Mijn 2e setje ES800M's zijn ook onderweg, met een coupon ¤5.32quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:55 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Jep, die tonen ze niet met ES800M op worldwide, best gaar..
Mijn ES800M's moeten nog aankomen(ook gekocht op PriceAngels).
Mwah, de kans acht ik niet heel groot, maar ik zou gelijk even mailen. Er is niet een bepaalde annuleer knop dus gewoon mailen / kijken of ze een live chat hebben. Dat is de snelste optie vaak.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:19 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Ik heb iets besteld bij mixeshop op 2 mei, momenteel staat de order nog op Processing, zou ik de order nog kunnen annuleren en zo ja hoe?
Iets voor je motor?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:22 schreef Racer88 het volgende:
Ergens in vorige topic nog aangegeven dat ik uit japan heb besteld.
2 pakketten op zelfde dag (wel van verschillende sellers) verzonden en beide na 8 dagen binnen. Gewoon basis shipping dus lijkt ook redelijk vlot te zijn.
Heb een mailtje gestuurd, live chat werkt bij Mixeshop blijkbaar via Skype, en heb beide Skype contacten toegevoegd.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mwah, de kans acht ik niet heel groot, maar ik zou gelijk even mailen. Er is niet een bepaalde annuleer knop dus gewoon mailen / kijken of ze een live chat hebben. Dat is de snelste optie vaak.
Famicom (Jap SNES) Games. Heb alleen door ongeduldig bieden een spel nu dubbelquote:
Als ik jouw was zou ik hem verkopen via Ebay, maak je ook nog wat winst.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:28 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Famicom (Jap SNES) Games. Heb alleen door ongeduldig bieden een spel nu dubbel
Dragon ball Z Butouden 1, voor wie interesse heeft. Hij mag voor inkoop weg, Met doosje
Heeft 6,35 euro gekost.
Werkt ook op gewone snes met een converter
Als ik dit hier niet mag neerschrijven, haal ik t uiteraard weg
Hoef er niks op te verdienen. En kan het zo iemand anders gunnen die er toevallig naar op zoek is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:35 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Als ik jouw was zou ik hem verkopen via Ebay, maak je ook nog wat winst.
Ik heb dat ook weleens gehad met een kortings coupon die in het overzicht weer niet eraf ging. Of soms komen er nog paypal kosten bij die niet heel duidelijk ergens staan in het overzicht. Mijn advies: bestel bij de bekende toko's. Paypal claims kan je altijd indienen dus daar zou ik me niet te druk over maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:58 schreef Nicap_tm het volgende:
Net een telefoon besteld bij Pandawill en viel me iets vreemds op. Ik had de telefoon in het madje gedaan en op checkout geklikt(Paypal). Wachtwoord ingevuld bij Paypal en kreeg daar netjes het bedrag te zien wat ik moest betalen en ik klik op doorgaan. Dan wordt je dus automatisch teruggeleid naar Pandawill. Je kunt daar weer kiezen uit welke shipping je wilt doen. Standaard is china, maar ik koos Hongkong Post(4 dollar ofzo).
Daarna weer op next geklikt. Ik verwachtte eigenlijk dat ik weer naar Paypal geleid zou worden, maar dat was dus niet zo. In de bevestiging van Paypal stond dus wel het bedrag van de telefoon + shippingkosten Hongkong post. Dat klopt verder ook wel, maar ik vind het vreemd dat je al bevestigd had bij Paypal en dat het bedrag dus nog wel kan veranderen. Ook al had je dus al eerder het bedrag aangegeven bij Paypal.
Ze kunnen op zo'n manier ook de boel oplichten lijkt me.
Hehe, heb dit gemeld bij PA, kijken of ze de prijs aanpassen. PA heeft namelijk wel een goede verzending de vorige keer.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
LOL, blijkt DX de ES800M ook goedkoper te hebben dan priceangels!
http://dx.com/p/fashion-i(...)k-120cm-cable-108684
[ afbeelding ]
Pricematch gedaan![]()
Deze misschien: http://www.ebay.nl/itm/280855165131 ?quote:Op zondag 5 mei 2013 01:54 schreef zerokil het volgende:
Moet ook nog oortjes kopen voor mijn laptop..
Heb er niet veel verstand van en ben er paar tegen gekomen in dit topic (Brainwavz ?)
Iemand tips.
Graag niet te duur
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef shiznuts het volgende:
Haai boppers! Goeieaafont!
[..]
Is ook een goede... als je gaat voor een 'clubfeeling'.
Heb je een wijdere range van genres dan alleen house/techno e.d. in je playlist staan met bijvoorbeeld pop/rock en klassiek, ga je meer aan de ES800M hebben. Imho.Daarom noem ik de ES800M altijd een perfecte 'allrounder'. De ES900i is meer genre-beperkt, maar treft 'ie je genre, dan zeker niet verkeerd.
Ik heb er één in bestelling op aanraden van iemand hier die er meerdere heeft en erg te spreken was over de messenquote:Op zondag 5 mei 2013 10:38 schreef slaveloos het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met keramische messen uit china? Keukenmessen hebben ik het uiteraard over :-)
http://www.banggood.com/W(...)AIR-PRO-p-57449.htmlquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:10 schreef dj_ko het volgende:
Ik ben op zoek naar een displayport to hdmi adapter of een complete kabel.
Nu heb ik dit al gevonden;
http://www.buyincoins.com(...)ok-product-1334.html
Maar wellicht kan het nog goedkoper? Vooral een kant en klare kabel kan ik nergens vinden
Dank je, maakt het nog uit welke?quote:Op zondag 5 mei 2013 10:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb er één in bestelling op aanraden van iemand hier die er meerdere heeft en erg te spreken was over de messen
Danbestel ik er wel eentje bij bic. Die zijn vaak lekker snel. Zal hier wel melden hoe de ervaringen zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 10:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kijk even naar de reviews / prijzen, maakt verder niet heel veel uit wat ik een tegen kwam.
Is gewoon een prima kloppende voor PostNL? PostNL codes beginnen altijd met 3S en pakketjes uit het buitenland hebben maar 6 cijfers en 2 letters (na de 3S)quote:Op zondag 5 mei 2013 10:26 schreef bobbernaut het volgende:
Oh mijn 3S code is fout...
Thanks PostNL..
3SRK123456
Zo'n code, wat houdt RK in?
Ja, prima dingen worden hier dagelijks gebruikt.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:38 schreef slaveloos het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met keramische messen uit china? Keukenmessen hebben ik het uiteraard over :-)
Dan krijg je altijd een mail terug "sorry we can't" , waarom is de saw a lower price knop er dan :/quote:Op zondag 5 mei 2013 00:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hehe, heb dit gemeld bij PA, kijken of ze de prijs aanpassen. PA heeft namelijk wel een goede verzending de vorige keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |