Drachten is geen stad. En heeft geen gezellig centrum.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel haters altijd op deze stad, maar ik vind hem fantastisch.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ook! Woon er met heel veel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel haters altijd op deze stad, maar ik vind hem fantastisch.![]()
Me2.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ook! Woon er met heel veel plezier
Luxemburg stad? Lelijk?quote:
Oh, aha. Daar kom ik nou weer nooitquote:Op maandag 6 mei 2013 11:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Crooswijk (5 minuten lopen van Oostplein).
Jahoor, en dan nog met de fiets ook! Maar meestal om winkeltjes te kijkenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:04 schreef Kaas- het volgende:
Grappig, Zuid is dan eigenlijk net het enige gedeelte van Rotterdam dat volgens mij wél kut is.Maar goed, ik kom alleen zuidelijker dan de Kop van Zuid voor Feyenoord en Ahoy (hoogstens 2-3x per jaar ofzo) en laat deze buurt voor de rest volledig links liggen dus weet er ook niet al te veel van.
Maar kom je dan nooit de brug over?
Rotterdam is typisch zo'n stad die met het plakaat, lelijk, zich nog mooi zou voelen. Voor steden zoals Rotterdam mogen we nog wel dat dieper gaan in plaats van 'lelijk'.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:24 schreef Melro het volgende:
Nijmegen, Zoetermeer, Katowice, Rotterdam en Los Angeles (downtown).
Mensen die niet in Rotterdam wonen komen daar meestal voor de winkels. En tsja, buurten rond zuidplein of alexandrium zijn nou eenmaal geen pareltjes om te zien. Maar Rotterdam is veel meer dan winkels en de buurten daarom heen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat vindt men precies lelijk aan Rotterdam? Het is de enige stad in Nederland die een metropolische uitstraling heeft en met een prachtige skyline.
Je moet ook een ei zijn om naar het Zuidplein of Oosterhof te gaan en daarop je mening op Rotterdam baseren. Het is net als Amsterdam kut vinden omdat je je mening baseert op Zuidoostquote:Op maandag 6 mei 2013 12:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mensen die niet in Rotterdam wonen komen daar meestal voor de winkels. En tsja, buurten rond zuidplein of alexandrium zijn nou eenmaal geen pareltjes om te zien. Maar Rotterdam is veel meer dan winkels en de buurten daarom heen.
ik woonde een jaar in Rotterdam. Wat een verschrikking. De winkels rondom het centrumquote:Op maandag 6 mei 2013 12:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mensen die niet in Rotterdam wonen komen daar meestal voor de winkels. En tsja, buurten rond zuidplein of alexandrium zijn nou eenmaal geen pareltjes om te zien. Maar Rotterdam is veel meer dan winkels en de buurten daarom heen.
Oh jij bent er zo 1quote:Op maandag 6 mei 2013 12:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ik woonde een jaar in Rotterdam. Wat een verschrikking. De winkels rondom het centrum! Gruwelijke kutsfeer. Uitgaan is een drama.
Alexandrium is 1 grote.
Wie rept hier over allochtonen? Ik woonde er met mijn vriendin (buitenlandse) en die voelde zich zelfs gedscrimineerd.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo 1Iemand die de sfeer kut vindt door het hoge allochtonengehalte
Als iemand de sfeer kut vindt, hoor ik het louter en alleen dat het door de vele allochtonen komt. Nam dus hetzelfde bij jou aan.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wie rept hier over allochtonen? Ik woonde er met mijn vriendin (buitenlandse) en die voelde zich zelfs gedscrimineerd..
Niet mee eens. Mensen maken de sfeer en in Auckland is dat niet anders. Mensen zijn relaxed daar. Niet gestrest, niet te relaxed, maar wel altijd in voor een praatje en gemeend aardig. Ok, buiten het centrum is er niet echt iets meer dat veel mensen boeit. Maar de vulkaanparken (bijv mt Eden), Eden Park en Davonport vond ik wel heel leuk. Voor de rest die grote jachthavens, de kade en alle art deco gebouwen maken het leuk. Niet waanzinnig, maar wel leuk.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:32 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ik wil zelf wel Auckland, NZ, aan het lijstje toevoegen. Qua oppervlakte een van de grootste steden ter wereld en heeft totaal geen sfeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |