Inderdaad. Cartagena lelijk noemen...quote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WAAAT? Cartagena is Colombia's mooiste stad! In het oude maar opgeknapte centrum tussen de met kanonnen omringde stadsmuren waan je je een piraat. Romantisch 's avonds en heerlijk eten.
Het is duur, zit vol met gringo's en fufas maar lelijk??

Yup, helemaal mee eens.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Inderdaad. Cartagena lelijk noemen...
Bocagrande is lelijk, Cartagena ongelooflijk mooi! En, ondanks de lelijkheid, vormt Bocagrande ook nog een mooie achtergrond voor de oude stad.

De oude stad is mooi. Het zal ook de ervaring zijn. Zo vond ik Panama City wel een fijne stad.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WAAAT? Cartagena is Colombia's mooiste stad! In het oude maar opgeknapte centrum tussen de met kanonnen omringde stadsmuren waan je je een piraat. Romantisch 's avonds en heerlijk eten.
Het is duur, zit vol met gringo's en fufas maar lelijk??

De oude stad bestaat uit drie prachtige stadsdelen en jij hebt toch erbuiten overnacht? Dat had je niet moeten doen, in Cartagena moet je gewoon in het oude deel overnachten, dan voel je je inderdaad een piraat!quote:Op zondag 5 mei 2013 20:33 schreef Individual het volgende:
[..]
De oude stad is mooi. Het zal ook de ervaring zijn. Zo vond ik Panama City wel een fijne stad.

Heb het uiteraard wel bezocht en een vriend ontmoet die er wel overnachtte, maar zelf verbleven we op Isla de Tierrabomba. Ik heb het dan ook over het Lloret gedeelte.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De oude stad bestaat uit drie prachtige stadsdelen en jij hebt toch erbuiten overnacht? Dat had je niet moeten doen, in Cartagena moet je gewoon in het oude deel overnachten, dan voel je je inderdaad een piraat!

Is Luxemburg echt zo'n lelijke stad dan? Nog nooit geweest maar ik had opzich altijd wel het idee dat dat een heel mooie stad wasquote:

Dat is een soort Amstelveen of Zuid-Oost t.o.v Amsterdam, kun je nauwelijks nog Cartagena noemen.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Heb het uiteraard wel bezocht en een vriend ontmoet die er wel overnachtte, maar zelf verbleven we op Isla de Tierrabomba. Ik heb het dan ook over het Lloret gedeelte.

quote:Op zondag 5 mei 2013 22:18 schreef Gitank2 het volgende:
In mijn herinnering is Luxemburg-stad best mooi (vooral de oude stad), maar toen ik daar was dat is inmiddels 14 jaar geleden.
Vianden is in elk geval wel mooier herinner ik me.

Omgeving is in ieder geval wel mooiquote:Op zondag 5 mei 2013 22:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, lelijk hoor...
Live Settlers!

Ik ben er een week geleden geweest op doorreis, en men was bij die mooie plekjes waar je het over hebt allemaal aan het bouwen. Afval putten hier en daar. Wat een verschrikking, lawaai en stank. Voor de rest stelt de stad qua inhoudelijk centrum geen reet voor. Ja, die amerikaanse begraafplaats is best geinig bijv. maar dat zie ik niet als onderdeel van luxemburg stad. Ik heb het puur over de city center en de residential area's er om heen. En dat was mijn inziens echt een verschrikking. Same goes for Brussel. Wat een meuk daar gezien zeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, lelijk hoor...
Live Settlers!

Welk Drachten ken jij dan? Ik kan niets bedenken wat ook maar een beetje mooi zou kunnen zijn daar. Mooi centrum? Nee. Historische gebouwen? Nee. Sfeer? Nee.quote:

Er zijn natuurlijk nog wel genoeg mooie kleine steden, zo was Krakow op mijn doorreis juist weer een van de mooiere steden.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:13 schreef Lemans24 het volgende:
Ach het zal wel, de meeste steden zijn niet echt het bezoeken waard, in tegenstelling tot de meeste natuurgebieden.

Ik vond Dubai juist erg mooi als je even verder kijkt dan die megalomane nepheid:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:35 schreef Individual het volgende:
Dubai (gebrek aan vibe, algemene nepheid, arrogante arabieren.. gewoon niet mijn ding)

Dat ziet er wel ok uit idd. Meerdere keren in Dubai geweest en elke keer hebben vrienden ons rondgeleid en nooit hiernaartoe. Dan was het beter geweest. Hoe groot is dit?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:32 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ik vond Dubai juist erg mooi als je even verder kijkt dan die megalomane nepheid:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond de originele Emirati ook juist erg vriendelijk, en absoluut niet arrogant.
Ik wil zelf wel Auckland, NZ, aan het lijstje toevoegen. Qua oppervlakte een van de grootste steden ter wereld en heeft totaal geen sfeer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |