Ja, maar dan heb je ook wat. *bling bling yo*quote:Op maandag 6 mei 2013 18:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je voor al die horloges een paar honderd hebt uitgegeven![]()
Je weet. Nergens zo vrijgevig volk die zich beter voelt dan een ander dan bij de AH.quote:ah ja, ik heb shizje wel eens voor de AH zien zitten met zijn trekzak
Hoeveel china tablets heb je wel niet thuis liggenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je ook wat. *bling bling yo*
En wat zijn een auto, een fijne woning en vers voedsel nu eenmaal weer voor tertiaire behoeften.
[..]
Je weet. Nergens zo vrijgevig volk die zich beter voelt dan een ander dan bij de AH.
OT: Ik heb ook een case binnen. Afgehaald bij het postkantoor (kwam vrijdag).
Voor m'n PiPO M8 Pro tabje, die komt waarschijnlijk morgen of woensdag.
Als je de PiPO er alvast bijrekent: 8 (nou ja, 2 zijn eigs non-China: Archos).quote:Op maandag 6 mei 2013 18:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoeveel china tablets heb je wel niet thuis liggen
Had ik toch eens verteld?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hoe jij aan je chinashop geld komt is ook niet helemaal 100%![]()
D.m.v. navragen (bij hen, niet hier).quote:Op maandag 6 mei 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
Hoi ik ben een noob op dit gebied en dus besteld bij sunsky.. Nu staat er dat hij shipped is maar hoe kom ik aan een track en trace dan?
Ah, gouden horloges omsmelten voor het geld.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:48 schreef monkeybrain het volgende:
Heerlijk, een broodje kabab diarree..... Ik koop wel een Casio voor dat geld!!!![]()
Even voor de duidelijkheid, een aantal van mijn casio's zijn het dubbele waard.
Ik ben ook een dealtjes koning, weet je wel
sorryquote:Op maandag 6 mei 2013 18:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
D.m.v. navragen (bij hen, niet hier).
Als je überhaupt al in aanmerking komt voor 'registered shipping', hè.
Verder: zie OP (OpeningsPost).
[..]
Ah, gouden horloges omsmelten voor het geld.
Was goud niet iets van 1400 eur/ounce ofzo en all-time-high 1800? Daar moet het vast weer die richting opgaan. Goede investment dan idd.
Mij maakt het niet uit hoor. Maar we kunnen je gewoon niet helpen. We werken niet bij Sunsky en verder staat info over verzenden e.d. gewoon in de OP dus.quote:
Nou ja, de kebabcone bestaat natuurlijk al sinds Turkenheugnis. Maar de rotories met grill en de hedendaagse samenstelling van de daadwerkelijke cone en distributie binnen Oostenrijk, op dat gebied ben ik natuurlijk de man.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:00 schreef bobbernaut het volgende:
Ben je echt de uitvinder van de kebab cone?
Baasquote:Op maandag 6 mei 2013 19:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou ja, de kebabcone bestaat natuurlijk al sinds Turkenheugnis. Maar de rotories met grill en de hedendaagse samenstelling van de daadwerkelijke cone en distributie binnen Oostenrijk, op dat gebied ben ik natuurlijk de man.
Komen uit Hongkong shops, veel made in China. Japanse shops zijn veul te duur.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:56 schreef shiznuts het volgende:
Ziet net dat Casio's niet eens Chinees zijn. Pfff...
Heb je trouwens ook een beetje Japanse of Taiwanese webshops die de moeite waard zijn?
Kom je eigenlijk zo goed als niet tegen, terwijl toch niet alles een 'made in China'-label heeft.
[..]
Heb je er ook 1 thuis staan?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou ja, de kebabcone bestaat natuurlijk al sinds Turkenheugnis. Maar de rotories met grill en de hedendaagse samenstelling van de daadwerkelijke cone en distributie binnen Oostenrijk, op dat gebied ben ik natuurlijk de man.
Ik bestel deze soort brillen altijd bij BIC:quote:Op maandag 6 mei 2013 19:08 schreef Goddelijker het volgende:
Weet iemand een (eBay-)shop met Wayfarer-modellen? Zoals:
[ afbeelding ]
Ik zoek nog een leuke erbij-bril voor van de zomer.
Thanks, twee van besteld.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:32 schreef PimBorne het volgende:
[..]
Ik bestel deze soort brillen altijd bij BIC:
Vorige keer in dit topic noemde ik ze ook de Roy Orbison brillen ;-)quote:Op maandag 6 mei 2013 19:35 schreef shiznuts het volgende:
Let wel op de verwoording van hetgeen je naar opzoek bent.
'Wayfarer' is een exclusieve zonnebrillenlijn van het merk Rayban.
Dus je kunt geen Wayfarer uit China halen. Tenzij bij een opticien ofzo.
Het ging inderdaad om het "80s fashion" model, maar in de vorm van een Wayfarer.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:35 schreef shiznuts het volgende:
Let wel op de verwoording van hetgeen je naar opzoek bent.
'Wayfarer' is een exclusieve zonnebrillenlijn van het merk Rayban.
Dus je kunt geen Wayfarer uit China halen. Tenzij bij een opticien ofzo.
Ik heb een Sinner voor in de auto etc.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:38 schreef shiznuts het volgende:
Zijn de 8-bit zonnebrillen niet leuker?
Sowieso zijn die dingen vaak heel erg plastic en de lenzen in zo'n cheapo zonnebril echt megakudt. Dus tenzij het een fashion statement is, zijn ze over het algemeen niet echt praktisch.
Heb deze brillen ook inderdaad omdat ik ze anders toch kwijt raak. Ik kan met deze brillen btw wel tegen de zon in kijken, zonder er last van te hebben.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb een Sinner voor in de auto etc.
Maar voor op het strand van de zomer, hoef ik me ook geen zorgen te maken of er een kras op komt of dat ik hem kwijt raak.
Hoe heten die glazen die daarin zitten?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:08 schreef Goddelijker het volgende:
Weet iemand een (eBay-)shop met Wayfarer-modellen? Zoals:
[ afbeelding ]
Ik zoek nog een leuke erbij-bril voor van de zomer.
Mirrored?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef jouri1995 het volgende:
[..]
Hoe heten die glazen die daarin zitten?
Een echte Chinashop instellingquote:Op maandag 6 mei 2013 18:53 schreef monkeybrain het volgende:
, bij mij is het niet "of of" maar "EN EN"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |