eens overears proberen? CoGoo!! T02 bijvoorbeeld?
@ marcelp79: je kunt ook een bericht editten, hè. I.p.v. wat ze op het forum 'floodposten' noemen.![]()
'eens'.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:34 schreef marcelp79 het volgende:
@shiznuts....post ik ook is wat...gelijk op me dakVan de taalpolitie ook nog.
Nah die dingen bleven goed zittenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
ES800M.Maar als iets uit je oren pleurt. Misschien eens overears proberen? CoGoo!! T02 bijvoorbeeld?
[ afbeelding ]
@ marcelp79: je kunt ook een bericht editten, hè. I.p.v. wat ze op het forum 'floodposten' noemen.[ afbeelding ]
Baal alleen dat t geluid telkens weg valt
Iemand raadde tijdje terug ook deze aan; http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item20c671fae2 . Misschien eens in overweging nemen. Alleen was jij volgens mij niet echt te spreken over die dingen
![]()
![]()
'k Heb de sportversie S6 inderdaad met armbandding en verlengkabeltje erbij.
Vond er niet bar veel aan om eerlijk te zijn.
De T02 zojuist ff tevoorschijn getoverd.Zijn best bassheavy nog, best relaxed.
Zag dat ze destijds erg populair waren op Taobao/Tmall. Waren ook erg cheap meen ik.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb ze nu hier zo ff snel gevonden: http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item43b97be138 & http://www.dinodirect.com(...)cur=USD&ref=affid-55 Denk dat ik dan maar voor deze ga![]()
![]()
Kan altijd goedkoper...
http://www.aliexpress.com(...)phone/884640102.html // http://www.aliexpress.com(...)-Free/791539030.html // etc.
Maar op Taobao/Tmall waren ze geloof ik 3 á 4 USD? Kwam dan alleen nog comissie/shipping bij tuulk.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja heb ze daar ook gezien, maar aangezien ze geen PP meer accepteren koop ik er niks meerDan maar lekker het dubbele betalen jeeej
![]()
![]()
Ach so. Wat tweaken met equilizer heeft b.t.w. groots effect op de T02.
Beste zijn 'Party' of 'Jazz'. En dan de individuele range wat aanpassen nog. Bellissimo!
Ik gebruik trouwens ALSong.
Komt met lyriczoeker/toner, startbalk werkmenu en ziet er goed uit met modern skin > black.
- Op iBood nu oordopjes trouwens. Of het wat is, een tweede, geen idee.
Idd 99,95: http://www.amazon.de/dp/B009SKA1LG/ & http://shop.audiosysteme.net/product_info.php?products_id=46202 (resultaten via Geizhals)
Review op Amazon.com (149 USD daar): http://www.amazon.com/rev(...)82&store=electronics
Al is dat zo'n beetje net zo duur als mijn favo oortjes (als je coupon ' KLANGFUZZIS ' toepast).
• http://www.xears.com/produkte/xears-xtreme-xt3-black
[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 07-05-2013 00:28:30 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Even een vraagje:
Vandaag mailtje gekregen van webshop (niet al te best revieuwd, slome verzending..) dat ze het hebben verzonden.
Track&trace van postnl erbij maar als ik die invul staat er alleen dat het pakketje ''gemeld'' is bij PostNL.
Kan het nog zijn dat die na half 1 binnenkomt en ik hem morgen krijg of word dit een gevalletje webshop zegt dat die vandaag verstuurd en meld hem aan maar doet hem morgen pas op de post?
EDIT: Heb al even wat research gedaan en het kan zijn dat die nu zodadelijk nog gesorteerd word. Zag wel dat bij vorige bestelling bij andere webshop nog voor 12 uur op dezelfde dag het pakketje binnen was..
[ Bericht 19% gewijzigd door nodig op 07-05-2013 00:40:50 ]![]()
Heb mixeshop op 5 en 6 mei gevraagd op te annuleren en steeds zou het geregeld worden. En nu net hoor ik dat de order al verstuurd is... Heb wel een DHL tracking nummer gekregen, die klopt.![]()
Op het geopende geschil met sunsky heb ik nog steeds geen reactie gehad van ze, is het verstandig hem bijvoorbeeld als ze 3 dagen niet gereageerd hebben hem op te waarderen tot een claim, of ziet paypal dat alsof ik de andere partij niet genoeg tijd geef om met een oplossing te komen waardoor dat in mijn nadeel kan werken?![]()
Ik kan dus niet mijn 2$ couponcode gebruiken op PA die ik heb gekregen voor mn video..
Ah had gister een maitje gestuurd, werkt dus niet op dingen met korting..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Weet iemand of er ook een lijst bestaat met de betekenissen van de verschillende statussen die China hanteert?
Zoals opening, Departure from outward office of exchange, etc...![]()
Probeer het eens in 1 van de spoilers van de openigspostquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:42 schreef marcelp79 het volgende:
Weet iemand of er ook een lijst bestaat met de betekenissen van de verschillende statussen die China hanteert?
Zoals opening, Departure from outward office of exchange, etc...
Zoals bijvoorbeeld deze:SPOILER: trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Direct even de status opening toegevoegd
volgens mij heb ik deze week echt zand in mijn ogen want ik heb er echt expliciet naar gekeken...zucht, het gaat helemaal niks meer worden denk ik deze week.![]()
Iemand al eens een Chinees Android GPS horloge gezien/gebruikt/besteld? Ik ben op zoek naar een budget vriendelijke wandelgps voor stedentrips en hiking. Bekende merken als Garmin maken natuurlijk briljante GPS trackers maar in China gebeurt er ook veel. Ik hoef geen hartslag/altimeter/afstands onzin :p maar gewoon een visuele kaart met navigatie.
![]()
Hoe lang houdt zo een kreng het uit als je gaat navigeren? Kan nooit lang zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:36 schreef Negakinu het volgende:
Iemand al eens een Chinees Android GPS horloge gezien/gebruikt/besteld? Ik ben op zoek naar een budget vriendelijke wandelgps voor stedentrips en hiking. Bekende merken als Garmin maken natuurlijk briljante GPS trackers maar in China gebeurt er ook veel. Ik hoef geen hartslag/altimeter/afstands onzin :p maar gewoon een visuele kaart met navigatie.
[ afbeelding ]![]()
Ja dat moet ik dus ook nog uitzoeken. Je kunt altijd een usb battery meenemen, of een solar charger.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoe lang houdt zo een kreng het uit als je gaat navigeren? Kan nooit lang zijn lijkt me.![]()
http://chinaprices.us?q=gps%20watchquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:36 schreef Negakinu het volgende:
[ afbeelding ]![]()
gratis iphone 5 case, wel limited aantal users:
http://www.banggood.com/W(...)harlotte&utm_design=
coupon: bgi5sc![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:15 schreef rene90 het volgende:
Mijn mp3 speler is "despatched to overseas"![]()
[ afbeelding ]
(28 dollar)Yay.
Mijn tablet heeft ook leuke statusupdates. Vooral de wirwar van locaties werken op de lachspieren.
Beijing - München - Frankfurt - München - Beijing - München - Frankfurt - Vienna - Beijing?
Ik denk dat de locatie steeds op PEK terug wordt gezet zolang 'ie nog niet ingeklaard is en ergens op een luchthaven rondzwerft in een loods met post.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hehe ben benieuwd of je die ooit zal ontvangen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]Yay.
Mijn tablet heeft ook leuke statusupdates. Vooral de wirwar van locaties werken op de lachspieren.
[ afbeelding ]
Beijing - München - Frankfurt - München - Beijing - München - Frankfurt - Vienna - Beijing?
Ik denk dat de locatie steeds op PEK terug wordt gezet zolang 'ie nog niet ingeklaard is en ergens op een luchthaven rondzwerft in een loods met post.![]()
@Shiz, als je de x30se ontvangt, er is al een nieuwe firmware:
Check even hier:
http://www.teclast.com/tools/m/m.php druk op de pijl naar rechts, en gebruik het model nummer:
x3c4
26 februari is de nieuwe firmware (1.01) dus die lost hopelijk wat kleine dingen op die ik las in een review (playknop die niet werkte).![]()
Morgen denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hehe ben benieuwd of je die ooit zal ontvangen.Ah, hip.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:53 schreef rene90 het volgende:
@Shiz, als je de x30se ontvangt, er is al een nieuwe firmware:
Check even hier:
http://www.teclast.com/tools/m/m.php druk op de pijl naar rechts, en gebruik het model nummer:
x3c4
26 februari is de nieuwe firmware (1.01) dus die lost hopelijk wat kleine dingen op die ik las in een review (playknop die niet werkte).Grazie.
Ondertussen wel al deze Yoobao YB628 binnen (5500mAh powerbank met ethernet -> wifi-hotspot):
Dit staat je vast beeldig:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:10 schreef Feyen18 het volgende:
Iemand nog sites voor goedkope (zomer)kleding uit China?![]()
![]()
Ik was ook op zoek naar zo'n apparaat en kwam tot de conclusie dat een android gsm ook alles doet met navfree. Voor de LG optimus l3 gegaan voor 30 euro met cashback/bart smit actie + 3 accu's uit China voor 10 euro.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:36 schreef Negakinu het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik heb tijdens de Black Friday/Cyber Monday deals op Amazon.co.uk eind november vorig jaar een Garmin Forerunner 110 gekocht voor £73.28.Leuk speelgoed zo'n GPS-horloge (ook niet zo joekeloeris groot).
Maar qua China, mweh, kweenie of ik dat nou zou doen. Die zien er nogal shady uit allemaal. Dat je 1 uur moet wachten voor je een fix hebt, dan gaat bewegen en 'ie 'em gelijk verliest ofzo. Ook of 'ie überhaupt wat uit kan houden, 't is natuurlijk nogal plastic. Wat dat betreft krijg je op GPS horloge-vlak geloof ik waar je voor betaalt. Maar goed, geen ervaringen verder, maar ik zou gewoon een goeie deal van een goed merk zoeken.
- Ach so, het gaat je niet om tracking, maar om navigatie, ok.
Die telefoon heb ik toen ook gekocht in die dealquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik was ook op zoek naar zo'n apparaat en kwam tot de conclusie dat een android gsm ook alles doet met navfree. Voor de LG optimus l3 gegaan voor 30 euro met cashback/bart smit actie + 3 accu's uit China voor 10 euro.![]()
Werken die accu's goed?
Wist trouwens niet dat de L3 gps had?
![]()
L3 heeft gps, werkt prima.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Die telefoon heb ik toen ook gekocht in die deal![]()
Werken die accu's goed?
Wist trouwens niet dat de L3 gps had?
Ik weet niet meer wat de exacte cijfers waren maar de goedkoopste Ebay accu's gingen uren mee met de GPS stand en beeldscherm 100% aan. Origineel was geloof ik 5 uur, cheapo's 4 uur?
In ieder geval ruim voldoende om bruikbaar te zijn als backup accu's als je de hele dag gaat rondlopen.![]()
daar wil ik wel een review van zienquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:15 schreef rene90 het volgende:
Mijn mp3 speler is "despatched to overseas"![]()
[ afbeelding ]
(28 dollar)![]()
![]()
Hmm, mocht ik met mijn ouders op vakantie gaan dan hang ik de LG wel voorinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
L3 heeft gps, werkt prima.
Ik weet niet meer wat de exacte cijfers waren maar de goedkoopste Ebay accu's gingen uren mee met de GPS stand en beeldscherm 100% aan. Origineel was geloof ik 5 uur, cheapo's 4 uur?
In ieder geval ruim voldoende om bruikbaar te zijn als backup accu's als je de hele dag gaat rondlopen.Zonde om batterij van mijn Nexus 4 te gaan gebruiken
![]()
![]()
Nice, dat moet ik ook maar even doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik was ook op zoek naar zo'n apparaat en kwam tot de conclusie dat een android gsm ook alles doet met navfree. Voor de LG optimus l3 gegaan voor 30 euro met cashback/bart smit actie + 3 accu's uit China voor 10 euro.GPS trackertje er op pleuren
![]()
Heb je er al CM op staan?
Dankjewelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:35 schreef Downstar het volgende:
gratis iphone 5 case, wel limited aantal users:
http://www.banggood.com/W(...)harlotte&utm_design=
coupon: bgi5sc
------------------![]()
Hoe bevalt ie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Morgen denk ik.
[..]
Ah, hip.Grazie.
Ondertussen wel al deze Yoobao YB628 binnen (5500mAh powerbank met ethernet -> wifi-hotspot):
[ afbeelding ]![]()
![]()
Was al fully charged. Laadt zo te zien probleemloos een tablet o.i.d. op.Komt met wit USB -> microUSB kabeltje (en een iPhone/iPad connector opzetstuk), en een witte wallcharger (non-EU) met USB-socket.
De handleiding stond op "[CH] <knip>", maar ook "[EN] Manual", dus ik dacht, ah, da's handig! Maar dan kijk je verder, is toch alles in het Chinees. Dus ik moet later op de dag maar eens kijken hoe dat mu werkt met Ethernet -> Wireless hotspot.Heeft trouwens ook een klein ledje dat als zaklamp kan dienen (denk aan een smartphone LED-zaklamp). Geen idee waarom het erop zit, maar mocht je ooit eens ergens stranden en je hebt een beetje licht nodig dan heb je dus 5500mAh lang licht.
Voelt verder als A-grade spul aan. Dus geen naamloze exploderende, megaplastic zooi.
Begrijp waarom ze zo populair zijn in China.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb zelf natuurlijk ook een smartphone. Ik reis alleen heel veel en merk dat ik heel veel baat bij een goede wandelnavigatie zou hebben. In veel steden waar ik kom wil ik niet met een smartphone zichtbaar over straat lopen, in verband met mijn eigen veiligheid. Een horloge is onopvallender en zit fysiek aan je pols vast. Tevens kun je hem makkelijk onder je mouw of jas uit het zicht houden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik was ook op zoek naar zo'n apparaat en kwam tot de conclusie dat een android gsm ook alles doet met navfree. Voor de LG optimus l3 gegaan voor 30 euro met cashback/bart smit actie + 3 accu's uit China voor 10 euro.
Ga maar eens in de medina van Marrakech om middernacht met je dure smartphone rondlopen en navigeren...![]()
Haha, ja, dat doe je liever niet. Zelfs overdag is het daar zonder kaart net een doolhof.
Maar mensen wijzen westelingen maar wat graag de weg. Om vervolgens een vergoeding te vragen voor die service.
Alleen van het shippen tot thuis duurt dan soms nog een eeuwigheidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:00 schreef PimBorne het volgende:
Gisteravond bij DX besteld en vandaag al shipped, lang niet gek voor DX :-)
In steden waar ik rondloop wil je ook geen polshorloge dragenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:52 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Ik heb zelf natuurlijk ook een smartphone. Ik reis alleen heel veel en merk dat ik heel veel baat bij een goede wandelnavigatie zou hebben. In veel steden waar ik kom wil ik niet met een smartphone zichtbaar over straat lopen, in verband met mijn eigen veiligheid. Een horloge is onopvallender en zit fysiek aan je pols vast. Tevens kun je hem makkelijk onder je mouw of jas uit het zicht houden.
Ga maar eens in de medina van Marrakech om middernacht met je dure smartphone rondlopen en navigeren...Jij bent bekend met de Vice serie? Die gaan naar bizarre plekken...
Nieuwe oude tapijtjes kopenJe wilt toch niet in Marrakech rondlopen, echt een schijtplek. Het oude gedeelte zit vol opdringerige oplichters en het nieuwe gedeelte is niet leuk omdat het nieuw is.
Maar als een gsm van 30 euro al duur oogt in zo'n omgeving dan zit je inderdaad met een probleem. Zo'n gps horloge kun je wel mooi binnen de pols dragen maar op zo'n pietepeuterig scherm navigeren lijkt me ook niets.
Je kunt het beste een holle Koran kopen om je navigatie in te stoppen. Dan loop je daar rond en "blader" je af en toe in de Koran, een heilig boek gaan ze hopelijk niet stelen![]()
![]()
Ik ga uit van de normale 2 weken, als je het snel wil hebben moet je het niet in china bestellen met free shippingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alleen van het shippen tot thuis duurt dan soms nog een eeuwigheid![]()
![]()
Nou de laatste 4 orders van DX deden er stuk voor stuk langer dan 4 weken overquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:16 schreef PimBorne het volgende:
[..]
Ik ga uit van de normale 2 weken, als je het snel wil hebben moet je het niet in china bestellen met free shippingWaar BIC en BangGood heb met bestellingen in de zelfde weken er 10-16 dagen over den
Dan mag je toch wel zeggen dat hij traag is.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
• Hot Fashionable Vintage Funny Mosaic Style Sun Glasses Retro Square Sunglasses (Funny Mosaic Sunglasses)
• Sports Cycling Motor UVA UVB Protection Men Sunglasses (Sunglasses 01)
• Fashion Full Frame Reflective Aviator Tinted Lens Car Sunglasses #2 (CarReflective Sunglasses 02)
• Sport Biker Cycle Fishing Golf Unisex Sunglasses Black (Sunglasses 02)
Kon het niet laten
And the world didn't give a single fuck that day.![]()
Marrakech noemde ik ook maar als voorbeeld, in de hoop dat wat meer mensen hier zich er een beeld bij kunnen vormen. Gewoon algemeen is mijn gedachte dus dat een horloge veiliger te dragen is dan een smartphone. Onopvallender. Als je het filmpje kijkt dat ik hierboven postte zul je zien dat navigeren prima gaat op een smartwatch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nieuwe oude tapijtjes kopenJe wilt toch niet in Marrakech rondlopen, echt een schijtplek. Het oude gedeelte zit vol opdringerige oplichters en het nieuwe gedeelte is niet leuk omdat het nieuw is.
...
Je kunt het beste een holle Koran kopen om je navigatie in te stoppen. Dan loop je daar rond en "blader" je af en toe in de Koran, een heilig boek gaan ze hopelijk niet stelen![]()
Een koran uithollen lijkt me minder intelligent in een Islamitisch land... Tenzij je het gevoel van gestenigd worden lekker vindt. Dan zou ik het juist aanraden. :p
Forum Opties Forumhop: Hop naar: