Drachten is niet lelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zoetermeer, Alphen aan de Rijn, Hoofddorp, Purmerend, Drachten, Emmen, Emmeloord, Den Helder, Kerkrade...
Jakarta is echt een kutstad ja. Manila vind ik ondergewaardeerd, dat is best tof imo. Dhaka dat weet ik over een half jaarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:31 schreef Lemans24 het volgende:
Jakarta, Dhaka en Manilla worden vaak in één adem genoemd als lelijke Aziatische steden. Ik ken alleen Manilla, maar kan dus wel raden hoe die andere twee er uitzien.
Beijing is/was erg tof inderdaad. Wel 13 jaar geleden dat ik er ben geweest....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meen je.Vond Peking ontzettend gaaf, ook veel gebieden buiten de toeristische trekpleisters om zijn mooi. Ook de hutongs (armzalige oude arbeiderswijken) die er natuurlijk verschrikkelijk uitzien, vond ik prachtig omdat daar zo'n ongekende vibe heerst.
Manilla heeft een skyline, die je het best vanaf een dakterras bekijkt. Maar vanaf de grond is het één en al ellende. Overigens wel een bezoek waard, vanwege het contrast met de rest van de Filipijnen.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Jakarta is echt een kutstad ja. Manila vind ik ondergewaardeerd, dat is best tof imo. Dhaka dat weet ik over een half jaar
Mogadishu lijkt me juist heel interessant, maar nog even wachten tot het wat veiliger is.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:05 schreef Maanlander het volgende:
Ik las net een nieuwsbericht over Mogadishu en heb eens op google ingetikt..
Ben er nooit geweest maar van wat ik aan plaatjes zie is dat wel een gruwelijk lelijk oord. Sanaa schoot me te binnen is ook lelijk, op zich is de bouwstijl wel leuk en typisch voor de regio maar om nu alles hetzelfde te bouwen... En geen aanwezig groen in een stad doet het ook slecht.
Waarschijnlijk zullen er in Afrika en het Midden-Oosten wel meer van die lelijke plekken zijn...iemand ervaring?
Het ommuurde gedeelte (Intramuros) is sowieso best interessant met oude Spaanse architectuur en fortificaties. Dan de wijken er omheen zijn leuk en levendig om rond te zwerven. Wel straatarm natuurlijk. Verder heeft Manila een mooi waterfront waar je de zon kunt zien onder gaan. Het zakendistrict Makati is schoon en modern maar dat vind ik dan weer relatief saai.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Manilla heeft een skyline, die je het best vanaf een dakterras bekijkt. Maar vanaf de grond is het één en al ellende. Overigens wel een bezoek waard, vanwege het contrast met de rest van de Filipijnen.
Oh, Cebu leek inderdaad nog erger dan Manilla, al heb ik dat alleen vanuit een taxi, ferry en vliegtuig gezien.
Ik herinner me prachtige koloniale architectuur en een fort! Daarnaast een tof Caribisch sfeertje. Niet bepaald iets dat ik in het klassement van lelijkste steden zou plaatsen...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:35 schreef Individual het volgende:
Cartagena, Colombia (lelijk Lloret de Mar-achtige stad en zonder mooie oude stad mag het de zee inzakken naast de mooie eilandjes)
De oude stad/fort en de eilandjes voor de kust zijn mooi idd. De rest mag de zee inzakken.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik herinner me prachtige koloniale architectuur en een fort! Daarnaast een tof Caribisch sfeertje. Niet bepaald iets dat ik in het klassement van lelijkste steden zou plaatsen...
Is er meer dan? Ik ben er een aantal dagen geweest (o.a. kerst 1998) en heb verder niets anders gezien. Buitenwijken zijn bijna altijd lelijk imo.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:23 schreef Individual het volgende:
[..]
De oude stad/fort en de eilandjes voor de kust zijn mooi idd. De rest mag de zee inzakken.
Ja interessante historie misschien kunnen ze het ooit weer opbouwen, het heeft wel potentie zo aan de zee. Vooralsnog zit ik toch nog liever op het strand in Velsen Noord.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:14 schreef Individual het volgende:
[..]
Mogadishu lijkt me juist heel interessant, maar nog even wachten tot het wat veiliger is.
Fascinerend, al die schotels.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:30 schreef Gitank2 het volgende:
In een oud topic las ik op wat voor plek de Sfinx ligt.
Dat het beeld niet uiteenvalt van ellende
[ afbeelding ]
Ik was er begin dit jaar. Naast de oude stad heb je een grote stad van wolkenkrabber na wolkenkrabber vol met Spaanse costa-achtige toeristen. Niet zo zeer het esthetische alswel het Lloret gehalte op straat/strand.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Is er meer dan? Ik ben er een aantal dagen geweest (o.a. kerst 1998) en heb verder niets anders gezien. Buitenwijken zijn bijna altijd lelijk imo.
Dat is lachen inderdaad. Op foto's lijkt het altijd net alsof de pyramides en de sfinx ergens midden in de woestijn liggen terwijl het gewoon een buitenwijk van Cairo/Giza is. Als je aan de rand van die buitenwijk bent dan zie je ook gewoon de piramides er bovenuit steken.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:30 schreef Gitank2 het volgende:
In een oud topic las ik op wat voor plek de Sfinx ligt.
Dat het beeld niet uiteenvalt van ellende
[ afbeelding ]
Geleuter. De stad Amsterdam alleen heeft meer ambtenaren dan de Europese Unie als geheelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:45 schreef Beardy het volgende:
Lelystad, Almere, Spijkenisse (wordt echt helemaal vólgebouwd - ze hebben de molen verkracht met een betonnen buis), Amsterdam, Brussel (door de EU ambtenaren wonen er steeds minder Brusselaars!),
Ik weet het, subjectief, maar ik vind het lelijk. Het Almere van de oudheid zeg maar.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Doe normaal. Sana'a is prachtig. Het staat zelfs op de werelderfgoedlijst.
Komt omdat Brussel echt 2 gezichten heeft. Die oude gebouwen zijn mooi ja, maar woningen zijn veelal verpauperd.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:42 schreef Daarnaast het volgende:
Brussel is moooooi mang. Wat is er met jullie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b4/Paleis_brussel2.jpg/400px-Paleis_brussel2.jpg[/img
[img]http://diplomatie.belgium.be/nl/binaries/PanoTapisFleur_nuitFW_tcm314-123370.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://img355.imageshack.us/img355/1286/sizedmg4328al5.jpg (copy/paste deze link) ]
Amsterdam is poep vergeleken met Brussel. Laat maar eens een aantal bouwwerken zien in amsterdom die zo indrukwekkend zijn als de bouwwerken in de bovenstaande plaatjes.
Dat is in vrijwel heel Wallonië (ook) een probleem, je waant je, net over de grens bij Maastricht, ineens in het Oostblok.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:27 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Komt omdat Brussel echt 2 gezichten heeft. Die oude gebouwen zijn mooi ja, maar woningen zijn veelal verpauperd.
WAAAT? Cartagena is Colombia's mooiste stad! In het oude maar opgeknapte centrum tussen de met kanonnen omringde stadsmuren waan je je een piraat. Romantisch 's avonds en heerlijk eten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:35 schreef Individual het volgende:
Als tegenhanger van TRV / Mooiste steden ter wereld #2
Cartagena, Colombia (lelijk Lloret de Mar-achtige stad en zonder mooie oude stad mag het de zee inzakken naast de mooie eilandjes)
Inderdaad. Cartagena lelijk noemen...quote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WAAAT? Cartagena is Colombia's mooiste stad! In het oude maar opgeknapte centrum tussen de met kanonnen omringde stadsmuren waan je je een piraat. Romantisch 's avonds en heerlijk eten.
Het is duur, zit vol met gringo's en fufas maar lelijk??
Yup, helemaal mee eens.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Inderdaad. Cartagena lelijk noemen...
Bocagrande is lelijk, Cartagena ongelooflijk mooi! En, ondanks de lelijkheid, vormt Bocagrande ook nog een mooie achtergrond voor de oude stad.
De oude stad is mooi. Het zal ook de ervaring zijn. Zo vond ik Panama City wel een fijne stad.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WAAAT? Cartagena is Colombia's mooiste stad! In het oude maar opgeknapte centrum tussen de met kanonnen omringde stadsmuren waan je je een piraat. Romantisch 's avonds en heerlijk eten.
Het is duur, zit vol met gringo's en fufas maar lelijk??
De oude stad bestaat uit drie prachtige stadsdelen en jij hebt toch erbuiten overnacht? Dat had je niet moeten doen, in Cartagena moet je gewoon in het oude deel overnachten, dan voel je je inderdaad een piraat!quote:Op zondag 5 mei 2013 20:33 schreef Individual het volgende:
[..]
De oude stad is mooi. Het zal ook de ervaring zijn. Zo vond ik Panama City wel een fijne stad.
Heb het uiteraard wel bezocht en een vriend ontmoet die er wel overnachtte, maar zelf verbleven we op Isla de Tierrabomba. Ik heb het dan ook over het Lloret gedeelte.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De oude stad bestaat uit drie prachtige stadsdelen en jij hebt toch erbuiten overnacht? Dat had je niet moeten doen, in Cartagena moet je gewoon in het oude deel overnachten, dan voel je je inderdaad een piraat!
Is Luxemburg echt zo'n lelijke stad dan? Nog nooit geweest maar ik had opzich altijd wel het idee dat dat een heel mooie stad wasquote:
Dat is een soort Amstelveen of Zuid-Oost t.o.v Amsterdam, kun je nauwelijks nog Cartagena noemen.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Heb het uiteraard wel bezocht en een vriend ontmoet die er wel overnachtte, maar zelf verbleven we op Isla de Tierrabomba. Ik heb het dan ook over het Lloret gedeelte.
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:18 schreef Gitank2 het volgende:
In mijn herinnering is Luxemburg-stad best mooi (vooral de oude stad), maar toen ik daar was dat is inmiddels 14 jaar geleden.
Vianden is in elk geval wel mooier herinner ik me.
Omgeving is in ieder geval wel mooiquote:Op zondag 5 mei 2013 22:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, lelijk hoor...
Live Settlers!
Ik ben er een week geleden geweest op doorreis, en men was bij die mooie plekjes waar je het over hebt allemaal aan het bouwen. Afval putten hier en daar. Wat een verschrikking, lawaai en stank. Voor de rest stelt de stad qua inhoudelijk centrum geen reet voor. Ja, die amerikaanse begraafplaats is best geinig bijv. maar dat zie ik niet als onderdeel van luxemburg stad. Ik heb het puur over de city center en de residential area's er om heen. En dat was mijn inziens echt een verschrikking. Same goes for Brussel. Wat een meuk daar gezien zeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, lelijk hoor...
Live Settlers!
Welk Drachten ken jij dan? Ik kan niets bedenken wat ook maar een beetje mooi zou kunnen zijn daar. Mooi centrum? Nee. Historische gebouwen? Nee. Sfeer? Nee.quote:
Er zijn natuurlijk nog wel genoeg mooie kleine steden, zo was Krakow op mijn doorreis juist weer een van de mooiere steden.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:13 schreef Lemans24 het volgende:
Ach het zal wel, de meeste steden zijn niet echt het bezoeken waard, in tegenstelling tot de meeste natuurgebieden.
Ik vond Dubai juist erg mooi als je even verder kijkt dan die megalomane nepheid:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:35 schreef Individual het volgende:
Dubai (gebrek aan vibe, algemene nepheid, arrogante arabieren.. gewoon niet mijn ding)
Dat ziet er wel ok uit idd. Meerdere keren in Dubai geweest en elke keer hebben vrienden ons rondgeleid en nooit hiernaartoe. Dan was het beter geweest. Hoe groot is dit?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:32 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ik vond Dubai juist erg mooi als je even verder kijkt dan die megalomane nepheid:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond de originele Emirati ook juist erg vriendelijk, en absoluut niet arrogant.
Ik wil zelf wel Auckland, NZ, aan het lijstje toevoegen. Qua oppervlakte een van de grootste steden ter wereld en heeft totaal geen sfeer.
Drachten is geen stad. En heeft geen gezellig centrum.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel haters altijd op deze stad, maar ik vind hem fantastisch.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ook! Woon er met heel veel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel haters altijd op deze stad, maar ik vind hem fantastisch.![]()
Me2.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ook! Woon er met heel veel plezier
Luxemburg stad? Lelijk?quote:
Oh, aha. Daar kom ik nou weer nooitquote:Op maandag 6 mei 2013 11:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Crooswijk (5 minuten lopen van Oostplein).
Jahoor, en dan nog met de fiets ook! Maar meestal om winkeltjes te kijkenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:04 schreef Kaas- het volgende:
Grappig, Zuid is dan eigenlijk net het enige gedeelte van Rotterdam dat volgens mij wél kut is.Maar goed, ik kom alleen zuidelijker dan de Kop van Zuid voor Feyenoord en Ahoy (hoogstens 2-3x per jaar ofzo) en laat deze buurt voor de rest volledig links liggen dus weet er ook niet al te veel van.
Maar kom je dan nooit de brug over?
Rotterdam is typisch zo'n stad die met het plakaat, lelijk, zich nog mooi zou voelen. Voor steden zoals Rotterdam mogen we nog wel dat dieper gaan in plaats van 'lelijk'.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:24 schreef Melro het volgende:
Nijmegen, Zoetermeer, Katowice, Rotterdam en Los Angeles (downtown).
Mensen die niet in Rotterdam wonen komen daar meestal voor de winkels. En tsja, buurten rond zuidplein of alexandrium zijn nou eenmaal geen pareltjes om te zien. Maar Rotterdam is veel meer dan winkels en de buurten daarom heen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat vindt men precies lelijk aan Rotterdam? Het is de enige stad in Nederland die een metropolische uitstraling heeft en met een prachtige skyline.
Je moet ook een ei zijn om naar het Zuidplein of Oosterhof te gaan en daarop je mening op Rotterdam baseren. Het is net als Amsterdam kut vinden omdat je je mening baseert op Zuidoostquote:Op maandag 6 mei 2013 12:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mensen die niet in Rotterdam wonen komen daar meestal voor de winkels. En tsja, buurten rond zuidplein of alexandrium zijn nou eenmaal geen pareltjes om te zien. Maar Rotterdam is veel meer dan winkels en de buurten daarom heen.
ik woonde een jaar in Rotterdam. Wat een verschrikking. De winkels rondom het centrumquote:Op maandag 6 mei 2013 12:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mensen die niet in Rotterdam wonen komen daar meestal voor de winkels. En tsja, buurten rond zuidplein of alexandrium zijn nou eenmaal geen pareltjes om te zien. Maar Rotterdam is veel meer dan winkels en de buurten daarom heen.
Oh jij bent er zo 1quote:Op maandag 6 mei 2013 12:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ik woonde een jaar in Rotterdam. Wat een verschrikking. De winkels rondom het centrum! Gruwelijke kutsfeer. Uitgaan is een drama.
Alexandrium is 1 grote.
Wie rept hier over allochtonen? Ik woonde er met mijn vriendin (buitenlandse) en die voelde zich zelfs gedscrimineerd.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo 1Iemand die de sfeer kut vindt door het hoge allochtonengehalte
Als iemand de sfeer kut vindt, hoor ik het louter en alleen dat het door de vele allochtonen komt. Nam dus hetzelfde bij jou aan.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wie rept hier over allochtonen? Ik woonde er met mijn vriendin (buitenlandse) en die voelde zich zelfs gedscrimineerd..
Niet mee eens. Mensen maken de sfeer en in Auckland is dat niet anders. Mensen zijn relaxed daar. Niet gestrest, niet te relaxed, maar wel altijd in voor een praatje en gemeend aardig. Ok, buiten het centrum is er niet echt iets meer dat veel mensen boeit. Maar de vulkaanparken (bijv mt Eden), Eden Park en Davonport vond ik wel heel leuk. Voor de rest die grote jachthavens, de kade en alle art deco gebouwen maken het leuk. Niet waanzinnig, maar wel leuk.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:32 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ik wil zelf wel Auckland, NZ, aan het lijstje toevoegen. Qua oppervlakte een van de grootste steden ter wereld en heeft totaal geen sfeer.
Dat is alleen het stuk langs de snelweg. Als je bij Visé de snelweg afgaat en de stad inrijdt, kom je in best aardige wijken.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:33 schreef Lemans24 het volgende:
Dat is in vrijwel heel Wallonië (ook) een probleem, je waant je, net over de grens bij Maastricht, ineens in het Oostblok.
Lelijk is misschien niet het goede woord. Ongezellig is beter.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:20 schreef WJMW het volgende:
Nijmegen lelijkste stad ter wereld? eeh? Alleen al vanwege het valkhofpark, de prachtige ligging aan de rivier en de grote markt kun je dat gewoonweg niet de lelijkste stad ter wereld vinden.
Nijmegen ongezellig? Kom je alleen in een vinexwijk of zo? Terrassen, winkels, genoeg barretjes, restaurants en weet ik wat meer. Dan moet je elke Nederlandse stad wel kut vindenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef Melro het volgende:
[..]
Lelijk is misschien niet het goede woord. Ongezellig is beter.
Ik loop vaak zat door het centrum. Geen samenhang, raar volk op straat. Ja tuurlijk zijn er barretjes en restaurantjes maar de gezelligheid spat er niet vanaf. En de winkels zijn ook niet echt interessant. Als ik van de ene kroeg naar de andere moet lopen ben ik 10 minuten onderweg. Dan ben ik alweer nuchter!quote:
https://www.google.nl/sea(...)CHUey6PInW0QXRv4DADQquote:Brussel hoort inderdaad hoog in deze lijst thuis. Afgezien van de Grote Markt geen mooie stad.
En je punt is?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:46 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)CHUey6PInW0QXRv4DADQ
Tatabánya is, hoewel aardig gelegen, inderdaad gruwelijk lelijk. Wel onderdeel van één van de mooiste bijnamen: die van József Kiprich, de Tovenaar van Tatabánya. Geniale vondst.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Drachten is geen stad. En heeft geen gezellig centrum.
De lelijkste steden waar ik ben geweest zijn Luik en Tatabanya (Hongarije)
Haha, in Hongarije is inderdaad wel heel wat lelijks te vinden ja. Maar ook wel mooie plekken.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
In eigen (tijdelijke) land nomineer ik graag Dunaújvarós (Donau Nieuwstad). Het Lelystad van Hongarije, vol met nostalgische eenheidsarchitectuurtoppertjes van communistische makelij.
Ziet er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Sfeerloos en troosteloos. Ik ben er een paar maanden terug nog even geweest en werd en droevig van. Het is een stad zonder ziel met grote megalomane gebouwen en vol met tuig.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat vindt men precies lelijk aan Rotterdam? Het is de enige stad in Nederland die een metropolische uitstraling heeft en met een prachtige skyline.
Ik vind die UFO op die paal anders best geniaal. Zo' n creatieve uitspattingen kent Lelystad nietquote:Op maandag 6 mei 2013 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
In eigen (tijdelijke) land nomineer ik graag Dunaújvarós (Donau Nieuwstad). Het Lelystad van Hongarije, vol met nostalgische eenheidsarchitectuurtoppertjes van communistische makelij.
Ziet er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Tja, dat tuig kom je in andere steden ook tegen, is niet uniek voor Rotterdam. Voor de rest heb je gelijk. De skyline is leuk om van een afstandje of op een foto te bewonderen maar om er te leven: nee dank u.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 06:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Sfeerloos en troosteloos. Ik ben er een paar maanden terug nog even geweest en werd en droevig van. Het is een stad zonder ziel met grote megalomane gebouwen en vol met tuig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rotterdam is inderdaad een stad die menig buitenstaander niet kan waarderen, dat is me wel duidelijk geworden. Je moet er van leren te houden denk ik, merk dat veel mensen van te voren ook dergelijke punten benoemen inclusief kille/nare inwoners die je neersteken wanneer je de weg vraagt, maar als ze een weekje bij me vertoeven en ze een andere kant van de stad zien draaien ze over het algemeen echt volledig qua mening.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 06:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Sfeerloos en troosteloos. Ik ben er een paar maanden terug nog even geweest en werd en droevig van. Het is een stad zonder ziel met grote megalomane gebouwen en vol met tuig.
Baltiamore? Het is een stad inderdaad, maar om het nou mooi te noemen is waardig? Voorzover ik weet is het pitoreske loos. Vanaf de grond kan je het zien?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
baltimore, zodra je de pitoreske haven verlaat.
jij bent in de war met een sinaasappel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:34 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Baltiamore? Het is een stad inderdaad, maar om het nou mooi te noemen is waardig? Voorzover ik weet is het pitoreske loos. Vanaf de grond kan je het zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |