Ditquote:Op maandag 6 mei 2013 19:48 schreef neo2000 het volgende:
Wayfarer geïnspireerde modellen zijn zoooo 2010. Clubmaster geïnspireerde modellen zijn helemaal van nu.![]()
Geïnspireerd; het magische woord wat er voor zorgt dat je automagisch niet over imitatie praat.
Een bril op doen die hip was in de jaren 60.quote:
Zo even een lading zonnebrillen besteld voor een white party voor de zomer...thnxquote:Op maandag 6 mei 2013 19:32 schreef PimBorne het volgende:
[..]
Ik bestel deze soort brillen altijd bij BIC:
Je hebt geen kleur keuze hèquote:Op maandag 6 mei 2013 20:41 schreef marcelp79 het volgende:
[..]
Zo even een lading zonnebrillen besteld voor een white party voor de zomer...thnx
ze versturen ze 'assorti' maar heb er al vaker besteld... maar krijg steeds een zwarte, ook als ik er 3 tegelijk bestel..quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef monkeybrain het volgende:
Wees dan meteen een Pioneer, wie gaat de dwayne wayne bril herintroduceren![]()
[ afbeelding ]
JAwel als je de 8bit brillen besteld!!!!! die allemaal in het wit. daarnaast nog wat kinderzonnebrilletjes besteld, dames brillen at random colour en nog een vage bril...gaat goed komen enne allemaal met coupons uiteraard...woehoe cheapstyle...quote:
Toevallig zag ik gisteren op het festival een vage gast met zo'n bril op zijn bakkes rond huppelen...herken die bril gelijk!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef monkeybrain het volgende:
Wees dan meteen een Pioneer, wie gaat de dwayne wayne bril herintroduceren![]()
[ afbeelding ]
ES800M.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:18 schreef Deugniett het volgende:
Jeeeej weer Awei oordopjes gemold! Ik had puur uit nieuwsgierigheid deze gekocht; http://www.priceangels.co(...)-Brown--s387896.html Die ES900i vielen soms uit m'n oren tijdens het sporten, dus ik dacht als ik nou een model kies dat een kort tussen stukje heb dan vallen ze er niet uiten dat deden ze ook niet. Maar telkens gaan bij mijn Awei oordoppies die plug kapot aan het einde van t draadje! Heuuuullll hinderlijk dan valt er de hele tijd aan 1 kant het geluid weg!
Of soms hoor ik alleen nog maar de bass
(klinkt denk ik wel als een bekend probleem
) Nou maar eens een keer die ES800m's proberen.
'eens'.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:34 schreef marcelp79 het volgende:
@shiznuts....post ik ook is wat...gelijk op me dak
Nah die dingen bleven goed zittenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
ES800M.Maar als iets uit je oren pleurt. Misschien eens overears proberen? CoGoo!! T02 bijvoorbeeld?
[ afbeelding ]
@ marcelp79: je kunt ook een bericht editten, hè. I.p.v. wat ze op het forum 'floodposten' noemen.[ afbeelding ]
Probeer het eens in 1 van de spoilers van de openigspostquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:42 schreef marcelp79 het volgende:
Weet iemand of er ook een lijst bestaat met de betekenissen van de verschillende statussen die China hanteert?
Zoals opening, Departure from outward office of exchange, etc...
SPOILER: trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Direct even de status opening toegevoegd
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |