Verguld, micron laagje goud... Zorgt ervoor dat je spullen niet oxideren maar is dus totaal niet duur en slijt zeer snel eraf.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:48 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat betekent '14 carat gold hardware completes the look.'?
Wat is '14 Carat gold plated hardware'.
14 karaats goud ken ik, maar plated hardware?
toevallig kreeg iemand uit dit topic de goedkopere versiequote:Op zondag 5 mei 2013 14:45 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik had laatst bij buyincoins de goedkoopste usb game controller gekocht, krijg ik een duurdere versie met wel anologe sticks, was me dat eens een mooie verrassing.
Moest ik ook net aan denkenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
toevallig kreeg iemand uit dit topic de goedkopere versie
Oh was dat een paar weken geleden ofzo? Ik had deze besteld, maar kreeg deze.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
toevallig kreeg iemand uit dit topic de goedkopere versie
Ja, zie ook deze post:quote:Op zondag 5 mei 2013 14:55 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Oh was dat een paar weken geleden ofzo? Ik had deze besteld, maar kreeg deze.
Daar was ik dus echt happy mee, ik ga hem namelijk gebruiken op mijn Android mini pc, alleen jammer dat die usb kabel aan de korte kant is.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:56 schreef Downstar het volgende:
pfff nu loopt BIC bij mij ook te kutten..
ik had een Dualshock joystick besteld:
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com(...)ypad-product-43.html
En kreeg eergister mijn pakketje binnen, en helaas...BIC heeft het goedkopere model gestuurd zonder dus de pookjes..
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com(...)-pc-product-603.html
Even een mailtje gedaan dat ik graag de joystick ontvang die ik heb besteld, en dat ze dus een fout product hebben geleverd.
Reactie:
[..]
aangegeven dat dat inderdaad klopt, en dat ik graag een replacement zie van het juiste product
Reactie:
[..]
Of ik even een foto wou sturen, die ik dus al had gestuurd bij het melden van mijn probleem..
Dus heb gemeld dat ik dat al had gedaan..
Reactie:
[..]
uiteraard gemeld dat ik met 1.9$ compensatie niet akkoord ga, ik wil gewoon een juist product ontvangen, of een volledige refund(5.99$) zodat ik de dualshock joystick zelf wel weer kan bestellen..
Reactie:
[..]
het is toch om te huilen, of ik wel akkoord ga met 0.10$ extra![]()
![]()
en dus met 2$ compensatie, weer even opnieuw de controller van 5,99$ wil bestellen![]()
slimme sjakies daar..
Vroeger was er nooit veel 'gedoe' nodig om te melden dat iets niet correct was, en wat het snel en keurig opgelost... Ik blijf gewoon ff doorzeuren, zal vast wel goedkomen
Flikker, ze hebben onze pakketjes om gewisseldquote:Op zondag 5 mei 2013 14:45 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik had laatst bij buyincoins de goedkoopste usb game controller gekocht, krijg ik een duurdere versie met wel anologe sticks, was me dat eens een mooie verrassing.
Is dat nog goedgekomen of deden ze nog steeds moeilijk?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
Flikker, ze hebben onze pakketjes om gewisseld
zie editquote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Is dat nog goedgekomen of deden ze nog steeds moeilijk?
Ja blijkbaar hebben ze de pakketjes omgewisseld, zal wel toeval zijn lijkt me, menselijke fout, die hebben natuurlijk mijn adres op jouw pakket gezet en jouw adres op dat pakket van mij.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
Flikker, ze hebben onze pakketjes om gewisseld![]()
![]()
ik heb gelukkig mijn money wel terug gehad, en inmiddels 2 nieuwe besteld..
nu moet ik eerst weer 2 weken wachten voor ik weer lekker fifa kan doen![]()
![]()
Klopt, gewoon omgewisseld..quote:Op zondag 5 mei 2013 15:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja blijkbaar hebben ze de pakketjes omgewisseld, zal wel toeval zijn lijkt me, menselijke fout, die hebben natuurlijk mijn adres op jouw pakket gezet en jouw adres op dat pakket van mij.
Maar ik ga niet klagen als ik een betere product krijg, ik had puur die goedkope versie besteld omdat ik een beetje de groene hond uit was hangen en hem voornamelijk voor Mario Kart 64 in gedachten heb en ik dan ook wel zonder anologe sticks kan.
Heb je die goedkope versie mogen houden natuurlijk?
xbox controllers..quote:Op zondag 5 mei 2013 15:29 schreef tuut-chips het volgende:
Zou je dan niet eens investeren in een wat degelijker controller als je er zo veel verslijt? Xbox 360 padje ofzo.
Goedkoop is duurkoop. Beter kan je een officiële Playstation 2 controller aan je PC aansluiten. Je kan een ps2 to usb converter kopen bij ebay.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
xbox controllers..![]()
![]()
Ik ben juist van logitech pads afgegaan omdat ik daar het zelfde euvel heb..
als iets me niet meer aanstaat qua indrukken etc. Dan staat het me al niet meer aan
En om nou steeds nieuwe controllers te gaan kopen van logitech van +- 25-30 euro, of een paar chinese van 4-5 euro, dan weet ik het wel
Goedkoop is zeker geen duurkoop, Ik ben gewoon een klier wat dat betreft op het gebied van controllers.. Ik ben altijd verliefd op de nieuwstaat van controllers, alles nog lekker stug en knopjes die nog fijn indrukken.. ik speel nog al wat fifa online, en ik ben nog al iemand die zijn knoppen hard in drukt als iets een beetje spannend word (Ja ik heb me er zelf ook wel op betrapt dat als ik racespellen doe, dat ik zelf schuin ga zitten als ik de bocht door gaquote:Op zondag 5 mei 2013 16:10 schreef Stevensan het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop. Beter kan je een officiële Playstation 2 controller aan je PC aansluiten. Je kan een ps2 to usb converter kopen bij ebay http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item2c64c794d0
Je weet dat we hier juist in dit topic zitten voor de goedkope meuk?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:10 schreef Stevensan het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop. Beter kan je een officiële Playstation 2 controller aan je PC aansluiten. Je kan een ps2 to usb converter kopen bij ebay.
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item2c64c794d0
Lol die foto, maar controllers zijn inderdaad prima voor het geld, ik heb er al Mario Kart 64 mee gespeeld op mijn Android mini pc, alleen die usb kabels zijn te kort, ik heb een 42 inch tv, dus ik wil eigenlijk vanuit bed gamen, maar dat gaat dus niet met deze controller.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Klopt, gewoon omgewisseld..
maar aan zon simpele heb ik helaas niks, aangezien ik altijd met de pookjes speel
Maargoed, wel gezeik gehad om mijn geld terug te krijgen..
maar Inmiddels heb ik dus mijn geld terug en 2 nieuwe besteld..
Ik heb er al inmiddels aardig wat versleten...![]()
Ik haal gelijk een nieuwe als ik vind dat een knopje niet meer lekker in drukt( dat hij stroef gaat etc)
laatste 2 heb ik daadwerkelijk heel de joysticks afgebroken gewoon
momenteel liggen er ook verschillende onderdelen uit de joysticks op mijn bureau
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
17 verzonden nog steeds niks ... jouw post maakt me bangquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja doe ik ook maar soms moet je eraan geloven. Banggood gaat nog steeds als een trein, 26 april verzonden, afgelopen donderdag / vrijdag binnen.
Je ziet hier wel een aantal mafkezen langskomen met eigenaardige trekjesquote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Downstar het volgende:
Ik heb er al inmiddels aardig wat versleten...![]()
Ik haal gelijk een nieuwe als ik vind dat een knopje niet meer lekker in drukt( dat hij stroef gaat etc)
NL warehouse idd, erg warm!quote:Op zondag 5 mei 2013 19:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Waar besteld, banggood.com? Hoe was de versheid bij ontvangst?
Rechtstreeks vanuit de fabriek ophalen? Dat klinkt goed! Wel betaald via PP voor het geval het niet te eten is of de kroepoek mist?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
NL warehouse idd, erg warm!
Heb het besteld en na 10 minuten was het al verzonden, moest het alleen zelf even bezorgen maar dat maakt niks uit!
Contant, kroepoek was 3.50 bijbetalen..quote:Op zondag 5 mei 2013 19:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Rechtstreeks vanuit de fabriek ophalen? Dat klinkt goed! Wel betaald via PP voor het geval het niet te eten is of de kroepoek mist?
Heb je wel gelijk gecheckt of de order klopte? Nu je niet via PayPal hebt betaald kan je niet meer claimen... Erg dom van je zodadelijk hadden ze de sambal vergeten of een andere bestelling meegegeven. Zie ook de wisseling tussen diqui-long en downstar!quote:Op zondag 5 mei 2013 21:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Contant, kroepoek was 3.50 bijbetalen..
Dus ik nam maar wat ik nodig had, nasi goreng en 6 mini loempia's
Geen omweg via Mr. Thuisbezorgd ofzo, dus dat is idd wel fijn ja
Wel.quote:
Heb er 2 geprobeerd, werken allebei niet..quote:Op zondag 5 mei 2013 11:52 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Even de andere zending-track dingen op de site gebruiken.
Wil nog wel eens voor komen dat de ene 'standaard' het niet doet, maar een andere wel. Curieus maar blijkbaar zit het niet helemaal lekker daar in het systeem.
Lijkt me zoals eerder gezegd gewoon prima PostNL code (Interne re-code van je ChinaPostTracking code). Nederlandse codes zijn wat langer maar de gelinkte re-code zijn in het formaat wat jij hebt
Nee ik heb niet meteen gecheckt of het klopte, keek ik thuis pas naar..quote:Op zondag 5 mei 2013 21:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk gecheckt of de order klopte? Nu je niet via PayPal hebt betaald kan je niet meer claimen... Erg dom van je zodadelijk hadden ze de sambal vergeten of een andere bestelling meegegeven. Zie ook de wisseling tussen diqui-long en downstar!
Hahah nee dat nog net niet, ze liggen netjes in een bak, sommige nu in de prullenbak nuquote:Op zondag 5 mei 2013 18:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je ziet hier wel een aantal mafkezen langskomen met eigenaardige trekjes![]()
Hang je ze ook aan de muur met een spijker zoals Shiz met als zijn aankopen doet?
Gekocht! Dankje voor de link.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:10 schreef Stevensan het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop. Beter kan je een officiële Playstation 2 controller aan je PC aansluiten. Je kan een ps2 to usb converter kopen bij ebay.
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item2c64c794d0
FOK! sherlockquote:Op zondag 5 mei 2013 23:03 schreef davedavy het volgende:
Hoe zoek je daar doorheen dan? Als ik google naar fok chinese webshops <zoekterm> krijg je altijd posts die wel dat woord bevatten maar niet erover gaan :/ en heb ook nog geen zoekfunctie ontdekt op FOK!
• http://www.google.nl/sear(...)inese+webshops+e-cig (voorbeeld)quote:Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
Dat zocht ik! Is me nooit opgevallen omdat ik 95% van de tijd op mobiele apparaten zitquote:[b]Op zondag 5 mei 2013 23:10 schreef shiznuts
En gewoon in de navigatiebalk bovenaan de site staat links van 'dm' gewoon 'zoeken'... kom je hier uit.
Binnen / buiten / nacht, wil je hem via een andere pc benaderen (dan heb je webcam's die je op je netwerk kan aansluiten en je via een website kan benaderen bijvoorbeeld).quote:Op zondag 5 mei 2013 19:56 schreef Mylene het volgende:
Zeg, ik zoek een sensor camera die een foto maakt bij beweging, iemand een linkje?
Koppel je bankrekening aan je paypal.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:21 schreef 0wen het volgende:
Folk,
Ik zet altijd geld via money2 op m'n paypal, maar dat moet met minimaal ¤25.
Nu kom ik net 2 euro te kort voor een horloge, kan ik die 2 euro ook op één of andere manier op m'n paypal zetten?
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:24 schreef shiznuts het volgende:
Waarom koppel je niet gewoon je bankrekening of creditcard aan je PayPal zoals iedereen?
Money2? What is that even...
Omdat ik veel voorvalletjes heb gezien van kwijt geraakte passwords en gestolen passwords, dan ben je ver van huis....quote:
8 April is nog geen vier weken. Op zich niet heel opvallend. Er schijnt ook enorme drukte bij de Nederlandse douane en post te heersen op het moment.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:58 schreef rene90 het volgende:
DX heb ik maar een mail gestuurd waarom iets dat 8 april shipped is nog steeds niet binnen is, ander eind volgende week ook maar tegen DX een claim beginnen
Nee ik wacht volgende week ook nog wel even af, maar heb ze alvast even gemaild erover. Andere pakketjes die 26 april geshipped waren zijn namelijk wel ALLEMAAL al binnen. Simpelweg alles wat ik besteld heb na 16 april is binnen (iets van 10 orders).quote:Op maandag 6 mei 2013 10:01 schreef Negakinu het volgende:
[..]
8 April is nog geen vier weken. Op zich niet heel opvallend. Er schijnt ook enorme drukte bij de Nederlandse douane en post te heersen op het moment.
Nouja, ik merk tot nu toch nog weinig van de druktequote:Op maandag 6 mei 2013 10:01 schreef Negakinu het volgende:
[..]
8 April is nog geen vier weken. Op zich niet heel opvallend. Er schijnt ook enorme drukte bij de Nederlandse douane en post te heersen op het moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |